Jump to content

Bosman

Użytkownik
  • Content Count

    833
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Bosman last won the day on October 31 2019

Bosman had the most liked content!

Community Reputation

287 Wspaniały

About Bosman

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    W-wa,Olsztyn
  • Auto
    LGT, Giulia, 318is, 126WRC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bosman

    Kubica w F1

    Poprzednie sezony może niekoniecznie, ale 2019 był w wykonaniu Sainza imponujący. Problem w tym, że ostatni sezon w F1 gdzie była jakaś wyrównana walka o mistrzostwo między zespołami to chyba 2008. Od tego czasu jedyne co ma znaczenie w walce o mistrzostwo, to siedzieć we właściwym bolidzie, a mniejsze znaczenie ma kto jest kierowcą.
  2. Tzw. 7-Geriatronic :-) A w temacie pytania Kolegi, to jeśli frajda z jazdy najważniejsza, to bym zdecydowanie brał RWD. BRZ/GT86 wydają się idealne (choć czasowo pewnie może być różnie). A jeśli egzemplarz trochę tańszy, to w tym budżecie dołożyć Ohlins R&T i/lub wydech + remap na ok. 240KM i będzie cudne auto. Ważne żeby egzemplarz był ze szperą. A z trochę szybszych ale i cięższych, to np BMW 135i/1M albo chociaż 130i.
  3. U mnie był podobny objaw w Legacy GT MY10, wystarczyło wyczyścić jakieś styki elektryczne przy skrzyni.
  4. Bosman

    Kubica w F1

    Większość odcinków wygląda jakby była po ocenzurowaniu przez zespoły. Przeczy temu tylko odcinek o Haasie
  5. Turdzi, powiadasz, że mieli w tych czasach prosty, zwięzły opis? Chyba tylko Finowie Klasyk:
  6. Dzięki współczesnej technice dzisiejsi kierowcy raczej przeładowują sobie głowę ucząc się odcinków na pamięć z onboardów. W RSMP nic dziwnego, ale w WRC to jeszcze kilka lat temu każdy by powiedział, że niemożliwe. Pewnie nie da się zapamiętać wszystkiego, ale im więcej się pamięta tym lepiej. Mam wrażenie że w relacji z jakiegoś rajdu był materiał o Mikkelsenie i wynikało, że nawet w czasie rajdu, jak tylko nie prowadzi rajdówki, to gapi się w telefon i przypomina sobie odcinki (chyba wręcz padło, że na dłuższych dojazdówkach zmieniają się z pilotem). Trochę to nieetosowe w rajdach, ale jak się chce wygrywać na tak wyśrubowanym poziomie, to poprawia się każdy aspekt, w tym także dobrą pamięć. Z dobrej pamięci słynął m.in. Loeb. Pamiętam jak było pierwsze WRC w Polsce w 2009 r. i w MSport podstawiał Focusa m.in. dla Hołka, to Hołek opowiadał, że już wtedy mieli bardzo zaawansowany system nagrywania trasy z kilku kamer, żeby kierowcy mogli sobie przed rajdem przeanalizować/zapamiętać trudne miejsca. Przy tym jak kamery i elektronika poszła do przodu, czołowe zespoły robią z niej pewnie większy użytek.
  7. Bosman

    Kubica w F1

    Mnie to tez raziło. Akurat wiecznie powtarzane w serialu popularne angielskie "f..k" i "f...en", można na polski przetłumaczyć na wiele różnych sposobów, niekoniecznie zawsze na te najcięższe polskie odpowiedniki. Swoją drogą ciekawe czemu w drugiej serii praktycznie nie było Alfa-Romeo i Racing Point.
  8. Bosman

    Kubica w F1

    Nie on jeden miał dzisiaj takie problemy, to samo BOT, VER czy VET w następnym zakręcie. W nocy padało i wszyscy wjechali na wilgotne po zewnętrznej na wejściu.
  9. Bosman

    Kubica w F1

    Latifi Williamsem 1.17,3. Niezły progres.
  10. No zaczyna się ciekawie. Lappi narzeka, że traci zbyt dużo czasu, a jedzie tempem .... Tanaka... Oby młodzi gniewni nie przeszarżowali. Niestety JML tradycyjnie....
  11. 3.2bara to musi dawać niezły komfort na dziurach Coś jak runflat pewnie albo jeszcze lepiej...
  12. Bosman

    Kubica w F1

    No ciekawe, cała czołówka z wąskimi nosami w tym roku, a Alfa na grubo
  13. Mi już wczoraj nie działało ani live ani re-live... Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
  14. Jeśli to ma być hybryda działająca i brzmiąca jak hybrydy Toyoty, to ja dziękuję postoję (chociaż i tak podziwiam te konstrukcje za ich wydajność). Ale wystarczy się przejechać np. Infinity Q50hybrid, żeby pokochać ten rodzaj napędu za brzmienie V6 ze starego dobrego Nissana 350Z i za to jak się odpycha. A to wszystko pomimo leniwej mercedesowskiej skrzyni tzw. 7Geriatronic
  15. Bosman

    Kubica w DTM

    Z jednej strony super, że będzie się ścigał drzwi w drzwi, bo zakładam że jego auto nie będzie tak odstawać od reszty jak Williams w 2019. Z drugiej strony mam trochę obaw. W DTM są obecnie tylko 2 marki: Audi i BMW. Patrząc na szybko na wyniki to BMW wygrało pierwszy wyścig w 2019, a potem już żadnego i w końcówce dominacja Audi była totalna. Tymczasem RK będzie jeździł BMW i to niefabrycznym. Patrząc na chłodno, jeśli układ sił się drastycznie nie zmieni, to wbicie się w top 10 będzie dużym sukcesem. Sam RK zresztą powiedział, że to nie jest tak, że przyjdzie sobie słynny RK do DTM i wszystkich cieniasów porozstawia po kątach. Kierowcy w DTM też raczej sroce spod ogona nie wypadli, a seria wbrew temu co się niektórym wydaje jest bardzo konkurencyjna.
×
×
  • Create New...