Skocz do zawartości

turdziGT

Użytkownik
  • Postów

    14621
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana turdziGT w dniu 10 Marca

Użytkownicy przyznają turdziGT punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    się wziąłem na dalekiej północy
  • Auto
    Było :
    GT i STI
    Jest :
    MY22 Audi RS4 Avant
    MY20 Ford Fiesta ST
    Triumph Bonneville

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia turdziGT

..:: Maximus15tysięcznikus ::..

..:: Maximus15tysięcznikus ::.. (11/13)

4,7 tys.

Reputacja

  1. turdziGT

    Kubica w F1

    Kiedys to byla zabawa
  2. Hehe to jednak była taka jak nasza 1990 ale założyli jej felgi z wcześniejszych aut. Szkoda też tego wydechu , dziwne bo miała orginal. Zdjęcia przed renowacja
  3. Nice ! Kiedys taka mialem.Najpierw miał ja mój ojciec potem ja a na koncu odkupił ja mój dobry znajomy wiec byla w rodzien u nas prawie 20 lat. To bylo fantastyczne auto z swietnym silnikiem i mega jakoscia zarowno w srodku jak i podzespolow. Moj znajomy odkupil ja jak miala juz 290 tys a w środek był nadal jak nowy beż żadnych świerszczy czy trzeszczenia plastików. To byly czasy kiedy Toyota budowała niezniszczalne auta. Niestety w 1993 poszło z górki i jakość nigdy nie była taka sama. W latach 90 to było bardzo rzadkie auto w PL, pare jeździło w rajdach między innymi Damian Gielata ale na drogach się tego niewidywalo. Ja chyba widzalem dwie oprócz naszej. Ta czerwona to auto z rocznika 87-89 i odrazu widze ze ma nieorginaly wydech Nasza byla z roku 1990 kiedy to auto przeszło mały lifting. Zmodyfikowany silnik 125KM zamiast 116KM i trochę inne tapicerki w środku. Jedno z tych aut obok GTeka które wpominam najmilej.
  4. Widzalem ale w sumie to by mnie to nie zdziwiło. W WRC na topie jest prawie tyle co Ogier i brakuje mu tylko tego jednego pucharu. Ma rodzine zaraz dwójkę dzieci myślę ze ta kariera już nie potrwa długo.
  5. WOW ile to sie człowiek ciekawych rzeczy z FB mówię ktoych nigdy nie wiedzal mimo ze sie tym interesuje. Zobaczcie jak powaznie Japonczycy traktowali udzal w rajdach na poczatku lat 90. Celica ST165 odchodzila juz do lamusa wiec TTE przygotowalo nowa wersje bazujaca na nadwozu nowego modelu czyli ST185. Ale rownoczesnie z rozwojem ST185 powadzone byly dwa inne projekty I pracę nad innym autem, mianowicie Corolla AE92. Projekty miały kod wewnętrzny IS-1 i IS-2. IS-1 bazowało na Celice ST185 z której miało poprzecznie umieszczony silnik 2.0 ale mocno cofnięty do tyłu. Za to prawdziwym potworem miarę grupy B lat 90 była IS-2 która miała silnik umieszczony wzdłuż wielowahaczowe zawieszenie o konstrukcji pushrod stosowane w F1 i dwa amortyzatory na każdym narożniku. Moc silnika wynosiła 600KM. Absolutny czad !
  6. Boss level 1000 Norwegia wczesne lata 90 podczas gdy wszyscy jeździli Volvo i Saabem
  7. turdziGT

    Kubica w F1

    Marko juz zaczal cos przebakiwac ze Ric misi w końcu cos pokazać.
  8. turdziGT

    Kubica w F1

    Ja bym chętnie zobaczył Lawsona zamiast zamiast Ricciardo
  9. turdziGT

    Hot Hatch Hysteria

    Dobrze daje tym prosiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...