Skocz do zawartości

radekk

Użytkownik
  • Zawartość

    5939
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O radekk

  • Tytuł
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Zmysłowo/Poznań
  • Auto
    MX-5

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.osiedlezmyslowo.pl

Ostatnie wizyty

722 wyświetleń profilu
  1. radekk

    S-AWD ... no nie dało rady ... dlaczego ?

    Patrzę na to zdjęcie i nasuwa mi się taka myśl; Lśnienie 2
  2. radekk

    SUBARU FORESTER FELGI 19

    Czy ten będzie wystarczająco specjalny?
  3. radekk

    E-Boxer

    możliwe jednak nawet na forum kojarzę nie jeden przykład STI który silnik padł mimo użytkowania typowo codziennego. Sam też przerobiłem temat 2.5 w Foresterze gdzie 2 krotne silnik powiedział papa mimo normalnego użytkowania. Więc jednak niekonieczne było upalanie żeby zaznać tych problemów. mogę pojechać autostradą mając średnie 7,5, a mogę tą samą trasę pojechać ze średnią 15. to w Poznaniu są bardzo rozrzutni bo jakoś nie chcą jeździć tymi Priusami, za to coraz częściej widzę jakieś E nawet S klasy. w większości to nie należy, ale w większości się da szybciej. ale wyższa akcyza na pojemności powyżej 2.0 to jest wymysł Polski, a nie jakieś rozporządzenie z Unii, bo przynajmniej kojarzę że w niektórych nic takiego nie ma.
  4. radekk

    E-Boxer

    jakoś mi się ubzdurało że od 2004 już w czymś był. Choć pochodna niego chyba już była w Foresterze 2.5Xt, bo blok chyba to ten sam. I jako tako silnik nadal jest produkowany i oferowany tyle że nie ma naszym rynku. Więc do tych 15 lat może jednak dobić ok, czyli w dużej mierze 2.0 korzystniej wypadałby głównie u nas w związku z niższą akcyzą. Choć aż mnie dziwi że inne rynki mimo iż wiadome było z jakimi problemami się boryka 2.5, kiedy 2.0 raczej ich nie wykazywał, jednak mimo wszystko preferowało ten "gorszy" silnik. Dzisiaj nie ma, jutro są, a pojutrze będą zbyt małe. Różne cuda się zdarzają Ja tam patrzę optymistycznie i że jednak docelowo na tym się skończy Więc to niech chociaż rok rocznie wynosi to te 10-20% BRZ jest jeszcze Forester, nowa Impreza, która jest naprawdę fajna, XV również i dla takiego mnie one faktycznie mają zbyt małe i słabe silniki, ale dla przeciętnych kowalskich to jest wystarczające.
  5. radekk

