aflinta

Moderator
  • Zawartość

    13351
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O aflinta

  • Ranga
    ..:: Moderator ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Legacy II Turbo
  1. Wrzesień 2006... ciężko będzie zapomnieć A na drugi dzień takie radosne chłopaki
  2. Trochę logiki, brak zaprzeczenia i można się domyślać jak temat się rozwinie By było ciekawiej, to XV w Genewie miał EyeSight
  3. Bardziej to na indyka wygląda
  4. Przeglądnij najnowszy magazyn plejady - https://issuu.com/magazynplejady/docs/plejady_nr70-2017
  5. W ramach jednego koncernu (FCA Fiat Chrysler Automobiles) nie ma z tym problemów. Mało to Fiat tłucze autek z małymi silnikami? Ale jakich norm nie spełniają? Z tego co się orientuję osobówki benzynowe wciąż obowiązują normy Euro 5 (są takie same jak Euro 6) i ten silnik z tym problemów nie ma. Chodzi o ogólną flotową emisję dwutlenku węgla. To ograniczenie działa w ten sposób: 1) produkujesz w obrębie koncernu dużo małych aut o niskiej emisji i w ramach średniej flotowej możesz pozwolić sobie na sprzedaż aut z dużymi silnikami. 2) Jak nie produkujesz aut małych to płacisz za przekroczenie średniej emisji - raczej nieopłacalny zabieg. Subaru niestety w Europie nie sprzedaje praktycznie żadnych małych aut, nie jest też częścią większego koncernu to robiącego. Po dopłacie kary nikt by takiego auta nie kupił, więc prościej jest go wycofać.
  6. Szukali źle zaprojektowanego miejsca pozwalającego w amatorskim aucie na osiągnięcie przebiegu zarezerwowanego dla konstrukcji półprofesjonalnych. Jest to niebywała strata dla firmy, bo przecież w miejsce tego silnika mogli sprzedać trzy wykonane kilka eurocentów taniej i gwarantujące rozsypkę przed 300 tys km
  7. Dlatego ogólne zalecenie jest by wymianę robić po 60 tys. Nie zmienia to faktu, że ludzie do tych praktycznie ~100 tys mil dobijają (tak jak i Ty) bo nic nie czują po aucie by było źle.
  8. 42 tys km czy mil? Niemniej, z tego co mi się wydaje wymiana jest zalecana po 60 tys mil, z czego wiele osób twierdzi (na forach USA), że wymianę świec robili po 100 tys mil. Silnika nie trzeba podnosić, ale trzeba mieć odpowiednie klucze - jest ciasno.
  9. Z tym, że tam 20 letnie i starsze Subaru można w ciągu jednego dnia z tuzin zobaczyć (Portland i okolice), czy u nas tak dużo tych 20 letnich i starszych skód jeździ to już nie mam pewności
  10. A jak hybrydy to trzeba poczekać jeszcze ze dwa lata aż nowa platforma przyjmie się w całej gamie oferowanych aut. Czy pozwoli to na oferowanie H6? W EU ja już porzuciłem nadzieję, że jeszcze ten silnik zobaczymy. Będzie pewnie spięty jakiś DIT albo wolnossący z elektrykiem.
  11. Popatrz na to z innej strony: 1) Brak mocy produkcyjnych. 2) USA i JP to robi większość sprzedaży przy minimalnych kosztach dystrybucji, szkolenia i ogólnie wprowadzenia modelu na rynek. Postaw to w kontekście przygotowania auta do sprzedaży w kilkunastu krajach UE. 3) Tak długo jak Subaru nie będzie miało nadmiaru mocy produkcyjnych to nie liczyłbym by chcieli się pochylić nieco bardziej nad trudnym rynkiem UE, może jak pojawi się hybryda to coś się ruszy. Cło, akcyza, VAT. W USA do ceny zazwyczaj dochodzi jeszcze podatek stanowy. Czasem są też różnice w wyposażeniu wersji US vs EU.
  12. Obie będą miały jedynkę z przodu
  13. Czy to będą Ci sami „a patrzę sobie” co w salonach z autami?
  14. To brzmi ciekawie w kontekście pozostałej treści