ketivv

Użytkownik
  • Zawartość

    4086
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O ketivv

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Dębica
  • Auto
    XV SBD

Ostatnio na profilu byli

544 wyświetleń profilu
  1. o ile konwerter hydrauliczny nie jest zblokowany (lock up, choć to sprzęgło jakieś tam elementy elastyczne posiada) a jak mniemam to się właśnie dzieje gdy jedziemy z jednostajną prędkością np. z niskimi obrotami wału korbowego
  2. qrka ale SBD z CVT to jakby do tych niskich obrotów dążył oczywiście w chwilach przyśpieszania momentalnie redukuje ale spokojna jak tez stabilna jazda to raczej niskie obroty
  3. to nie jest tak, że bagażnik rowerowy "na hak" jest traktowany jak przyczepka "ino bez kół" ?
  4. pokrowce by pewnie w rodzinie zostały
  5. muszę sie przyznać, że zdarza mi się z box-em jeździć ze wspomnianą "2 na przedzie" przy czym nie robię tego "od wczoraj" a od xx lat żaden box mi nie spadł, nie otworzył się, belki jak też ich mocowanie nie odpadło natomiast faktem jest, że sprawdzam mocowania dość często a w samym box nie jest przeładowany wręcz przeciwnie jak też jego zawartość jest odpowiednio zabezpieczana tapatalk
  6. to jest różnica w użytej technologii, która kosztuje OBK 2.5i jest tańszy od OBK 2.0D jeszcze wyraźniej tam gdzie opłaty nie są tak drastycznie uzależnione od pojemności
  7. zapewne, analizuje biorąc pod uwagę spalanie od ostatniego odpalenia a nie z całego zbiornika
  8. chyba jednak nie per analogiam do cen Outbacka Outback 2.0D Exclusive Lineartronic 42 400 € Outback 2.5i Exclusive Lineartronic 41 400 € Dla przypomnienia Forester Diesel i XT w odpowiadającej sobie wersji wyposażenia kosztują tyle samo
  9. o tym samym piszemy
  10. stopień sprężania Forester 2.0i - 10,5:1 Forester 2.0XT 10,6:1 nie mówimy w tym wypadku o mocno doładowanym silniku STI do tego turbo odzyskuje energię spalin poprawiając przebieg momentu obrotowego a to oznacza możliwość ograniczenia obrotów
  11. bez przesady, zastępcze źródło prądu w awaryjnej sytuacji z technicznego punktu widzenia rozwiązanie tożsame z range extender-em w BMW i3 a że lekko abstrakcyjne to już inna sprawa
  12. układy z wtryskiem bezpośrednim nie musza dążyć do mieszanki stechiometrycznej w całym cylindrze, bo w przypadku takowego układu zasilania w paliwo tworząca się w cylindrze mieszankę można uwarstwowić co daje możliwość pracy na ubogiej mieszance a właściwy stosunek paliwo powietrze utrzymać tylko w okolicy iskry turbo nie musi zawsze ładować pełnej wartości powietrza a zarazem "pojemność" cylindra można ograniczyć dodając do niego spaliny (EGR)
  13. ISR zadziałał pewnie nawet z wyrwanym panelem by zadziałał, choćby zgłaszając błąd nie chcę mi się wierzyć żeby wyrwanie (odpięcie) samego panelu obsługującego dezaktywowało system (centralkę) problem jest inny, każdy rodzaj zabezpieczenia montowany "seryjnie" w sposób powtarzalny jest zapewne w świecie "specjalistów" dość dobrze poznany co powoduje, ze obejście/dezaktywacja jest szybką czynnością niejako automatyczną a kluczowym czynnikiem zniechęcającym jest czas stąd dodatkowe lub inne "niecodzienne" zabezpieczenie byłoby w takim wypadku ratunkiem tylko takowe mogłoby być utrapieniem dla użytkownika na w normalnej eksploatacji dobrym urządzeniem lokalizacyjnym byłby mały system, który cyklicznie np. co 2 czy 4 godziny wysyła SMS z lokalizacją, którego moduł GSM działa/loguje się do sieci tylko w chwili nadawania, niewielki łatwy do wykrycia, pobór energii bliski zeru, ciężko wykrywalny urządzeniami skanującymi prace telefonów komórkowych (sam moduł radiowy pracowałby przez powiedzmy minutę raz na 2 godziny)
  14. za samą moc maksymalną, którą może wygenerować silnik aż tak znaczącej różnicy nie będzie przy tych samych prędkościach może być jeśli będzie to znaczna różnica pojemności i/lub ilości cylindrów, różnic w budowie napędów (np. cendralny dyfer vs. sprzęgiełko, mechaniczne szpery a ich brak) "opłata" za moc tylko wtedy jeśli się ją nagminnie wykorzystuje
  15. są tak samo paliwożerne jak inne auta tego samego typu lub w innych słowach są tak samo oszczędne jak inne takiego samego typu