Jump to content

Rajdowe dyskusje 2024


turdziGT

Recommended Posts

Myślę że juz najwyzszy czas :)

 

Na dzień dzisiejszy mamy potwierdzony te składy.

 

 

FB_IMG_1700346832533.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Toyka raczej bez zmian,

W Hyu widziałbym Meek'a, ale tylko w marzeniach ;),

W M Sportcie zbieranina młodziaków z budżetem, z dominującą pozycją Solberga.

 

I zawsze, co roku człowiek liczy na Roberta....ale co tam już jest równy jemu wielki Mistrz, którejś tam z kategorii WRC2 Kajetan ;) 

Tak mi na sarkazm się zeszło ;) 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tak jak mówicie w Toyocie bez zmian zresztą i Taka i Seb się na mecie wygadali. Myślę z pensja Kalle wzbogaciła się jedno dodatkowe zero o ile już wielu ich nie miała. 

Z kolei w M-sporcie ja bym widział Mikkelsena i Solberga. Andres potwierdził ze dalej jest topowym kierowca sama młodzieżą oni niestety nigdzie nie zajdą. 

 

A tak odnośnie pensji młodziaków to w podcascie George Donaldson się wygadał że w 2003 roku Subaru celowało w Loeba na 2004 co kosztowało Citroena fortune. 

Było pare spotkań i Subaru złożyło mu ofertę na długoterminowy kontrakt z wynagrodzeniem paru milionów EUR podczas gdy Citroen oferował paręset tysięcy dolarów. Loeb glupi nie jest i użył ofertę Subaru to wynegocjowania takich samych warunków w Citroenie. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

BTW gdzieś widzalem plotki ze Meeke miał by zrobić powrót do WRC z częściowym programem i jeżeli coś miało by się skeic to jego tegoroczny sezon w Hyundai Portugal sugerował by drugi fotel w aucie Lappiego. Czekawe czy to tylko plotki ale było by fajnie. Brakuje trochę takich charakterów w tym cyklu. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, turdziGT napisał(a):

Andres potwierdził ze dalej jest topowym kierowca sama młodzieżą oni niestety nigdzie nie zajdą.

 

To dobry rzemieślnik, który świetnie sprawdza się wśród gorszych. Ale czy powrót do WRC da wyniki? Nie spodziewam się. Raczej dojeżdżalność. 

A młodziaki przynajmniej wniosą kasę do M sportu....bedzie za co naprawiać rozbite fury ;) 

Link to comment
Share on other sites

Może jak by Andreas jeździł jednym z trzech Fordów to by nie trzeba naprawiać, a punkty by dowiózł... dla mnie fajnym mixem by był właśnie Solberg, Mikkelsen i trzeci może być jakiś młody eksperyment :)

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Też bym tak wolał.

Ale M sport ma dziwne pomysły. Albo biorą Top- Ogiera, Tanaka, albo przeczekują w słabym składzie. Nie pamiętam, żeby stawiali na "rzemieślnika"

Link to comment
Share on other sites

32 minuty temu, Jumpman napisał(a):

Może jak by Andreas jeździł jednym z trzech Fordów to by nie trzeba naprawiać, a punkty by dowiózł... dla mnie fajnym mixem by był właśnie Solberg, Mikkelsen i trzeci może być jakiś młody eksperyment :)

Ja właśnie też tak myślałem. Andreas dowoził by punkty i na P5 powinno go dalej być stać å młodzi mogli by się rozbijać.

 

W każdym razie cały młody skład M-sport to raczej drogi pomysł i chyba trzeba wy blacharnię rozbudować.

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, turdziGT napisał(a):

Ale news 

Screenshot_20231120_104103_Facebook.jpg

 

Że łot????? 

Młodzian wypalony i musi odpoczywać?  W szczycie?

 

Świat zwariował 

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Adi napisał(a):

 

Że łot????? 

Młodzian wypalony i musi odpoczywać?  W szczycie?

