Jump to content

AdaSch

Użytkownik
  • Content Count

    7829
  • Joined

  • Last visited

About AdaSch

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forester MY06 2.5XT LUN
    Impreza MY09 2.0D RE
    Plan OBK MY17 SBD CVT EX

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mam ten sam problem ale za nic nie mogę ściągnąć tego sprzęgła. Mam ściągacz to aż ta blacha w które śrubki się wkręca mega się wygina.
  2. Dla poparcie Twoich słusznych pretensji: Fotele z forka z rocznika 2005 przed lift ale już 2.5T - Skóry wentylowane (dziurki), obecnie wszystkie idealne pomimo 200k i dość ciężkiego wchodzenia - stan idealny Skóry z mojego forka 2006 polift miały lekkie przetarcie na boczku os wchodzenia (po 150kkm) skóry impreza 2009 wytarcia na plecach, siedzisku itp po 150kkm - zdecydowanie jakościowo najsłabsze.
  3. Ale czy na twardym zawiasie jest ustawione 0 czyli seryjnie dla sls czy -0,5 Miałem podobny problem w setupie springi z fxt sti plus sls co genialne utwardza i trochę podnosi tył ale dziwnie zachowuje się na zakrętach. Po zmianie na -0,5 było super. Ja mam tylni stab od sti pręt 20mm co jeszcze bardziej usztywnia całość. Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka
  4. No to jasne, za wysokie springi i pozytyw się robi przy obciążeniu. Masz -0,5 jako pozycję wyjściową? Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka
  5. Zakładałem Twój potem jadę na serwis kliny imptezą Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka
  6. to co? 17:30 przy garage? daj znać
  7. pytanie ze strefy ekologicznej - czy niepotrzebne części np dyfer czy mogę wrzucić do pojemnik metal plastik mam też stare kanapy czyli gąbki i stelarze i wiele innych - jak się pozbyć ogromnej ilości różnych części? Sporo mam tego po swapie z FXT STI
  8. Mega ciężki temat - wiem co mówię - we wrześniu mam trzecie podejście do tematu. Generalnie zawsze po zimie coś się działo więc na razie nikogo nie polecam. Jak ten warsztat da radę to dam w przyszłym roku po zimie znać. Generalnie koszty dla progów i nadkoli tył to rząd 5k+ a i tak się nie ma pewności czy nie wyskoczy rudzielstwo... Zrobienie dołu tył ze ściągnięciem zawiasu itp to koszt ok 3k Winni też są wszelcy mechanicy - po naprawie wszelkie śruby powinny byś spryskane woskiem w spray. Mega zabezpiecza i nie przeszkadza potem w demontażu. jak tego nie zrobisz to problem jest potem z każdą śrubą którą odkręcasz. No i przy okazji Kompletna kanapa czarna skóra forester II 2006 SG OEM to ogłoszenie to dopiero początek - sprzątam garage, a tam jest pełno graciarni której już mój forek nie potrzebuje. Ktoś chce tylny spojler na klapę pomalowany na kolor J32 czyli obsidian black - 50 pln ? kopia spoilera z FXT STI - Robił to jeden z forumowiczów ze swojego wzoru.
  9. @tzd jesteś w Gdańsku?
  10. a zanasz kogoś z GKA, GKS, GWE itp kto zmienia żarówki ja mam wrażenie, że z tych rejonów nikt nie wie, że żarówki są wymienne
  11. wg mnie są identyczne bo do obu często montowane są z WRX. Na pewno inne są łączniki stabilizatora
  12. Nie wiem co masz na myśli, 350nm od 1600 obrotów to mało? 150 kucy spokojnie imprezę rozpędza grubo ponad 200km/h Skpanie wieśniaka w typowym TDI bez wysiłku na drugim biegunie totalny odjazd, Jazda autostrada 140-150 spokój i w miarę cisza. Mój silnik jest z 2015, ma nalatane 70 kkm Sbd z 6mt to dobry config Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka
  13. ja mam SBD i jestem bardzo zadowolony. Jakbym miał kupować OBK to tylko z SBD. Mocny, ekonomiczny, cichy a po zmianach podobno trwały. Nie maiłbym żadnych obaw.
  14. żalę się: (dam im szanse...) pożaliłem się
×
×
  • Create New...