Skocz do zawartości

Duda vs Szafrański - Lancer vs Impreza


P4uk4

Rekomendowane odpowiedzi

TVN Turbo, w obecnym sezonie programu Duda vs Szafrański pojawiła się tematyka bliska naszemu serduszku. Duda buduje Lancera, a Szafrański Imprezę GC :)

Ciekaw jestem co tam Panowie wytworzą, jeśli GCek będzie fajny to zdecydowanie trzeba będzie go wesprzeć w głosowaniu, nie może Subarak przegrać z Mitsu :D 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, P4uk4 napisał(a):

TVN Turbo, w obecnym sezonie programu Duda vs Szafrański pojawiła się tematyka bliska naszemu serduszku. Duda buduje Lancera, a Szafrański Imprezę GC :)

Ciekaw jestem co tam Panowie wytworzą, jeśli GCek będzie fajny to zdecydowanie trzeba będzie go wesprzeć w głosowaniu, nie może Subarak przegrać z Mitsu :D 

Już samo założenie z robieniem subaru jest znacznie prostsze, wykręcić, przykręcić, wszystko pasuje jak klocki, ot cała filozofia. Za kombinacje z przerabianiem wolnossącego lancera podziwiam jeśli to się uda,... Wydawało mi się, że głosuje się na tego, który jest lepszy i wykona lepszą robotę, a nie tego, który robi auto marki którą się posiada albo lubi. 

  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie pomysł bomba, super, że jeden robi Lancera, a drugi Imprezę, są to auta które konkurowały ze sobą od zawsze. 

Te projekty też pokażą jak bardzo seryjne auta z silnikami wolnossącymi różnią się od tych topowych ile trzeba nakładu pracy by je zmodyfikować.

Szafrański raczej by sobie z Lancerem nie poradził, a Subaru raczej jak najbardziej, Duda to dobry zawodnik jeśli chodzi o mechanikę pojazdową, jemu wspawanie kawałka płyty podłogowej z drugiego auta to nie problem.

Jestem za dwoma projektami, bo łatwymi ich nie można nazwać i czekam na efekt końcowy.

Duda jest spoko, ale Szafrański godnie podnosi rękawicę, Klimek zakończył rywalizację na kamperze.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, mly96 napisał(a):

Już samo założenie z robieniem subaru jest znacznie prostsze, wykręcić, przykręcić, wszystko pasuje jak klocki, ot cała filozofia. Za kombinacje z przerabianiem wolnossącego lancera podziwiam jeśli to się uda,... Wydawało mi się, że głosuje się na tego, który jest lepszy i wykona lepszą robotę, a nie tego, który robi auto marki którą się posiada albo lubi. 

 

Masz Lancera w profilowym, jesteś uprzedzony xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy na TVN turbo poszedł dzisiaj odcinek 2 czy 3, ale na Playerze można obejrzeć już 3ci. Szafrański kupił w tym odcinku blok EJ20 i myślę, że od któregoś Forumowicza (?), a w zapowiedzi kolejnego odcinka widać było wizytę u @Bikert'a po jakieś graty. Widzę, że Bikert dawno tu nie zaglądał, to pewnie nic nam tu nie opowie. Ale może kolega od bloku się ujawni?

No i właściciel czerwonego GTka chyba też "oświniaczony" - może tu jest?

 

Kibicuję im obu i Grześkowi i Przemkowi. Też mnie czasem denerwuje Przemek, ale ostatecznie jestem również jemu wdzięczny za dawkę motoryzacyjnej rozrywki, bo tak to traktuję. Krytykować łatwo, a występować w motoryzacyjnym serialu i mieć coś ciekawego do powiedzenia i pokazania - trochę trudniej. Stąd moja wyrozumiałość i jednocześnie szacunek.

 

Wiadomo już, że Przemek trafił na zdrową budę i zdecydował się jej nie ruszać. Liczę zatem, że zdąży się skoncentrować na dobrze skomponowanej mechanice auta i może będzie miał czas na jego dobry wygląd...

 

Miłego oglądania wszystkim!

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam się, że bardziej kibicuję i ciekawi mnie projekt Lancera. :P

Po tych trzech odcinkach jest zdecydowanie większym wyzwaniem niż Impreza. Podziwiam za cięcie, gięcie i spawanie całego tyłu, do tego teraz dochodzi budowa silnika - moim zdaniem mega gruby projekt. ;) 

Choć nie wątpię, że Impreza też nie będzie bułką z masłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są dwie szkoły jeden lubi cięcie gięcie, drugi karoserie ma ok, ale mechaniczne chce auto dobrze przygotować. 

 

Impreza będzie lżejsza od Lancera i jak dobrze się poskłada będzie super się prowadzić, no i smak historii 555 :D.

 

Lancer to już nowsze czasy szkoda, że nie VI albo V, przy tym też jest roboty no i cena, jak uda mu się poskładać w tej kasie EVO, jestem ciekaw silnika jak zostanie zmodyfikowany.  

