Skocz do zawartości

AdaSch

Użytkownik
  • Zawartość

    7727
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O AdaSch

  • Tytuł
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forester MY06 2.5XT LUN
    Impreza MY09 2.0D RE
    Plan OBK MY17 SBD CVT EX

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. AdaSch

    ile wam pali ?

    słabe najlepszy wg mnie to spritmonitor.de sychronizje sie z apką na telefon i nie ma problemu z usługą wielu aut przez różne osoby bo baza jest na serwerze 22.09.2008 jest import/export do csv dla mnie rewelacja
  2. AdaSch

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    a nie w padł w szyny pieniążek? - u mnie jest równo
  3. AdaSch

    Trójmiejskie spoty

    a pisałem kiedyś, Kupiłem dolną graciarnie od Forestera sti 2007 w tym solenoid or sterowania turbiną. Wojtek zajmie się przekładka 10 sierpnia (wstępnie) miedzy innymi dokupiłem tylny spoiler ze światłem stopu i jeszcze trochę mniej lub bardziej ważnych gratów. Silnik był dłubany na 360KM więc ecu silnik i skrzynie sobie podarowałem - są takei same jak ze zwyklego STI. W moim przypadku już wiadomo, że jak bym chciał silnik sti to potrzebuje tylko głowic i wtysków plus ukąłd z turbo a na koniec kopia parametrow z ECU. Wadą tego silnika jest jeszcze niższy stopień kompresji a zatem jeszcze mniejsza efektywność silnika i wyższe spalanie przy normalnym użytkowaniu, plusem większy potencjał dla dmuchania powietrza pod względem wyglądu gratów z FSTI to półośki są znacznie grubsze i nie sądzę aby pasowały do mojego dyfra ale zobaczymy, wahacze alu tył znacznie grubsze ale bardzo lekkie, zwrotnice są 5x100. Oczywiście wahacze są kompatybilne z ksenonami na czym mi bardzo zależało. Generalnie nie mam żadnego ciśnienia, obecnie mam zero czasu na auto niestety ale mam nadzieję na szybką poprawę, Na jesień już ma być z Ic od STI i zawieszeniem od sti. Jak się uda, to poduszki silnika i skrzyni też zostaną wymienione na te z sti. Wydaje mi się ,ze moja wiskoza mówi papa albo przegub bo czasami na ostrym podczas manewrów parkingowych coś jakby strzela lub się napręża - no chyba, że opony ale wątpię - podczas normalnej jazdy jest ok. (wiskozę drugą mam w garage wiec nie ma problemu) Z innych? mam cały czas do założenia płyty wzmacniające skrzynie ale przy pierwszej próbie nie udało się ich założyć przez obwód chłodnicy oleju. Mam rurki i zostanie to przerobione (przeszkadza blaszka wzmacniająca). Pomimo upływu lat nadal uważam to auto za bardzo faje ale daleko mu do nowszych jeździdełek jak np nowa impreza. Nowe subaru to zupełnie inna charakterystyka. O dziwo nowe imprezy też dziadowsko hamują chociaż i tak lepiej niż seryjny forek. Obecna konfiguracja w forku czyli komplet RC5+ i Brembo jednak robi tak dobrą robotę, że mało co tak dobrze hamuje . ot tyle u mnie. Aha, impreza to bardzo fajne jeździdło do pracy. Mega bezawaryjny sprzęt. Pozdro
  4. AdaSch

    Trójmiejskie spoty

    info dla @rydzada Pytałeś się o szarpanie podczas przyspieszania... przy okazji zakupu graciarni z forka sti my07 kupiłem regulator ciśnienia doładowania - o dziwo po wymianie inne auto. Ewidentnie lepiej wstaje turbo, co by oznaczało, że ecu względem mapy robi mniejsze korekty i najwidoczniej silnik nie jest tak zalewany i nie ma szarpania. Ot ciekawostkae bo bym się tego nie spodziewał a tu proszę - taki myk Co do mojej przekładki to Wojtek będzie się tym zajmował ale nie spodziewam się specjalnych różnic, może nieco mniej nurkowania bo amortyzatory OEM FX StI są inne niż te seryjne więc może będzie jeszcze sztywniej... info dla zakochanych... Po wlaniu 95 do diesla przez komory itp nie da się tego łatwo wyciągnąć. Trzeba wypompowywać przez otwór pompy paliwa... jak się dowiedziałem ASO ma w tym mega doświadczenie...
  5. jeżeli to jedyna wada auto to bym się nie bał. Blacharka w tym roczniku to chyba kluczowa sprawa, skrzynie są raczej dostepne dyfry też. UPG jak zrobione to pojeździ a jak nie to bedzie do zrobienia tgv ci wymienią i auto bedzie latać nastepne 15 lat. - ale uwaga na korozję
  6. AdaSch

    Forester SG - nie działa tempomat

    a wcześniej działał? jak włączasz auto włącza się na chwilę kontrolka na liczniku? tempomatu nie da się włączyć przy np błędzie cel spowodowanym zaworem tgv
  7. AdaSch

    Levorg gwarancja i przetarta skóra

    no widzicie, w fotelach skóra OEM od FXT 2 też tak miałem ale teraz mam te z imprezy special edition 2006 i pomimo już 10 lat nic takiego nie ma - wg mnie kwestia jakości skóry. W imprezie GH mam tak samo przytarte - wg mnie słabej jakości skóra. We fiacie kolor zaczął schodzi po 300kkm i to też raczej wina słabej chemii do czyszczenia.
  8. AdaSch

