Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Barney

    Impreza WRX my03 odpalanie na zimnym i ciepłym silniku

    I ja tak mam wrx 04
  3. Patryk Andrzej

    Filmy

    piekna kompilacja parskłem srogo jak wyciagali bloba z wody
  4. Orear

    Opony

    Podepnę się z pytaniem. Muszę kupić nowe letnie gumy. Auto - Legacy IV wagon 2.0R. Do tej pory jeździłem na Good Year 215/45 R17 na standardowej feldze 7x17JJ i jeździło mi się dobrze. Chcę poczytać na czym Wy jeździcie w tym modelu i tym rozmiarze, żeby zasięgnąć czyjejś opinii, bo prawdę mówiąc niewiele kompletów zjeździłem w życiu, choć jest to moje drugie auto. Zależy mi na trwałości, wytrzymałości, ale też na bezpieczeństwie, szczególnie w deszczu, maksymalna prędkość to sprawa drugorzędna bo nie jeżdżę szybciej niż pozwalają na to przepisy i stan dróg. Indeks głośności pomijam bo to sprawa komfortu.
  5. hugo

    Legacy boxer diesel - swap na JDM 2.0 Gt

    Rozważ zastosowanie nitonakrętki.
  6. Michał Kraków

    zakup forester III vs Legacy V kombi

    Do outbacka nie jestem przekonany ponieważ się naczytałem komentarzy że mu mocy brakuje, i nie pamiętam który jaki silniki z manualem występuje. Wizualnie podoba mi się bardziej niż forester Oczywiście nie szukam samochodu sportowego tylko dynamicznego dupowozu którym nie będzie niespodzianek przy wyprzedzaniu czy podczas nieoczekiwanych manewrów na drodze.
  7. miki_mi2

    jak podwyzszyc zawieszenie o 6cm (amory,sprezyny)?

    Wykrzyż jest całkiem spory.
  8. Blixten

    XV 2018 - akcesoria - gdzie kupić ?

    Obie długości w 2 generacji pozostały te same co w 1, ale zmieniły się mocowania. W 1 generacji są mocowania typu "U", a w 2 generacji mocowania są typu "C/C1".
  9. Cezary

    Dodatkowe wskaźniki

    Dzięki Upalał nie będę, bo nie do tego on jest stworzony Ale chciałbym mieć wgląd na parametry temperatury i oleju ze względu na możliwe trudności silnikowe...
  10. Ja mam takie założone: Ale już nawet nie pamietam ile zapłaciłem Na pewno warto założyć aluminiowe, te oryginalne plastikowe są umiarkowanie solidne
  11. house_1

    Hot Hatch Hysteria

    Jakoś nie ogarniam waszych obiekcji. W Ameryce wszytko opiera się na marketingu i opowieściach dziwnej treści. Przecież nie wolno przekraczać prędkości bo wszędzie czai się radiowóz i można pójść siedzieć.... Za to opowiadać w pubie można do woli (kto ma większego..... silnika w Mustangu ). Niemniej jednak, jako użytkownik w sumie byle jakiego (przy nawet GT350) Mustanga GT, wiem że to genialne auto. Tylko że nie dla każdego i nie uniwersalne. Wiem, bo ma akcelerometr, że potrafi skręcać na normalnych drogach i normalnych oponach z przeciążeniem do 1g. Jak dla mnie to i tak nie mało, choć widziałem w teście, że GT350 potrafi na torze zrobić 2,2g. A to już niezły wynik bez slicka. Więc proszę nie opowiadać, że Mustang S550 nie skręca. Bo skręca.... Ten GT500 baaaaardzo mi się podoba(estetycznie - bo uważam przedlift GT za ładniejszy) i dooooooopie mam jaki ma wał. Czy cross czy flat. Przy 700KM jest to kompletnie bez znaczenia. Dużo bardziej interesuje mnie cena opon na tył, bo w GT ich trwałość wynosi ok 20000km, a to dopiero nieco ponad 400KM! Co do dźwięku - V8 Mustanga bije każde Subaru niestety.... Po prostu V8 to V8. I nic tego nie zmieni. A jak już dołożyłem pakiet dolotu od GT350 - no to już jest normalnie kosmos ...... a wydech dalej seryjny....
  12. Topi

    Nowy XV II-generacji

    Simply clever
  13. chudy__

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Czyli tak jak pisałem Ja jak robiłem wydech to ucinalel całe ta część końcową tłumika razem z końcówka i rurę perforowana miałem na taka luzem i owijamem wtedy stalowa
  14. Czarne_Koronkowe

    Opony A/T do MY'06 17"

    Ja jeździłem na 235/60/17 Cooper Discoverer AT3. Z początku przy pełnym skręcie minimalnie odbierały przednie nadkola, ale potem było git - nie przetarły nadkoli
  15. sambor

