turdziGT

Użytkownik
  • Zawartość

    8154
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O turdziGT

  • Ranga
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    się wziąłem na dalekiej północy
  • Auto
    Było GC8 GT i GD STI
    Jest MY12 B8 TFSI i MY14 Fiesta ST
  1. Co prawda nie HH ale WOW ale ten C63 pozamiatalo towarzystwo z rolling start.....
  2. Mysle że słabe bo to inna para kaloszy
  3. To prawda wyglad średni ale ważniejsze chyba odczucia zza fajerki
  4. A jakiś odnośnik bo sam czas nic nie mowi.
  5. No tak ale jedno jest pewne dźwięk silnika ma piękny ! Fajna ta Toyka Zostawiając cenę z boku to prawdziwej krwi czysty spartanski HH.
  6. No faktycznie dwa razu wiecej niz co kolwiek innego w tym segmencie aczkolwiek daje radę .
  7. Po czesci sie zgadzam a po części nie.Nka plasuje sie poniżej wspomnianych i ma konkurować z Golfem GTI czy Focusem ST.Patrzac z tej perspektywy żaden z wymienionych nie ma wielotloczkowych zaciskow czy mechanicznej szpery wiec ciezko za to krytykować. Inna kwestia jest marketing i to w jaki sposob próbują wejść w ten segment. rynek potrzebuje obu za równo tych hardcorowych jak i tych stonowanych odmian pytanie tylko czy tym stonowanym bedą w stanie wystarczająco zabłysnąć. Moim skromnym zdaniem zrobili by lepiej jak by poszli na całość i rzucili sie do gardlaType R czy MRS.W tej klasie nie ma za bardzo przywiązania do marki po prostu kupuje sie to co jest najlepsze i daje najwiecej frajdy z jazdy. ponizej to przywiązanie jest bardzie widoczne i watpie ze ten kto Jezdzil golfemGTI bedzie miał chcesz zamienić go na Hyundaia. Osobna kwestia jest sama geneza Tego gatunku czyli HH.Podstawowym kryterium było to ze miało byc szybko i tanio i dzis żaden z tych samochodów zwłaszcza w tym segmencie nie spelna tych kryteriów bo sa po prostu za drogie a najbliżej korzeni sa w tej chwili auta pokroju Fiesty ST czy Clio RS.
  8. No z Tanakiem JML i Lappim to by mieli mega skład.
  9. Ja miałem na myśli ze to bardziej konkurencja dla Golfa GTI czy Focusa ST niz Type R czy nowgo Megane RS ktore sa raczej nastawione tylko na tor. Co da twojego podsumowania absolutnie sie zgadzam.Najwazniejsza jest przyjemność z jazdy a nie osiagi.
  10. To na pewno mysle ze nawet do Cupry tez ciezko bedzie podejść.
  11. Zegary zgapione od Audi rodziny RS poza tym wyglada bardzo fajnie pytanie teraz jak jeździ no i czy sie obroni ze to tylko Hyundai
  12. Ja trochę z boku ze względu na to że byłem w podróży w każdy razie Brawa dla Neuville.Mega szybka i dojrzała jazda.Chlopak idzie po tytuł i to w pięknym stylu.Szkoda Tanaka ale sądząc po warunkach i tempie to było do przewodzenia.Szkoda też JML bo trzeci kontendert do walki o tytuł właśnie odpadł.Ogier dostał dwa miejsca na otarcie łez po średnim rajdzie z mnóstwem błędów. Citroen cóż to katastrofa auto wydaje się nie do jazdy skoro Mikkelsen znów nie był w stanie wbić się do piatki a czasy na odcieniach były raczej w dole tabeli.Zreszta szefostwo chyba świadome problemu bo już poleciały głowy.Glownego projektanta zastąpi człowiek odpowiedzialny za projekt Xsary.
  13. Fajny wywiad dla Sky Sports