Skocz do zawartości

radekk

Użytkownik
  • Zawartość

    5871
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O radekk

  • Tytuł
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Zmysłowo/Poznań
  • Auto
    MX-5

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.osiedlezmyslowo.pl

Ostatnie wizyty

694 wyświetleń profilu
  1. radekk

    Kurier klubowy

    mam 2 przesyłeczki, jednak Poznań->Warszawa, druga Warszawa->Poznań. Kolejność dowolna. Może być do przyszłego tygodnia.
  2. radekk

    Akcyza na auta o pojemności pow. 2l - 4,6%!

    Ale nie wszystkie miały do 150KM a też było 2.2, 3.0 i 3.6
  3. radekk

    Akcyza na auta o pojemności pow. 2l - 4,6%!

    chodziło mi o obecnie oferowane. A te wcześniejsze na żyletki pójdą
  4. radekk

    Akcyza na auta o pojemności pow. 2l - 4,6%!

    a nie można jakoś rozsądnie to rozwiązać, zakazać w Polsce w ogóle sprzedaży samochodów powyżej 2.0 i mocy powiedzmy 150KM Subaru wszystkie by się łapały A żeby zwiększyć wpływy do budżetu wprowadzić podatek za chcenie czegoś mocniejszego czy dla wszystkich co mieli kiedyś coś takiego, bo potencjalnie są chętni kontynuować
  5. radekk

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla poniższego STI stojącego w Poznaniu przy ul Piatkowskiej
  6. radekk

    Pozdrawiamy sie :)

    a dziękuję, dziękuję, również pozdrawiam. To cieszę się że mogłem poprawić komuś humor i wywołać uśmiech. Generalnie się przyzwyczaiłem latem jak jeżdżę z córka to też zauważyłem że ludzie na ulicy robią nam zdjęcia tak, dokładnie tam mieszkam. A w Kiekrzu gdzie? Ja wcześniej też jakieś 20 lat mieszkałem w Kiekrzu panie bieda straszna, na dach nawet nie starczyło
  7. radekk

    Hot Hatch Hysteria

    nie zawsze. jak ja mam ponad 200 a ten co właśnie wjechał powiedzmy 130 to nawet jak się schowa to system na podstawie różnic prędkości i tego że dla niego przeszkoda jest i nie zakłada że zniknie założy jedynie hamowanie. to jak najbardziej stosuje, jeśli widzę że sytuacja pozwala nie zmniejszać prędkości, jednak jak sytuacja jednak wymaga zwolnienia, tyle tylko że wystarczy odpuścić gaz, żeby wyhamował odrobinę silnikiem, chwilę odczekać i można wracać do zadanej prędkości, to jednak nie ma wyjścia jak tempomat wyłączyć nie chcąc hamowania. Staram się na trasach jeździć tak żeby praktycznie jeśli nie są jakieś sytuacje wymagające hamowania, to nie hamować w ogóle, a zmniejszanie prędkości wykonywać hamując silnikiem. Zdarza mi się robić po 50km-100km nie przekłądając nogi z pedału gazu, mimo zmian prędkości w przedziale ponad 100km/h. Przy np śpiącym dziecku każde hamowanie jest niezbyt przyjemne dla niego (Chojny w przeciągu jakiś 2 lat przekonasz się na własnej skórze, że aktywny tempomat na trasach i dziecko jeżdżące już w pozycji siedzącej i śpiące to niezbyt dobre połączenie)
  8. radekk

    Hot Hatch Hysteria

    w sensie mi chodzi że zazwyczaj trasy jak robię (na niemieckich autostradach) to z prędkościami w przedziale 170-220km/h. W takich wypadkach aktywny tempomat jest niezbyt wygodny jak co rusz ktoś nagle stwierdzi, że wyprzedzi i wjedzie na pas którym lecisz te ponad 200, to nawet jak wyprzedzi zanim dojadę i wróci i praktycznie jadąc sam w takich wypadkach nic nie musiałbym robić, to aktywny tempomat jednak często daje po hamulcach i to od razu dość gwałtownie. Nie mówiąc już o sytuacjach jak ktoś nagle wjedzie w kolumnę i widzę że chcę wjechać przede mnie, puszczam gaz i spokojnie wszyscy się mieścimy, na tempomacie w tych wypadkach mam nagłe hamowanie. Latając prędkościami bardziej obowiązującymi na naszych Polskich drogach jak najbardziej się to sprawdza. A najlepszy jak dla mnie jest w korku, mogę pooglądać co jest wokół mnie, przyjrzeć się ładnej pani idącej chodnikiem bez żadnych konsekwencji, bo nawet jak samochód przede mną przyhamuje to mam informację zwrotną i zdążę sam zareagować czy to tylko zmniejszenie prędkości, czy dawać po hamulcach. tyle że to w przedziale jednego biegu, bo jak zmieniasz to tempomat tak ci się wyłącza. A i na Twoją bolączkę jest rada, remap i powiedzmy 100KM i problem ze zbyt szybkim przyśpieszaniem zniknie
  9. radekk

    Hot Hatch Hysteria

    Więc właśnie. Dla mnie jest to wówczas zbędne, wręcz nawet upierdliwe, bo zwykły jak przychodzi hamować to tempomat się wyłącza, a tu zaczyna sam hamować i trzeba pamiętać o biegach. Na trasie tym bardziej dynamicznej tempomat aktywny to zabójstwo. Dla mnie to urządzenia najlepiej się sprawdza właśnie w mieście. Na trasy to jedynie jak jest w miarę luźno.
  10. radekk

    Hot Hatch Hysteria

    W Megance brakuje jeszcze tylko aktywnego tempomatu, W każdym coś, typeR ma akt tempomat, ale tylko skrzynia ręczna, co dla mnie jest bezsensowne, Foka ma napęd, ale tylko w ręcznej skrzyni. Na daily pod moje preferencje zostają chyba tylko A35/S3/140M/240M
  11. radekk

    Kurier klubowy

    Ktoś może w najbliższym czasie robi trasę Warszawa-Poznań? Potrzeba przewieźć mała paczkę
  12. radekk

    Hot Hatch Hysteria

    z jednej tak, a z drugiej Lambo przynajmniej w moje okolicy byłoby czymś bardziej wyjątkowym. G63 dzisiaj jadąc widziałem 3 sztuki, jeździ tego od chu..ptaszka i jeszcze trochę.
  13. radekk

    Subaru WRX STI MY15

    Ale którego?
  14. radekk

    Subaru WRX STI MY15

    Ale po co?
  15. radekk

    Hot Hatch Hysteria

    właśnie dlatego ci właściciele muszą mieć samochód co wykręca te najlepsze czasy, żeby móc się pochwalić jakie to gdzieś ktoś wykręcił. Dla pozostałych są pojazdy co kręcą gorsze czasy ale za to mogą się pochwalić swoimi wykręconymi czasami ja widząc może nie 40 latka, ale powiedzmy 50 latka czy w górę, po którym już bardziej widać upływ czasu, poruszającego się obecnym CTRem uznałbym że cierpi na kryzys wieku średniego. Natomiast bynajmniej nie miałbym takich skojarzeń widząc takiego kolesia w STI, EVO, czy Escorcie Cosworth. Nawet jak dla mnie 911 tak nie razi pod tym względem jak CTR
×