Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Kubica w F1

    szambo nie sport panowie... niby nie powinno sie byc zaskoczonym, ale niesmak obecny. do kiedy nalezy czekac, obstawiamy kiedy w koncu bedzie konkretny konkret?
  3. Dzisiaj
  4. cham na drodze

    Przeginam? Nie ma dnia, żebym nie spotykał kogos kto jak wciska hamulec, zapala mu się migacz, albo jeden hamulec a jedna pozycja gaśnie, nie mówiąc o innych gownach. Nie obchodzi mnie ze kiedyś bylo jeszcze gorzej. Mamy prawie 2018 rok i cały czas się łudzę ze nie trzeci świat.
  5. cham na drodze

    Kierowcy z doświadczeniem ponad 25-letnim powinni zaprzeczyć. Ja pamiętam dobrze lata 90' - ooo tak, wtedy była masakra. Dzisiaj jest dużo lepiej. Nie mówię że super, ale przeginasz nieco z tym malkontenctwem.
  6. Wczoraj
  7. FELGI - co, gdzie i jak?

    Możesz wyjaśnić?
  8. Pozdrawiamy sie :)

    Wprawdzie nie ja nim wtedy jechałem ale dzisiaj nim przyjechałem do Krakowa Już nie na sprzedaż Zakup dla kolegi któremu mój i brata Forek przypadł do gustu
  9. Spec.B grupa operacyjna

    2s pasuje do speców a 3s pasuje do wszystkiego. Mam dodatkowo wsadzone za parkingowe żarówki z pilotem... Niby RGB ale biały jest lekko błękitny i daje o dziwo efekt doświetlenia. Pasy na drodze świeca na lekko zielonkawo błękitnie. Jestem zadowolony. Jak będziesz zamawiać to najpierw na próbę, jak przypasuje to kup od razu 8 i niech leżą. Bo lubią się czasem zjarac send from my spec.B H6
  10. Kubica w F1

    http://www.circusf1.com/2017/12/kubica-rosberg-giocano-jolly-williams-prende-rimanda-decisione-2018.php Najnowsze info (plotka) - grają va bank i Rosberg proponuje minimum 7 wyścigów w 2018 dla Kubicy. Williams za każdy z nich dostaje około 1 milion euro (razem to będzie pewnie to całe wsparcie które uzbierał Robert). Jak wyniki będą dobre to jeździ dalej, jak nie Sirotkin wskakuje na jego miejsce na resztę sezonu.
  11. The Grand Tour

    drugi odcinek juz sporo lepszy
  12. Legacy V nie działa podswietlenia panelu klimatyzacji

    Sprawdziłem bezpieczniki w komorze silnika. Wszystkie są sprawne. To co mnie niepokoi to fakt że na bezpieczniku nr 14 pod kierownicą nadal nie ma napięcia. Jest ktoś w stanie pomóc? Kwoli wyjaśnienia nie mam podswietlenia panelu klimatyzacji, sterowania lusterkami i fotelami.
  13. Trójmiejskie spoty

    Dziękuję za miłe spotkanie i atmosferę. @mzy auto odnalezione przy Husa 17
  14. podtrzymanie akumulatora w mrozy ładowarką solarną

    https://sklep.prostowniki-akumulatory.pl/ladowarka-ctek-ct5-start-stop-p-2393.html?gclid=Cj0KCQiAgs7RBRDoARIsANOo-Hj-CV7krgJhc4iUYZdRvxz0szWUeLB5TMp5LafPlQvuvyXl_jwG1wgaAuYyEALw_wcB Ładowarka ze Szwecji załatwi problem
  15. Springi NA vs WRX

    tez mnie to ineresuje, pytalem w innym temacie ale odp nie dostalem. wymieniam amorki i chce dolozyc cos nizszego ale nie duzo zeby nie zabic szybko amortyzatorow.
  16. Panowie jak odpowietrzyć tą pompę?Nie dział mi hydrołapa nie rośnie w ogóle.Odpowietrzam nożnym i on działa normalnie.Jak pod pompuję nożnym to jest normalnie.Puszczę i pociągnę następny raz i nic nie robi ciśnienia.Czyżby pompa przepuszczała?Najlepsze jest to że działała do końca normalnie.
  17. [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    Ja sam chętnie przyjadę, chociaż jeszcze nie mam auta ale zapoznać się chociaż
  18. [Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!

