Jump to content

turdziGT

Użytkownik
  • Content Count

    10267
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

turdziGT last won the day on August 11 2019

turdziGT had the most liked content!

Community Reputation

1038 Wspaniały

About turdziGT

  • Rank
    ..:: Dziesięciotysięcznik ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    się wziąłem na dalekiej północy
  • Auto
    Było :
    GT i STI
    Jest :
    MY18 Audi RS4 Avant
    MY18 Fiesta STwannabe

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Napisałem pasywnymi a nie aktywnymi. Filmiki pokazuje że nie tylko haldex jest podsterowny i ma problemy w sytuacji kiedy chcesz zakręcić beczkę że startu stojącego nie strzelając że sprzęgła. Jak wiemy w automacie to niemożliwe.
  2. Fizyka nic innego. Żeby zrozumieć czemu tak się dzieje trzeba tez mieć pojęcie co dzieje się w samochodzie gdy naciskasz pedały hamulce a co gdy podał gazu i jakie ma to wpływ na zachowanie auta. Każde przyspieszenie powoduje uniesienie przodu samochodu a co za tym idzie zmniejszenie przyczepności. Jeżeli masz defaultowo więcej napędu na przód a mniej na tył to wynik nie może byc inny. Dlatego zdecydowanie łatwiej jest wprowadzic w poslizg auto w ruchu zwłaszcza z automatyczną skrzynią biegów gdzie nie jesteś w stanie strzelić że sprzęgła.No niestety RS3 do baczkow się nie nadaje ale nie prawda jest że nie da się nim pobawić i że zawsze pluje przodem bo tak nie jest.
  3. Hmmm chyba jednak tak....
  4. W brew pozora czterolapem nie jest tak latwo zaczac krecic baka. Takie EVO czy STI tez potrzebuje sporo miejsca zeby sie rozkrecic i zerwac przyczepnosc zwlaszcza z pasywnymi dyframi.Trzeba konkretnie strzelic ze przegla na starcie zeby nie zrobilo jednogo kolka plozac nosem. Pytanie tez czy to baczek to jakis wyznacznik wlasciwosci jezdnych. Przez wysztskie IMprezy , STIaje RSy i inne nie pamietam kedy krecilem sie na placu poza AE86 mojego ojca jak jeszcze prawa jazdy nie mialem.Tak wtedy to jaralo Na zakrecie i zwyklej mokrej drodze RS3 bez najmniejszego problemu poleci ladnym bokiem na sychym zreszta tez tylko tak jak mowie trzeba juz miec troche pojecia co sie robi za kierownica.
  5. Mam wrazenie ze opisujecie haldexa z przed 20 lat W obecnym RS3 od 50-100 % moze byc przekazane na tyl i zaden tam silnik nie jest ciezki bo jest caly z aluminium. Trzeba tez pamietac ze to auto z przed paru lat i porownywanie go do nowej A-klasy jest troche nie niesprawiedliwe. Oczywiscie haldex ma wady i ma tendencje do podsterowności ale to w tej chwili urban legend. Dla przeciętnego kierowcy ciezkie do wykrycia a ekspert potrafi sie tym pobawić.
  6. Zobaczymy poprzednia generacja Fiesty ST tez prosta jak budowa cepa a auto mega.Z wyglądu tez mnie leży.
  7. To moze byc swietnie auto. Z wygladu cymes i mam nadzieje ze bedzie jezdzil jak wiekszy Brat.
  8. Nic ale AMG troche podnioslo poprzeczke ze swoim rozwiazaniem.
  9. To prawda ale mysle ze nie beda gonic Mercedesa bo ani z RS4 ani RS6 tego nie zrobili. W sumie to i tak nie ma znaczenia wazniejsze zeby NAD haldexem popracowali.
  10. Prezentacja w tym roku ale produkcja na pewno 2021
  11. Ciezko bylo sie spodziewac ze bedzie kosztowac mniej
  12. I moze mnie Hardcorowa ? Cos jak kiedys WRX i STI. Do codziennej jazdy WRX był o wiele lepszy i wystarczająco szybki.
  13. W tych czasach kazdy moze byc dziennikarze , ale nie kazdy powinien
  14. Ogier na tema wygranej i samego rajdu. W sumie ciężko się nie zgodzić.
×
×
  • Create New...