Jump to content

turdziGT

Użytkownik
  • Content Count

    10089
  • Joined

  • Last visited

About turdziGT

  • Rank
    ..:: Dziesięciotysięcznik ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    się wziąłem na dalekiej północy
  • Auto
    Było :
    GT i STI
    Jest :
    MY18 Audi RS4 Avant
    MY18 Fiesta STwannabe

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tymczasem to tylko shakedown ale Evans juz ma dobre tempo. Wydaje mi sie ze to bedzie jego przejście z kierowcow B to grupy A czyli tych ktorzy wygrywają rajdy.
  2. To prawda ale talent to jedno a układy to drugie. Tu jest i jedno i drugie ale fiński rajdowy klan też się do tego przyczynia żeby młody miał taki a nie inny start.Finowie dbają o kontynuację tradycji. Ale trzeba przyznać że młody Solberg też nie może narzekać a jak tata poprowadzi zespół Subaru to kto wie
  3. Pewnie tak ale ja mu daje pierwszą piątkę od strzała tak czy siak może nawet lepiej
  4. To przyszly mistrz świata nie ma wątpliwości, żeby jeszcze nie było jakiejś niespodzianki już na Szwecji.
  5. Chłopaki w N motorsport dalej się dobrze bawią
  6. Wszystko kwestia wyczucia Seba Loeba. Pamietajmy ze w zeszłym roku przejechał pare km testów, w tym roku ma juz pol sezonu w tym aucie. Mnie tez bardzo interesuje czy Ott popełnij najwieszy błąd w karierze przechodzącą do Hyundaia.
  7. Lancia ? A ta firma to jeszcze istnieje i cos sprzedaje ? Tymczasem za pare dni MC.Strasznie jestem ciekaw jak to sie w tym sezonie poukłada ale wydaje mnie sie ze Ogier wróci szybciutko tam skąd spadł.W końcu bedzie mieć super konkurencyjne auto. Bardzo jestem tez ciekaw postawy Evansa. Jest to jednak troche tak ze jak sie siedzi w jednym miejscu to sie człowiek przestaje rozwijać. Jakies mam takie przeczucie ze moze to byc zawodnik ktory zrobic moze niespodziankę. To samo Lappi.Mam nadzieje ze w końcu odzyska tempo bo w citroenie raczej rozczarowanie było no ale w sumie wiemy dla czego.
  8. Legenda po legnenczie aż ciezko zdecydować która wiesza. https://www.carscoops.com/2020/01/is-a-used-lancia-delta-hf-integrale-evo-worth-as-much-as-an-alfa-4c-stelvio-and-giulia-quadrifoglio/
  9. Moze tam mieli jakas wieksza ciezarowke czy dwie ( nie mówię o wozach dostawców opon ) ale nie na taka skale.W tej chwili mają na testach motor home i namioty serwisowe jakich jeszcze 10 lat temu na strefach mieli a na początku 2000 to siedzieli jeszcze w wozach campingowych. Tu masz test Ralliart z 2000 A pod spodem Seata.Porównaj sobie.
  10. Tymczasem Veiby i Gryazin w fabrycznymch Hultajach w WRC 2 Pro czy jak sie to bedzie nazywać.Hyundaj staje sie potęga chyba nawet większa niz VW.Zeby tylko nie przesadzili bo znow zrobi sie nudno.
  11. Zaczyna to być trochę chore. Kiedys na testy wystarczył jeden dwa busy średniej wielkości, dziś jest już tam 10 tirów. Co będzie za 10 lat ?
  12. turdziGT

    Filmy

    niedzielna przejażdżka raczej słabo poszła
  13. turdziGT

    Filmy

    Świetny komentarz przy EVO
×
×
  • Create New...