Jump to content

thomson0073

Użytkownik
  • Content Count

    1231
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About thomson0073

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    KWA/KOS
  • Auto

    Jest: Legacy IV GT
    Było: Legacy III BE/BH

Recent Profile Visitors

1388 profile views
  1. Pozdrówki dla ciemnego Legasia spotkanego dzisiaj na obwodnicy Wadowic. Tablice KN, było machane.
  2. Ok. 1030,00 pln Trochę sporo jak za ramkę... To już chyba wołałbym uderzać w stronę CASKA
  3. Masz może jakiś kod tej śruby? :-) Musze w takim razie zakupić i ogarnąć temat.
  4. Cześć, Panowie możliwe to, że Legaś GT nie ma śrub mimośrodowych do regulacji zawieszenia? Chciałem dzisiaj ogarnąć zbieżność i geometrie ale chyba będzie lypton.
  5. Pozdrówki dla Forka KRA spotkanego dzisiaj w Witanowicach. Było machane i migane awaryjkami.
  6. Haha no przecież! "Nie pal tyle bo nie urośniesz"...
  7. Z lekka nawet śmieszne... śmieszne, bo gość ma instynkt samozachowawczy gorszy od ameby... z drugiej strony, coraz gorzej się jeździ po nawet naszych polskich drogach, bo pieszy staje się czymś na wzór "świętej krowy"... Tak jak było wyżej napisane, ludzie się tak zachowują chyba z tego powodu, że nie znają i nie rozumieją praw fizyki... Średnio 1,5t rozpędzone do 50km/h - 60km/h ma styczność z podłożem powierzchnią porównywalną do ok. 4 kartek A5... Cudów się niestety nie da zrobić... a rozpędzoną masę zahamować trzeba...
  8. A więc SZACH MAT! Naprawiony. Udało się rozwiązać problem poprzez zmianę nowego czujnika wałka rozrządu na używany ale o takim samym kodzie jak stary popsuty. Na nowym czujniku działy się cuda a dobrany był wg książki serwisowej, problem się pojawiał zwłaszcza na rozgrzanym silniku. Błędy: P0021, P0301, P0302, P0304 - znikły. Legaś idzie teraz jak wściekły. Co ciekawe, zaobserwowałem, że skończyło się szarpanie pomiędzy 2 a 3 tyś. obrotów. Problem był odczuwalny od momentu zakupu, wymieniłem świece, kable, lepsze paliwo, oleje i nic. Po zmianie czujnika problem ustał.
  9. Jeżeli ta uszczelka nigdy nie była wymieniana to będzie tak zwulkanizowana/przyklejona do przepustnicy, że będziesz się kolego musiał troszkę natrudzić, żeby wszystko ładnie wyczyścić. Ja sugeruję zakup nowej. Masz pewność, że wszystko będzie OK.
  10. ASO, najtaniej, najszybciej. Piszę całkiem serio. Przesyłka droższa od OEM uszczelki.
  11. Sorry za OT, ma ktoś jakieś doświadczenie z VW Scirocco? Chodzi mi o model produkowany od 2008r.
  12. Wydaje mi się, że może parę lat temu tak mogło być. Teraz w Europie jest praktycznie monopol, możesz kupić sporo bardzo dobrych jakościowo części.
  13. Pozdrówki dla Właściciela
  14. Gość mówił że oryginalne, ale nr nowego czujnika nie pokrywa się ze starym. Zamówiłem na aledrogo używkę z tym samym nr co stary czujnik. Niestety nowe dostępne w Ju Es Ej...
×
×
  • Create New...