Jump to content

AdaSch

Użytkownik
  • Content Count

    8054
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

AdaSch last won the day on June 12 2013

AdaSch had the most liked content!

Community Reputation

452 Wspaniały

About AdaSch

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forester MY06 2.5XT LUN
    Impreza MY09 2.0D RE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nareszcie ładna pogoda... I mogłem potwierdzić właściwie pewną teorię, że elektroniczny pedał gazu z US GD STI pasuje P&P do GD i SG z elektroniczną przepustnicą... Od razu ładniej pod kierownicą Jakby co to mam pedał gazu "tuningowy" od wersji z "drutem" i mogę odstąpić. Do impręzy GH też taki kupiłem (jest inny niż SG i GD) i powinien pasować w teorii... Ale nie mam jeszcze nakładek na pozostałe pedały... Więc nie grzebałem. Wysłane z mojego HTC EXODUS 1 przy użyciu Tapatalka
  2. Ah, to automat więc wszystko jasne.... Wysłane z mojego HTC EXODUS 1 przy użyciu Tapatalka
  3. a nie łatwiej i taniej używkę znaleźć? ciekawe ile by chcieli za wymianę 2 synchronizatora. Trochę go "przytarłem" i bieg nie wchodzi na "klik" No chyba, że żonka zgodzi się na 6mt ale to z 12k z całością. Dzisiaj udało mi się zdobyć kolejny unikat czyli Kierownicę powietrza z SG9 STI z pod maski do IC. Oznacza to, że moja z imprezy GD będzie na sprzedaż. Ta z imprezy ma dwupłatowe kierowanie a w Forku jest jeden płat. być może dostawie drugi. Wydaje mi się, że to kwestia natrysku wody bo Impreza ma a forek nie (ale będzie miał bo przełożę i mam graciarnię do zamonto
  4. Tak, w forku mam philips a w imprezie Osram. Poza lekką różnicą w barwach i oczywistym faktem że światła forka są zdecydowanie lepsze (duży klosz i lustro) to co do żarówek to raczej różnic nie ma. Tempera philips jest chyba bardziej "ksenonowa"
  5. No gdzie tam, wystarczy wyrobić sobie legitymacje partyjną i problem z głowy Działa również na parkowanie gdzie popadnie https://www.google.pl/search?q=parkowanie+Kurski+pis&tbm=isch&ved=2ahUKEwj8rvyIxavvAhULyyoKHfSzCZEQ2-cCegQIABAB&oq=parkowanie+Kurski+pis&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQAzoECB4QClDJtgJY98MCYJfKAmgAcAB4AIABpAGIAa0JkgEDNC42mAEAoAEBwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=x8dLYLyvC4uWqwH056aICQ&bih=542&biw=360&client=ms-opera-mobile&prmd=nimv A w nagrodę za zaradność jeszcze prezesem możesz zostać a jak się postarasz to nawet ślub ci po
  6. Pytanie czy to silnik czy skrzynia. BTW czy w nowszych subaru ECU nadal nie bada ciśnienia w listwie paliwa tylko szacuje na podstawie AFR?
  7. Swoją drogą moja 11-latka zakazała mi sprzedaży imprezy bo ją "bierze" właśnie z uwagi na to że ma kurnik Nowe nie mają więc nie są "szybkie" wiec nie ma co dyskutować... Ja testowałem adapter do CAI w swoim XT. Normalnie jest tak że cześć kurnika idzie na IC a niewielka część to kratka aby chłodzić turbinę. w połowie tej kratki zamontowałem coś ala peryskop wzdłuż maski aby powietrza zawracał pod maską o dostarczało wylatywało przy poborze powietrza do filtra powietrza. O dziwo ten prymitywnie i druciarko zrobiony patent obniżył temperatury o połowę czyli z prawie 40 do 20-stu stopni w
  8. To normalne, nie przejmować się - takie spalanie kiedy się nie nagrzeje. Pomagają dodatki które podnoszą "cetanowość"? Co ciekawe przy nowym u mnie tego nie było ale po 10kkm już tak Auto ma zrobione 250kkm silnik wymieniony przy 150kkm ale rocznik 2009. Podobno mam już silnik bez wadliwego wału. Aha, Shell vpower diesel tez pomaga nie aż tak bardzo ale dużo szybciej przestaje stukać.
  9. wg mnie wypalone gniazdo zaworu a w konsekwencji brak kompresji. LPG
  10. a jak się to objawia? mój rzadko otwieram ale wolę wiedzieć
  11. ekstremalnie czułe na koleinach, bardzo wyrywają kierownice z rąk po zmianie na RE050A w tych samych parametrach problemu nie było.
  12. EDIT2: chyba go przelewa (dym przed odcięciem) Trzeba poczytać odczyt AFR na pierwszej sondzie.
  13. EDIT: zobaczyłem że to starszy forek, wiec nie wiem jak wersję ECU masz ale na pewno 16 BIT. Być może te parametry tak samo zadziałają.
  14. w zależności od CPU 16 lub 32 bit ba być 16 lub 1 http://www.romraider.com/forum/topic1840.html to kluczowy parametr, jeżeli nie jest 1 ecu zmienia parametry na bezpieczinejsze aby nie uszkodzic silnika oczywiście kosztem mocy Słabe paliwo - IAM w dół stara, brudna przepływka - IAM w dół (przeplywka mocno zezuje po ok 130kkm) Regulator ciśnienia paliwa nie stabilny - zmora naszych aut - IAM w dół i pewnie jeszcze kilka innych jak drobna nieszcezlnosć itp polecam prosty soft Learning View - pokazuje banki, korekty, pozwala na reset
  15. A IAM jest na 1? Wysłane z mojego HTC EXODUS 1 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...