Jump to content

turdziGT

Użytkownik
  • Content Count

    9498
  • Joined

  • Last visited

About turdziGT

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    się wziąłem na dalekiej północy
  • Auto
    Było :
    GT i STI
    Jest :
    MY18 Audi RS4 Avant
    MY18 Fiesta STwannabe

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja bym chętnie RSke zamienił na niego ale wtedy bym musiał kupic nudne rodzinne auto a tego nie chce. Ale kozak Jest , i nawet tego Ipada w środku bym przeżył :)
  2. W tych smochodach to juz wogole MT prawie mija się z celem.Ja bylem i jestem fanem MT w samochodzie sportowym ale przy pewnych mocach i osiągach to zaczyna być ograniczenie nie tylko w wytrzymałości ale też w tym co przeciętny kierowca jest w stanie zrobić za kierownicą. Nie tak dawno jak wczoraj jechałem RS4 na lotnisko i zamiast jechać autostradą pojechałem moja ulubiona boczną drogą która jest jak odcinek specjalny i przyznam szczerze że z MT przy tych osiągach nie był bym w stanie wykorzystać potencjału tego auta bo jest ono po prostu za szybkie. To samo tyczy się już Hyper Hatch.RS3 czy A45 musi być AT bo i inaczej za dużo było by do ogarnięcia w za krótkim czasie. Co innego 200 konne FWD.To sa jeszcze osiagi i elemrnt funu ktory nsdal faworyzuje MT.
  3. Albo po prostu większość zamówień szła na DSG ( co mnie nie zdziwi ) i dlatego wycofali.
  4. To prawda ale ta rolę już dawno przejęły auta niższego segmentu typu Fiesta ST , Clio itp.
  5. turdziGT

    Kubica w F1

    Ruski rubel nawet zza krat jest mocny
  6. Dziwne by było jak by nie planowali.....
  7. turdziGT

    Kubica w F1

    Na razie wszyscy w temacie wiedza co tam sie dzieje wiec to pytanie o formę Roberta jest jak by nie na ta chwile ale wczesniej czy pózniej ludzie zaczną patrzeć na ile to różnica bolidów a na ile kierowcow. Z drugiej stro y nie chce krakać ale tak jak to sie na dzisiaj rysuje nie wierze ze to bedzie wiecej niz sezon niestety.
  8. turdziGT

    Filmy

    Sztywność stabilizatorów Sztywność stabilizatorów a wiec zmiana balansu auta.Dodatkowo zmieniał jeszcze balans hamulców chyba i mapę silnika , skrzyni lub dyfra......a mówią ze mężczyźni sa kiepscy w multitasking
  9. turdziGT

    Kubica w F1

    Tez tak uwazam ze jemu niestety zawsze wiatr w oczy wieje.
  10. turdziGT

    Kubica w F1

    Ja tez jestem zalamany ale patrze na to w ten sposob. OK samochod nie ma czesci zamiennych bo pracuja nad poprawiona wersja wiec lepeij jest uzyc te $$$ na cos co da wefekt niz pakowac w cos co i tak nie daj efektu.Beda jakis zmiany to zobaczymy co to da. Ondosnie samej jazdy to wydaje mnie sie ze to n ie jest tak ze nie jechales wyscigu 8 lat wskoczysz sobie i jada.Pokazwyaly to nawet takie gwiazdy jak Schumi dlatego uwazam ze mimo iz jest to meczacze to ma teraz czas zeby sobie wszystko przypomniec poukladac i nabrac pewnosci niz jechac z ciezarem dowiezienia wyniku.Jestem przekonany ze to akurat zaprocentuje.
  11. turdziGT

    Kubica w F1

    Mysle ze glowie sobie odpowiedzial na pytanie czy lepiej jezdzic pasciem F1 ale jest to dalej F1 czy jedziec czyms co nie daje mu frajdy.To tak jak jeden kupi 30 letnie Subaru bo chce miec fun mimo ze sie psuje a inny kupi nowego Fiata Punto.
  12. turdziGT

    Kubica w F1

    Morale są dobre Z drugiej strony zeby cokolwiek pozytywnego wyciagnac to tak na prawde ten start sezonu na luzie i bez presji w brew pozora Robertowi moze wyjsc na dobre.Zadko sie zdarza ze ktos cie wsadzi do bolidu puszcza na tor bez zadnych oczekiwian. A tym sposobem on moze na spokojnie sobie wszystko przypomniec i sie przyzwyczajac z wysgigu na wyscig , czy mu sie to traz podoba czy nie. 8 lat to jednak 8 lat i mysle ze na dluzsza mete z tego skrzysta .
  13. turdziGT

    Kubica w F1

    https://youtu.be/eoIV1Ih57mU
×
×
  • Create New...