aflinta Opublikowano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 Godzinę temu, Tsunetomo napisał: Ale są tacy, co lubią jacht i nie rozumieją tych, co maja motorówki Żaglówka (bo rozumiem, że nie o jacht motorowy chodziło), jest cicha i może wpływać na akweny gdzie motorówki mają zakaz. Preferowanie jednego nie oznacza automatycznie braku zrozumienia dla innych, choć szukając ciszy na jeziorze taka mlaskająca na falach w akompaniamencie mordowanej sokowirówki motorówka potrafi drażnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek89 Opublikowano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 8 minut temu, aflinta napisał: Żaglówka (bo rozumiem, że nie o jacht motorowy chodziło), jest cicha i może wpływać na akweny gdzie motorówki mają zakaz. Preferowanie jednego nie oznacza automatycznie braku zrozumienia dla innych, choć szukając ciszy na jeziorze taka mlaskająca na falach w akompaniamencie mordowanej sokowirówki motorówka potrafi drażnić. Podobnie można podsumować skrzynie biegów w eboxerze żegluje cichutko przyjemnie na płaskim i z górki przy 120 km/h z obrotami ok1-2tys do momentu napotkania lekkiego wzniesienia gdzie znienacka obroty lecą ponad 3 tys i zaczyna się wycie. Większa górka tym wycie wzrasta wraz z obrotami , raz miałem 6 tys. I człowiek zaczyna kombinować trybami jazdy już przed górka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 5 minut temu, Grzesiek89 napisał: Podobnie można podsumować skrzynie biegów w eboxerze żegluje cichutko przyjemnie na płaskim i z górki przy 120 km/h z obrotami ok1-2tys do momentu napotkania lekkiego wzniesienia gdzie znienacka obroty lecą ponad 3 tys i zaczyna się wycie. Większa górka tym wycie wzrasta wraz z obrotami , raz miałem 6 tys. I człowiek zaczyna kombinować trybami jazdy już przed górka To niestety niedostatki momentu obrotowego silnika przy tak dużym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 (edytowane) Jeden z głównych konkurentów Forestera E-Boxer czyli Toyota RAV4 w mocnej wersji Prime 302KM w teście od "Driving Sports TV". Duża moc, plug-in, pełnowymiarowe koło zapasowe... Po 12 min. filmu zaczyna się test po bezdrożach a od około 13 min. bezszelestna wspinaczka pod górę. 15.20 stromy podjazd po skałach w trybie EV. Edytowane 1 Lipca 2020 przez Michał W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Do grona rywali e-boxera ostatnio dolaczyl tez odswiezony Tiguan w wydaniu e-hybrid (plug-in, 245 KM) https://autogaleria.pl/volkswagen-tiguan-2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Ciutkę ma więcej koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 9 minut temu, polak900 napisał: Ciutkę ma więcej koni ach ci Niemcy, fantazja ich ponosi, po co im tyle kuni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 5 minut temu, krist napisał: ach ci Niemcy, fantazja ich ponosi, po co im tyle kuni? Bezpieczniej się jeżdzi w każdej sytuacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Wykorzystuje on adaptacyjny tempomat i kamerę oraz dane z nawigacji. Dzięki temu auto samoczynnie zwalnia przed ostrzejszymi zakrętami i dopasowuje się do ograniczeń prędkości na danych odcinkach drogi. Kogos tu niezle pogrzalo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 2 godziny temu, Michał W. napisał: Duża moc, plug-in, pełnowymiarowe koło zapasowe... Po 12 min. filmu zaczyna się test po bezdrożach a od około 13 min. bezszelestna wspinaczka pod górę. 15.20 stromy podjazd po skałach w trybie EV. No całkiem dzielnie sobie Ravka poczynała po skałkach i to wszystko bez legendarnego SAWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 No to teraz do terenwizji 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 32 minuty temu, polak900 napisał: No to teraz do terenwizji Po co? Polegnie na piachu podobnie jak XT. @mechanik ma rację, te auta nie są od tego, tylko część właścicieli subaraków zaślepionych marketingiem o legendarnym napędzie tego nie chce zrozumieć. