Jump to content

Bosman

Użytkownik
  • Content Count

    824
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Bosman last won the day on October 31 2019

Bosman had the most liked content!

Community Reputation

278 Wspaniały

About Bosman

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    W-wa,Olsztyn
  • Auto
    LGT, Giulia, 318is, 126WRC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No zaczyna się ciekawie. Lappi narzeka, że traci zbyt dużo czasu, a jedzie tempem .... Tanaka... Oby młodzi gniewni nie przeszarżowali. Niestety JML tradycyjnie....
  2. 3.2bara to musi dawać niezły komfort na dziurach Coś jak runflat pewnie albo jeszcze lepiej...
  3. Bosman

    Kubica w F1

    No ciekawe, cała czołówka z wąskimi nosami w tym roku, a Alfa na grubo
  4. Mi już wczoraj nie działało ani live ani re-live... Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
  5. Jeśli to ma być hybryda działająca i brzmiąca jak hybrydy Toyoty, to ja dziękuję postoję (chociaż i tak podziwiam te konstrukcje za ich wydajność). Ale wystarczy się przejechać np. Infinity Q50hybrid, żeby pokochać ten rodzaj napędu za brzmienie V6 ze starego dobrego Nissana 350Z i za to jak się odpycha. A to wszystko pomimo leniwej mercedesowskiej skrzyni tzw. 7Geriatronic
  6. Bosman

    Kubica w DTM

    Z jednej strony super, że będzie się ścigał drzwi w drzwi, bo zakładam że jego auto nie będzie tak odstawać od reszty jak Williams w 2019. Z drugiej strony mam trochę obaw. W DTM są obecnie tylko 2 marki: Audi i BMW. Patrząc na szybko na wyniki to BMW wygrało pierwszy wyścig w 2019, a potem już żadnego i w końcówce dominacja Audi była totalna. Tymczasem RK będzie jeździł BMW i to niefabrycznym. Patrząc na chłodno, jeśli układ sił się drastycznie nie zmieni, to wbicie się w top 10 będzie dużym sukcesem. Sam RK zresztą powiedział, że to nie jest tak, że przyjdzie sobie słynny RK do DTM i wszystkich cieniasów porozstawia po kątach. Kierowcy w DTM też raczej sroce spod ogona nie wypadli, a seria wbrew temu co się niektórym wydaje jest bardzo konkurencyjna.
  7. Czysto teoretyzując można się domyślić, że na asfalcie na hamowaniu ściąga w tym kierunku gdzie z przodu jest slick, a na śniegu/lodzie w kierunku gdzie z przodu jest kolec. Z kolei w zakrętach będzie bardziej podsterowne tam gdzie na zewnętrznym przodzie jest opona niewłaściwa dla danej nawierzchni, a bardziej nadsterowne tam gdzie na zewnętrznym przodzie jest opona właściwa dla danej nawierzchni. Najwyraźniej jednak w takiej konfiguracji tendencja do ściągania (czy utraty kontroli) na hamowaniu oraz nad/podsterowności jest mniejsza niż w konfiguracji np przód kolce, a tył slicki lub odwrotnie.
  8. Ja wziąłem demówkę z przebiegiem ok 5kkm. Na wszelki wypadek przedłużyłem gwarancję. Po kolejnych kilkunastu tysiącach nie widzę problemów. Miałem takie przemyślenia, że inne jest ryzyko przy demówce np STi, M3, itp, z której testujący wyciskają siódme poty, nie zawsze umiejętnie, a inne przy demówce np. hybrydowej Toyoty, w której testujący sprawdzają czy da się zejść ze spalaniem do 4l/100 :-)
  9. Bosman

