Jump to content

radekk

Użytkownik
  • Content Count

    6041
  • Joined

  • Last visited

About radekk

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Zmysłowo/Poznań
  • Auto
    MX-5

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.osiedlezmyslowo.pl

Recent Profile Visitors

842 profile views
  1. radekk

    E-Boxer

    V6 by mi w zupełności wystarczyła a najlepiej H6. A na poważnie silnik z Forka turbo by w tej budzie fajnie pasował, choć z STI tez by mógł być (tylko nie 2.5)
  2. radekk

    E-Boxer

    V6 by mi w zupełności wystarczyła a najlepiej H6. A na poważnie silnik z Forka turbo by w tej budzie fajnie pasował, choć z STI tez by mógł być (tylko nie 2.5)
  3. radekk

    E-Boxer

    To tym bardziej fajnie, szkoda że bardziej męskich silników tam nie wkładają Zależy jak się pojedzie. 8 może i będzie palił, w moim przypadku pewnie na jakieś 40-60 km
  4. radekk

    E-Boxer

    A ja na zbiorniku 70 l do rezerwy potrafię zrobić 350 i bynajmniej to nie Charger, tylko coś pokrewnego do najlepszej Skody XV akurat zbiornik ma przyzwoity, 60 l to w tej klasie pewnie powoli wyjątek, klasę wyżej samochody posiadają często mniej, często określane jako limuzyny na trasy. Nowy Forester ma 48 l, jednak to sporo mniej, przy większych gabarytach. Dla mnie to sporo poniżej oczekiwań wobec samochodu na dalsze wyjazdy, a w przypadku samochodu na codzień do miasta/wokół domu to już wolałbym XV.
  5. radekk

    E-Boxer

    Tez nie wyobrażam sobie jeździć z kanistrem. Zawsze to coś po nim ściekanie później śmierdzi w samochodzie, a już w szczególności przy posiadaniu pojazdu na gnojówkę. Jedynie opcja jeśli jest większego zbiornika paliwa (choć i to zanika), a niestety coraz mniejsze robią. Dla mnie optymalne pojemności to jakby tak było 70-80 l, dla mnie to już nawet nie oszczędność pieniędzy ale żeby na jednym baku moc spokojnie zrobić trasę 350-400 km. Przy dalszych wyjazdach, czy na co dzień gra to już mniejsza role bo wokół domu to nie robi mi różnicy kiedy podjadę na stacje, a podczas dalszych wyjazdów i tak uwzględniam jakieś postoje.
  6. W Subaru często przed wyprzedzaniem przełączam na S#, w Audi można tez ustawić zmianę jednym przyciskiem na kierownicy wiec też ułatwione. Dla mnie to odruch na zasadzie jak w manualu musiałem zredukować tak tu przełączam na S#
  7. radekk

    E-Boxer

    Kanistrów nigdy za wiele, za ile on?
  8. w automacie nadal używam obu rąk, tak samo nogi, bardzo często używam lewej do hamowania. A już połączenie dupowozu z manualem i aktywnym tempomatem to nie rozumiem jaki jest tego sens, w ogóle po co takie rozwiązania (przynajmniej do niedawna) są stosowane. A to dla mnie kolejna zaleta jak przychodzi zrobić po 1000 km autostradą, a jak chcę się pobawić przełączam w tryb manualny. nie wiedziałem że tak się jeździ automatem, muszę spróbować a nie masz tam łopatek żebyś mógł redukować kiedy chcesz?
  9. Ja jako użytkownik między innymi wspominanej tu MX-5, nie wyobrażam sobie tego samochodu z automatem jeżdżąc nawet nią na co dzień w sezonie letnim. Jednak kiedy przychodzi mi do głowy wybrać się nią na jakiś dalszy wyjazd typu Poznań-Kraków, większość jadąc i tak autostradą, to w tych okolicznościach aż prosiłoby się o automat, czy jak przyjdzie wybrać się do miasta w godzinach szczytu to pojawia się myśl że mogłem pojechać czymś innym z automatem. W samochodzie na wyjazdy gdzie zależy mi na klepaniu km nie wyobrażam sobie manuala, to samo w jakimś sportowym samochodzie który mam zamiar używać na zamkniętych obiektach i ucinać kolejne milisekundy, bo zwyczajnie choćby nie wiem co, nie zmienię tak szybko biegów jak ten automat. Jak to ma być do zabawy kręcenia się wokół beczki, bardziej funu niż robieniem wyników już jak najbardziej manual wchodzi w grę. Będąc zainteresowanym M2 raczej bym wybrał automat zakładając że byłby to samochód używany normalnie ma ulicy, a wypady na jakieś imprezy motoryzacyjne byłyby rywalizacją ze znajomymi kto szybciej pojechał
  10. ojtam, ojtam są u nas i takie po pińćset koniów i latają na manualach jak się chcę to można
  11. to takie zabezpieczenie antykradzieżowe
  12. radekk

    E-Boxer

    bez większych problemów dostawałem rabaty 2 cyfrowe od cen katalogowych na Europejskie marki określane mianem premium. Często przeglądając jakieś samochody na placu wychodziły mi drożej niż samochód skonfigurowany pod siebie.
  13. 12 lat się już z wami męczę, a wy ze mną. Sam nie wiem kto ma gorzej
  14. coś mi się kojarzy że samym programem 2.9 robią koło 530 KM. Zobaczymy jak z trwałością, 2.5 już trochę jest więc wiadomo że znosi ładnie modyfikacje nawet te bardziej ekstremalne. dokładnie, dla kogoś dla kogo motoryzacja to trochę więcej niż kupa blachy i narzędzie do przemieszczania się z punktu A do B, 2,5 w większości wypadków będzie się wydawał ciekawszy, jednak do RS4 jak dla mnie bardziej pasuje 2.9 które jest jednak bardziej komfortową limuzyną do robienia też większych tras
×
×
  • Create New...