 

Dobry sezon powiem tyle, nie wiem czy nie najlepszy :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Beavis napisał(a):

Nie wiem czy na TVN turbo poszedł dzisiaj odcinek 2 czy 3, ale na Playerze można obejrzeć już 3ci. Szafrański kupił w tym odcinku blok EJ20 i myślę, że od któregoś Forumowicza (?), a w zapowiedzi kolejnego odcinka widać było wizytę u @Bikert'a po jakieś graty. Widzę, że Bikert dawno tu nie zaglądał, to pewnie nic nam tu nie opowie. Ale może kolega od bloku się ujawni?

No i właściciel czerwonego GTka chyba też "oświniaczony" - może tu jest?

 

Kibicuję im obu i Grześkowi i Przemkowi. Też mnie czasem denerwuje Przemek, ale ostatecznie jestem również jemu wdzięczny za dawkę motoryzacyjnej rozrywki, bo tak to traktuję. Krytykować łatwo, a występować w motoryzacyjnym serialu i mieć coś ciekawego do powiedzenia i pokazania - trochę trudniej. Stąd moja wyrozumiałość i jednocześnie szacunek.

 

Wiadomo już, że Przemek trafił na zdrową budę i zdecydował się jej nie ruszać. Liczę zatem, że zdąży się skoncentrować na dobrze skomponowanej mechanice auta i może będzie miał czas na jego dobry wygląd...

 

Miłego oglądania wszystkim!

Kolega do bloku utworzył ten temat. 

Zdrową budę? Mówimy o tej samej budzie polepionej biteksem? 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, mly96 napisał(a):

Kolega do bloku utworzył ten temat

 

Aaa, no to fajnie

 

23 minuty temu, mly96 napisał(a):

Zdrową budę? Mówimy o tej samej budzie polepionej biteksem?

 

:D "zdrowa" to pojęcie względne

na ekranie wyglądało to "względnie" dobrze: co prawda mocno polepiona od spodu i stanu tam nie sposób określić, ale od wewnątrz na podłodze brak dziur, kielichy znaleziono - czyli "zdrowa" ;)

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście bardzo lubię Subaru ale projekt Przemka to mocna amatorka, buda kiepska, przepłaca na gratach bez potrzeby itd.. Za 20K można kupić nowy silnik wzmocniony, z głowicami po regeneracji gotowy do montażu a nie kupę gratów do poskładania.
Ja stawiam na Grześka profesjonalne podejście do tematu a projekt o wiele trudniejszy, aż naszła mnie ochota na Lancera na podstawie Outlandera I bardzo ciekawy temat.

Edytowane przez Maniek95
  • Dzięki! 1
  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Maniek95 napisał(a):

Za 20K można kupić nowy silnik wzmocniony, z głowicami po regeneracji gotowy do montażu

 

Shut-Up-and-Take-My-Money - Epsilon Theory

 

;)

 

no niestety nie wygląda to tak...

1) załóżmy, że rzeczywiście ktoś wyremontował, poskładał

2) wszystko zostało zrobione zgodnie ze sztuką

3) i ten ktoś chce się pozbyć tego cacka "po kosztach"

Pytanie, gdzie jest haczyk?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Beavis napisał(a):

 

Shut-Up-and-Take-My-Money - Epsilon Theory

 

;)

 

no niestety nie wygląda to tak...

1) załóżmy, że rzeczywiście ktoś wyremontował, poskładał

2) wszystko zostało zrobione zgodnie ze sztuką

3) i ten ktoś chce się pozbyć tego cacka "po kosztach"

Pytanie, gdzie jest haczyk?

 

Nowy shortblock spec C po rabacie 13K, ARP 1K, Używane głowice z obróbką 4-5K taki motor bez problemu wytrzyma 350KM i to dość długo, więcej w GC nie potrzeba tym bardziej jak budżet jest ograniczony.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Maniek95 napisał(a):

Nowy shortblock spec C po rabacie 13K, ARP 1K, Używane głowice z obróbką 4-5K taki motor bez problemu wytrzyma 350KM i to dość długo, więcej w GC nie potrzeba tym bardziej jak budżet jest ograniczony.

 

No ale to rozmawiamy o budowie silnika czy o już gotowym? Jeśli przywołujesz ceny komponentów, to rozumiem że rozmawiamy o budowie. Jeśli tak, to trzeba doliczyć:

tłoki - 1500?

korby - od 1500 wzwyż

korbowód - od 1500?

rozrząd - 2000

komplet uszczelek - 1500

UPG - 1200

szpilki - 1500 (trochę droższe niż 1k)

złożenie silnika - 4000

mapa - 3000

nie wspominam o: wężach, chłodnicy, pompach wody i oleju, świecach, śrubach, opaskach, oleju, filtrach

Nie warto liczyć. 20k nie wyjdzie.

 

Wskaż proszę gotowy silnik do GH lub SH, najlepiej STi lub o potencjale STi za 20k to ja kupuję w ciemno. Akurat potrzebuję. ;)

 

 

  • Super! 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...