Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Ja też nie płacę AC , nawet gdybym chciał to kręcili nosem ,jedno subaru ma jeszcze 20 lat drugie 17 , Ass - to chyba najlepsza opcja na takie dziadki i babcie
  3. abecer

    Co to są za felgi

    Dzisiaj tam podjadę to będę wiedział co i jak.
  4. aha no jakiś taki dziwny mi się wydawał ale myślałem że to pcx ...honda robi dobre skutery forza 125 którą mam też zdecydowany lider w swojej klasie
  5. Kusząca jest ta oferta i mimo, że nie myślałem o żadnym klasyku na poważnie to ten wydaje się w sam raz na początek takiego hobby. Jest dość niespotykany i ulubionej marki oraz podobno w niezłym stanie. Brak tylko mi zbędych dwudziestu koła i kolejnych na dalsze prace.
  6. Nie pamiętam czy był zmieniany. Ale dziękuję bardzo o to mi chodziło.
  7. Gdybym nie trzymał hajsu na silnik do Forka, to już bym po to cudo jechał.
  8. STI mialy rozne zaciski moze zludzenie optyczne, ale na drugiej fotce widac, ze na zaciski jest b. malo miejsca (odleglosc pomiedzy plaszczyzna przylegania do piasty a wewn. strona ramion)
  9. Pozdrowienia dla czarnej Imprezy na tablicach SJ - dzisiaj rano w SO na ul. Orlej:
  10. abecer

    Co to są za felgi

    Ściągnięte z gc sti z tego co się dowiedziałem.
  11. wchodza przynajmniej na 4-tloka z GT/WRX? klasyczny 5-ramienny design, moj ulubiony btw
  12. abecer

    Co to są za felgi

    No tak. Całość trzeba by było odnowić.
  13. Today
  14. na pewno rarytas, ale wartosc rynkowa dosc trudno okreslic... dekielki wygladaja na dopasowane na sile
  15. abecer

    Co to są za felgi

    Dzięki za info. Czyli raczej coś z górnej półki?
  16. MDsuperstar

    Wrx 2015+

    To są dokładnie takie H11: https://www.aliexpress.com/item/32845541723.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dvzIQHu Wchodzą na miejsce przeciwmgielnych. W STI polecam wymienić dolną żarówkę (to jest chyba pozycyjna ?!?) i wtedy jest to P13 https://www.aliexpress.com/item/32828477733.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dvzIQHu Wymaga to niewielkiej modyfikacji klosza - rozwiercenia średnicy otworu. Mowa o takiej lampie z europejskiego STI
  17. cos pomiedzy starymi Rays a Speedlline... ale raczej te pierwsze
  18. Czyli masz mapy Core1, możesz zrobić upgrade oprogramowania do wersji 3300 i map do wersji 2013 v1. W tym temacie masz opis jak to zrobić:
  19. W XV tego nie mam (jeszcze?). Wiem jednak o czym piszesz. Miałem to w OBK tak mniej więcej przez 50 000 km. Działania ASO pomagały na kilkaset km. Lekarstwem miała być wymiana grubych tarcz i klocków na nowe (odpłatnie). Bubel po prostu.
  20. Jeżeli nie zmieniałeś z pompą cieczy termostatu to trochę jak zakładanie starych zużytych klocków do nowych tarcz hamulcowych, jeśli został włożony stary to bardzo możliwe że się blokuje. Potrzebujesz termostat o temp 78 stopni, nie daj se wmówić że katalogi pokazują termostaty o temp otwarcia 88 stopni, wtedy temperatura robocza/jazdy będzie około 99-100 stopni. Sprawdź czy dolny przewód jest zimny, czy gorący.
  21. Po wyciągnięciu płytki prosi o jej załadowanie. Czyli wychodzi, że navi jest czytane z płytki.
  22. koziolek

    225 zamiast 215?

    Dla opony o szerokości 225 musisz mieć felgi o szerokości 7,5 cala. Bankowo masz felgi o szerokości 7 cali, więc maksymalna szerokość to 215. Zakładałem kiedyś 225 na wąską (7 cali) felgę, bez problemu da się jeździć, ale z opony po założeniu robi się 'balon'.
  23. U mnie problem jest inny. Silnie skrzypi mi przód gdy wolno i przyhamowując cofam, np. chcąc po kolei kołami zjechać z chodnika przez krawężnik. Im bardziej skręcone koła tym bardziej skrzypi. Mówię wam - prawdziwy obciach.
  24. Mam coś takiego,myślicie że coś można z tym zrobić?
  25. A więc SZACH MAT! Naprawiony. Udało się rozwiązać problem poprzez zmianę nowego czujnika wałka rozrządu na używany ale o takim samym kodzie jak stary popsuty. Na nowym czujniku działy się cuda a dobrany był wg książki serwisowej, problem się pojawiał zwłaszcza na rozgrzanym silniku. Błędy: P0021, P0301, P0302, P0304 - znikły. Legaś idzie teraz jak wściekły. Co ciekawe, zaobserwowałem, że skończyło się szarpanie pomiędzy 2 a 3 tyś. obrotów. Problem był odczuwalny od momentu zakupu, wymieniłem świece, kable, lepsze paliwo, oleje i nic. Po zmianie czujnika problem ustał.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...