Skocz do zawartości

ketivv

Użytkownik
  • Zawartość

    4187
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ketivv

  • Tytuł
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Dębica
  • Auto
    X1

Ostatnie wizyty

666 wyświetleń profilu
  1. Subaru Levorg

    wszytko jest pochodną ceny pojazdu A6 jak by nie było to auto dwa razy droższe od Levorg-a ;-) to jak ładnie da się przedstawić "raty" "wynajmy" i chołeła wie co jeszcze to tylko sztuka iluzji TCO da się wyliczyć, oszacować - ubezpieczenia, serwisy, koszt części, utrata wartości itp. z całym szacunkiem dla Levorga 1.6 - płaskie, kombi i AWD jak najbardziej ale mocne to już nie za bardzo rozumiem sentyment do marki ale w założenia się nie wpisuje uprzedzam, że nie jestem wrogiem Levorg-a sam go jako pomysł na auto podsuwam gdy ktoś się pyta o kombi z AWD
  2. Subaru Levorg

    Słuszna uwaga, natomiast popatrzmy przez pryzmat potrzeb szukającego auta. Przecież wcale nie szuka szybkiego, sportowo ustawionego auta. Ani też nie używa aut podobnych do RS4 obecnie (nie chodzi o moc a o specyfikę auta). nie ma cudów, Levorg 1.6 jest relatywnie tani naprawdę nie ma się co obrażać gdy Subaru porównuje się ze Skodą (która wcale nie jest już tanią marką VAG-a) bo podobny cel przyświeca ich rynkowej ofercie "dużo auta" za stosunkowo niską cenę wykonanego na akceptowalnym poziomie - taką sobie niszę znaleźli Audi A4, BMW 3, MB C czy jakieś Volvo to nie są konkurencji Levorg-a choćby z racji znacząco innej ceny, która jest wynikiem innego pozycjonowania na rynku (z wszystkimi tego konsekwencjami) Opel do Astry AWD nie zaimplementował, pewnie po zmianach właścicielskich też się to nie stanie bo Francuzi jakby takim rozwiązaniom są niechętni i sami nie stosują Ford chołeła wie czemu się wzbrania przed AWD w Focusie pozostaje tylko grupa VAG z markami Skoda, Seat i VW sorry taki mamy klimat
  3. Forester XT vs konkurencja w 2016 roku

    Skoda Kodiaq czy jak to się zwie, ewentualnie odrobinę mniejszy Tiguan od VW
  4. Subaru Levorg

    mocne, szybkie, dobrze wykonanie kombi kompakt AWD ... ... Golf 7R
  5. Subaru Levorg

    "stabilne' kombi z AWD, automatem (DSG zazdraszczam) silnikiem 250 KM, ciche, dobrze wykonane to faktycznie A4 ma się tutaj czym wykazać, no i napęd z centralnym dyfrem A4 Avant 2.0T Quattro to kawał dobrego auta ale co by nie powiedzieć do wątku o Levorg-u średnio pasuje nie ta półka nie ta cena, to raczej nie są konkurenci
  6. Subaru Levorg

    na luzie zostawić OBK a w ramach mocnego AWD kupic sobiestarsze STI lekki remap i cieszyć się mnogościa opcji za 1/3 ceny tego Ałdi
  7. Subaru Levorg

    S4 Avant (najwyżej będziesz dłużej finansował) mocne, płaskie, AWD 2.0T w okolicach 250 KM to fajne silniki ale ... to jak kiedyś Diesel 180 KM taki standard
  8. Subaru Levorg

    zbytnie uproszczenie VW zrobił sok do przodu Skoda technicznie jest już pełnoprawna (np. silniki są te same a nie ogołocone) inna filozofia dużo aua za "ta samą cenę" Seata to nie gorsze od Skody tylko inne (takie bardziej "sportivo")
  9. Subaru Levorg

    Golf R lub wspomniana wyżej Cupra A4 Avant 2.0 fajne auto, taki zwykły "rodzinnowóz"
  10. Subaru Levorg

    Quattro Ultra ≠ Haldex to są dwa osobne rozwiązania
  11. Subaru Levorg

    w Levorg-u sprzęgło międzosiowe we wspomnianej Insignii także (nawet dwa) w Audi A4 w przypadku Quattro Ultra też sprzęgła między osiami (też dwa tylko inaczej jak w Insigni nie na połosiach a na dwóch końcach wału napędowego) stąd ten Haldex nie taki straszy tym bardziej, że Haldex to też "Quattro" bo pod taką nazwą go Audi sprzedaje w swoich mniejszych (niekoniecznie słabszych) pojazdach z silnikiem umieszczonym poprzecznie
  12. Subaru Levorg

    dlatego życzę żeby sprzedawało sie 30 k w tym z 2k szt. Levorgów 2.0 dostępnych w cenie Golfa R tapatalk
  13. Subaru Levorg

    owszem AWD odbija sie na cenie w przypadku kompaktow kombi VAG ale mowimy o kwotach tożsamych z Levorg-iem Levorg w EU chyba się za bardzo nie przyjął, sprzedaż niewysoka bo obecnie zainteresowanie klientów skierowane jest w stronę crossover, SUV pewnie to też jest powodem "ubogiej" oferty AWD w przypadku kompaktów dlatego we wspomnianym Oplu występuje Mokka a w Fordzie EcoSport czy jakos tak kompakty z tzw. premium maja AWD w szerszej ofercie tapatalk
  14. Subaru Levorg

    patrząc na ogólną funkcjonalność auta mniej więcej to samo aż tak wielką nisza to nie jest, wybór aut z AWD jest bardzo duży w ramach samego Golfa kombi z DSG są do dyspozycji 3 silniki 1.8 i 2.0 TSI oraz jeden Diesel, do tego słabszy Diesel z manualem Octavia czy Leon też coś tam ma do wyboru podobnie się ma sytuacja idąc z ceną w górę, niemalże każda marka ma ofertę z AWD i to wcale nie ubogą napędy AWD nie są niszowe, czy to w Subaru czy gdzie indziej koszty dla klienta są podobne, ja do tego podchodzę jak do "wyposażenia dodatkowego" Subaru to też masówka milion aut rocznie tłuką :-) ja im (choć bardziej klientom na Starym Kontynencie) życzę żeby produkowali rocznie 2 mln i tak z 300 tyś. niech się sprzedaje w EU z tego 1/10 w PL
  15. Subaru Levorg

    to beda ceny Levorga i tyle nic tanszego nie ma tapatalk
×