Jump to content

Daroot

Użytkownik
  • Posts

    344
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    Forester XT 2.5

Recent Profile Visitors

769 profile views

Daroot's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

40

Reputation

  1. A ile ma kosztować instalacja? I czemu myślisz że to "bredzenie" oraz że jeśli jest boxer w turbo to zaraz instalacja będzie kosztować 5 tyś zł. 4 cylindry, cudów nie ma - ten sam sterownik co dla każdego innego silnika czterocylindrowego. Jedynie większy reduktor i wtryskiwacze, większe faro. Różnica w zasadzie marginalna. Zdecydowanie tańsza instalacja niż do V czy R6. Nie cena ma tutaj wyznacznik, a dobre zestrojenie instalacji lpg.
  2. Daroot

    [HAK] Forester SG

    Też miałem ten problem - odciąłem wtyczkę, polutowałem przewody.
  3. Sprawdź poziom płynu wspomagania, odpal silnik - skręć kierownicą w lewo do oporu, potem w prawo do oporu, znowu w lewo i znowu w prawo - odpowietrzony.
  4. Łożysko wałka trzeciego biegu?
  5. Oooo, to ciekawe pytanie jest. Poprzedni właściciel mojego forka 2.5 XT twierdzi że jak zalewał 95 na orlenie to po jakimś czasie świeci się check. Gdy zalewa 98 po czasie gaśnie i problemu nie ma. Nie próbowałem i leje tylko 98. Co ciekawe, na klapce jest naklejka iż zalecana jest właśnie 98.
  6. Woda zamarznięta w gnieździe haka, robi zwarcie i kierunki świecą, warto sprawdzić.
  7. Najczęstszy objaw - ucieka spod pokryw zaworowych. Uszczelki do wymiany. Ale trzeba zajrzeć, może też uszczelka przy przewodzie olejowym przy turbo puściła. Opcji jest kilka
  8. Skąd to wie kiedy skręcasz? Na podstawie kierunków czy trzeba się podpiąć pod czujnik skrętu? (nie każde auto ma).
  9. Tylko jeśli jest ksenon - w żadnym innym wypadku nie ma to logicznego uzasadnienia.
  10. Najtrudniejszy moment to chyba oddzielenie skrzyni od silnika No i w zależności od wersji, jest śruba od łapy sprzęgł wkręcona w skrzynię.
  11. Nie mam foty po rozebraniu niestety Wałki wyciągasz jak klocki lego, nic się nie rozlatuje. Jest przykręcony tylko z tego co pamiętam, wałek na trzecim foto, 4 śruby, bez tego ani rusz. Ale to na zewnątrz. Czym ją wymyć? Nie wiem, niech ktoś bardziej doświadczony się wypowie - ile tej benzyny musiałbyś zużyć
  12. Ja wymieniałem u siebie bo się pocił, a że miałem skrzynię na wierzchu to rozebrałem. Ja ściągałem od tyłu po kolei wszystko, załączam fotki. Skrzynię kładziesz na tę stronę, tak abyś miał od góry nakrętki, bo śruby są na przelot. Generalnie bardzo prosta skrzynia. Fotki, bo nie załączyły się pierwszym razem.
  13. Taaa, zwłaszcza tak jak dzisiaj - zostawiasz auto wieczorem jest -6, rano plus 2 i deszcz oraz mnóstwo wody w środku
×
×
  • Create New...