Jump to content

Bosman

Użytkownik
  • Posts

    988
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Bosman last won the day on October 31 2019

Bosman had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    W-wa,Olsztyn
  • Auto
    LGT, Giulia, 318is, 126WRC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Bosman's Achievements

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

469

Reputation

  1. Aktywne dyfry, brak centralnego dyfra, znowu aktywne dyfry i teraz pasywne dyfry. Tego też nie ogarniam. Moim zdaniem trzeba montować ekipę na tegoroczną Finlandię, bo to ostatni moment by zobaczyć te obecne potwory w akcji w ich najlepszym środowisku. Mam nieodparte wrażenie, że debiut hybryd w WRC będzie równie udany i widowiskowy, co debiut hybryd w F1 w 2014..... Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
  2. Bosman

    Kubica w F1

    Już ta pierwsza kara dla Norrisa była kontrowersyjna. Perez wyprzedzał po zewnętrznej, a to jest zawsze ryzykowne. Lando dostał karę chyba dlatego, że Perez na hamowaniu przez ułamek sekundy był odrobinę z przodu. Ale można dyskutować. Kary dla Pereza były chyba konsekwencją tej pierwszej decyzji. Nasz ulubiony George "atomowy start/przyszły mistrz świata" Russel, znowu zepsuł sobie wyścig fatalną jazdą w tłoku. Zerknąłem z ciekawości na jego pierwsze okrążenie. Ruszył ładnie, ale na pierwszym kółku bez walki oddał 4 pozycje, jakby brytyjski paszport zobowiązywał do bycia dżentelmenem. Bardzo grzecznie jednego po drugim przepuszczał i zachęcał kolejnych...
  3. Bosman

    Kubica w F1

    Słusznie prawisz Inna sprawa że news SF w stylu brukowca. Przecież FIA nie chodziło o celebracje czy palenie gumy, tylko o zatrzymanie tuż za linią mety, co jest niebezpieczne i mieli racje. Nawet na tym filmie widać, ze to nie jest wydumane zagrożenie.
  4. Swoją drogą smutnych dla nas czasów dożyliśmy. Gdyby nie Harvester w rajdzie nie startowałoby żadne Subaru :-(
  5. Ciut poniżej 0,3s/km do Gryazina to ładny wynik, zwłaszcza że jechali w niemal identycznych warunkach. Oby tak dalej.
  6. P.S. co tam się wydarzyło w tej Lipawie, że rajd się jeszcze nie zaczął, a już os3 i 4 odwołane?
  7. Czapki z głów przed Miko. Wklepanie na quali na łotewskich szutrach takim kolesiom jak Gryazin, Aleksiej czy Mikkelsen to najdelikatniej mówiąc spora sensacja.
  8. Jestem jak najbardziej za Safari długodystansowym, a nie takim 300km w 3 dni, bo dla takiej trasy to nie trzeba do Kenii jechać, wystarczy na Mazury, gdzie będzie taniej, szybciej i znacznie bardziej widowiskowo Powinni pozwolić na Safari na jakieś określone regulaminem extra wzmocnienie i podniesienie aut, żeby nie było takich bezsensownych cyrków, z których przeciętny widz wyciągnie wniosek, że producent nie potrafi zrobić wystarczająco odpornej rajdówki. A to nie producent, tylko regulamin nakazuje jechać prawie takim samym autem Safari, co asfalty Katalonii, nie licząc innych opon i ciut dłuższych sprężyn/amortyzatorów i paru innych mało istotnych detali. Poza tym to przejeżdzanie tych samych odcinków dwukrotnie też mi jakoś nie pasuje do charakteru rajdów w Afryce. Moim zdaniem rajd w Afryce, to powinien być taki mini Dakar, gdzie odcinków jest mniej, ale za to długie.
  9. Nie wiem czy widzieliście jak zakończył Safari nasz dobry znajomy zza południowej granicy startujący w znajomych barwach: Mimo ogólnie jak się zdaje pozytywnego odbioru tego rajdu mam wątpliwości czy ma on sens w WRC przy ograniczeniach regulaminowych nie pozwalających na większe modyfikacje aut pod ten rajd, jak to miało miejsce we wcześniejszych latach. Takie "zwykłe" WRC jest po prostu za niskie i za mało pancerne żeby jechać te drugie przejazdy.
  10. Na Motorsport.com pisano, że na OS2 był potem wolny przejazd, w tym dla p. Zasady. Potem brak jakichkolwiek informacji i nie ma też Mistrza Zasady na live mapach, czy ktoś wie jak Mu idzie? Na os1 widać było, że chce po prostu przejechać, co i tak jest godne podziwu, a może też być dobrą taktyką na ten rajd, patrząc po pierwszej pętli...
  11. Jak je wycinałem z Gazety Olsztyńskiej w latach 90-tych, to wiedziałem ze się kiedyś przydadzą i w końcu nadszedł ten dzień Wzruszenie odbiera mi głos, mimo to postaram się wygrzebać z czeluści. A serio to też te oesy wtedy upalałem na rowerze Romet Pasat , a czasem Maluchem po nocach, ale to były trochę inne czasy....
  12. Ja mam na pewno, ale gdzieś głęboko Czego Ci potrzeba konkretniej?
  13. Kierując się tą samą złotą maksymą, po delikatnym odrdzewieniu na Podlaskim zgłosiliśmy się dzisiaj do Mistrzostw Litwy (w BMW Cup do 2.8litra). Chyba mamy potrzebę sami doświadczyć jakie nam tam baty spuszczą lokalesi i jeszcze będziemy za to sami płacić
  14. Bosman

    Kubica w F1

    Zastrzegam, że ani mnie to cieszy ani martwi, niemniej warto odnotować, że przyszły mistrz świata Jerzy Russel ponownie popełnił swój "atomowy start" (z 14 na 18 pozycje). Z drugiej strony bez najmniejszej szydery finisz Williamsem na 12 miejscu przy braku jakichkolwiek wycofań (20 aut na mecie) to naprawdę zacny wynik. Natomiast zdecydowanie mnie martwi brak zapowiadanego progresu Alfy Romeo. Wprawdzie Kimi dla odmiany awansował na starcie z P17 na P14, ale skończył z powrotem na P17. To w ogóle był niestety fatalny wyścig aut z silnikami Ferrari. Nie dość że brak punktów, to poza 11 Sainzem, reszta zajęła miejsca 15-20....
  15. Bubel jeździł na olsztynskich, jeśli dobrze pamiętam Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...