Jump to content

WRC fan

Użytkownik
  • Posts

    12970
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

WRC fan last won the day on October 22 2017

WRC fan had the most liked content!

About WRC fan

  • Birthday 09/24/1984

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.spreaker.com/show/24-more-podcast

Profile Information

  • Title
    WuRC
  • Gender
    nie powiem :-P
  • Zainteresowania
    szerokie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

WRC fan's Achievements

..:: Dziesięciotysięcznik ::..

..:: Dziesięciotysięcznik ::.. (10/13)

296

Reputation

  1. Służę Trochę nas choroby klimatyzacyjne rozłożyły, stąd odcinek podsumowujący 4h Monza ELMS dopiero teraz. Do tego jak zwykle garść newsów, m.in. o porozumieniu ACO/IMSA/FIA i o nowym Żepocie 9X8.
  2. W kwietniu podczas rundy NLS znowu zrobił pass on the grass
  3. To był w ogóle debiut auta WRC na polskich oesach. Mój pierwszy rajd na oglądarze Będąc precyzyjnym, to na kolorowym zdjęciu jest 953, a nie 911
  4. Mam takie samo spostrzeżenie, kierowca Glickenhausa chyba zbyt optymistycznie podszedł do dublowania.
  5. Fajny temat, zapisuję Mamy w planie odcinki historyczne/wspominkowe, raczej bardziej na off-season, bo teraz ledwo wyrabiamy z bieżącymi tematami
  6. Trochę na wariackich papierach, ale jest - zapraszamy Jest podsumowanie 4H Le Castallet, jest o 24h10h Nurburgring, zastanawiamy się nad postępami Michaela Fassbendera w ELMS i na koniec garść newsów o Ferrari i BMW Miłego odbioru.
  7. Najpierw cała przewaga wypracowana przez Yifeia poszła w diabły przez neutralizację (o czym niżej). Potem WRT dostało karę 5 sek za złe ustawienie przy starcie. Niestety tak się zgrało, że zjechali na pit stop na którym także wykonywali tę karę tuż przed okresem FCY (i tak nie mogli odbębnić tej kary pod FCY), a reszta stawki wykorzystała FCY na swoje stopy i tym samym odjechali WRT. Wcześniej tez mieli jakiś problem przy pit stopie i stracili na tym trochę sekund. Pierwsza neutralizacja była właśnie przez IEC #13, bo Martin Hippe zatrzymał auto na torze w niebezpiecznym miejscu (uszkodzona chłodnica). Wszystko na skutek kolizji z Ferrari przy dublowaniu. Drugiej ekipie też trochę okresy FCY nie zgrały się ze strategią, stąd P6 na koniec (co i tak jest dobrym rezultatem po P15 w kwalach). Szerzej wkrótce w podcaście
  8. Rodziny się nie wybiera Odpadaj na telefonie, relacja jest na yt
  9. 24h Nurburgring już na dobre się zaczęło
  10. Rzutem na taśmę przed weekendem ELMS i Nurburgring 24h łapcie nowy odcinek podcastu. Tym razem przechodzimy przez newsy na które ostatnio zabrakło czasu by na spokojnie je przeanalizować: omawiamy nowe BMW M4 GT3, bierzemy na tapet przyszłość kategorii GT3, zastanawiamy się, co w WEC pokaże bardzo oczekiwany zespół Jamesa Glickenhausa oraz analizujemy sprzeczne komunikaty dotyczące powrotu Bentleya do Endurance. Miłego odbioru Wzięli go na okrążenie pokazowe na Nurburgringu przed wyścigiem 24h. Po tym ma być rozebrany do zera i zbudowany na nowym, lżejszym o 20 kg, chassis.
  11. Podobno było 1.5 sekundy różnicy na okrążeniu. Nie mieli problemów z awaryjnością, jedyne co to przy double stintach jest problem z oponami. Póki co wygląda to nieźle.
  12. Jeszcze większe wrażenie robią wyniki ze Stanów. Tam miesięcznie sprzedaje się dwa-trzy razy więcej Subaru, niż w Europie przez cały 2020. Do tego coraz bardziej wyśrubowane normy w UE powodują, że producentom coraz mniej opłaca się produkować auta na Stary Kontynent.
  13. @turdziGT Fiestą Rally 3
×
×
  • Create New...