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    w Aso mówli, że na zimnym ale mi robili na letinm. Chodzi o to aby silnik nie dostał zbyt chłodnego aby nie było jakiś peknięć, paprężeń w silniku itp
  9. AdaSch

    klimatyzacja

    dobrze wiedzieć, chyba u mnie problem zdiagnozowany - klima szczelna, po 8 latach było czynnika 470g dobiłem do 600 ale nic to nie zmieniło - dalej super chłodzi do czasu. Wyczytałem że przy wysokich tem sprężarki jest problem z elektromagnetycznym sprzegłem i chyba to jest u mine problemem. Ono w pewnym momencie przestaje załączać klimę co ciekawe kiedy klima ma się załączać silnik podnosi obroty i potem je obniża. Kojarzę coś, że toś tam trzeba przedmuchać w tym sprzegiełku i możne to pomoże a jak nie to chyba będzie potrzebna grubsza diagnostyka aby wiedzieć o co chodzi. podobno sam elektromagnes to nie jest jakiś specjalnie duży pieniądz. sprawcę próbnikiem czy pojawia się tam 12V jak będzie a nie zaciągnie sprzegło to wiadomo, że to elektromagnes.
  10. AdaSch

    klimatyzacja

    to może mi napiszecie no mojej jest: generalnie działa i cały czas jest w automacie, ale czasami przy bardzo wysokiej temp np 27-29 na zewnątrz przestaje się załączać sprężarka, a np po schłodzeniu ponownie się załącza. Klima ładowana chyba z 5 lat temu jak nie więcej. czytałem coś o zabezpieczeniach przy zbyt wysokim ciśnieniu. czy tu też tak może być?
  11. AdaSch

    Wszystko o LETNICH oponach do subaru

    a jak koleiny bo różne opinie czytałem...
  12. AdaSch

    ile wam pali ?

    pozazdrościć portfela
  13. AdaSch

    ile wam pali ?

    Możliwe, jest to mi obojętne, liczy się cena - dotychczas tylko tam tankowałem. Nie wiem czy orlen sprzedaje różne rodzaje tego oleju tzn zwykły i efecta czy już tylko efecta. Tak czy siak, róznica 0,5+ pln na litrze dość mocno do mnie trafia . Niby ta efecta mniej zasyfia DPF co też może być ważne, przejadę parę baków a ponieważ wszystko loguje to wyjdzie w praniu czy auto np nie jest bardziej ekonomiczne i np nie opłaca się tankowanie na Orlenie.
  14. AdaSch

    ile wam pali ?

    Dziwne, że nikt nie poruszył tematu nowych paliw z orlen efecta. Osobiście jestem przeciwnikiem Orlenu i wolę lotos lub najtaniej czyli Auchan ale muszę napisać, że testowo zalałem i wyjeździłem w SBD bak ON efecty i albo wrażenie albo faktcznie to działa bo auto po pełnym baku i zalanym kolejnym jeździ bardzo dobrze, świetnie się zbiera i wrażenia subiektywne są bardzo dobre. Kopiując propagandę z Orlenu oczyszcza układ wtryskowy, przywracając nawet do 98% pierwotnej efektywności silnika w porównaniu z efektywnością silnika z zastosowaniem referencyjnego oleju napędowego*) usuwa co najmniej 50% osadów już po pierwszym tankowaniu pełnego baku*) chroni silnik i układ paliwowy przed korozją oraz fizycznym zużyciem daje dwukrotnie mniejszy efekt pienienia paliwa w stosunku do minimalnych, zalecanych poziomów **), zapewnia szybsze i łatwiejsze tankowanie nie zawiera szkodliwych pierwiastków metalicznych zalecany jest do wszystkich silników Diesla, niezależnie od rozwiązań konstrukcyjnych oraz przebiegu pojazdu Co do tego pienienia mam inne wrażenie ale auto jeździ bardzo dobrze. Co ciekawe na Efecta idealnie zgadzało mi się spalanie z kompa z rzeczywistością - może zwykły przypadek bo czasami na Auchan też tak było. co do zwykłej 95: zapobiega tworzeniu się nowych osadów, utrzymując w ponad 98 proc. pierwotną efektywność silnika*) usuwa do 65% osadów powstających w wyniku spalania benzyny nieuszlachetnionej, spełniającej obowiązujące wymagania formalno-prawne i normę PN-EN 228 chroni silnik i układ paliwowy przed korozją oraz fizycznym zużyciem przyczynia się do zmniejszenia zużycia silnika dzięki większej o ponad 30% smarności w stosunku do benzyny nieuszlachetnionej spełniającej obowiązujące wymagania formalno-prawne i normę PN-EN 228 nie zawiera szkodliwych pierwiastków metalicznych zalecana jest do stosowania we wszystkich typach silników o zapłonie iskrowym, w tym wyposażonych w instalację LPG oraz hybrydowych, niezależnie od rozwiązań konstrukcyjnych oraz przebiegu pojazdu
  15. AdaSch

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Są dokładnie takie same - osobiście mierzyłem. Wydaja się wyższe ale nie są. i seryjne
×