Jump to content

Bosman

Użytkownik
  • Content Count

    780
  • Joined

  • Last visited

About Bosman

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    W-wa,Olsztyn
  • Auto
    Legacy 2.5GT, 318is, 126WRC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To fakt, jak na Elmot to lajtowo. Niby koniec kwietnia, a a pamiętam kilka Elmotów/Świdnickich gdzie śnieg na przełęczach padał, a towarzystwo np. na slickach. Strach się bać na niektórych spadaniach...
  2. Musicie się wycofać. Biomet niekorzystny
  3. Jeśli blisko Lublina to Ułęż jest chyba idealny. Nawet w dziale "spotkania forumowe" są czasem informacje o eventach. Nie ma tam za bardzo w co uderzyć, ale jeśli auto to nowy cywil, to nawet na wygrodzenia z opon trzeba uważać, bo można np zderzak połamać czy lakier porysować. No i ja bym jednak na taki event zmienił opony na jakieś używki lub sportowe, bo nowe cywilne szybko zejdą, a szkoda. To że nie ma w co uderzyć nie znaczy jednak, że nie można sobie kuku zrobić np wypadając na trawę bokiem i dachując, co niektórym zdolnym się czasem udaje. Każdy ma swoje podejście, ale mi osobiście na takie imprezy szkoda aut cywilnych, bo raz że słabo się nimi jeździ, a dwa to może to być dość kosztowne i bolesne.
  4. Tuszyn - początek obwodnicy Częstochowy to chyba łącznie ok 90km planowanej budowy A1. Nie wiem czy zwęzili już na całości, ale ogólnie chyba taki jest plan na czas realizacji, bo A1 ma iść po śladzie istniejącej Gierkówki. Gdzieś przy Piotrkowie pewnie zwężenie będzie później bo tam się wycofał wykonawca i jest opóźnienie (odcinek "B").
  5. Problem o którym piszecie na DK1 jest tymczasowo rozwiązany na jakieś 2-3 lata. Chyba właśnie zwęzili do jednego pasa w związku z przebudową na A1.
  6. Bosman

    Kubica w F1

    Od 3 sezonów WRC jest tak fantastyczną dyscypliną, że wygrać można każdym autem i liczą się tylko jaja i umiejętności kierowców. W F1 2009 można było wygrać tylko Brawnem, 2010-2013 tylko RedBullem, a od 2014 tylko Mercedesem. Do tego od 2018 przegrać można tylko Williamsem. Umiejętności kierowców mają znaczenie niemal pomijalne dla wyniku (poza wewnętrzną walką w teamie), bo poziom kierowców jest znacznie bardziej wyrównany niż bolidów. Może to i jest królowa motorsportów i absolutny top technologiczny, ale sportowych emocji i prawdziwej sportowej walki między zawodnikami to tam nie ma od 10 lat co najmniej. Chociaż jak odcedzić MB i Ferrari, to w bardzo licznym w tym roku "środku stawki" walka jest niesamowita.
  7. Bosman

    Kubica w F1

    A konkretnie to o ponad 0,5s wolniej, co i tak zresztą o niczym nie świadczy. O niczym też za bardzo nie świadczy najlepszy czas Russela, bo to tylko testy, ale miło go widzieć na czele.
  8. Bosman

    Kubica w F1

    Mając do wyboru fotel w Williamsie i symulator w Ferrari wybrał Williamsa. Po zeszłym roku musiał wiedzieć, że szansa na sukces Williamsa jest mała, dlatego jak sam podkreśla 6 tygodni się zastanawiał zanim podjął tę decyzję. No ale że będzie aż tak źle, to się pewnie nie spodziewał. Jak ktoś słusznie zauważył, Williams to ostatni zespół który nie jest ani wielkim koncernem ani zespołem "satelickim". Może w dzisiejszej F1 zwyczajnie nie ma miejsca na taki model funkcjonowania, a może raczej Claire Williams nie jest Frankiem Williamsem. Naprawdę przykro się oglądało tę żenadę z Barcelony czy kilkukrotne dublowanie w Melbourne :-(
  9. Bosman