    E-Boxer

    EJ257 czy jak to się zwało, w sensie stosowany w STI. Pewnie Dyrekcja jak najbardziej może przytoczyć sporo różnic, ale mi chodzi o jego główne bolączki które nie zostały wyeliminowane na przestrzeni lat. oj tam oj tam można by rzec że forum wręcz miało się przyczynić do końca marki Ja bynajmniej nie wróżę Subaru końca, wręcz przeciwnie, obecne modele uważam że trafią do dużo większej grupy ludzi i wielokrotnie to pisałem w wielu wątkach w których przewidywano owy koniec Subaru. Mi chodzi o coś innego, Subaru jako marce przy obecnych produktach wróżę sukces i tak samo na naszym rynku co mnie bardzo cieszy. Jedynie chodzi mi o totalną zmianę filozofii i zmianę klienta docelowego. I dla nas którzy lata temu jeździli Subaru i jak ta marka była postrzegana, jako coś, można by rzec, trochę egzotycznego, obecnie stała się popularną oferującą to co praktycznie każda przeciętna marka, w dodatku wycofująca z oferty również te bardziej dynamiczne pojazdy. Co z kolei wprowadza wielu ów popularnych i dotychczas postrzeganych jako niższa klasa producentów. I w tym znaczeniu też piszę o nijakości obecnych Subaru, które są jak sporo innych popularnych samochodów i paradoksalnie to stało się jej sukcesem, bo większość klientów nie szuka wyszukanych marek/pojazdów, czy zwyczajnie nie stać ich na to. mam tego świadomość i wiem że jestem w mniejszości co dla których Legacy/Obk obowiązkowo istniał w połączeniu 3.0/3.6 i nawet nie brałem pod uwagę kupna z innym silnikiem i co nawet pisałem do Pana kto jeszcze posiada 3.6 jak okazało się że już nowych nie zamówi się jedynie co komu zostało. jedno akcyza co wielu bardzo zniechęcała, a drugie że jednak sławetne 2.5 nie cieszy się dobrą opinią i to też mogło wielu zrazić. Sądzę że gdyby u nas był oferowany z 2.0T przynajmniej odrobinę lepiej by to wyglądało. Nawet wówczas ja bym rozważył STI (wiec o tą 1 sztukę więcej by było) A z ciekawości o ile może Pan mówić, czemu właściwie STI na nasz europejski , czy amerykański rynek występowało jedynie z 2.5, kiedy jednak równolegle ów 2.0T było również wytwarzane? Mam świadomość że obecne normy, limity tlenków itp nie ułatwiają i część z tego względu musiała zniknąć, jednak szkoda że inni jakoś sobie radzą i mimo wprowadzenia przez Subaru tych "bardziej przyjaznych środowisku" modeli mimo wszystko i tak zabrakło miejsca na wprowadzenie również innych ciekawych modeli. Ja z chęcią czekałbym na w pełni elektryka od Subaru który może wkońcu spełni moje oczekiwania, bo raczej na benzynę już nie mam co liczyć, jednak patrząc właśnie na ów drogę jak w przypadku takiego E-boxera sądzę że się nie doczekam i jak już wprowadzą to to co zaoferują jednak dużo bardziej rozbiegnie się z moimi oczekiwaniami, mniej więcej na zasadzie jak w przypadku obecnej gamy modelowej. zatem życzę szybkiego rozwiązania problemu, a nawet podwojeniu oczekiwanej przez Pana liczby i wówczas żeby okazało się iż również i tak jest ona niewystarczająca wobec potrzeb rynku pytanie na ile to faktyczna oszczędność, a na ile przestawieni się. Ja z doświadczeń z hybrydami nie widziałem zbytnich oszczędności, a jeśli były to na innym polu traciły i bilans wychodził na to samo. Ale jednak widziałem możliwość w jaki sposób mógłbym tą oszczędność osiągnąć zmieniając moje preferencję/styl jazdy..
  6. radekk

    E-Boxer

    przyśpieszenie przyśpieszeniem, ale to wycie. Moje uszy do teraz cierpią. Wyobrażam sobie jak piekło jest wybrukowane takimi dźwiękami. A zużycie to jakaś porażka, jak to tak miałoby palić to naprawdę nie widzę gdzie sens gdzie logika
  7. radekk

    Hot Hatch Hysteria

    Ale że to tak w serii będzie zaklatkowane? Biorę. Akurat małe daily mi się przyda
  8. radekk

    E-Boxer

    Dyrekcja już pisała że to nie będzie ładowany z gniazdka. dowożę dziecko do przedszkola nie wyjeżdżając nawet na drogę asfaltową i przekraczam te 50km/h bez problemu. Nie wiem jak u Ciebie ale w Poznaniu średnio widzę wykorzystanie tego, bo nawet jadąc w korkach zazwyczaj jest to stoję, stoję a jak jadę to spokojnie przekraczam 50. I to samo ruszając na tyle spokojnie żeby nie włączył się spalinowy mogę być pewny że nie ma sensu w ogóle ruszać bo na pewno ktoś z bocznego pasa się wówczas wciśnie. dokładnie. Jeździłem kilkoma, praktycznie tylko Subaru ponad 10 lat, wymiana samochodu wyglądała na zasadzie pora zmienić samochód to jakie Subaru kupuje. Jak nie było akurat tego co spełniało postawione warunki to jeździłem dalej obecnym. Teraz chcąc wymienić samochód patrzę choć niechętnie nawet na Skodę, na szczęście jakoś skutecznie wzbraniam się przed tym A Subaru nawet nie biorę pod uwagę, bo wszystko to co dla mnie wartościowego miało obecnie tego tam nie widzę. ale bynajmniej nie mam Ci niczego za złe i niczym mnie nie uraziłeś. Ja z zasady wyluzowany jestem i również przyjmuje do wiadomości Twoje argumenty. I pisząc o nijakości też piszę to w znaczeniu dla ludzi "starej daty" jak ja którzy kojarzą Subaru z czymś innym. Bo nie mówię że to są złe samochody, tyle że totalnie inne od tego co kiedyś i z mojego punktu widzenia właśnie stały się takie bardziej masowe również dla byle kowalskiego, który kiedyś jednak nawet nie rozważał tej marki. Inni poszli sporo do przodu, bo choćby taka Skoda śmiejemy się z niej, ale jednak technologię ma, prezentuje jakieś elektryki, kolejne modele, czy to totalnie emeryckie, czy z jakimś mniejszym bądź większym pazurem (kura też potrafi pokaleczyć) i każdy ma jakiś wybór. A Subaru trochę stoi i nic nowego nie wprowadza, bo nawet to co wprowadza gdzieś już to jednak było. ok, źle zrozumiałem. Tyle że wiesz Audi mimo stosowania haldexa również tworzy swój jakiś napęd, BMW tak samo, Mercedes, Honda też miała swój w jakiś SHAWD, więc to też nie jest że Subaru jakoś na tej płaszczyźnie się wyróżnia.
  9. radekk

