Skocz do zawartości

aflinta

Moderator
  • Liczba zawartości

    15045
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O aflinta

  • Tytuł
    ..:: Moderator ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Legacy II Turbo, XV II

Ostatnie wizyty

1454 wyświetleń profilu
  1. Dział techniczny chyba kiedyś pisał, że to jakaś inna równoważna technologia.
  2. aflinta

    Przepisy ruchu drogowego.

    Nie ma zakazu skrętu - to w czym mają problem? Nie można tego oznakować inaczej bo nie jest to też skrzyżowanie. Olać trąbiących i tyle, a manewr skrętu sygnalizować odpowiednio wcześniej.
  3. aflinta

    Kenwood

    I tak postęp względem tego co miało Legacy GT MY10 No tak, Yanosik nie jest pod AA to nie możesz mieć BT wyłączonego.
  4. Ja umiem - moje Legacy nie ma ABS więc na SJS trzeba było nieco inaczej podchodzić do prób hamowania niż zaparcie się w pedał hamulca. kwestia prędkości i wyczucia, szczególnie jak trzeba hamować albo wejść w zakręt. W Legacy mam opony AT i one na zimę to takie mocno słabe są. Miałem tak 10 lat temu, jak pojeździłem chwilę Legacy GT z automatem a potem wróciłem do swojego staruszka - ale to była moja pierwsza przygoda z AT. Teraz mam obie skrzynie, z ręczną jeżdżę może raz na kilka tygodni i nie zauważam problemów z szybką zmianą biegów czy zgrzytami Część osób nawet jak ma sprawny mechanizm a przytrzymała niechcący dźwignię przy odbijaniu kierownicy też nie słyszy, że kierunek pracuje. Ale to nie problem wynikający z ułatwień (jak ABS, AT, lepsze opony) tylko zwykła sytuacja awaryjna nie występująca na co dzień i nie każdy zauważa. Wiodącym gdzie? W DC czy na desktopach? Mam Linuksa ponad 20 lat na swoich podstawowych komputerach i nie potwierdzam powyższych rewelacji.
  5. aflinta

    Kenwood

    Android Auto (w telefonie) w domyślnych ustawieniach wyłącza BT na czas pracy po kablu. Seryjne w XV też sobie dobrze radzi I BT też sprawnie łączy.
  6. aflinta

    E-Boxer

    Czyli wycofuje się z EU?
  7. aflinta

    E-Boxer

    Ale to problem naszego podwórka a nie Subaru jako takiego. W USA i JP oferta jest jednak szersza. Może i Forester XT się nie pojawił, za to będzie Legacy XT i być może OBK XT
  8. O proszę, moje autko uwiecznione osiem lat temu: https://www.google.pl/maps/place/Chmieleniec,+30-383+Kraków/@50.0182072,19.8980738,3a,75y,317.48h,64.62t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_1ClUVsE0-l6lN2CkBnMjg!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47165cf49b59649f:0xf34c4b68d123c20!8m2!3d50.0185941!4d19.8975882
  9. Skąd pewność, że tam są diody a nie żaróweczki? Jak padły obie na raz to trzeba jeszcze sprawdzić styki wiązki czy wszystko jest OK.
  10. aflinta

    E-Boxer

    Wbrew pozorom ma całkiem niebanalne - jak przewozimy małego delikwenta z tyłu w foteliku, co potrafi znaczenie zwiększyć zasięg nóg, które to potem robią nie do końca pożądany masaż pleców.
  11. Napisz do @carfit - podkładki miał u siebie, do mojego Legacy podeszły, może nowsze auta też ma opanowane.
  12. Oferują jeszcze to co zostało wyprodukowane, ale nowych już nie robią. Wszystkie auta po odświeżeniu też już w cennikach z dieslem nie występują, o nowych modelach nie wspominając.
  13. Jak ten SBD siedzi tam oryginalnie bez remontu od 2010 roku.... to różnie może być. Ale trafiają się i tacy co przebiegi robili zacne. Jak już koniecznie chcesz diesla Subaru to szukałbym nieco młodszego. Ogólnie Diesel w Subaru to rozdział zamknięty i niespecjalnie szczęśliwy - szczególnie w dwóch pierwszych latach.
  14. Moi rodzice też oglądali 60 lat temu Jetsonów (a w zasadzie Odrzutowskich) Możliwości techniczne to jedno a proza życia to drugie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...