Jump to content

AdaSch

Użytkownik
  • Content Count

    7883
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

AdaSch last won the day on June 12 2013

AdaSch had the most liked content!

Community Reputation

147 Wspaniały

About AdaSch

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forester MY06 2.5XT LUN
    Impreza MY09 2.0D RE
    Plan OBK MY17 SBD CVT EX

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. AdaSch

    ile wam pali ?

    Ford jak najbardziej to dzięki fordowi nie mamy koni pod oknami, to oni stworzyli V8 itd. Obecnie młody ma naszego Fiata Stilo ale auto ma tyle lat co on i mega przebieg chociaż nadal to super auto. Jak się nauczy to mu kupimy coś młodszego a jedyny hatchback z kontrolą trakcji to impreza GH więc wyboru specjalnie nie mam. Dopóki mieszka że mna to mnie reprezentuje więc cokolwiek z grupy VW odpada on by chciał brz Wysłane z mojego E6683 przy użyciu Tapatalka
  2. AdaSch

    ile wam pali ?

    Dzięki za info, myślałem, że trochę lepiej będzie.
  3. AdaSch

    ile wam pali ?

    ale dla 1.5 czy 2.0?
  4. AdaSch

    ile wam pali ?

    Hej, moja młodzież w końcu ma prawko i jest wstępna decyzja na imprezę GH z silnikiem 1500. Obecnie młody jeździ w 100% zgodnie z przepisami i oby jak najdłużej ale pytanie typowe. Ile taka impreza zużywa paliwa w jeździe głównie po mieście po głównych arteriach typowo dom uczelnia. Jest szansa na mniej niż 8 lub 7? Gdańsk nie jakoś specjalnie zakorkowany 13km robi obecnie w 28 minut i głownie przejeżdża po pierwszej zmianie świateł, czasem po dwóch. na co się nastawiać? ew jak to jest z silnikiem 2.0?
  5. sprawdź wężyki gruszki przy turbo, za turbo., sprawdź czy prowadnica gruszki turbo pracuje bez oporów. Jak się zawiesi bo tak może być. ew podłącz strzykawkę do węża gruszki turbo u zobacz czy działa poprawnie, może jest nieszczelna? Raczej nie zakładam takiej awarii solenoidu sterującego pracą gruchy turbo, bo oznaczało bu to, że ma ogromna nieszczelność czego też nie można wykluczyć.
  6. wg mnie się nie da, do fiata podłączałem i działało bardzo dobrze. tutaj zmieniarka nie jest potrzebna bo ma aux, plus transmitter bluetooth lub ipad i muzyka gra
  7. a przycisku list nie masz aby wybrać 1 na liście?
  8. Czy ktoś ma schematy elektryczne z audio od forestera 2011? być może 2010 też, byle z mikrofonem z lampie bo moja nowa nawigacja jest od MY11 czyli z inną obsługą mikrofonu zamontowanego w lampce
  9. odgrzewam kotlecika Robię podejście nr 2 z Wooferem nie mam pojęcia dlaczego mam od niego oryginalny kabel z wtyczką nie pasującą do radia. Czy pomiędzy wooferem, kablem a radiem był jeszcze jakiś adapter przy oryginalnej instalacji? aha, moja stara nawigacja FXDD07EF2 jest na sprzedaż - ma wadę - nie da się włożyć płyty cd, czytnik jaj nie chce i od razu ją wypruwa. Navi działa, Navi jest z mapą pl z 2014
  10. taką ciekawostkę odkryłem... Mocowane dyfra w STI jest bardzo bezpośrednie z tak zwanym helikopterkiem - nie wiem skąd ta nazwa... Obecnie mam od STI ale przez to, że nie ma tulejek pomiędzy mocowaniem dyfra o poprzeczką to mogą się po budzie rożne drgania przenosić. W tym z STI nie ma tulejek 41326B oraz 41326C Generalnie proces konserwacji jest zakończony. Piaskowanie itp prace trwały 3 dni robocze. Podsumowanie jest takie, że poziom zabezpieczenia fabrycznego jest żałosny na tyle auta. Jak nic nowym supabru trzeba jechać na pełne zabezpieczenie mocnym woskiem do zabezpieczania profili inaczej auto nie ma szans z zębem czasu. U mnie to był ostatni moment i żaden wcześniejsze prace nie pokazały tego poziomu korozji. Po wypiaskowaniu dołu auta wiele rzeczy się odkryło. Generalnie Forester 2 i tak ma lepszy poziom zabezpieczenia na łączeniach ale i tak wygląda to średnio do niektórych aut europejskich. Niektóre wady materiałowe są tak zbłaźnione, że ręce opadają.Korozja między nadkolem a zderzakiem zaczyna się od uchwytu zderzaka i idzie dalej. Uchwyty zderzaka, za 36 pln tak przegniły, że nie wiem jak ten zderzak się jeszcze trzymał - CUD. Wina fatalnie zabezpieczonego elementu. O dziwo reszta pod zderzakiem wyglądała bardzo dobrze. Teraz drobne wstawki z reparaturki i blacharsko będzie bdb. Innym katastroficznym elementem jest rura wlewy paliwa. MASAKRA. A wystarczyło zdemontować, zabezpieczyć i problem z głowy na lata a tak goły metal. To samo z progami, w nowym aucie wystarczyło to zabezpieczyć choćby woskiem i też nie byłoby problemu ale trzeba przyznać ,że po wypiaskowaniu wyglądało to dobrze na przodzie, tył wymaga wycięcia i reperaturki ale w bardzo niewielkim stopniu. Impreza jest z Hiszpanii i wyglądała w zeszłym roku bardzo dobrze od dołu, ale teraz na wiosnę zdemontuje te progi itp i wszystko każe zabezpieczyć jakimś wściekłym woskiem.
  11. Mam odmienne zdanie. O ile ja ze swojego mogę zrobić STI bo to skrzynia zawieszenie hamulce to sti nie ma nawet podgrzewanej przedniej szyby. Dla mnie STI przez swoje braki nie jest brany pod uwagę jako baza
  12. Wg mnie te naprawy to i taki pikuś przy włażącej korozji, Mój forek jest na restauracji blacharsko coś tam.... TO DOPIERO SĄ KOSZTY. Jak jesteś normalny to lepiej nie dotykać. Tylko fanatyk może tak inwestować w auto. Cały czas mam nadzieję, że to się w krótce skończy ale coś nie chce się skończyć. Wg mnie kończy się wiskaza - ale ją mam no to przy nawracaniu na rondzie coś stuka jak przegub, więc może jednak nie wiskoza? Na wiosnę tym się zajmę.
  13. Wcześniej się z tego wyleczyłem niestety... dokładnie
  14. Jednak silnik EJ255 a nie EJ257 ale może zalezy od rocznika Tak ma impreza 2006 STI a tak Forester STI - przynajmniej tak znalazłem Dawca do mojego gratów też jest EJ255 z STI MY06 - miał ksenony pozdro
  15. wole jednak XT z gratami od STI. Powody: Szklany dach!!! Grzane fotele Tylna roleta Ksenony? w STI powinny być ale na fotce wygląda jakby były zwykłe krótka skrzynia - do potwierdzenia ale ZTCP tak jest, dlatego fajniejsza ze spec.b na nasze warunki a nie 2500 rpm przy 100km/h (idiotyzm JDM) Silnik fajniejszy ale z małą uwagą, że z uwagi na jeszcze większe odprężenie jeszcze mniej ekonomiczny od 2.5T ale z drugiej strony z większym potencjałem. Tak czy siak auto bardzo fajne jako kolejne w domu.
×
×
  • Create New...