Jump to content

turdziGT

Użytkownik
  • Content Count

    10647
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

turdziGT last won the day on August 11 2019

turdziGT had the most liked content!

Community Reputation

1215 Wspaniały

About turdziGT

  • Rank
    ..:: Dziesięciotysięcznik ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    się wziąłem na dalekiej północy
  • Auto
    Było :
    GT i STI
    Jest :
    MY18 Audi RS4 Avant
    MY18 Fiesta STwannabe

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://www.instagram.com/p/CGxJ86JJTCS/?igshid=1fomi2mlpez2b
  2. Mozna oglądać do znudzenia. Lepsze emocje niz 6 ostatnich sezonów
  3. Ok wszyscy wiemy ze jechał na softach ale w tym wypadku liczy sie racecraft i doświadczenie , trzeba wiedzieć gdzie i kiedy sie pchać a kiedy odpuścić i Kimi rozegrał to koncertowo.
  4. Kimi dal tylko pieknie do pieca https://www.instagram.com/tv/CGxn42ZBtC4/?igshid=15cqn2z36nlt
  5. He he o tym zeby mnie kusilo ogladac ten żałosny spektakl to mogę zapomniec ale zastanawiam sie czy kiedys nadejdzie taki dzień zeby wynik jakiegoś GP był dla mie niespodzianka a nie tylko potwierdzeniem tego jaki bedzie finish którego finał wszyscy znamy jeszcze za nim sie wogle ktokolwiek zacznie ścigać.
  6. To jedno a dwa ze to byl koniec widowiskowej jazdy na oesach.
  7. Dawni bohaterowie , możecie mowic co chcecie dla mnie rajdy juz nigdy nie były takie same po erze tych dwóch , a raczej trzech panów bo brakuje tu jeszcze Janusza.
  8. A teraz teoria spiskowa. Czy ktogos z was zauwazyl smutny tak ze wszyscy kierowcy sponsorowani przez Marlboro w Polsce nie żyją i zginęli w wypadkach ? Landsberg , Bublewiczy , Kulig. Przypadek ?
  9. Odnosnie 11 Turbo to swietnie pamieci Bogdan Hering tez jeszcze nia jezdzil ale nie wiem ktora byla lepsza czy ta Koprowa czy Heringa. Chociaz Hering to misl chyba to Turbo po Koprze jak ten sie przesiadł na Golfa GTI.
  10. No wlasnie czyli ex fabryczna. Pamietam ze te Mazda Mariana zaczynaly zycie jako Nki i bylo przebudowywane czesciowo ale nigdy to nie byla pelna Agrupa. Pamietam tez ze ta Mazda Chalasa ciagle sie psula ale jak jechala to wjezdzal na pudlo.
  11. Masz racje Gryczyński mial tez okres w 323 także Romuald Chałas no i Hołek Jezdzili tez Szaflicki , Sadowski bylo tego troche. Moze zle pamietam ale wydaje mnuie sie ze z tych wszystkich Mazd to wlasnie ta nalezaca do Chałasa to byla jedyna profesjonalna A grupa , nawet nie wiem czy to nie byla byla fabryczna podczas gdy reszta lacznie z tymi Bublowymi to byly A grupy garazowe. Ciekawym sprzetem bylo tez Renault 11 Turbo Kopra.
  12. To prawda ale sa wyjątki jak na przykład GTR czy choć by Macane.
  13. Mysle ze to był taki wybór z konieczności zeby wyjść z Poloneza a na grubszy sprzęt było za mało $$$. Dzisiejsze Nkimsa bardzie zdlubane no ale takie czasy były.Dopiero kiedy Bubel wsiadł w Sierry a potem Toyota Motor Poland podstawiała Toyoty dla Przybylskiego i Gieruszczaka zaczęła sie era profesjonalnych aut i zespołów.
  14. Niektóre firmy potrafią to obejść ale tylko niektore.
  15. Powariowali z tymi cenami
×
×
  • Create New...