Skocz do zawartości

Ron

Nowy
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ron

  • Urodziny 21.03.1994

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Legacy IV 2.5 GT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ron

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

39

Reputacja

  1. Kolejny mały update. Postanowiłem przepłukać nagrzewnicę, ponieważ w korkach niedomagała. Przy okazji sprawdzone zostały wszystkie węże oraz obejmy samozaciskowe i te które tego wymagały zostały wymienione na nowe. W sumie to jedyny wyciek jaki był to z dołożonego bajpasu na 4 cylinder, ale prawdopodobnie wynikało to przez zastosowanie opaski zaciskowej z zestawu oraz z niedokładnego ucięcia węża przez mechanika który to zakładał. Do tego zostało wszystko zalane nowym płynem chłodniczym z koncentratu Petronasa. Dodatkowo wymienione zostały filtry gazowe oraz przewody gumowe gazowe, ponieważ też już były twardawe i w jednym miejscu był mały wyciek. No i chyba powoli zbliżamy się do końca tematu. Myślę nad kupnem działki, a że te cały czas drożeją i ich liczba się zmniejsza, to odkładając to w czasie będzie coraz trudniej o jakąś fajną działkę. Dodatkowo zmiana pracy, a co za tym idzie zwiększona liczba kilometrów pokonywanych dziennie, biorąc pod uwagę spalanie Brązowego, niestety powoduje dużo częstsze wizyty na stacji Także jakoś na wiosnę będzie prawdopodobnie na sprzedaż.
  2. Pora na mały update i kilka spostrzeżeń. W okolicach 137.5 tyś mil przyszła pora na wymianę oleju. Chciałem kupić gulf 5w50, ale ciężko było go dostać więc zacząłem oglądać z ciekawości inne oleje. Wpadło mi w oko coś takiego jak Xado. Cenowo wychodziło bardzo spoko, posiada jakieś dodatki więc stwierdziłem, że ok, dam mu szansę. Wcześniej miałem zalanego liqui moly molygen 5w50 i powiem Wam, że ten olej w mojej opinii zupełnie nie jest wart swojej ceny. Po pierwsze miałem wrażenie że głośniej chodzi niż wcześniej na mobil 1. Po drugie (co wcześniej uważałem za mit), spalanie było większe. Po trzecie podczas sprawdzania czy to poziomu oleju czy przy spuszczaniu go był po prostu bardzo rzadki. Co do tego Xado to na razie spostrzeżenia są 2. Przy sprawdzaniu poziomu oleju na pewno na bagnecie jest gęstszy niż ten molygen. Po drugie ciszej pracuje. Spalanie będzie mi ciężko ocenić ponieważ zmieniłem pracę i droga znacząco się różni, więc byłoby to niesprawiedliwe już porównanie. Oczywiście przyszedł też nowy filtr oleju Boscha i tym razem spróbowałem Coobciowego rozwiązania w postaci montażu filtra od Ztki. A tak to brązowy jeździ bezawaryjnie, ma się dobrze, często wiele osób pyta o niego czy to w starej pracy, czy w nowej, czy na stacjach benzynowych, także fajnie że nawet 15 letnie auto wciąż może się podobać P.S. niestety widzę że zimowy setup wymaga regeneracji lub wymiany, ale wiem że są proste i trwałe więc dopiero przed kolejnym sezonem postanowie co z tym fantem zrobić
  3. Moim zdaniem Szafrański totalnie przestrzelił się ze swoim pomysłem zrobienia koniecznie specyfikacji szutrowej. Przez to musiał dołożyć praktycznie drugie tyle do projektu, który ok, wygląda fajnie, ale zatraciło to swoją uniwersalność, która jest u Dudy. Owszem Duda też musiał dołożyć do projektu, ale było to zaledwie kilkanaście procent, a nie 70-parę jak u Szafrańskiego (już pomijając fakt tych promocyjnych cen). Powinni trzymać się bardziej założeń programu i rzeczywiście starać się zbudować w wyznaczonym budżecie jak to było w poprzednich sezonach. Na obronę Szafrańskiego jedyne to, że rzeczywiście nie znał rynku i nie zdawał sobie sprawy z cen niektórych rzeczy do Subaru. Pomimo tego komiksowego malowania, które totalnie mi nie leży, to mój głos poleciał na Dudę
  4. Fakt faktem było to w zupełnie innej marce, ale kiedyś miałem dziwne dźwięki podczas jazdy właśnie w jakimiś tam określonym zakresie obrotów. Winne okazały się zużyte poduszki silnika, także może warto ten trop sprawdzić? Może podczas wyjmowania i wkładania silnika mogli coś tam nie dokręcić albo po prostu się zużyły. Pewny nie jestem czy w Twoim przypadku właśnie to jest to, ale tak jak mówię, jakiś trop daję do ewentualnego sprawdzenia
  5. Wiadomo gdzie była robiona przekładka 5EAT na 6MT?
  6. Obejrzałem pierwsze 3 odcinki i ech... Duda kozak, duża wiedza, dużo ciekawostek, projekt też z większym rozmachem, ale Szafrański to jak zwykle, gada bo gada, pojęcie nikłe, pokazuje tylko jak to przepuścić wiele kasy. Duda czy wcześniej Klimek szukali okazji, alternatyw, a on tylko kupić wszystko i nara - przede wszystkim było to widać przy Maluchach, ale z tego co widać z Subaru może być podobnie, no ale zobaczymy z czasem, chociaż mam podejrzenia, że będzie próbował zeszpecić tę Imprezę Chociaż i tak chwała mu, że myśli o 6MT, ale coś mi się wydaje, że budżet może mu się skończyć i będzie dokładał
  7. Spróbuj na Dunikowskiego 5 w Łodzi - słyszałem, że są najlepsi, że nawet z całego kraju im tu przywożą na regenerację.
  8. Krótka aktualizacja - przegląd przeszedł bez najmniejszego problemu, od spodu też nic niepokojącego nie było widać Przy okazji udało się zrobić zdjęcie rozpórki dolnej, także wstawiam. Jak widać, niestety już trochę się pobrudziła
  9. Ron

