Skocz do zawartości

Bosman

Użytkownik
  • Zawartość

    610
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bosman

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    W-wa,Olsztyn
  • Auto
    Legacy 2.5GT, 318is, 126WRC
  1. Hot Hatch Hysteria

    Jeździłem z tydzień "zwykłym" Clio RS obecnej generacji i nie tyle zawieszenie było twarde, co absurdalnie niskie opcjonalne felgi/opony 205/40/18. Każda dziura to było walenie felgą w coś twardego, aż zęby bolały... Poza tym bardzo fajny HH.
  2. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    Ciekawe kogo Ford wystawi w trzecim aucie, Sunninena?
  3. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    Tak by było pięknie. Tylko czy to realne... Kajto ma niestety zaraz 40tkę na karku, więc np dla takiego MSportu nie jest raczej na tyle perspektywiczny by go wspierać w WRC2. Musiałby zorganizować sobie jakiegoś potężnego sponsora. Ciekawe czy to się uda, szczególnie jeśli Lotos wejdzie w F1 (oby), ale cała kariera Kajto pokazuje, że jak się bardzo chce to może się udać.
  4. Szczerze o 2,5T STI

    LGT MY2010 ma nowocześniejszy automat, więc może dlatego pali tyle samo, mimo że auto większe i cięższe, a na trasie LGT ma na pewno lepszą aerodynamikę niż Forek
  5. Szczerze o 2,5T STI

    LGT MY2010 w mieście na dość krótkich dystansach 14-15l latem, zimą wiecej; autostrada 150-160 licznikowe 12-13l/100km; inne drogi przy spokojnej jeździe 9-10, a z częstszym wyprzedzaniem 11 l/100; Średnio z kilkunastu tysięcy km wychodzi mi 12.2.
  6. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    Barbórka Barbórką, ale mnie bardziej ciekawi co Kajto będzie robił w przyszłym roku. Z oficjalnego info od Kajto: "Dziękuję raz jeszcze kibicom, partnerom, a zwłaszcza Grupie LOTOS za ten wspólny sezon. W ten sposób prawdopodobnie kończy się kolejny rozdział w moim życiu…" Brzmi dość enigmatycznie, oby to był początek nowego jeszcze lepszego rozdziału...
  7. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    Nie odważyłbym się niczego obstawić na przyszły rok i to jest piękne w aktualnym WRC.
  8. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    Zgadzam się z Tutkiem i Turdzi :-) Wynik w Australii i ta scenka z serwisu na linii Meeke-Matton wiele mówi o zespole. Atmosfera jest ewidentnie zła, Meeke sfrustrowany i popełnia masę błędów, Lefebvre sie nie rozwija, Breen jako jedyny jest dość solidny, a Ogier i Mikkelsen wolą się trzymać od Citroena z daleka. Wygląda to niestety na większy problem niż tylko trudny samochód.
  9. Hot Hatch Hysteria

    Chojny masz PRV, bo w tym wątku to offtop
  10. Hot Hatch Hysteria

    Jak się pod własnym kątem kiedyś nad tym zastanawiałem, to mi wyszło, że zwykłe OC działa, a jeśli dane towarzystwo ubezpieczeniowe ma inną taryfę dla OC sportowego, a Ty spowodujesz szkodę np na rajdzie, to ubezpieczalnia wypłaci poszkodowanemu odszkodowanie (bo z ustawy wynika, że musi), a od Ciebie może co najwyżej dochodzić dopłaty składki do zgodnej z taryfą. Ale jeśli nie ma takiej taryfy, to w sumie nic Ci nie może, poza tym że na kolejne okresy może Ci mocno podnieść składkę. Zwróć uwagę, że żadna z firm ubezpieczeniowych nie ma czegoś takiego jak własne warunki polis OC, bo te warunki są narzucone w/w ustawą i tam nie ma żadnych wyłączeń na temat wykorzystania pojazdów w imprezach sportowych. To też ma odzwierciedlenie np w regulaminach rajdów. Nikt nie wymaga OC sportowego, tylko zwykłe. Tak przynajmniej było, jak się nad tym ostatni raz kilka lat temu zastanawiałem. Ale jak piszę, nie jestem ekspertem od ubezpieczeń, więc każdy powinien sobie temat przeanalizować samodzielnie/z brokerem/prawnikiem.
  11. Hot Hatch Hysteria

    Może coś się zmieniło, ale z tego co pamiętam to zwykłe OC też działało na rajdach, bo ogólne warunki wynikają nie z umowy/polisy, tylko z ustawy z 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych i tam nie ma wyłączenia na różne sportowe wybryki. No ale brokerem nie jestem, więc nie będę doradzał.
  12. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    To fakt, Andreasowi się należy :-) Zaskakuje słabe tempo Fordów, szczególnie Tanaka, który przecież walczy o vice mistrza.
  13. Godny następca dla 2.5XT

    W FX37 spalanie wcale nie jest wiele lepsze. To wielka nieporęczna krowa na zewnątrz z zaskakująco ciasnym wnętrzem i jeszcze bardziej zaskakująco małym bagażnikiem. Jedyna zaleta jak dla mnie, to najpiękniej brzmiące V6 na rynku. A co do pytania autora wątku, to z jakiego powodu nie jest brany pod uwagę obecny FXT, np MY 2014? Chodzi o niewygodne krzesła?
  14. Hot Hatch Hysteria

    Hehe, wczoraj jak jechałem A2 tuż przed bramkami zrobiło się zamieszanie, bo dwóch jegomości w RS6 i jakimś dużym tylnonapędowym AMG postanowiło się pościgać. Nawet nie było mokro, może ciut wilgotno. O ile RS6 sobie z tych bramek po prostu odjechało szybko, to zdziwiłem się, że zaciekły dotąd kierownik AMG odpuścił. Ruszył równo ze mną i jakoś w ogóle nie odjeżdżał, chociaż jechałem sobie z dwójką śpiących dzieci na programie "I" (emulacja holowania przyczepy) i odjechałem może na pół gazu. Dopiero jak go kilka razy sponiewierało i walczył z kontrolą trakcji, to zrozumiałem że on jednak bardzo się starał. Nawet mi siego troche szkoda zrobiło, bo Audi z 4x4 pojechało dawno w ciemną noc....
  15. Hot Hatch Hysteria

    błąd w opisie,hehe :-)
×