Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Tą na lusterku pewnie szybciej Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
  3. Nikt raczej nie robił takiego swapa.
  4. Podpytywałem różnych magików w tej kwestii i z tego co się dowiedziałem do sprężyn ironmana +35 spokojnie pasują standardowe amorki.
  5. O kur** nawet nie wiesz jak mi pomogłeś tym zdjęciem! :O praktycznie zaraz jak sie zarejestrowałem na forum, mimowolnie (nie gniły mi jeszcze ćwiary) przeczytałem o tym w jakimś wątku To prawie było jak mit, ktoś mówił ze wada konstrukcyjna, że tam sie blacha rozłazi, że nie ma co wstawiać zew. blachy, bo tam włazi w rogu gdzie sie łączy miejsce na górne mocowanie z blachą kielicha...ale wewnętrzną... jakby pomiędzy... niewiadomo, nikt tam nie zagladał. Jak jakieś sekretne info dla wtajemniczonych. Powtarzało sie tajemnicze "klasyki dzielą sie na takie które już zgniły i dopiero zgniją n
  6. kurde a ja bym chciał wspomnieć charakterystyczne osoby z lat mojej najwiekszej aktywnosci! Widze że Eddie GT4 jest co niezmiernie mnie cieszy, ale jednym tchem moge wymienic AMI, Lucza (pisze zn im czasem PW) Pablonas (żółta wanna), OSKAR, który miał oczywiscie Oskara w avatarze, chyba mam jego duży,górny spohler STI, Rio z cze-wy z pieknym CF8, Nasz maniak 22B PAWLASWRC!, eMTi, kurde ileż tych ludzi było, szkoda że nie mam tyle czasu żeby śledzić forum czy wpadacie jeszcze... Aha no i Virus12, chyba miał srebrne GF kombi ze zderzakiem pomalowanym środkiem na czarno jak EvoX, nagle ucichną
  7. obstawiam, że zauważy jakoś za miesiąc, przez przypadek
  8. Witam, od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem XV e boxer Jak narazie auto jest świetne. Zaskoczyło mnie niskie spalanie:). Przed odbiorem pytałem w Salonie, jakie jest faktyczne spalanie XV, otrzymałem szybką odpowiedź 10 l. Myślę, OK. Stały napęd 4x4,skrzynia CVT, no i silnik 2.0. A jak to wygląda u mnie, zrobiłem 6000 km. średnie spalanie z całego przebiegu, to 6.33 l, jest to spalanie z tankowania Komputer wskazuję 6.5 l. Najniższe z trasy 700 km. 5.63. Jazda normalna, troszkę powyżej dopuszczalnych prędkości. Nie wiem jak w poprzednim modelu, ale w moim relingów w ogóle nie słychać
  9. True... Ten mój cały projekt to trochę z partyzanta. Ale na razie szczęście sprzyja
  10. I ja się wybieram. Tylko logistyka bardziej skomplikowana A i polatać można. Przez Żuromin i Raciąż mam traskę.
  11. ee tam- ja do Oktana może i mam rzut beretem z bemowa- ale co się nastałem w korkach to moje. Ale powiem Ci, że warto było!
  12. Ogólna uwaga. Niestety sa tacy po których trzeba sprawdzać. Gorzej jak silnik moze przez nich paść a nikt wtedy nie jest winny
  13. Może ktoś doradzi Siadły mi sprężyny z przodu i trzeba je wymienić i mam dylemat 1) kupić normalne i zostawić podkładki 2) kupić sprężyny z liftem +35 mm - Tu proszę o pomoc w doborze sprężyna i amor 3) kupić sprężyny z liftem +35 mm I jeszcze upchnąć z 1 lub 2 cm na podkładkach No I w sumie opcja 4 komplet przód i tył Opcja 3 mi najbardziej podchodzi. Myślałem o sprężynach Ironman tylko jak dobrać amory? Bo pewnie te które mam nie podejdą (o ile są jeszcze dobre) Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
  14. No jo... tylko ja nam cokolwiek daleko
  15. Witam, od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Subaru xv e boxer. Pozdrawiam wszystkich Subaromaniakow.
  16. W niedzielę święciłem dzień święty i umyłem obie świnie. Za to przed chwilą (jak mawiał wujek z ABW) operacyjnie umyłem żonowóz i oświniłem go. Ciekawe kiedy zobaczy i każe zeskrobać.... Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
  17. Dlatego nie odwiedzam dwóch punktów w Warszawie tylko z samochodami udaje się do Oktana Nic tak mnie nie wkurwia jak nie dokręcona nakrętka itp czy gadanie , że odbył ktoś jazdę próbną a ja notując licznik wiem, ze nigdzie samochód nie jeździł. Juz pomijam fakt jak przez takie traktowanie roboty dwa razy w garażu miałem do sprzątania raz płyn do wspomagania drugim razem olej z silnika i skrzyni - bo nie chciało się sprawdzić i dokręcić a raz zerwano podkładkę aluminiową. Partactwo w czystej postaci. Łapy łamać albo nie oddawac samochodu.Szkoda kasy, nerwów i czasu.
  18. Organizuje kolejny spot w trójmiescie 11.10. 2020 o 14:30 i potem na street meeting robimy przelot. Bedzie prawdopodbnie na Osowej albo na matarni. Zapraszam :d jak by co jest wydarzenie na fb (spot subaru v7)
  19. Tak racje masz. A jak Ci ogarnęli dyfer?
  20. Aaa, to nie ro radio, inne kupilem ktore obsluguje wzmacniacz, czinczyk zapewnial, specjalnie zmieniali kostki i cos tam jeszcze w radiu. Teraz chodzi mi o jakas przejsciowke. Kupowalem kiedys do volvo to: https://www.tromsobilstereo.no/products/connects2-aktiv-adapter-volvo I liczylem ze cos podobnego do subaru znajde.
  21. i tak i nie, bo w mojej wersji nie ma miejsca na ten bezpiecznik, posiadam rodzielenie momentu VTD a w tych wersjach nie da sie w ten sposób odpiąc tylny napęd. Ogólnie temat z dyfrem ogarniety. Chłopaki z Łańcuta dali rade
  22. A mówiłeś, i ja wierzyłem, potulne cielę wzięło śruborkęty, kombinerki i młotki i poszło postukac i poręcić A co do TD-05, jeżeli ona szybciej wstaje, to ja już poszukuję
  23. Car scanner. Jest dostępny w sklepie play.
  24. nie chce cie martwic ale to radio wyglada jak seicane h7602m ktore nie jest zamienne dla aut ze wzmacniaczem mam watpliwosci czy firma 'kirinavi' jest w stanie ogarnac temat poza kupowaniem od seicane i przebrandowaniem tapatalked
  25. Musisz wypruć cały środek - po bokach masz zatrzaski. Nie pamiętam jak to u siebie ogarniałem ale żarówki jakieś tam na pewno siedzą
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...