    ktos cos moze jutro pozne popoludnie/wieczorem na pestce?
  19. podtrzymanie akumulatora w mrozy ładowarką solarną

    Dzięki za wybicie pomysłu z głowy. Ta cała firma od ISR to takie typowe Janusze w branży samochodowej, z abonamentu zrezygnowaliśmy z rok temu, po tym jak zauważyłem że raz dzwonią raz nie w przypadku odpięcia klem, do tego robili same kłopoty z ciągle psującym się urządzeniem i naszymi reklamacjami, zresztą z tego co googlowałem to nie tylko ja miałem takie opinie. Wie ktoś jak to odciąć od zasilania z auta, bo po skończonej umowie za wymontowanie ich urządzenia ,które było nie sprawne i nie uwzględnili reklamacji, nie zamierzam zapłacić im ani złotówki więcej.
  20. Webasto w forku 2,5 xt

    Witam, Czy ktoś może doradzić czy są jakieś przeciwskazania ze strony auta zeby zasilić webasto z oryginalnej pompki paliwowej? Poprostu łatwiej wpiăć się w komorze silnika niż ciągnąć przewód do zbiornika. Ktoś może wie również jakie ciśnienie paliwa jest na wyłączonym silniku? Pozdr
  21. LPG w Subaru

    Faktycznie wygląda ciekawie ten Niko. Zarejestruj się na forum LPG i napisz do Piotr_K jeśli chcesz fachowej porady. Faktycznie wygląda ciekawie ten Niko. Zarejestruj się na forum LPG i napisz do Piotr_K jeśli chcesz fachowej porady.
  22. Springi NA vs WRX

    Panowie i Panie szybkie pytanie..szukalem szukalem i nie znalazlem odp. na moje pytanie Mam Hawka Wagon N/A i chyba kończa mi sie springi z tyłu, czy spreżyna oemowa z WRX GD jest niższa niż seryjna w wolnymssaku? Ktoś może ma jakis namiar gdzie podane sa wysokosci poszczegolnych sprezyn?
  23. Trójmiejskie spoty

    i czego się chwali nie chcesz więcej opon w tym rozmiarze?
  24. Filmy

    Od razu na wstępie najlepsza fura https://www.rallye-magazin.de/videos/classic/best-of-subaru/best-of-subaru-rally/
  25. Początkiem tygodnia kupione wczoraj doszły
  26. Filmy

    edit
  27. Przejście z pojedynczej cewki na cztery

    Zapomniałem, że w subaru jest cewka podwójna, co nie zmienia faktu, że jest ona bardziej obciążona niż pojedyncze na świecach Co do sensowności takiej zmiany: w samochodach użytkowanych na co dzień moim zdaniem nie ma sensu. Sprawa wygląda inaczej, gdy mówimy o tuningu czy motorsporcie. Po pierwsze rozwiązanie z pojedynczymi cewkami jest mniej awaryjne, a po drugie są one w stanie wytworzyć większy impuls zapłonowy, a co za tym idzie iskra ma większą energię i dzięki temu możemy zastosować większe doładowanie - to tak w skrócie i uproszczeniu
  28. Kubica w F1

    Jak Nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadzach.Williams juz Od lat Nie mial w skladzie topowego kierowca bo umowy sie ale Mssa to przecietniak w stawce zawsze bylo.Bez topowego kierowca i zaangarzowania fabryka/produsenta Nie da sie wyjscia na top w tymsporcie.Taka jest prawda i investert ostatnich lata WMR byl powiedzny w lepszego polowie przecietniakow/prywaciarzy w stawce.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×