Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

Bosman

Użytkownik
  • Zawartość

    568
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bosman

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    W-wa,Olsztyn
  • Auto
    Legacy 2.5GT, 318is, 126WRC
  1. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    Malcolm "wypuszcza" dobrych zawodnikow, bo bez wsparcia Forda nie ma mozliwosci zapewnic im wynagrodzenia jakie dają fabryki. To jest chore, ale paradoksalnie może być tak, że Msport ma za dobre wyniki by zachęcić Forda do zaangażowania. Jeśli wyjmą oba tytuły (czego im życzę), to 99 procent odbiorcow i tak zrozumie że wygral Ogier Fordem Fiesta, a nie że jakis Msport.To samo jak wygrywają rajdy. No to po co Ford ma więcej płacić skoro marketingowo już osiąga max co mozna z WRC wyciągnąć. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  2. Hot Hatch Hysteria

    Założenie że olej w dyfrze wytrzyma 800km upalania i tak jest optymistyczne. U mnie w szperze plytkowej po 150-200km upalania na przyczepnym nawet specjalny motul do szper wyglada tak, że wymieniamy i sie nie zastanawiamy. Taniej wymieniać olej niż płytki. P.S.Tymczasem u kolejnego kolegi check engine w FRS... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  3. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    I w mistrzostwach Japonii chyba też: http://rajdy.autoklub.pl/news/arai-pozostal-w-grze,80155
  4. Jakie zawieszenie do GC8 z napędami z Sti 5x114?

    Ja bym porozmawiał w Zerkopolu czy Ci nie dorobią Bilsteina B6/B8 pod Twoje potrzeby. To się pewnie powinno zamknąć w 4k zł, a zawieszenie jest sprawdzone zarówno na ulicy jak i w rajdach i działa dobrze uwzględniając cenę. Jeśli auto ma być również do jazdy na codzień (i być bezobsługowe), a nie do poważnych zawodów, to pewnie nie ma sensu inwestować w gwintowane (korozja, szczególnie zimą), czy na zewnętrznych zbiorniczkach (koszty). Wadą jest brak zewnętrznej regulacji. Można pewnie też zapytać użytkownika Bikert o czeskego Protluma. Kilka serii zawieszeń regulowanych w różnych budżetach ma też AST, ale nie wiem czy tam jest możliwość dostowania do Twoich indywidualnych potrzeb, trzeba zapytać dystrybutora.
  5. Hot Hatch Hysteria

    Testowałem te skrzynie w Alfie Romeo Giulia (to ten sam ZF co w BMW) i powiem szczerze, że jest rewelacyjna. Wrażenie rzeczywiście jak z dwusprzęgłówki, łącznie z kopem w plecy przy zmianach w trybie sportowym. I bardzo szybka reakcja na komendy łopatkami. Jak na klasyczny automat działa zaskakująco "twardo" czy jak kto woli "sportowo", tzn wydaje się bardzo rzadko ślizgać na hydrokinetyce.
  6. Kubica w F1

    czlowiek zmęczony po calym tygodniu to nie czyta ze zrozumieniem. Jesli to znaczy to co teraz myślę że może znaczyć, to.......................jest naprawdę nieźle ;-) Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  7. Hot Hatch Hysteria

    Czyli można powiedzieć, że w temacie silników Ford i Subaru są siebie warte.
  8. Kubica w F1

    Dla mnie trochę na słabym poziomie to "oświadczenie" Lotosu, ale może mam inne poczucie humoru niż ich marketingowcy.
  9. Hot Hatch Hysteria

    Po jeździe Foką RS trochę się nie dziwię, że te auta klękają. Robienie nimi rzeczy, które w innych autach z MT wymaga umiejętności, jest dziecinnie łatwe, więc skłania do nadużywania. Przykładowo start z launch control i zmianę z 1 na 2 z gazem w podłodze Focusem wykona "każdy głupi".To samo z drift mode, itp. W STi żeby np. wystartować na maxa to już trzeba się trochę skupić, a i tak nie zawsze wyjdzie idealnie, wiec człowiek o zdrowych zmysłach nie robi tego zbyt często bo szkoda auta.... Ciekawe czy padają też Focusy RS użytkowane "normalnie" (o ile takie w ogóle są), a nie notorycznie pałowane. Wszystkie z kilku znanych mi egzemplarzy FRS są regularnie katowane na torach, ale jeśli chodzi o serwis, to użytkownicy traktują je jak zupełnie cywilne auta, włącznie z częstotliwością serwisów, wymian olejów, w silniku, skrzyni, "dyfrze", bo przecież mają gwarancje......No comments. P.S. Subaru 2,5T padają niestety nawet użytkowane zupełnie łagodnie i dobrze serwisowane, więc akurat na tym Forum powinniśmy zachować umiar w wyszydzaniu padających silników Focusa RS :-)
  10. Hot Hatch Hysteria

    Skoda lepsza od RS6. Kia lepsza od Subaru. FTZ Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  11. Hot Hatch Hysteria

    Jak żyć? Chciałbym zmienić LGT na coś ciut mniejszego, ale nadal ok 300KM z 4x4, a z BMW, Audi, MB mi jakoś nie po drodze, a z marek, które lubię: - myślę o STi: awaryjność 2,5T, której sam doświadczyłem w LGT; - myślę o Focusie RS: wystarczy przeczytać kilka postów powyżej; - myślę o Giulii Veloce: ponoć znowu jakościowa kicha, np takie przyjemności jak brak reakcji na gaz od czasu do czasu... Czy naprawdę zostają tylko do bólu banalne GolfR/Leon Cupra/Octavia RS???? HELP!!! A na poważnie to chyba jednak znowu padnie (nomen omen) na Subaru.... Ponoć lepszy wróg znany niż nieznany...
  12. Subaru BRZ

    tramwaje mają taki system. można zaadaptowac Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  13. Kubica w F1

    Na różnych forach przeważają wyższe formy meta relacji z okolic toru, (cytując jednego z komentujących): "można przeczytać, że coś słychać" :-) Ponoć równo o 10 "coś" wyjechało na tor i brzmi jak bolid F1. Osobniki o bardziej rozwiniętej percepcji (lub wyobraźni) twierdzą, że brzmi jak RK w bolidzie F1 z 2014 roku :-) Hehe, niezła konspira....
  14. Kubica w F1

    Tymczasem czy to dzisiaj na Silverstone? Ktoś coś wie?
  15. Rajdowe dyskusje - sezon 2017

    6 odcinków, 5 różnych zwycięzców w 4 różnych samochodach. Coś pięknego. Dla pierwszej siódemki jutro rajd zaczyna się niemal od nowa, szczególnie że zmiana nawierzchni na asfalt. Szkoda, że nie ma w tym gronie Latvali, która to już awaria w tym roku.... Toyota strasznie słabo póki co, a 3 Fordy w pierwszej piątce...
×