Jump to content

AdaSch

Użytkownik
  • Content Count

    7865
  • Joined

  • Last visited

About AdaSch

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forester MY06 2.5XT LUN
    Impreza MY09 2.0D RE
    Plan OBK MY17 SBD CVT EX

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak z innej beczki, czy przy okazji gdyby wsadzić 2.0t to ktoś mógłby się czepiać? Wysłane z mojego HTC U11 plus przy użyciu Tapatalka
  2. U mnie nie skrzypi, smaruje jakimś sztyftem do uszczelek. Wysłane z mojego E6683 przy użyciu Tapatalka
  3. A nie puszcza się tego dołem w progu? Wysłane z mojego E6683 przy użyciu Tapatalka
  4. Miało być rezystor smd. Zobacz w Google jak wygląda i ogladnij luty wokół nich na płytce z ledami Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka
  5. Mi rozlutowal się rezystor sms. Dotknięcie lutownica i naprawione Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka
  6. Moja chłodnica to 45119SA030 czyli z funkcja wymiennika ciepła oleju skrzyni biegów. Czy THE FORUM poleca coś konkretnego? Widzę, że jest jakiś Nissens, NRF, być może Denso... albo może zupełnie coś innego? Podobno te sportowe/powiększone nie pasują P&P i nie mają funkcji wymienika ciepła oleju sprzyni więc odpadają Pozdrawiam
  7. Normalnie jaja, prawdopodobnie mnie to też spotkało! Jakby cieklo na górnym połączeniu plastiku z chłodnica. Węże są miękkie więc raczej Noe upg co ma 45kkm
  8. Pewnie masz LED a to dopiero początek problemu... Wiesnackie rozwiązanie słabnie typowo rocznie 1-3% i często jest nie wymienialne. Czym więcej zanieczyszczeń typu więcej cząstek siarki tym srebrne lustro LED szybciej ciemniejsze itd. We wesniackich skodach jest to samo. Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka
  9. jeżeli bierze powyzej 0,8l/1000km a nie jest niebiesko przy starcie silnika granica górna dla olejów full saps. Jeżeli przydymia po wolnych obrotach, lub z rana to ucieka przez uszczelniacze, ale raczej zakładam typowo, przegrzane pierścienie, powolną owalizację tulei cylindrów. Największym problemem jest nagar w komorze, to zmienia stopień kompresji a to tylko skok do spalania stukowego a w konsekwencji uszkodzenia silnika typu głowica/tłok/uszczelka. Jeżeli jeszcze by była wymieniana uszczelka pod głowicą, to bym jeździł a jak w końcu poleci to przy okazji inspekcja silnika + wymiana pierścieni oraz ich dotarcie plus zmiana śrub mocujących głowicę na szpilki. Przy olejach low saps może ter proces trochę spowolnić ale wcale nie musi (ilość nagaru) Przebieg sugeruje jajkowate tuleje i zmienioną uszczelkę więc naprawa niekoniecznie może pomóc - było kilka takich przypadków, a po zmianie pierścienie nawet się pogorszyło. Najlepiej obserwuj sytuację, ja zawsze mierzyłem chwilę po zgaszeniu silnika i to była referencja co do zużycia oleju a mój brał od nowości. Dopiero przy drugim silniku i pełnej procedurze dotarcia na specjalnym oleju do tego przeznaczonym drugi silnik raczej nie bierze oleju. Olej zmieniam 5-7,5kkm zgodnie z japońskimi zaleceniami dla tych silników.
  10. Lub felgi krzywe Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka
  11. nawet optycznie się różnią, co widać na rysunkach
  12. bo nie napisałeś, że sprawdziłeś. Skąd szanowne grono forumowiczów ma wiedzieć, ze sprawdziłeś lub nie?
  13. http://opposedforces.com/ możesz sam sobie odpowiedzieć
  14. a ma inne nr części?
  15. Za duży czy za mały gwint? Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...