Jump to content

AdaSch

Użytkownik
  • Content Count

    7923
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

AdaSch last won the day on June 12 2013

AdaSch had the most liked content!

Community Reputation

159 Wspaniały

About AdaSch

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forester MY06 2.5XT LUN
    Impreza MY09 2.0D RE
    Plan OBK MY17 SBD CVT EX

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. tak swoją drogą, to czyszczenie DPF to nadal ok 1200 pln? mój wg kompa jest zajęty w ok 80% (przebieg ok 240kkm)
  2. a regulator ciśnienia paliwa jest ok? jak wykres target odczyt? mojemu czasami odbija i strasznie laguje a czasami na idle sinik działa jak by miał ostre wałki po podłączeniu kompa - niestabilne ciśnienie na CR - podobno te regulatory lubą padać.
  3. może to kwestia automat/manual?
  4. W sumie mam bardzo podobne, cale ze skóry plus pełna elektryka sterująca. Ten dół chyba nie trzyma za bardzo ale dla większych gabarytów dupska przydatne.
  5. no fakt, nie pasują masz fotki?
  6. Spec od klimy to jedno, drugie to wiedza jak wymienić parownik nie dewastując auta. To było dla mnie kluczowe. Pytałem kilka serwisów to żaden wcześniej nie robił tego w imprezie. Pomimo dodatkowych kosztów jak dojazd (noclegi dla rodzinki gdzie oczywiście skorzystałem i pochodziłem po górach) to bez wahania podjąłbym jeszcze raz taką samą decyzję.
  7. Mi na początku bardzo wolno uciekało, słabo chłodziło itd. Dopiero po jakimś czasie auto nie przechodziło testów szczelności i to w aucie zostawionym na wiele godzin.
  8. aha, mój tył jest ekstremalnie sztywny, pewnie dlatego w forku sti był seryjny stab z XT. Przód trochę bardziej się wychyla ale na razie nie planuję modyfikacji
  9. uważaj na to ała co ja zrobiłem swojemu forkowi z seryjnym 20mm STI Teraz auto jest po całkowitej restauracji dołu. Piaskowanie chemia itd więc powinno długo służyć - przynajmniej w teorii
  10. mam teraz serię z STI i na przód jest -0,5 a na tył -0,3 i jest bdb
  11. Ja zrobiłem 1400km+ ale Carfit - Gdańsk i impreza chłodzi jak należy. Co więcej potwierdzam, że parownik da się wymienić bez demontażu konsoli. Generalnie nikt się nie chciał tym zająć lub cena zaporowa. A tak, pojechałem do NS, w sobotę przy przepięknej pogodzie wycieczka po górach i powrót
  12. Melduje, że dzięki @carfit impreza chłodzi aż miło. Deska nie połamana, nic nie trzeszczy itd pomimo już niemałego przebiegu. Jak widać da się wymienić parownik i poskładać auto tak, że wygląda i działa jak przed ingerencją. Podziękowania dla Ciebie i Twojej ekipy za sprawne ogarnięcie auta. Żonka zadowolona, że jej auto odzyskało sprawność To kolejny raz kiedy stwierdzam, że warto zrobić 1400+ km aby być w pełni zadowolony Kolegom z Gdańskiego serwisu ulżyło, że nie będę ich o to męczył tak jak ostatnio z wymianą zaworów secondary air pump w XT (zlecenie klasy horror) Pozdrawiam Adam
  13. rozrząd na pewno nie przeskoczył? ew czy działa mechanizm zmiennych faz rozrządu?
  14. GH miały takie silniki?
  15. a te wzmacniane gniazda to jaki kod silnika? Legacy za duże Edit: Wielkościowo mu się podoba ta kia która jeździł ew Clio jak w traficar, ale impreza też jest ok Na razie ćwiczy jazdę fiatem który jest praktycznie jego rocznikiem urodzenia
×
×
  • Create New...