Skocz do zawartości

skwaro

Użytkownik
  • Zawartość

    800
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O skwaro

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester 2.5XT MY04

Contact Methods

  • Website URL
    www.mottomoracing.pl

Ostatnie wizyty

815 wyświetleń profilu
  1. skwaro

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Ło matko, przeczytaj jeszcze raz na spokojnie co napisałem, z naciskiem na to w nawiasie i disclaimer w kolejnym poście.
  2. skwaro

    Wykasowanie błędu p1400

    Nie prościej naprawić żeby było jak trzeba? https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https%3A%2F%2Fforums%2Enasioc%2Ecom%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D2310341&share_tid=2310341&share_fid=468&share_type=t A jak bardzo chcesz i masz programowalne ECU to mogę Ci wykasować błąd Tactrixem, tylko w tapatalku nie widzę skad jesteś.
  3. skwaro

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Zapomniałem całkiem o tym
  4. skwaro

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Ale ja bardzo dobrze znam wady BOVa na seryjnym silniku - patrz nawias w moim poprzednim poście. Całkowity brak BOVa/DV jest zły, ale BOV zamiast DV na seryjnym silniku wcale nie jest wiele lepszy :-)
  5. skwaro

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Poważnie to ewemerkam ma rację bo i DV i BOV mają tę samą funkcję tylko robią to inaczej, w obu chodzi o upuszczenie ciśnienia z układu przy zdjęciu nogi z gazu, bo bez niego fala ciśnienia wraca do turbo i może je dość nagle zatrzymać, co zdrowe dla turbiny nie jest. Więc w kwestii ochrony turbo ma rację. Inna sprawą jest sensowność (a raczej jej brak) zakładania BOVa zamiast DV w seryjnym silniku, niezależnie czy to automat czy manual.
  6. skwaro

    Montaż rozpórki Impreza GD

    W manualu serwisowym są podane punkty konstrukcyjne i odległości miedzy nimi.
  7. skwaro

    Montaż rozpórki Impreza GD

    Otóż to, sztywne rozpórki zakładamy na podniesionym aucie ale dokręcamy na opuszczonym, nic nie wolno piłować bo rozpórka przestanie spełniać swoje zadanie. Jak sztywna pasuje na opuszczonym aucie to albo rozpórka źle wykonana albo auto już swoje przeszło :-) Rozpórki z regulacją można zakładać bez podnoszenia, tylko trzeba pamiętać żeby przez dokręceniem jej skasować luz, ale nie napinać.
  8. skwaro

    Montaż rozpórki Impreza GD

    Rozpórkę dokręca się na opuszczonym aucie, odkręć wszystkie nakrętki i dokręć ponownie, powinno się poprawić
  9. skwaro

    H6 3.0 2006 200kkm - remont głowic, a uszkodzenie "dołu"

    Pompę oleju się najpierw weryfikuje, w manualu serwisowym jest prosty opis jak to zrobić, jak bez sprawdzenia mówią że jest do wymiany to ja bym w pierwszej kolejności wymienił serwis na inny, bo kompletnie nie mają pojęcia co zrobić i zaczynają zabawę w zgadywanie i wymienianie części na pałę, a to najkosztowniejszy sposób usunięcia usterki.
  10. skwaro

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    W głowicy nie potrzebujesz adaptera
  11. skwaro

    Wymiana klocków hamulcowych

    Jeżeli mechanik twierdzi jak powyżej, to ja bym się wszystkiego po nim spodziewał :-)
  12. skwaro

    Wymiana klocków hamulcowych

    W Twoim aucie nie ma żadnych elektrycznych czujników klocków, tylko blaszki. Błąd może się co najwyżej pojawić jak mechanik połamie czujnik ABS
  13. skwaro

    Wymiana klocków hamulcowych

    Na zwykłych klockach zazwyczaj jest blaszka, która po zużyciu klocka pierwsza jedzie po tarczy i piszczy. I to właśnie jest czujnik zużycia klocka :-)
  14. skwaro

    H6 3.0 2006 200kkm - remont głowic, a uszkodzenie "dołu"

    Pytanie co było robione z głowicami za pierwszym razem, bo samo słowo "robione" niewiele mówi. No i drugie pytanie - w jakim stanie były te drugie głowice. Tu bym przede wszystkim szukał przyczyny. Jeśli chodzi o składanie silnika to mogli nawalić silikonu przy składaniu co pozapychało kanały olejowe. Przyczyn może być kilka, ale bez rozebrania silnika i weryfikacji się nie dowiesz.
×