Skocz do zawartości

Jumpman

Użytkownik
  • Zawartość

    3667
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jumpman

  • Tytuł
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wlkp.
  • Auto
    Impreza Outback Sport SE MY'06

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jumpman

    Remont silnika WRX 2002 218KM

    Taki pomnik wlasnie mam na mysli
  2. Jumpman

    Remont silnika WRX 2002 218KM

    Aktualnie jest u mnie w garażu, bedziemy go z intakiem czyścić i stawiamy mu pomnik. :)
  3. Jumpman

    Kubica w F1

    Merc i Ferrari mają kase, to oni płacą to sobie mogą pięścią uderzać. Williams wziął nie małą kasę to się teraz muszą uśmiechać i wywiązać z obietnic. Tak na prawdę to ja myślę, że oni dobrze wiedzą, że nie ma sensu tego trupa ratować więc muszą ten wstyd do końca roku jakoś przepękać i robić w międzyczasie auto na nowy sezon.
  4. Jumpman

    Rajdowe dyskusje - sezon 2018

    Tanak jest niesamowity, Latvala w identycznym aucie na swoim terenie nie ma podejścia, a gdzie jak nie tu.... cóż to Tanak jest liderem Toyoty i tyle. Tempo cytryn imponujące, ja ich sezon spisałem na straty i jak widać pomyliłem się. Szkoda Pieniążka. :(
  5. Jumpman

    Kubica w F1

    Osobiście uważam, że ciągnięcie za ucho musi coś znaczyć :D
  6. Jumpman

    Forester SH 2.0 150KM benzyna szarpie przy ruszaniu

    Jakie sprzęgło jest założone ? OEM czy zamiennik ? Jeśli zamiennik to masz odpowiedź. Inne tłumiki drgań, i często zgłaszany problem na zamiennikach.
  7. Jumpman

    Kubica w F1

    FI prawie wycieło Williamsy startujące z pit lane... Ferrari ostatni raz widzialem w takiej formie gdzies z 10 lat temu.
  8. Jumpman

    Zlot Plejad i wyniki - wzorzec punktacji

    Istotna jest też zależność występująca w systemie procentowym czyli im więcej punktów do zdobycia tym bardziej różnice się zacierają. I tak przy próbach długości 200s - 10s różnicy to 5% natomiast przy sumie prób 800s - 10s to juz około 2%. Czyli załóżmy ktoś po 1 dniu rywalizacji utrzymuje prowadzenie o 10s czyli status quo natomiast w systemie procentowym stracił 3% przewagi Ja bym system uprościł, nie wiem jakie by miało to przełożenie na inne trasy, ale na szosowej: Przykład: Suma punktów z prób samochodem - 100s x 0,8 (współczynnik) = 80 Suma punktów z rowerków - 10s x 0,2 (współczynnik) = 2 Suma zdobytych punktów = 82 Proste, przejrzyste, zmniejszające wartość prób "rowerkowych", ale mimo wszystko pozostawiając ten element jako mający wpływ na rywalizację i odporny na sytuację opisaną wyżej Oczywiście po takim zsumowaniu na końcu można wyrazić wynik procentowo, natomiast jeśli liczymy procenty osobno dla prób i rowerków to... no różnie może być, dużo zależy od możliwej ilości punktów do zdobycia autem i rowerkami.
  9. Jumpman

    Kajto

    Nie chodzi o tempo, o to raczej byliśmy spokojni, chyba po prostu WRC okazalo sie byc duzo bardziej brutalne, wymagające dla kierowcy, sprzętu i serwisu niż się spodziewali, porównując do ERC oczywiscie.
  10. Jumpman

    Kubica w F1

    Co Stroll zrobil ze juz out ? dopiero wlaczylem
  11. Jumpman

    XV Zlot Plejad AD 2018

    Zarówno ja jak i izotom bylismy od Maćka o okolo 20s szybsi na próbach , ale polozylo nas zwijanie węża rowerek i związany z tym przelicznik to są plejady i takie są zasady. Inna sprawa że Maciek wie do czego służy kierownica i na prawde fajnie jeździ. Ma za soba troche amatorskich startow rowniez mocniejszymi autami, jeszcze niedawno mial swoja rajdowke ale go za bardzo kusiła ale dało się wyczuć że kiedyś wróci do tematu
  12. Jumpman

    Kajto

    Kubica by nie hamował
  13. Jumpman

    XV Zlot Plejad AD 2018

    Wiesz... biorąc pod uwagę jaką nawierzchnię potrafią zaserwować organizatorzy na innych tego typu imprezach to Tor w Tychach jest równy niczym parking pod McDonald's
  14. Jumpman

    Kajto

    Trzeba przyznać, że spotkanie z WRC nie zaczęło się najszczęśliwiej.... trochę jak spotkanie ze ścianą. No, ale najważniejsze to wyciągnąć wnioski. Kajto sam powiedział, że w ERC nie było takich tras, takich warunków, a do tego dochodzi to że rajdy są znacznie dłuższe. WRC to WRC.
  15. Jumpman

    XV Zlot Plejad AD 2018

    Uff jest chwila wolnego. Dziękuje za kolejny zlot.... nie, za 15 lat organizacji zlotu ! Piękny czas, a organizacja co raz doskonalsza. W wolnossącej w tym roku było mega ciasno, 4-5 aut szło na prawdę grubo, mam na myśli @Izotom Grzesiek Kluszczyński + @Maras Arek w Legacy, my i oczywiście Maciek. Wystarczy prześledzić arkusz... Każdy mógł wygrać. Pierwszy dzień był jednak dla mnie nieco rozczarowujący, zrobiliśmy prawie 270 km dojazdówek drogami szybkiego ruchu, dla 5 prób o łącznej długości około 220 sekund. Próba SS2 trochę bez sensu. Start prawy 90, szykana prosta 800 m nawrót prosta 800m. Równie dobrze można by stanąć na ćwiartkę. Nie bardzo wiem o co tutaj chodziło... Generalnie to cargo i genialne Tychy uratowały wrażenia - na Tychach był prawdziwy ogień. Po 1 dniu byliśmy nawet na 3 miejscu w generalce, ale 2 dnia potwory pokazały Nam gdzie nasze miejsce Gratulacje dla @beben @Andremil i Maciek oraz wszystkich z pudłem na końcu. Co do wyników to są święte i tyle. Choć uważam, że plik "liczący wyniki" należy dalej doskonalić. 9 s przewagi na próbach i 13 s straty na zwijaniu węża. - pierwsze miejsce po 1 dniu - prowadzenie o prawie 2% Drugiego dnia powiększamy przewagę na próbach o około 11 sekund , na rowerku tracimy 5. - spadamy na 2 miejsce o ponad 1% Na próbach zwiększyliśmy przewagę o ponad 100%, a w rowerkach oni nad Nami o mniej niż 50%... Jak? Analizując dalej system procentowy..... Zwiększyłem przewagę o 100%, ale ... zmniejszyłem. Jak ? Procentowo różnica 9 sekund na 220s długości prób 1 dnia to około 4% Natomiast różnica 20 sekund na 800s długości prób z 2 dni to.... 2.5%
×