Skocz do zawartości

aflinta

Moderator
  • Zawartość

    13612
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O aflinta

  • Tytuł
    ..:: Moderator ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Legacy II Turbo
  1. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Myślę, że nie sądzę. CVT może nieco tracić ze startu przez sprzęgło hydrokinetyczne ale potem idzie jak burza. Wojtek w zasadzie trzymał obroty (starowane łopatkami) miedzy 5-6 tys. obrotów. Nie przypuszczam by klasycznym lewarkiem zmienił bieg szybciej. Swoją drogą ma bardzo przyjemny styl jazdy - nie szarpie tylko płynnie przechodzi ze szczytu na szczyt
  2. Subaru Outback MY15

    Rycie przodem to akurat znak rozpoznawczy Subaru... no może poza BRZ, pomodzonym STI, nowym XV i Imprezą Co do samego mielenia skręconych kół na śliskim przy ruszaniu i skrzyni CVT będę musiał sprawdzić jak się natrafi okazja bo przyznam, że nie kojarzę takiego objawu ze swoich jazd (ale może warunki nie były sprzyjające ku temu).
  3. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Nie ma pewnych informacji, natomiast hybryda (dodatkowe kg!) w sportowym aucie? Jaki to miałoby sens?
  4. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Od tego roku.
  5. GPF w silnikach benzynowych

    Warto.
  6. Zanim zaczniesz cokolwiek dalej robić, umów się i podjedź do MTS w Dzierżoniowie (nie masz specjalnie daleko) i będziesz wiedział co jest nie tak bez zbędnego zgadywania i ściemniania, że wszystko jest OK. Ja podałem swoje typy i jestem ciekaw jakie problemy są faktyczne. Ale auto zdecydowanie nie powinno szarpać ani nic się tłuc, podobnie z czujnikiem i lewarkiem. Nic co podałeś nie jest normalnym objawem.
  7. Zimny/gęsty olej w skrzyni - problem powinien objawiać się przy -10°C lub niższych temperaturach, jak masz tak w okolicy zera to trzeba sprawdzić stan krzyżaka od lewarka i ogólnie okolice. A co to za serwis? Może problemem nie był czujnik tylko wiązka? Bardzo możliwe bo znika obciążenie silnika z napędu a klimatyzacja wymaga podniesionych obrotów, bez informacji, że jest wyrzucone „na luz” obroty mocno rosną dopiero potem następuje korekta z komputera. W trybie automatycznym jak najbardziej możliwe, szczególnie przy nawiewie na szybę - klimatyzacja osusza powietrze i przyspiesza odparowanie szyby. W napędzie są luzy, brak dwumasy może powodować nieco brutalniejsze pracowanie napędu... ale sporo zależy też od tego jaką amortyzację ma tarcza sprzęgła, jak równe jest koło zamachowe. Objaw pojawił się nagle czy narastało to stopniowo?
  8. spryskiwacz reflektorow cos mu sie podzialo, ale co?

    Może skleiło przekaźnik?
  9. Nowy Subaru Forester MY2019

    Ale pierwotnie nie do tego auto zostało pomyślane.... i raczej śladami Mercedesa G AMG nie pójdzie
  10. Aktualizacja mapy tom tom subaru impreza my18

    Ze względu na ciężką wersję języka polskiego jakim posługuje się nawigacja i tak używam Waze albo Google Maps poprzez Android Auto
  11. Planowany zakup Subaru Imprezy GH 2.0 150km benzyna

    Nie, te silniki to sprawdzone i wytrzymałe konstrukcje. Luzy sprawdza się co 100 tys km, ale jak nie masz LPG to regulacja może być wtedy zbędna.
  12. Subaru Outback MY15

    Dwoma po przekątnej
  13. 2012 Subaru Outback

    Bo nie dopuszczają takich lamp przepisy homologacyjne w UE?
  14. SUBARU XV

    Ja bym powiedział, że dzięki nowej platformie prowadzi się rewelacyjnie jak na taki prześwit. Wyciszenie też jest bardzo dobre - przynajmniej w moim odczuciu. No i totalny brak odgłosów pracy zawieszenia niezależnie czy jedziesz w terenie czy po dziurawej drodze czy po progach zwalniających. Nic też nie trzeszczy i nie skrzypi.
  15. Legacy III 2.0 bulgot

    Nie poprawią, inaczej by nie montowali teraz o równej długości ramion.
×