Skocz do zawartości

aflinta

Moderator
  • Zawartość

    13457
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O aflinta

  • Tytuł
    ..:: Moderator ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Legacy II Turbo
  1. Impreza MY2018

    Bardzo zacna maszyna dalej jednak uważam, że w zwykłym ruchu miejskim (nie wiem jak w Stolicy), ale na dziurach i koleinach krako(w)skich pierwszy byłyby tylko na starcie spod świateł... o ile za nimi nie ma przejazdu tramwajowego/kolejowego OK, w Krakowie też przybywa trochę dobrych dróg
  2. Impreza MY2018

    Już widzę te pierwsze miejsca Mercedesów E63 AMG czy innych Ferrari albo Lambo na wszelakiej maści KJS'ach Masa, zawieszenie, układ kierowniczy czy gabaryt też ma znaczenie gdy kończy się szeroka sucha długa prosta
  3. Impreza MY2018

    Aż tak daleko nie oglądałem Sprawdziłem tylko czas na filmie między momentem ruszenia a przekroczeniem przez cień wskazówki 100km/h
  4. Impreza MY2018

    Kiedy to właśnie przyspieszenie 0-100 nie jest w moim odczuciu oceną dynamiki auta, bardziej bym skłaniał się tu do testów przyspieszania z jednej do drugiej prędkości jak w codziennym życiu dzieje się to podczas np. wyprzedzania czy też wychodzenia z zakrętu na prostą. Po pierwsze ten silnik nie ma 175KM - przeczytaj uważnie: Po drugie w danych technicznych masz przyspieszenie podane na poziomie 9,8s i raczej nie ma podstaw by nie wierzyć w zapewnienia producenta - do tej pory auta osiągały deklarowane przyspieszenia bez większych problemów. Nie znam warunków w jakich samochód był testowany na filmie więc słabego wyniku nie komentuję, niemniej bardziej ufam odczuciom doświadczonego kierowcy rajdowego niż amatorowi - nawet jeżeli ten pierwszy ma pewien interes w tym by auta nie oczerniać Zresztą tu na filmie jest około 10s do setki: Po trzecie przyspieszanie ze skrzynią CVT nic nie mówi o elastyczności jednostki napędowej.
  5. Impreza MY2018

    Przyspieszenie 0-100km/h nie zawsze oddaje to które auto jest szybsze w normalnej jeździe chyba, że start spod świateł to jedyny wyznacznik
  6. Outback MY 2018

    2.5i ma tylko 2g więcej. Pytanie jaki kawałek tortu stanowił OBK z dieslem w całej europejskiej sprzedaży tego modelu? Nie rozumiem tego skrótu myślowego... Jak nie wiemy czy będą te same konfiguracje to skąd przekonanie, że będzie można kupić lepiej wyposażony model w tych samych pieniądzach? Na mój gust, żółci bracia optymalizują swoje skończone i niewystarczające zasoby produkcyjne tak, by móc dostarczać bez zakłóceń auta bazujące na nowej platformie.
  7. A co rozumiesz przez parametry?
  8. Maglownica 2017 - Warszawa

    Na forum SIP publicznie polecamy tylko ASO - tak stanowi regulamin.
  9. Nie działa szyba kierowcy i szyber

    Nie wiem, trzeba by w schemat popatrzeć.
  10. Subaru Outback MY15

    Wynik jak VW Lupo TDI w trasie
  11. Nie działa szyba kierowcy i szyber

    Nie działa tylko szyba kierowcy czy inne też? Jak tylko kierowcy to raczej szukałbym pęknięcia wiązki na łączeniu drzwi z budą.
  12. Dostępność nowej generacji Imprezy w Polsce

    O proszę - widok był dla mnie tak egzotyczny, że nawet nie przyszło mi do głowy takie proste wyjaśnienie
  13. Dostępność nowej generacji Imprezy w Polsce

    W zasadzie tak jak na zdjęciach - skrócony i ugrzeczniony Levorg bez kurnika. Zwykły kompakt z podobno świetnym prowadzeniem (nie jeździłem, opieram się na relacji). Środek standardowy w Subaru. Nie wiem jaka będzie różnica w cenie, ale chyba wolałbym podwyższone XV (ogólnie wolę wyższy prześwit od kiedy podniosłem auto).
  14. Dostępność nowej generacji Imprezy w Polsce

    O dostępności nic nie wiem, ale widziałem taką czarną kilka dni temu na blachach z okolic Łodzi i oklejoną nazwami któregoś z dealerów... ale nie miałem możliwości przyglądnięcia się.
  15. Pozdrawiamy sie :)

    Dla równowagi dodam, że świnki też o niczym nie świadczą (czasem spadek po poprzednim właścicielu albo... moda).
×