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 3 minuty temu, Jaca68 napisał: Po co? Polegnie na piachu podobnie jak XT. @mechanik ma rację, te auta nie są od tego, tylko część właścicieli subaraków zaślepionych marketingiem o legendarnym napędzie tego nie chce zrozumieć. Dobrze, ze pozbyłeś sie tego beznadziejnego Subaraka i kupiłeś używanego Lexusa Oni przynajmniej niczego nie udają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 11 minut temu, Tsunetomo napisał: Dobrze, ze pozbyłeś sie tego beznadziejnego Subaraka i kupiłeś używanego Lexusa Oni przynajmniej niczego nie udają. No widzisz podobnie jak ty, sprzedałeś beznadziejnego OBK i kupiłeś chińskie Volvo które nie udaje że jest Szwedzkie 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 3 minuty temu, Jaca68 napisał: No widzisz podobnie jak ty, sprzedałeś beznadziejnego OBK i kupiłeś chińskie Volvo które nie udaje że jest Szwedzkie No przecież napisałem, ze Lexus nic nie udaje? Ja lubię marki, ktore udają. Subaru ze niby dobre napędy, Volvo ze niby ze Szwecji, Mercedes ze niby luksusowy... 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 (edytowane) Mysle ze wszystko rozbija się o racjonalne podejście do tematu i dopowiedzenie sobie na pytanie: do czego potrzebuje samochód. Subaru niczego nie udaje. Zwisy, kąty i przyspieszenie jest jak byk w folderze. Nikt tam ściemy nie wali. Wy natomiast mam wrażenie ze oczekujecie... No właśnie, czego oczekujecie? Ja szukałem samochodu, który bezpiecznie dowiezie mnie w różne ciekawe miejsca. Jadąc z rodzina na pewno nie pakowałbym się w taki teren jak przedstawiła terenwizja. W piasek? Toz to morderstwo. Forek przewiezie mnie przez błoto, dziury, koleiny i zawiezie w ciekawe miejsce z zachodem słońca. Jeśli miałbym go katować w terenie to nawet Wranglera bym nie kupił bo byłoby mi szkoda. Raczej jakaś uzyska ewentualnie Jimny. Albo quad. Jeśli chce łykać kilometry autostrad to mam do tego inne auto. Odpowiedzcie sobie na pytanie: do czego potrzebuje ten samochód i potem wybierzcie konkretna marke i model. Gdyby Subaru było tak cudowne do wszystkiego to inni producenci poszliby z torbami... Na filmie górka, na która wjeżdżałem jak była tez cala obłocona. Wyświetlacz pokazuje nachylenie 19-20 stopni. Dupy nie urywa, ale mysle ze to mi wystarczy na wyjazd do Chorwacji, Czarnogóry czy Albani na wakacje. IMG_3144.MOV Edytowane 1 Lipca 2020 przez Czarne_Koronkowe 1 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzy Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 27 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: Mysle ze wszystko rozbija się o racjonalne podejście do tematu i dopowiedzenie sobie na pytanie: do czego potrzebuje samochód. Subaru niczego nie udaje. Zwisy, kąty i przyspieszenie jest jak byk w folderze. Nikt tam ściemy nie wali. Wy natomiast mam wrażenie ze oczekujecie... No właśnie, czego oczekujecie? Ja szukałem samochodu, który bezpiecznie dowiezie mnie w różne ciekawe miejsca. Jadąc z rodzina na pewno nie pakowałbym się w taki teren jak przedstawiła terenwizja. W piasek? Toz to morderstwo. Forek przewiezie mnie przez błoto, dziury, koleiny i zawiezie w ciekawe miejsce z zachodem słońca. Jeśli miałbym go katować w terenie to nawet Wranglera bym nie kupił bo byłoby mi szkoda. Raczej jakaś uzyska ewentualnie Jimny. Albo quad. Jeśli chce łykać kilometry autostrad to mam do tego inne auto. Odpowiedzcie sobie na pytanie: do czego potrzebuje ten samochód i potem wybierzcie konkretna marke i model. Gdyby Subaru było tak cudowne do wszystkiego to inni producenci poszliby z torbami... Na filmie górka, na która wjeżdżałem jak była tez cala obłocona. Wyświetlacz pokazuje nachylenie 19-20 stopni. Dupy nie urywa, ale mysle ze to mi wystarczy na wyjazd do Chorwacji, Czarnogóry czy Albani na wakacje. IMG_3144.MOV 9 MB · 1 pobranie Dobrze gadasz. Do tego jest najbezpieczniejszy w swojej klasie mi tam tyle wystarcza...to kiedy na Cro? u mnie w tym roku nie wypali ale za rok na miesiac chcemy tam pojechac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Mysle ze wszystko rozbija się o racjonalne podejście do tematu i dopowiedzenie sobie na pytanie: do czego potrzebuje samochód. Subaru niczego nie udaje. Zwisy, kąty i przyspieszenie jest jak byk w folderze. Nikt tam ściemy nie wali. Wy natomiast mam wrażenie ze oczekujecie... No właśnie, czego oczekujecie? Ja szukałem samochodu, który bezpiecznie dowiezie mnie w różne ciekawe miejsca. Jadąc z rodzina na pewno nie pakowałbym się w taki