    Kubica w F1

    RK w wywiadzie stwierdził, że zanim zaczną szukać większej szybkości muszą najpierw ogarnąć produkcję części. Widocznie dotyczy to też odzieży :-) Żart, ale pokazuje, gdzie ten zespół w tej chwili jest niestety... Niemniej niech te negatywy nie przesłonią nam najważniejszego. Wrócił do ścigania w F1. To absolutnie niewiarygodna historia. Występ w Australii też trzeba oceniać z perspektywy, że RK przez ostatnie 8 lat nie wystartował praktycznie w żadnym wyścigu (nie tylko w F1), więc z samych ostatnich np 3 lat taki debiutant Russel ma na koncie jakieś 30 razy więcej wyścigów niż RK...
  10. Bosman

    Kubica w F1

    Tymczasem na Autosporcie taki komentarz, że słabo z równym tempem na długich przejazdach: We've been watching Russell's first 10 laps on the C2 closely to get an idea of how he's finding a long run in the Williams. His best lap was 1m24.303s which came on his third tour of the circuit and his 'worst' was his last - a 1m25.988s. That make the gap between the two times 1.685s, and his average 1m25.075. Suggests there is work to be done to get the Williams operating consistently. I jeszcze Ben Anderson: The Williams looks much better than it did two days ago, and Russell is clearly more confident, but watching Leclerc hunt him down it’s clear the car lacks downforce. The tell tale sign is the big lift Russell needs to get through Campsa. Leclerc is barely bleeding off the throttle by comparison - sounds pretty close to flat out in the Ferrari. Ben Anderson
  11. Bosman

    Kubica w F1

    Tymczasem Gasly rozbił RedBulla, czerwona flaga
  12. Bosman

    Kubica w F1

    Uff, 130 kółek bez awarii, to najwięcej dzisiaj razem z Sainzem. Good. Inna sprawa, że Merc zrobił chyba 170 dwoma kierowcami... Widać, że szybkie kółka nie były popołudniu priorytetem, może sprawdzali to coś co wyładowywali z busa :-) No nic, czekamy na jutro i pojutrze...
  13. Bosman

    Kubica w F1

    "OUT" w relacjach z testów jest używane w znaczeniu "out on track", czyli not "IN PIT" Czerwone "OUT" w tabeli czasów znaczy jeśli dobrze rozumiem outlap, czyli okrążenie wyjazdowe. Chodziło zapewne o info, że "Kubica's out again via a practice start"
  14. Bosman

    Kubica w F1

    na całe szczęście tak i oby jak najdłużej
  15. Bosman

    Kubica w F1

    Przydało by się jakieś niskie 1.18, bo jak się popatrzy na zestawienie czasów ze wszystkich dni to do przedostatniego Haas'a cały czas 0,8 brakuje. Z drugiej strony gdyby dla lepszego samopoczucia kibica przyjmować, że Williams jest teraz tam, gdzie wszyscy byli w zeszłą środę, to w porównaniu do czasów uzyskanych przez wszystkich innych do zeszłej środy włącznie byliby na 8 miejscu przed Racing Point i .... Mercedesem..... taaaa.... Z trzeciej z kolei strony, całe te analizy można sobie wiadomo gdzie włożyć, skoro z poniższego zestawienia wynika, że Ferrari i Mercedes są odpowiednio na miejscu 8 i 7, co raczej nie odzwierciedla rzeczywistego tempa. Zwyczajnie nie odkryli jeszcze kart i robią inne programy testowe. Pewnie przywalą jakieś niskie 1.16 na koniec testów. Z czwartej w końcu strony, fakty są takie, że Williams stracił te 3 dni i ich nie odzyska, do najszybszego McLarena (!) traci póki co 2,2s, a do przedostatniego Haas'a 0,8s. Carlos Sainz Jr (E) McLaren MCL34-Renault 1.17,144 Nico Hülkenberg (D) Renault R.S.19 1.17.393 Alexander Albon (T) Toro Rosso STR14-Honda 1.17,637 Pierre Gasly (F) Red Bull RB15-Honda 1.17,715 Kimi Räikkönen (FIN) Alfa Romeo C38-Ferrari 1.17,762 Lance Stroll (CDN) Racing Point RP19-Mercedes 1.17,824 Valtteri Bottas (FIN) Mercedes F1 W10 EQ Power+ 1.17,857 Sebastian Vettel (D) Ferrari SF90 1.17,925 Romain Grosjean (F) Haas VF-19-Ferrari 1.18,563 Robert Kubica (PL) Williams FW42-Mercedes 1.19,367
×
×
  • Create New...