Jump to content

turdziGT

Użytkownik
  • Content Count

    9759
  • Joined

  • Last visited

About turdziGT

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    się wziąłem na dalekiej północy
  • Auto
    Było :
    GT i STI
    Jest :
    MY18 Audi RS4 Avant
    MY18 Fiesta STwannabe

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. turdziGT

    Filmy

    To chyba najlepsza reklama samochodu jaką widziałem........
  2. To prawda ale to sa juz auta na aukcje a nie portale ogłoszeniowe.Delta to teraz chodliwy towar tak jak pre 993 porsche 911.Jeszcze 3 -5 lat temu mogłeś kupic w przyzwoitych pieniądzach dzis to astronomiczne sumy.
  3. Wymień RS6 na takie. Mina żony bezcenna
  4. Ja też. 20 lat temu miałem przyjemność prowadzić EVO I i do dzisiaj pamiętam ten dzień jak by to było wczoraj z każdym detalem łącznie z dźwiękiem wszystkich plastików w środku Co do cen to jest to gwarantowana lokata kapitału jeżeli kupi się właściwy egzemplarz.
  5. Ciezko się nie zgodzić
  6. To samo sobie pomyślałem ze chce sie tym przejechać.Raz ze osiagi znacznie lepsze niz 160 KM to jeszcze wyżej sie kręci do 7,5 tys Fajne toto
  7. Ok aż z ciekawosci muszę sprawdzić bo przyznam szczerze w Comfort wogle nie jędze.Mam konfig jak wyżej i tam działa bardzo ok a przynajmniej bez laga ale pewnie dlatego ze mapa silnika i skrzyki jest na Sport natomiast praca samej skrzyni jest w trybie D.Reakcja na gaz jes natychmiastowa różnica taka ze dłużej trzyma bieg zamiast albo redukować lub od razu zmieniać wiec mozna bardzie Nm jezdzic.
  8. Mazda MX5 na 2019.Zaczyna to być całkiem szybkie auto.
  9. Ja jezdze dokladnie tak.Silnik i skrzynia w Dynamic zawsze zale sam lewarek skrzyni na D a nie S bo tak sie przyjemniej jezdzi.PÅOtrzeba mi pelnej mocy jednym ruchem reki zmieniam na S i ogien.
  10. Mnie chodzi o proby z rolki. Kalibracja skrzyni w Audi jest taka ze przy kickdownie w komfort zrzuca o jeden bieg i auto ma jechac Nm a nie pelna moca gdzie Dymaic zrzuca do biegu zapeniajacego najlepsze przyspieszenie a przeceiz o to chyba chyba chodzi z spoertowych samochodach. Jak ktos jezdzi na codznien ma mniejsze znaczenie.
  11. Nie ale tak jak pisalem juz kiedys w trybie komfort jest oromna rozrzutnosc kalibracji bo dla kazdego porducenta komfort moze oznaczac cos innego.U jednych roznica mapowania silnika i skrzyni dw stosunku do sport bedzie mala a u unnych bardzo duza. To jest test samochodow sportowych i powinno sie je testowac w ich najszybszych ustawienach a nie najslabszych. Dodadkowo w zyciu codziennym te samochody sa uzytkowane rzez wlascicieli a nie kogos kto wsiadzie do niego na chwile i zapewiem was ze wiekszosci gdzie gdzie oprocz ustawien jak sport , komfort itp jest mozliwosc konfoguracji indywidualnej i zapewne tak te zamochody jedza. Dla przykladu w Audi mozna na przyklad miec mapowanie silnika i skrzyni na sport a wiec na najlepsze osiagi ale sama skrzynie uzytkowac zostawic w trybie D a nie S. Powstaje wtedy zajefajna kombinacja do jady na co dzien bo ma sie pelne osiagi ale skrzynie ktora trzyma biegi trzyma biegi dluzej i nie jest tak meczaca jak S na dluzsza mete.Jednym ruchem mozna ja wrzucic na S jak potrzeba. To taki przyklad nieskonczonych mozliwosci personalizacji. A to ze cos dziwnego zrobili z tym TTRS to inna sprawa. To auto jest / bylo nie wiele wolniesze niz slabe wersje R8.
  12. Coś jest nie tak. TTRS zrobiło by tu pogrom w zeszłym roku w każdej dyscyplinie. To auto schodzilo w praktyce poniżej 4sek do setki. Inna sprawą jest że bez sensu testowanie jest rolki w trybie konfort bo w praktyce nikt tak nie jeździ. To tak jak by by w niektórych modelach startować z ECO.
×
×
  • Create New...