 

Świat zwariował 

 

 

Tak, zwariował ale jak pomyślisz że "dzieciak"15 lat za kółkiem już jest to się zastanowisz, w którą stronę.... 

 

 

Kalle Rovanperä: “I am really excited to have signed a multi-year contract and to continue working with the team. Next year I am only going to be driving some of the events and the biggest reason for this is that I have been driving rally cars for 15 years already, which is quite a long time, and while the last seasons have been amazing of course, they have also been really demanding mentally and physically. So, I felt that now would be a good moment to take a year for recharging the batteries, and then come back again full-time to fight for the championship once more with a full attack. I enjoy all kinds of motorsport and I’m looking forward to doing some drifting and maybe some other cool events as well as the rallies which we will be selecting next year.”

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ale będzie mordobicie w przyszłym roku. Kazdy rzuci sie na ten tytuł bo "łatwiej" dlugo nie będzie. Z drugiej strony to jedna zawsze będzie niedosty ze jednak ten najmocniejszy nie jeździe pelnego sezonu.

Tak czy siak to chyba największy news którego nikt się nie spodziewał.

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, turdziGT napisał(a):

Ale będzie mordobicie w przyszłym roku. Kazdy rzuci sie na ten tytuł bo "łatwiej" dlugo nie będzie. Z drugiej strony to jedna zawsze będzie niedosty ze jednak ten najmocniejszy nie jeździe pelnego sezonu.

Tak czy siak to chyba największy news którego nikt się nie spodziewał.

Zwłaszcza w Hyundaiu :D Chyba ostatnia szansa dla Neuville'a by wyjąć mistrza i nie być ciągle "tym drugim". O ile głowa dojedzie. Plus Ott jako team-mate, Evans pewnie jako pierwszoplanowa postać w Toyocie... :D Będzie ciekawie. 

Chyba, że któryś z Sebów wróci na większość rajdów, to tyle z emocji będzie :upside-down-face_1f643-small:

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, turdziGT napisał(a):

Ale news 

Screenshot_20231120_104103_Facebook.jpg

Faktycznie ale news, kurcze chyba nikt się tego nie spodziewał.

Otwiera się ogromna szansa dla innych, trzymam w takim razie kciuki za Evansa, a nóż widelec się uda:D

Edited by Pablito79
Link to comment
Share on other sites

55 minut temu, Pablito79 napisał(a):

Faktycznie ale news, kurcze chyba nikt się tego nie spodziewał.

Otwiera się ogromna szansa dla innych, trzymam w takim razie kciuki za Evansa, a nóż widelec się uda:D

Z drugiej strony jak sie tak pomysli to nie ma sie w sumie co dziwic. On tak na prawde nie ma w tej chwili mlodosci i najlepsze lata przechodza mu kolo nosa bo caly czas jest poz domem z daleka od znajochych i rodziny.  W stosunku do reszty on jest 10 lat do przodu i nawet jak sie jedzi w nizszych rangach i nawet weicej to zobowian wobec takiego sponsora jakim jest fabryka jest sporo mniej. W dawnych casach ozna sie bylo jeszcze troche cofnac i schowac w tej chwili caly czas jest sie pod lornetka i na celowniku. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

To w Hyundaiu chłopaki czują już krew.

Lepszej okazji na mistrza nie mieli i chyba nie będą mieli.

Genialny skład- Mistrz i wieczny drugi, dobra fura i wielcy Mistrzowie (Seb i Kale ) jadący niepełny sezon.

 

Link to comment
Share on other sites

No to w przyszłym roku Monte wygrywa Loeb, resztę rajdów na zmianę Ogier i Kalle, a mistrzem zostaje zdobywca największej liczby drugich miejsc

Obstawiałbym Evansa.
Thierry jednak zawsze coś wywinie, tak jak choćby 2 dni temu, a Ott od odejścia z Toyoty to już nie jest ten Ott co wcześniej. Głównie narzeka zamiast pozytywnie wpływać na zespół. Tam chyba jednak problemy osobiste miały zbyt duży wpływ niestety.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...