    Legacy - szybkie pytania

    jeszcze kojarzę RDW Garage i Auto Gamma z firm, które przerabiają lampy
  10. Tak, taką zamontowałem. Widziałem też sztywne, ale wtedy trzeba pamiętać, że górna rozpórka też musi być sztywna
  11. Ron

    Legacy - szybkie pytania

    Byłem na tyle rozczarowany efektem, że niestety nie zrobiłem foty, ale mam je jeszcze. Jak znajdę jakąś chwilę to mogę ewentualnie pójść i wrzucić je raz jeszcze
  12. Były zamówione nowe klocki, ale przy wymianie tarcz okazało się, że mają minimalne zużycie - od ostatniej wymiany zrobiłem może z 2 tyś km, ponieważ miałem całkiem poważny wypadek na hulajnodze i samochód jeździł tylko raz na tydzień/dwa przez pół roku prowadzony przez mojego przyjaciela. Z racji tego i po porównaniu ich stwierdziłem, że nie ma sensu wyrzucać do kosza czegoś co jest dobre. Widziałem, że czasem się pojawiają rozpórki na tył, ale raczej nie jest to dla mnie sprawa priorytetowa na ten moment, chyba że pojawi się jakaś w okazyjnej cenie
  13. Witam ponownie po ciszy w moim temacie Od ostatniego posta działo się w sumie niewiele, ale: Na początku została zamontowana dolna rozpórka STI Flexible (zapomniałem zrobić zdjęć) i powiem Wam, że różnica w jeździe jest znacząca!!! Także jeśli macie możliwość to szukajcie i montujcie do swoich Gacków, a pewno nie pożałujecie Została zamontowana górna rozpórka również STI Flexible - tutaj było trochę gimnastyki żeby ją zamontować, ponieważ przeszkadzały rurki od klimatyzacji oraz uchwyty tychże rurek. Efekt jest na zdjęciach Wymieniona została piasta prawa tylnego koła. Wymienione tylne tarcze. Przymierzane były dystanse 25mm i o ile niby koło było idealnie na równi górnej części błotnika, tak efekt mnie rozczarował. Moim zdaniem jakieś takie 15mm na tył, na przód może i nawet 5 mm byłoby spoko. Niedługo zbliża się przegląd, więc mam nadzieję, że nie będzie czepiania się o brak tylnych tłumików Zbliża się też okres wymiany oleju i albo wrócę do Mobila 5w50 albo wypróbuję Gulfa 5w50. Mam wrażenie, że na tym Molygen silnik gorzej pracuje - głośniej oraz ma nieco większe zużycie paliwa.
  14. Ron

    Legacy - szybkie pytania

    ja kupiłem 25 mm i w moim wypadku okazało się to niestety za dużo - tzn jest idealnie z górą tylnego błotnika, ale efekt mi się nie podoba. Myślę, że tak optymalnie byłoby 10-15mm, a może nawet i 5mm, a maksymalnie 20mm
  15. A w Legacy V GT przypadkiem nie pozostał zwykły automat? Co do wyglądu to podzielam Wasze zdanie, IV super wygląda, V jest taka nijaka, a wnętrze to już w ogóle szkoda gadać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...