teren jak przedstawiła terenwizja. W piasek? Toz to morderstwo. Forek przewiezie mnie przez błoto, dziury, koleiny i zawiezie w ciekawe miejsce z zachodem słońca. Jeśli miałbym go katować w terenie to nawet Wranglera bym nie kupił bo byłoby mi szkoda. Raczej jakaś uzyska ewentualnie Jimny. Albo quad. Jeśli chce łykać kilometry autostrad to mam do tego inne auto. Odpowiedzcie sobie na pytanie: do czego potrzebuje ten samochód i potem wybierzcie konkretna marke i model. Gdyby Subaru było tak cudowne do wszystkiego to inni producenci poszliby z torbami... Na filmie górka, na która wjeżdżałem jak była tez cala obłocona. Wyświetlacz pokazuje nachylenie 19-20 stopni. Dupy nie urywa, ale mysle ze to mi wystarczy na wyjazd do Chorwacji, Czarnogóry czy Albani na wakacje.IMG_3144.MOV Aż nadto bym powiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 4 godziny temu, Jaca68 napisał: Po co? Polegnie na piachu podobnie jak XT. @mechanik ma rację, te auta nie są od tego, tylko część właścicieli subaraków zaślepionych marketingiem o legendarnym napędzie tego nie chce zrozumieć. Cóż, może mnie zaślepiło, ale dziesięć Subariad i mnóstwo przepięknych wrażeń mi między innymi ten napęd dostarczył. Łącznie z piaskami Sahary, z rodziną na pokładzie. Ważne, żeby widzieć gdzie są limity, ale już jest na głowie @Miłosz Rzeźnik -a. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofor Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 (edytowane) 5 godzin temu, Tsunetomo napisał: No przecież napisałem, ze Lexus nic nie udaje? Ja lubię marki, ktore udają. Subaru ze niby dobre napędy, Volvo ze niby ze Szwecji, Mercedes ze niby luksusowy... Trochę nawiązując do równoległego wątku, jak powiedział @Czarne_Koronkowe musimy sobie uzmysłowić do czego potrzebujemy auta. Nawiązywałem już do włoskich radiowozów, które na potrzeby patroli autostradowych mają ścigacze z niskim zawieszenie, zaś na bezdroża bliskie naszym duszom Forki:) również te IV generacji, i to w wersjach które nie jadą... Edytowane 1 Lipca 2020 przez Kristofor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 (edytowane) Ojej, RAV poradziła sobie z jednym kołem z trakcją ! To co ? Wracamy do środka ciężkości (bo symetryczny eboxer już chyba nie jest) czy udowadniamy dalej, że poza napędem Subaru świat nie istnieje ? Edytowane 1 Lipca 2020 przez RoadRunner 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 2 godziny temu, Czarne_Koronkowe napisał: Na filmie górka, na która wjeżdżałem jak była tez cala obłocona. Wyświetlacz pokazuje nachylenie 19-20 stopni. Dupy nie urywa, ale mysle ze to mi wystarczy na wyjazd do Chorwacji, Czarnogóry czy Albani na wakacje. Po taką górkę to nie tylko hybrydowy Lex podjedzie ale nawet służbowa Fabia da radę. A tak poważniej, w dzisiejszych czasach, przy modzie na auta elektryczne i hybrydowe, IMO jedynym słusznym kierunkiem rozwoju napędu 4x4 będzie umieszczenie silników elektrycznych na tylnej osi. Ostatni test RAV4 Prime pokazuje że może to nieźle działać, a zyski przy konstrukcji aut przy rezygnacji z wału napędowego są znaczne - weźmy chociaż wielkość zbiornika paliwa czy mityczne koło zapasowe. Stawiam dolary przeciwko orzechom że Subaru w niedalekiej przyszłości złamie kolejny mit i wyprodukuje auto 4x4 bez wału napędzającego tylną oś. Wtedy dopiero na TF rozlegnie się lament. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 6 minut temu, Jaca68 napisał: Wtedy dopiero na TF rozlegnie się lament. Zmieni się tylko retoryka. Wtedy to ten nowy napęd stanie się "naj", choćby subiektywnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Zmieni się tylko retoryka. Wtedy to ten nowy napęd stanie się "naj", choćby subiektywnie. Będzie jeszcze lepiej skręcał, lepiej sprawował się w terenie, dawał więcej przyjemności z jazdy i w kwesti przyspieszenia też będzie progres, przybędzie kolejne sekundy do setki A jego właściciele będą udowadniać jaki jest dynamiczny od 0 do 10km/h 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejzu Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Na szczescie znajdzie sie grupka wybitnych specjalistow ktora sprowadzi TF na ziemie i wyjasni dlaczego tylko oni maja racje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się