    Kubica w F1

    Jak w 2006 byliśmy na pamiętnej Monzie, to siedzieliśmy na wyjściu z paraboliki na wysokości zjazdu do boksów na zewnętrznej. Nie wiem ile oni tam dokładnie jadą, ale pewnie coś pod 280km/h Największe wrażenie robiły zjazdy do boksów (czyli hamowanie do chyba 80km/h), gdzie z punktu widzenia kibica bolidy nie tyle hamowały, co stawały w miejscu wbrew prawom fizyki. Wyglądało to trochę jak w kreskówkach, TV tego niestety kompletnie nie oddaje.
  10. Ciekawe przede wszystkim, czy ktoś dołączy do top3. Niestety nie bardzo widzę kandydatów ani mozłiwości. Miejmy nadzieję, że chociaż MSport potwierdzi pełny program i przynajmniej 2 auta.
  11. Ja 2 razy wystartowałem kiedyś i było fajnie, bo nie mam sponsora który by mnie na cokolwiek ciśnieniował. Niemniej za to wpisowe wolę jakiś prawdziwy rajd lub dwa. Ale rozumiem też kolegów którzy jadą tylko ten jeden rajd w roku, bo to fajne rajdowe święto i zabawa. Z drugiej strony, gdyby czołówka nie miała takiego ciśnienia, to by nie było takich emocji w kibicowaniu :-)
  12. Ostatnie kilkanaście stron wątku można podsumować tak, że jak co roku Barbórka to rajd o nic i w ogóle KJS, ale za to wyzwala wieeelkie emocje
  13. MM trochę głupio zrobił, że urządził sobie to grzanie opon tak blisko innych uczestników ruchu. On wie i my wiemy, że to nie jest żadne zagrożenie, ani szaleńcza jazda, ale nie można w ten sposób straszyć ludzi. A może nagrywający jednak jest fanem motorsportu i tylko po prostu obawiał się, że za kierownicą siedzi Romain???
  14. Jak widać Panowie (Kajto&Miko) się szanują, szanujmy się więc i my. Po co te osobiste wycieczki + udowadnianie ze Kajto zły, a Miko gorszy czy na odwrót. Obaj to wspaniali zawodnicy i jeśli wkładają dużo wysiłku i zaangażowania w przygotowania, to chyba dobrze, a nie źle. Ciężko się nie zgodzić z Chojnym, że jeśli Kajto beczkę przesunął, to powinien dostać 5s. Ale ciężko się też nie zgodzić, że na próbach typu "beczki i szykany" przewaga WRC nad R5 (R5+ tym bardziej) jest znacznie mniejsza (o ile jakakolwiek) niż na normalnych OSach, szczególnie jeśli siedzi się w takim WRC raz w roku. Ale skoro tak, to co takiego wykonał Kajto na Modlinie, że odjechał reszcie na 36 SEKUND??? To jakiś totalny kosmos....
  15. Oglądaliśmy na Służewcu i muszę przyznać, że ogólnie poziom jazdy wydaje się wyższy niż zwykle. Większość zawodników naprawdę ładnie technicznie jechała. Najlepsze wrażenia: - kol. Sroka (Fiesta R2). Nie znam kolegi, ale prędkości i styl z jakimi przechodził szykany - wieeelki szacun; - Paweł Poletyło. Jak zwykle pięknie w M3; - Paweł Trela. Nie wiem ile tam kuni w tym driftowozie, ale pięknie ogarnięte, kosmiczne prędkości, sakramencki dźwięk, ogień z wydechu z ... przedniego błotnika. Piekielna maszyna z dobrym driverem; - kol. Ratajczyk Lancerem. Jak co roku piękna jazda, przerażające detonacje z wydechu i ogólnie wrażenie, że jakiś niezły reaktor w tym lancerze siedzi, ale przede wszystkim dobry kierownik; Jeszcze Miko Marczyk bardzo ładnie, natomiast Kajto jak nie on. Nie wiem o co tam chodziło i skąd wziął tak masakryczną przewagę po Modlinie, że potem mógł sobie już powoli jechać. Ale na Służewcu bardzo kiepsko to wyglądało, szczególnie w wolnych partiach, jakby ten Wurc w ogóle nie chciał skręcać. W szykanach to prawie stał w porównaniu do R5.
×
×
  • Create New...