Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Do SJ XT zdecydowanie 225/65R17. Absolutnie nic nie obciera, a i wybór opon będziesz miał znacznie większy. Kilka osób jeździ na Pirelli Scorpion AT Plus. Ja sobie je chwalę. Poza zimą jeżdżę na nich jako daily. Przyzwoita opona w sensownej cenie.
  3. To chyba pierwszy raz maskę otwierałeś w każdym mieście ktoś drukuje, to troche jak xero a tako szczegół to groszowe sprawy, gdzieś przy okazji dodają do innego druku. Ale oczywiście jak masz ten z ASO za 30 pln to masz z 10KM więcej pod maską od razu
  4. zabić zanim młode urodzi! Autobox to zło, Stary po ich remoncie nie dają rady do jednostek dojechać
  5. w moim OBK uchwyt jest cały ;-) Nie wydaje mi się, że każdy w domu ma drukarkę 3D, a zlecenie komuś, to chyba lepiej zamówić oryginał.
  6. @ewemarkam @aplam13 być może starczyłoby porządnie bębny wyczyścić i przetoczyć, ale śmiało zakładam, że te jeżdżą od nowości. Poza tym z przodu będzie nowy większy hebel, z tyłu nowy więc w hamowaniu przewiduję znaczącą poprawę
  7. Wyjmij bezpiecznik od ABS, są dwa jeden pod maska od pompy, drugi w kabinie. Obojętne który oba powinny wyłączyć ABS. Możesz wypiąć oba https://www.autogenius.info/subaru-forester-2007-fuse-box-diagram/
  8. Prawdopodobnie wyjecie bezpiecznika nr 8 w kabinie. Chyba że nr 3 pod maską odpowiedzialny za pompę ABS
  9. Today
  10. Miałem takie felgi kiedyś. Potem, niestety, hamulec zmusił do zmniamy. Pewnie gdzieś jeszcze jeżdżą na jakimś dziadku. 205/55 ? Będę kibicował. Masz OEM fotel kierowcy?
  11. Czołem! Potrzebuję instrukcji dla laika, gdzie znaleźć i jak wyłączyć w forku SG XT system ABS. Na ostatniej pojeżdżawce go przykatowałem i teras włącza mi się non-stop, nawet podczas jazdy na wprost po asfalcie, a nie chciałbym go zagotować w drodze do warsztatu
  12. Dzieki za odzew. Rzeczywiscie 225/65/17 pasuja? To bylaby bardzo dobra wiadomosc. Poprzednie forki zawsze liftowalem i na grubych oponach sie bawilem poza asfaltem. Teraz juz mi sie az tak nie chce kombinowac. Ot po prostu chce spokojnie przejechac „Wiosne na Pojezierzu” z Miloszem i miec buty na Plejady na terenowa na przyszlosc.
  13. Nie bylo mnie na Kaszubach Ale dzieki za odpowiedz. Obuje sie w ATka.
  14. Z kim nie rozmawiałem na torze, to polecali KW V1/V2. Akurat 6k, jakiś lepszy (zgaduje że ma cambery?) 8-9k.. A z takich "tańszych" ale nadal solidnych i dających się dobrze wyregulować to BC Racing.
  15. Witam grono Szanownych Kolegów, Poszukuję informacji a właściwie konkretnej podpowiedzi dotyczące zawieszenia.Pacjent to Subaru Impreza WRX z 2001r. auto służy głównie do amatorskiej zabawy na torze.Chcę założyć zawieszenie gwintowane i teraz moje pytanie, jakiej firmy?? Może jakiś konkretny model??Budżet to około 6000 złZ góry dziękuję za podpowiedzi.
  16. I tak uszkodzony był to nie zależało mi bardzo i pewnie przez to wyszedł w całości
  17. W temacie najlepiej obeznany @KPR na pewno pomoże
  18. Zaprawka do lakieru, złoty metalik z palety Citroen/Peugeot nr nie pamiętam.
  19. Poszukaj na Ali takich zabawek od Xtrons. Najwyższa półka jeśli chodzi androida w aucie. Od razu mówię, nie są to kupy za 400 zł, które najczęściej chodzą po Allegro. Tu będziesz miał naprawdę porządna stację. Www.joyingauto.eu też wypasione flaki wkłada.
  20. I udało ci się go wyciągnąć, u mnie nie było opcji żeby go bez uszkodzenia wyjąć.
  21. Jak chcesz isc hardcorowo to poszukaj na forach zagranicznych o opcji zmiany hamulcow z wersji non turbo i wtedy zakladasz felgi 16 lub nawet 15 cali - to Jak na serio chcesz Pociurac dzika w blocie. inaczej pozostaje Tobie 225/65/17 (BFGOODRICH at ko2), 215/65/17, 235/60/17 (cooper Discoverer at34s)) i tu masz spory wybor Szukaj dobrej promocji
  22. Ja tylko dwa razy, raz jak sprawdzałem ile szczęk jest oraz jak zmieniałem czujnik ABS, wtedy jeszcze było hamulca sporo, kurde dawno to już było
  23. Lanckorona. Wjazd vw transportera pod kościół prawie idealnie
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...