Skocz do zawartości

Bosman

Użytkownik
  • Zawartość

    746
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bosman

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    W-wa,Olsztyn
  • Auto
    Legacy 2.5GT, 318is, 126WRC

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Bosman

    Dakar 2019

    Przygoński robi mega robotę. Domżała również. Oby bez przygód. Pierwsza siódemka mieści się w godzinie, więc wszystko się może zdarzyć. Poza Polakami kibicuje oczywiście Loebowi, ale on chyba jeszcze ma cały czas za małe doświadczenie w Dakarze, żeby wygrać generalkę a nie poszczególne odcinki. Dla Sainza, de Villiersa i Ten Brinke już chyba niestety pozamiatane, bo mają straty 3 - 5h. Szkoda, że Gordon i jego ekipa nie przywieźli w tym roku jakiegoś wynalazku masakratora, jak wtedy gdy jechał z nim w teamie Nasser i wygrywali dużo odcinków z fabrykami. To były emocje.
  2. Bosman

    Legacy 2010 2.5 GT automat salon Polska

    a nawet na 100%
  3. Bosman

    Legacy 2010 2.5 GT automat salon Polska

    Z przeswitem nie ma problemu jak na zwykle kombi (15cm). Nigdy nie miałem problemu w górach. Ale jak potrzebujesz więcej to weź Outbacka 3.6. Buda ta sama, silnik też b.fajny, tylko prześwit większy. Na asfalcie prowadzi się oczywiście gorzej niż LGT, ale nadal bardzo dobrze. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  4. Bosman

    Legacy 2010 2.5 GT automat salon Polska

    mam od ponad 5 lat, obecny przebieg 182tys km. Wspaniale auto, poza awaryjnością silnika (standardowy 2,5t Subaru ze wszystkimi jego zaletami i wadami). U mnie UPG przy 145 kkm, panewki przy 165kkm - wniosek taki że jak robic ten silnik to lepiej od razu kompleksowo. Skrzynia, jak i wszystko inne póki co 100% bezawaryjne. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  5. Bosman

    Kubica w F1

    Stroll mi w tym roku trochę zaimponował, bo wprawdzie kwalifikacje często przegrywał z Siergiejem, ale na starcie robił jakieś cuda i niemal zawsze awansował o kilka pozycji po pierwszym kółku. Potem już zawsze było gorzej, ale tych dobrych pierwszych okrążeń w jego wykonaniu nie dało się nie zauważyć. Siergiej raczej od początku do końca okupował tyły.
  6. Bosman

    Kubica w F1

    Apropos kręcenia kierownicą w F1, to mistrzem i tak pozostaje Sierioża :-)
  7. Bosman

    Kubica w F1

    W sumie pozytywne jest to, że z Williamsem w 2019 roku może być już tylko lepiej. Gorzej niż w 2018 na pewno nie będzie... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  8. Bosman

    Kubica w F1

    Szanowni, jest robota do zrobienia na Twitterze Autosportu - opublikowali ankiete, kto bedzie lepszy w 2019 RK czy Russel. Trzeba działać...
  9. Bosman

    Kubica w F1

    Gdzieś tam czytałem (ale nie wiem na 100% czy to prawda), że najechanie było spowodowane tym, że kierowcy jadącemu przed nią przez pomyłkę na chwilę pokazano żółte flagi/światło i gwałtownie zwolnił tam, gdzie typowo nikt nie zwalnia.
  10. Bosman

    Rajdowe dyskusje - sezon 2018

    Zawias skręcił to raz, a dwa to jechali na szutrówkach i Ogier je "zużył" jeszcze przed startem i jechał na łysych. Hehe, podpatrzył to u najlepszych. Czyli w pucharze Cinquecento w latach 90-tych, jak obowiązkowe były Dębice Vivo, też się tak robiło na suchy asfalt. Ponoć byli tacy magicy, co linką przywiązywali tył do drzewa i cisnęli do przodu żeby te Vivo zużyć Ciekawe jak Seb je zużył, bo rozumiem że zużytych z poprzedniego rajdu nie mógł wziąć bo mają chyba konkretny przydział na rajd? Thierry przyznał, że to ich błąd że też tego nie zrobili. Cóż, 5krotnym mistrzem świata zostaje się, jak się dba o każdy najdrobniejszy szczegół. Brawo Seb! No i Ford znowu z tym pokracznym aero, oby tym razem zadziałało. Widać, że wszyscy się emocjonują walką, a najlepszy był komentator na AllLive. Dopatrywał się w tylnym zderzaku Ogiera płomieni na prawo od wydechu, a to była różowa naklejka wskazująca ucho holownicze Ale będą emocje, oby trwały do ostatniego oesu Australii...
  11. Bosman

    Rajdowe dyskusje - sezon 2018

    Podobnie powracający właśnie Petter Solberg na Korsyce 2003. Przygrzmocił na testowym, następnie wygrał rajd, a po kilku tygodniach zdobył tytuł. Swoją drogą, to było 15 lat temu i to był ostatni tytuł, którego nie zdobył jakiś Sebastien....... A także trzeci i póki co ostatni tytuł dla Subaru.
  12. Bosman

    Rajdowe dyskusje - sezon 2018

    a jednak to nie byl fake, a Kris to Kris za Autoklubem: "Tommi Makinen jednocześnie potwierdził, że Kris Meeke zaliczył kraksę podczas testów. Brytyjczyk obrócił auto na bok przy niewielkiej prędkości." Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  13. Bosman

    Rajdowe dyskusje - sezon 2018

    Ludzie sie zasadniczo nie zmieniają, hehe EDIT: powyżej była fota z FB z profilu niemieckiego portalu rajdowego z dzwona Toyoty na testach i z podpisem, ze to a jakże Kris Meeke, no ale po chwili została z FB usunięta
  14. Bosman

    Rajdowe dyskusje - sezon 2018

    A Citroen Lappiego
  15. Bosman

    Kubica w F1

    No byłby to niewątpliwie właściwy moment na dorzucenie tych 50 dych. Paradoksalnie cała sytuacja może wyjść na dobre, żeby się było czym przed wyborami pochwalić.
×