    [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    Jak mi małżonka pożyczy auto to przyjadę Godzina? Bo mrozy mają być... i nie wiem czy kalesonek nie założyć
  16. Dzisiaj
  17. chojny

    Filmy

  18. 133699

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Masz racje! wrzuciłem ok 185g waty stalowej i 250g szklanej + całą pozostałość z wydechu co była (wbrew pozorom to ten WMSport jest jednak wygłuszony) wszystko ciasno upchane na bogato. Fakt na końcówce jest za mało stalowej bo widzę że się przebija stary materiał (więc zapewne zaraz go przepali) ale cholernie ciężko jest to owinąć mając rurkę w wydechu, a zrobiłem sobie za mały otwór do tego. Drugi raz bym robił większy otwór albo w ogóle stosował nową rurkę. Ale nie o tym: faktycznie jest mocno basowo. Nie mam porównania z innym wmsportem bez końcówki ale odnoszę wrażenie, że stockowy aż tak nie bije po uszach, bo mój w kabinie zwyczajnie okrutnie dudni, nie żeby to mi akurat przeszkadzało ale ja mam mało miarodajne auto bo za kanapą (i tak odchudzoną) nie mam dosłownie nic, same blachy, normalna impreza jest generalnie cichsza. Dopiero po 2k+ zaczyna być przyjemnie. Nie mniej samo dorzucenie wełny dało sporo albo za bardzo każdy rozdmuchuje temat głośnego wmsporta. W moim odczuciu (na jednym kacie, uszkodzonym rezonatorze potem pusta rura czyli mega luźno) na zewnątrz jest znośnie. Wali basem ale alarmów raczej nie uruchomi, można tak jeździć w mieście imo bez wielkich ekscesów. Na wolnych obrotach fajnie słychać boksera ale tak, że nie budzi to sąsiadów na blokach. Niemniej na blokach lepiej jechać muskając tylko gaz wielkiego magnaflowa nie zdążyłem wspawać bo wyszło, że różnice w rurach są za duże, zostawiam to na weekend najpewniej. Myślę, że on uspokoi to dudnienie w kabinie. Pewnie też usunę dzieki temu to rzężenie które było wcześniej (taka miała być jego pierwotna funkcja), ale przy obecnym wydechu aż szkoda to tracić z hondowskiego popierdywania jest teraz mięsne obijanie rur spalinami jak w jakieś A grupie Co ciekawe mimo tak luźnego wydechu totalnie zero różnicy w jeździe, mocy ma nadal tyle samo, jeździ tak jak wcześniej. ps. chce ktoś może pozostałości ze starego kolektora? mam pocięty czytaj mocowania/flansze do kata/silnika. Tak akurat by sobie to powkręcać i podobierać nowe rurki na róznoodległościowy
  19. templar79

    Impreza WRX my03 odpalanie na zimnym i ciepłym silniku

    Ok skoro to norma to temat zamknięcia. Dzięki.
  20. Narrator

    Wiskoza i wymiana skrzyni

    Może gdyby z pytania wynikało jaka to skrzynia albo do jakiego auta, to pytanie wcale nie byłoby głupie.
  21. Szmiglo

    zakup forester III vs Legacy V kombi

    Dlaczego nie jesteś przekonany do Outbacka? Biorąc pod uwagę Twoje oczekiwania to wydaje się idealny model pod Ciebie.
  22. mariosol

    jak podwyzszyc zawieszenie o 6cm (amory,sprezyny)?

    Nie moge dodawac tematow w dziale sprzedam bo nie mam 100postow. " "Tworzenie nowych wątków jest dostępne dla zarejestrowanych użytkowników mających 100 postów lub więcej. "Dlatego jest tutaj...
  23. michal9049

    Reflektory USA na EU

    Wymiana soczewek nic nie da. Soczewka jedynie skupia światło. Tak samo z odbłyśnikiem w zespole. Za symetryczne/asymetryczne (światło) odpowiada przesłona która znajduje się pomiędzy soczewką, a odbłyśnikiem. Wystarczy ją zmienić by mieć światła EU. Ot to cała filozofia. Dotyczy lamp soczewkowych. Inaczej sprawa ma się w lampach na odbłyśniku typu Forek SG, SH wtedy wymiana odbłyśnika na EU załatwia sprawę. Choć lepiej jest kupić używane lampy EU niż się bawić w ich przerobienie.
  24. michal9049

    Klocki hamulcowe Forester SH

    Tarcza ATE Klocek OEM Najlepszy zestaw to zwykłej jazdy.
  25. GREGG

    Nowy XV II-generacji

    Nie chłopcem do bicia, tylko przedmiotem zazdrości
  26. Kambol

    Dziwne działanie hamulców

    Albo pęknięty pierścień ABS...
  27. Wczoraj
  28. BartoszN

    [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    Mi pasuje sobota wieczór
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×