-
Content Count
6518 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
17
radekk last won the day on March 2
radekk had the most liked content!
Community Reputation
2455 WspaniałyAbout radekk
-
Rank
..:: Platinium Forumus ::..
Profile Information
-
Gender
nie powiem :-P
-
Skąd
Zmysłowo/Poznań
-
Auto
MX-5 i Minionek
Contact Methods
-
Website URL
http://www.osiedlezmyslowo.pl
Recent Profile Visitors
1635 profile views
-
Wielkanoc się zbliża, widocznie ma dwójkę dzieci
-
wygląda jak ta jakaś elektryczna Mazda
-
Pozdrowienia dla niebieskiego Lanosa STI stojącego koło 16:15 w miejscu nieszczęsnego wypadku Mariana Bublewicza
-
przetrwalibyśmy i to, już kiedyś administrował nas typ z mitsumaniaków
-
Róznica między S-AWD ( subaru ), Quattro, 4Matic A Xdrive:)
radekk replied to eMTe's topic in Forum Subaru
Dużo, niedużo, mimo wszystko subiektywnie dynamiczne -
ja myślę że Than załatwi tak że Subaru przejmie Apple
-
Sorry, myśleliśmy że teraz z podgrzewania itp na rzecz kubłów wybiera się w rodzinnych SUVach
-
ja obecnie zrezygnowałem, ale wziąłem alcantarę, w przypadku pełnej skóry latem było to wybawienie. osobiście wolałbym siedzieć na byle szmacie niż na skórze bez wentylacji. Chyba jestem już starszy nawet od Chojnego
-
to znaczy w którym bo ja obecnie w XXI
-
w statecznym ruchu jak najbardziej, ale jak lecisz już przez Niemcy gdzie mam również prędkości 200+, czy co rusz wyprzedzanie hamowanie, to już niekoniecznie. W korkach jak jadę 10km/h co chwilę stając jest super, sam rusza, sam hamuje, trzyma się między pasami. światła to swoją drogą, na nic zda mi się system jak nie widzę co przede mną. Jedno że widzę lepiej, to w dłuższych trasach dojeżdżam mniej zmęczony.
-
na autostradach właśnie zazwyczaj mam wyłączone, chyba że na zasadzie że jadę na spokojnie, muszę pogadać przez tel i coś poustalać to sobie włączę i wówczas mnie prowadzi a ja tylko kontroluję. A najfajniej jak jedziesz w korku, w połączeniu z aktywnym tempomatem można się zdrzemnąć, napisać sms do kochanki że się spóźnisz, do mamy żeby jeszcze nie wstawiała rosołu bo ostygnie, whatever.
-
mam podobnie, że przynajmniej część systemów mnie irytuje, ale obecnie wziąłem pełen pakiet i nawet się przekonuje. Głównie moja niechęć jest do utrzymania między liniami, wnerwia mnie jak coś koryguje mój tor jazdy i szarpie mi kierownicą bo lekko bliżej prawej czy lewej by jechał. Więc na początku od razu to wyłączyłem, ale z czasem zdarza mi się włączyć, przede wszystkim podczas spokojnej jazdy, czy w mieście i naprawdę w takich sytuacjach zaczyna mi to pasować. Jak jadę już szybciej i bardziej dynamicznie to mam go wyłączonego. Aktywny tempomat w połączeniu z automatem to od lat już
-
latem ci przewietrza trza zmienić mu nazwisko z Toyoda na Subarroo i pewnie łatwiej pójdzie
-
ale to jakoś potwierdzone czy spekulacje jakiś fanów? Wydawało mi się że GRMN ma stać wyżej niż GR, a nie odwrotnie
-
tyle że na ten sezon Bottas i Russell mają już kontrakty, więc pewnie małe szanse na jakieś zmiany, więc ten zapis raczej i tak by niewiele wniósł, bo nie zakładam że zatrudnili Bottasa żeby zaraz go wywalać