Jump to content

AdaSch

Użytkownik
  • Content Count

    7804
  • Joined

  • Last visited

About AdaSch

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forester MY06 2.5XT LUN
    Impreza MY09 2.0D RE
    Plan OBK MY17 SBD CVT EX

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Raporcik po 31422 KM impreza GH Diesel, głównie używana w trasie. Klocki Brembo P78013 i P78020 tarcze Brembo Hamulce zdecydowanie lepsze niż juridy, ale nie wiem czy jest coś gorzej hamującego - to jak dla mnie koniec plusów w zestawie brak blaszek, tylni klocek wymagał obróbki aby wszedł do zacisku. Klocki raczej nie piszczą, bardziej szurają lub nawet gryzą/piłują tarcze (dźwiękowo, same tarcze ok). Czasami przy hamowaniu mocinejszym na zjazdach szarpało kierownicą a po chwili przestawało jakby to miało jakiś związek z temperaturą. Tarcze były nowe Brembo Klocki mocna brudzą felgi, ale po zastosowaniu płynu do czyszczenia felg czarny nalot dość łatwo schodzi karcherem. Z uwagi na powyższe nie planuję ponownego zakupu. Teraz zakładam na obie osie TRW (nie wiem w jakim stanie są tylne brembo), przód już hałasuje więc 31kkm przy raczej rzadkim hamowaniu to chyba nie jest dobry wynik skoro auto wiecznie jeździ na tempomacie. P.S. Dla porównania znacznie lepsze pod każdym względem są nie produkowane OMP R&S które używam we Fiacie Stilo Pozdrawiam
  2. nawet pierwsze forlki miały, drugie przed liftem w przyciskach
  3. A ja myślałem, że dla bardziej opływowego kształtu co do moich AG smoke, to w ogóle nie ma problemu, są tylko podświetlenia tarcze i tyle. Obecnie mam na desce dwa i OEM od turbo na kolumnie kierownicy. Kubki pojedyncze już kupiłem, wkrótce powinny być, słupek lewy drugi też mam więc pewnie w weekend będę się bawił. Mam taką nadzieję, że moja teoria o niewielkich gabarytach pojedynczych kubków się sprawdzi. Co do EGT to chyba ja nawet nie mam gdzie tego wkręcić - to mocowo nadal (jeszcze) seryjne auto. W tym roku wchodzi wzmocnienie skrzyni biegów (i pewnie nowe synchroinzatory) więc rozważę wgranie programu od PPP
  4. 1:05 dał radę ale 1:15 już nie Jest już wiosna, czas ponownie otworzyć garage i prace nad modami auta. Czy ktoś ma patent jak do lewego słupka założyć wskaźniki? Planuję coś takiego lub coś takiego chyba te drugie ze względu na lepszy kąt lepiej by pasowały, chyba że inna opcja jak przełożenie z poniższej podstawy na słupek. Mam ciśnienie oleju, Temperatura oleju oraz ciśnienie paliwa.
  5. tak, ta, opony gryzie aż miło, Granatowi aż druty powychodziły A Kopaniewo?
  6. czyli nie dość, że w mojej ocenie mam najfajniejszego forka czyli XT my06 to jeszcze najfajniejszą imprezę my09 SBD w pakiecie WRX z silnikiem z 2015. Nie dość, że ładna, fajnie wygląda to jeszcze jeździ tanio, szybko i jak na razie bez awaryjnie (nie licząc samodzielnie zniszczonej skrzyni ) Z nowym OBK MY17 mi nie wyszło, używany bym chciał ale nie wiem po co, żona woli imprezę, ja wolę forka Pozdro
  7. Ale że w ogóle już go nie robią i oferują?
  8. Seryjnie ten diesel i tak nieźle się zwija. Ja się tylko zastanawiam czy można nim długo jechać 160-180km/h bo przez długą 6-stkę bardzo przyjemnie się nim przemieszcza. Na taki wyjazd na targi w Monachium to w niektórych miejscach i po 200+ się jedzie ale przy tych obrotach to już jest poniżej nominalnego momentu więc niezbyt optymalnie. Na pewno dla 3 litrowego diesla w BMW to pikuś, na pewno przeżywają firmowe oktawie z cegłówką na gazie (nie wiem czy to są 2.0 czy 1.6 TDI) a co do bulgotania, to wg mnie diesel bulgocze ale ostatni tłumik ładnie tłumi
  9. obecnie w imprezie GH mam klocki i tarcze Brembo Hamują dobrze lub nawet bardzo - w każdym razie znacznie lepiej niż seryjne Jurid - to konic ich zalet no może jeszcze cena Bardzo brudzą na czarno felgi, są bardzo szumiące/gryzące tarcze - generalnie głośne ale nie piszczą, tylne nie pasowały idealnie do zacisku - wymagały podszlifowania. W zestawie brak jakichkolwiek akcesorów jak blaszki itp. Na pewno kolejne będą TRW - podobno też bardzo dobrze hamują a przy tym zestaw zawiera komplet blaszek.
  10. AdaSch

    ile wam pali ?

    Pomimo, że uwielbiam Kraków to jak wracam do trójmiasta to czuje się w innym świecie. Korki są w szczytach ale i tak system zarządzający światłami nieźle sobie radzi. Przed tristarem a po to dla mnie inny świat. faktem jest, że jak jedzie się odwrotnie do głównego nurtu, to po prostu dłużej czeka się na swoje zielone które świeci się krócej. a co to za różnica, skoro to ten sam 2.5T, z niskim stopniem sprężania przez co ze zdechłą efektywnoscią ale z dużym potencjałem do dmuchania. Tak czy inaczej wynik zacny i pewnie duża załsłua 6MT. jak jadę fokiem możliwie ekonomicznie 100-110 to spalanie mam niecałe 10, trorchę szybciej i już 11,5 a 140-150 to już znacznie więcej na co pewnie ogromny wkład ma kształt lodówki. Tak czy inaczej silnik w STI jest jeszceż bardziej odprężony niż typowy 2.5T 230KM pozdrawiam
  11. AdaSch

    ile wam pali ?

    bardzo mało, zepsuty czy co?
  12. a trzeba powiedzieć, że raz już mi się raz maska lekko otworzyła ale na szczęście zatrzymała się na zabezpieczeniu...ufff...
  13. ja nie mogę odżałować, że nie kupiłem Pilot sport 4 205/50r17 jak komplety były po 1400-1600 pln teraz są po ok 2500 pln w sumie nie wiem co ew zamiast PS 4 wybrać...
  14. to ma być coś mega prostego i ekonomicznego jak dla studenta. Clio sport to fajny pomysł ale nie takie auto dla świerzaka.
×
×
  • Create New...