Skocz do zawartości

Sylwi12

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Mazowieckie
  • Auto
    Lecący V

Ostatnie wizyty

209 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Sylwi12

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Mam pytanie czy ktoś próbował przewiercić na wylot DPF. A jeśli tak to jaki to przyniosło efekt? Pytanie moje wynika z podobnej procedury stosowanej w Oplach podobno z dobrym efektem i dlatego zastanawiam się nad przeprowadzeniem takiej procedury w moim Legacy.
  2. Dziękuję, głowice oddałem do naprawy osobiście bo dowiedziałem się że Warszawskie ceny to 1500 plus marża za jedna. W razrządzie wymienię tylko łańcuchy bo wszystko działało przed zdarzeniem. Po zakończeniu wszystko podsumuję i opiszę dla innych. Pozdrawiam.
  3. Witam serdecznie. Przeglądając forum widzę pojedyncze hasła związane z tematem, niestety brakuje pewnie wszystkim dokładnego spisu spraw związanych z wymianą shortblocka. Moja przygoda zaczęła się w październiku 2019 od kolizji z ciężarówką. Po zdarzeniu z silnika zaczęły dochodzić stuki. Rzeczoznawca stwierdził że: "silnik odpalił kontrolki się nie zapaliły." Zaprowadziłem samochód do Serwisu gdzie dokonywałem wszystkich napraw przez te 170 tyś przebiegu gdzie diagnoza wstępna brzmiała "Urwany wał!!!" jednak żeby to ostatecznie stwierdzić trzeba rozebrać silnik na drobne części a że jest to po kolizji to wina sprawcy i PZU powinno usunąć usterkę. PZU stwierdziło że mechanizm kolizji nie ma wpływu na pracę silnika jednak przysłano kolejnego rzeczoznawcę który nic nie stwierdził. Po tej kolejnej wizycie "rzeczoznawcy" i przepychankach z PZU podjąłem decyzję o rozbiórce silnika żeby ustalić przyczynę stuków silnika, niestety mój Serwis odmówił wykonania zlecenia zasłaniając się nagłym pomorem chorobowym wśród pracowników - prawdopodobnie nie chcieli bawić się z PZU z którym nie mają podpisanej umowy. Przewiozłem samochód do serwisu który taką umowę z PZU posiada i poprosiłem o stwierdzenie usterki. Przysłany "niezależny rzeczoznawca PZU" okazał się być niesłowny i pojawiał się w godzinach w których nikt w serwisie nie był wstanie rozebrać silnika. Zleciłem wykonanie ekspertyzy Rzeczoznawcy wpisanemu na listę Ministerstwa. W ekspertyzie napisano - nadmierne zużycie półpanewki z powodu zbyt miękkiego materiału z jakiego została wykonana lub złego wyważenia wału korbowego. Po udokumentowaniu wszystkich wymian oleju i przedstawionej ekspertyzie otrzymałem Shortblock od Subaru. Serwis mówi mi o wykonaniu regeneracji głowic za 4000 zł. plus rozrząd za 2200 zł plus koszty naprawy 220 zł /godzinę. Do tej pory nie określono ile to tak naprawdę będzie mnie kosztowało i jakie są dodatkowe ukryte koszty. Czy ktoś mógłby szczegółowo opisać swoją przygodę z wymianą shortblocka. Dziękuję za pomoc.
  4. Sylwi12

    Świece żarowe.

    Dziękuę jest rozszerzenie że świece z końcówką numeru 000 pasują do roku 2014, ale nadal brak dokładnego opisu świec z końcówką numeru 010. Pozdrawiam Sylwek R. Legacy V
  5. Sylwi12

    Świece żarowe.

    Dziękuję ale to nadal nie rozwiązuje kwestii parametrów a gwint albo jest taki sam albo inny i to też jest parametr a przesunięcia być nie może chyba że towar ma wady. Pozdrawiam Sylwek R. Legacy V
  6. Sylwi12

    Świece żarowe.

    Witam serdecznie. Czy jest ktoś na forum kto ma dostęp do wszystkich parametrów świec żarowych. Czy są jakieś różnice w parametrach pomiędzy 22439AA000 a 22439AA010. Czy zmiana numeru polega tylko na wyciągnięciu kasy od użytkowników tak jak to ma miejsce z klockami hamulcowymi. Klocki hamulcowe nie zmieniły się od modelu Legacy II do ostatniego Legacy V - oczywiście numery części są dedykowane ale klocki nie rożnią się niczym. Pozdrawiam Sylwek R. Legacy V
×
×
  • Dodaj nową pozycję...