    E-Boxer

    Nie chcę kupić hybrydy, wręcz przeciwnie dla mnie hybryda jest totalną pomyłką. A Subaru bym chętnie kupił kolejne bo miałem 3, jedno jeszcze użytkuję od czasu do czasu i każdym dobrze mis ie jeździło. Ale obecnie właśnie nie widzę kompletnie modelu którym bym mógł się zainteresować i dlatego mogę powiedzieć jestem zmuszony szukać gdzie indziej. Patrząc na przestrzeni ostatnich lat to oni zbytnio nie nadganiają. Zrobią co tą fajną hybrydę jak przykładowo do tego czasu już wszystko przejdzie na prąd/wodór cokolwiek i te hybrydy wówczas to będzie margines. Dla mnie Subaru obecnie robi nijakie samochody jak większość na drogach i sukces zwiększenia sprzedaży nie leży na oferowaniu czegoś fajniejszego, tylko właśnie na tym że większość chcę być jeździć tymi nijakimi samochodami. Chętnie bym zobaczył w Subaru np jakiegoś pełnego elektryka, wygodnej szybkiej limuzyny na trasy, HH, a póki co co mamy, Legacy nie ma, OBK z jakimś słabowitym silnikiem, STI zniknęło. Piszesz że ma przykładowo to 4x4 i to je wyróżnia, któremu chyba powoli bliżej do haldexa który piszesz że jest be.
  10. radekk

    E-Boxer

    ale co kogo interesuje która to generacja. Dla kupującego liczy się efekt końcowy, a patrząc w porównaniu do konkurencji szału nie widać. Jak stwierdzę że zaczynam produkować pojazdy i na początku zamiast okrągłych kół będę wytwarzał powiedzmy 12-kątne to znaczy że robię to dobrze i trzeba dać mi szansę, bo dopiero zaczynam i idę swoją drogą, czy jednak chcąc osiągnąć sukces powinienem wykorzystać już sprawdzoną drogę i zastosować okrągłe koła? Zresztą jak @aflinta napisał wprowadzili hybrydę już kilka lat temu, bez względu czy była to wersja masowa, czy testy, ale faktem jest że zbytnio zmian nie można dostrzec punktu widzenia końcowego użytkownika, może z technicznego coś się zmieniło, ale klient tego nie odczuje.
  11. radekk

    E-Boxer

    Ale gdzie przeciera szlaki w kwestii tych elektryków i co robi po swojemu? Wsadzili jakiegoś większego UPSa do bagażnika i tyle. Co w VW czy Toyocie fajnie działa to nie wiem bo wręcz przeciwnie z moich doświadczeń niezbyt to "fajne" znalazłem a czasem obecnie już nie jest to bardziej elektroniczny napęd niż faktycznie stały jak w tych Subarakach które ja jeszcze pamiętam? I coraz mu bliżej do tych wszystkich Haldexów, Xdrive i innych tego typu? które jak spojrzymy w przeciągu 10 lat praktycznie nie ewoluowały, jakieś tam nowe stworzyli ale pod względem parametrów zbytnio się nie różną. Nadal w ofercie, a przynajmniej jeszcze w zeszłym roku był silnik ten sam który miałem w swoim Subaru jakieś 15 lat temu.
  12. radekk

    E-Boxer

    ale co tam ma inaczej wyglądać? Wprost widać czego można się spodziewać. kiedy inni są już daleko przed, jakie to ma znaczenie że pierwsze. Wymyślanie czegoś co już było nie jest postępem
  13. radekk

    Subaru legacy MY20

    Dobrze gada, polać mu
  14. radekk

    Subaru WRX STI MY15

    nie samymi osiągami człowiek żyje ale też UPG w EJ257
  15. radekk

    Szkolenie SJS, ktoś był?

    Ło boże, dokąd ta motoryzacja zmierza W ogóle ESP ma oddzielny bezpiecznik? Bo można jeszcze pokombinować z ABSem i tego wyłączyć to ESP też nie będzie działało. Tyle że jeśli faktycznie są jakieś zabezpieczenia i idzie w tryb awaryjny to efekt będzie pewnie ten sam
×