Jump to content

aflinta

Moderator
  • Content Count

    15733
  • Joined

  • Last visited

About aflinta

  • Rank
    ..:: Moderator ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Legacy II Turbo, XV II

Recent Profile Visitors

1837 profile views
  1. Ta podstawowa jednostka ma jednak wadę w porównaniu do fabryki - ciężko ustawić głośność pasażerom z tyłu tak by jednocześnie odpowiadało to osobom z przodu. Skrzynka basowa w bagażniku to też nie takie hop siup w większym aucie. W CC była tuba i bas piękny i soczysty. To samo w Legacy dawało już taki łoskot i dudnienie, że trzeba by było zastanowić się nad czymś dobieranym indywidualne. Zamiast tego poszedł zwykły 165 na przód + wysokotonowe w miejsca fabryczne oraz coś w okolicy 140mm na tył. Owszem nie ma powalającego basu... ale z dziećmi nie jest to priorytet. W XV fabryczne audio szału nie robi, ale gra wystarczająco i jestem zbyt leniwy chyba, by cokolwiek z tym robić. W Legacy fabryczny zestaw to był dramat i tam motywację miałem
  2. Przyznam, że taki tuning CA to mi się z latami Cinquecento kojarzył.... czyżby producenci premium oferując zestawy po kilkanaście głośników nie wiedzieli co robią?
  3. Trochę odbiega od tego co dostałam w salonie do mojego XV. Dywanik jaki miał cały spód chropowaty co zapobiegało przesuwaniu. Jaki masz numer akcesoryjny na dywaniku?
  4. Pozdrawiam kierownika białego oświniaczonego Forestera IV spotkanego przy pętli w krakowskich Skotnikach. Pozdrawiam też ekipę srebrnego WRX PKA.... która kręciła się po ul. Chmieleniec w Krakowie.
  5. W takim razie dziurawy dach i za dużo słońca wpadało - stąd do przegrzania czaszki już niewiele
  6. Zależy jaką czapka, ale może problemy z ogrzewaniem?
  7. To nie wygląda na markowe dywaniki Subaru.
  8. Ile wytrzymują standardowe tarcze z ceramicznymi klockami? Hamulce nie piszczą? Nie wymagają wstępnego rozgrzania?
  9. Zadzwoń z tym do jakiegoś ASO jak chcesz w miarę szybko mieć odpowiedź
  10. To akurat było napisane wcześniej: nie pojawi się.
  11. Bo to taki znak naszych korpo-czasów: nie ważne jak pracujesz, ważne, że raportujesz
  12. To żadna nowość, każdy posiadacz starego Subaru wie (i odczuwa), że buda jest biodegradowalna
  13. Nie. W instrukcji jest napisane, że może nie zadziałać na pojazd jadący z naprzeciwka.
  14. Tak z czystej ciekawości, te łańcuchy do czego planujecie używać w Subaru? Jazda po oblodzonych podjazdach?
  15. @Aga tu są: https://www.subaru.pl/kartyratownicze.html
×
×
  • Create New...