Jump to content

Bosman

Użytkownik
  • Content Count

    964
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Bosman last won the day on October 31 2019

Bosman had the most liked content!

Community Reputation

434 Wspaniały

About Bosman

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    W-wa,Olsztyn
  • Auto
    LGT, Giulia, 318is, 126WRC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Oboźna w dół byłaby widowiskowa
  2. Bosman

    Kubica w F1

    Co w zasadzie ten Kimi uczynił? Walnął 50gram przed wyscigiem??? Niby się trochę panowie potasowali w czołówce i środku stawki, ale ogólnie to jednak nuda i przysnąłem w którymś momencie. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
  3. No ale schodząc na ziemię i do roku 2021 w PL, to wzdłuż większości dróg A i S są drogi serwisowe, zatem nic prostszego: Przyjeżdżają 2 radiowozy (nie licząc służb do samego wypadku), jeden blokuje drogę przy ostatnim węźle przed wypadkiem i kieruje wszystkich na drogi alternatywne (np serwisówkę), a drugi jedzie do korka i instruuje kierowców by powoli poboczem wrócili do węzła i skorzystali z dróg alternatywnych. Taką procedurę widziałem jakiś czas temu na S51 pod Olsztynem, chociaż zanim ją uruchomiono to minęło tak z 5x więcej czasu niż powinno. W Niemczech czy Austri
  4. Hehe, mistrzowskie klimaty. W Niemczech jak zwykle doktorów jak mrowków i do wszystkiego naukowe podejście. W 18.00 widać że nawet do pilotowania w rajdzie (a zwłaszcza zagranicznym [emoji6]) doktorat jest wymagany. W końcu pilot to "umysłowy". A to co się dzieje później od 18.50, każe zadać pytanie czy regulamin nakazywał zawodnikom wymontować z pojazdów amortyzatory, hehe [emoji6] Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
  5. Dziwne. Może jestem uprzedzony, ale niby brzmi jak zwykłe WRC tylko jakieś takie ociężałe, a jedzie "na oko" jak R5. Czy silnik elektryczny ma w ogóle coś pomagać na oesach, czy przeszła ta dziwna koncepcja, że tylko na dojazdówkach, a na OSach jako balast? Ten drugi "pałąk główny" klatki jakoś strasznie z przodu, ciekawe jak się teraz wsiada/wysiada....
  6. Pewnie było na styk z czasem po tym incydencie z policją. Rozumiem, nie pochwalam, ale sam bym zrobił to samo na jego miejscu. Kara ponownie adekwatna. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
  7. Zmieniając temat, czy ktoś wie dokładnie jaka jest w końcu różnica między WRC2 a WRC3? Byłem przekonany, że WRC2 te same auta, ale teamy fabryczne. No ale ani Ostberg (Tagai), ani Николай Станиславович Грязин (VW Polo), to przecież nie są żadne fabryki, więc o co tu chodzi?
  8. Moim zdaniem FIA zareagowała adekwatnie. Mądra decyzja i fajnie, ze finalnie ten incydent nie miał żadnego wpływu na wyniki rajdu. To przepychanie autem policjanta, niezależnie od przyczyn, nie powinno mieć miejsca, więc jakaś kara się należała.
  9. Znając FIA, to nie zdziwiłbym się gdyby jednak wyciągnęła konsekwencje. Nie ważne czyja wina, itp, ale nie powinien spychać w ten sposób tego policjanta. Zresztą nie powinien w ten sposób przepychać kogokolwiek, a policjanta w szczególności. Inna sprawa, że jest jakimś nadczłowiekiem, że po takich cyrkach, które jednak wytrącają z równowagi, jeszcze tak dowalił na ostatnim oesie. Jest też mistrzem ratowań. To co wybronił na os1 i na power stage, to każdy inny by zakończył dzwonem. Ostatni OS to ideał pięknej walki do samego końca. Każdy z top 3 cisnął na 110%, każdy przez to popełnił po jedny
  10. Pamiętam jak oglądałem Barbórkę 2001. KK maluchem był chyba 24 na 140 załóg...., a jechały nawet ze dwa WRC. Sam wtedy jeździlem maluchem, który łatwym autem nie był i to co on tam wyprawiał na tej brei i sniegu zaprzeczalo prawom fizyki.... Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
  11. Kajto pięknie jedzie, oby tak dojechał. Ciekaw jestem rzeczywistych różnic w autach między fabrycznymi WRC2, a prywatnymi WRC3, bo tempo Gryazina i Ostberga to kosmos, a wydaje się że Kajto normalnie nie powinien być od nich wolniejszy na tego typu drogach, żywcem wyjętych ze Świdnickiego, itp. Może kwestia dużo gorszej pozycji startowej i większego syfu. Fakt, że skoro prowadzi w WRC3, to nie bardzo jest sens mocniej cisnąć i ryzykować. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
  12. Po OS7 Kajto już pierwszy w WRC3 i 4ty we wszystkich R5. Ładnie
  13. drugi w WRC 3 ze stratą 2s, nie jest źle
  14. Był tu niedawno gdzieś taki nowy wątek. Kolega narzekał, że nie ma przyczepności w GTku
  15. Bosman

    Kubica w F1

    Jak zwykle doskonała jazda Checo. Gdyby to był kto inny, to spora szansa, że gdzieś popełniłby błąd. Ale to niestety też pokazuje jaką przewagę nadal mają MB i RBR nad resztą stawki, a to już nie jest taka dobra wiadomość. Z drugiej strony fajnie że między MB a RBR się chyba wyrównało. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...