-
Content Count
16964 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
24
aflinta last won the day on November 2 2020
aflinta had the most liked content!
Community Reputation
2929 WspaniałyAbout aflinta

-
Rank
..:: Moderator ::..
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
Kraków
-
Auto
XV II
Recent Profile Visitors
3029 profile views
-
U mnie w aucie jest taki moduł do otwierania bramy i garażu: https://www.proxima.pl/produkt/pilot-hb-sensor/ Nie wiem jak obecne produkty, ale ten mój ma przypadłość przy słabych bateriach siania na swoim paśmie (433MHz) - więc przez kilka sekund po aktywacji pilota, auto traci kontakt z kluczykiem, sterownik bramy garażowej też radośnie piszczy kodami błędów Na początku nie wiedziałem o co chodzi, jak już załapałem to mam jasny sygnał do wymiany baterii w module
-
Ale z Honkera (i to nie tego najstarszego) to on ma chyba tylko lusterka zewnętrzne.
-
To czym się przejmujesz? Jeżdżąc na benzynie po 100kkm (czyli u Ciebie prawie pięć lat) będziesz miał kontrolę luzów zaworowych... i w zasadzie tyle. Co innego jak planujesz LPG.
-
Jak jeździsz po drogach gruntownych to nie. A na innych to kwestia oczekiwań
-
Jakie przebiegi będziesz rocznie robił, że interesuje Cię regulacja luzów zaworowych przy zakupie nowego auta?
-
Ale w XV II TPMS działa bardzo szybko i wskazania ciśnienia zmieniają się nie dłużej niż po 300-400m.
-
Owszem, ale jeżdżąc ciągle autem nie ma gwarancji, że parametry transmisji danych będą utrzymane na najwyższym poziomie. Może jakaś większa aktualizacja się trafiła albo kluczyk słaby? Niemniej Twój system multimedialny bardzo mocno się nie różni od mojego więc przypuszczam, że mapy też mają podobne rozmiary. A u mnie tak jak pisałem, aktualizacja zazwyczaj mieści się w 15-20 minutach.
-
Jak koniecznie lubisz kilka GB aktualizacji ściągać przez komórkę, to nic nie da się poradzić. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie by całość zgrać na kluczyk USB i zrobić aktualizację w kilkanaście minut
-
Przyczyna może leżeć w błędnym połączeniu przewodów, bo z tego co wnioskuję po Twoim drugim temacie, to auto jest po jakichś przygodach.
-
Według WLTP przy prędkościach wysokich i bardzo wysokich pali mniej od Forestera. Jest też od niego kilka centymetrów niższy, choć prześwit mniejszy tylko o 7 mm. Więc bardziej podniesione kombi (choć całkiem spore) niż SUV
-
Z tym, że OBK to tak do końca nie jest SUV
-
Cóż, każdy ma inne podejście, jedni wolą dobijać cenę jak na targu w Rabacie, inni wolą po prostu w dobrej kupić bez zbędnego tracenia czasu.
-
I rozumiem, że ten co się zapyta, może czuć się wygranym, a ten co się nie zapyta będzie czuł się jeleniem. Uważasz, że taki klient przyjdzie drugi raz w to samo miejsce kupić auto, jeżeli dowie się jak został nacięty? Z mojego punktu widzenia taka polityka łatwo uzyskiwanych rabatów to deprecjonowanie znaczenia cennika i strata czasu zarówno klienta jak i handlowca na negocjacje cenowe. Rozumiem, że upust może wynikać z ilości jednorazowo kupowanych aut, historii współpracy z klientem itp. Ale szastanie nim na lewo i prawo jest nieco niepoważne - a tak to wygląda według Waszych relacji.
-
Jaki jest sens konstruowania w ten sposób cenników?