Skocz do zawartości

skwaro

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    931
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O skwaro

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester 2.5XT MY04

Contact Methods

  • Website URL
    www.mottomoracing.pl

Ostatnie wizyty

963 wyświetleń profilu
  1. skwaro

    Wahacz forester 2.5 xt 2006

    Tak, podejdą, tylko jak pisałem będziesz miał bardziej agresywne kąty zawieszenia. I jak coś ori foresterowe będę miał oba gdybyś wolał zostać przy seryjnych. Nowe jak coś też są dostępne, kwestia funduszy.
  2. skwaro

    Wahacz forester 2.5 xt 2006

    Musiałbyś wymienić oba bo mają bardziej agresywne kąty. Ja na dniach będę wymieniał u siebie w forku wahacze na STI więc jak chcesz forkowe to mogę Ci odsprzedać.
  3. Sworzeń często jest zapieczony i się dłużej rozbiera. Ja zawsze odkręcam śrubę wahacza od budy, łącznik stabilizatora i dolne mocowanie amortyzatora. Więcej nie trzeba żeby wyjąć półoś. No ale co kto lubi
  4. Tu masz instrukcję krok po kroku, robota nie jest trudna. https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1602465
  5. skwaro

    Kubica w F1

    Dorabiacie teorie spiskowe, a Rokit przyszedł jako sponsor bardzo niedawno, więc pewnie materiały reklamowe były zamówione wcześniej i tyle.
  6. Cena 1400zł plus wysyłka

    20190315_135000.jpg

    20190315_135009.jpg

    20190315_135022.jpg

    20190315_135045.jpg

  7. skwaro

    Kubica w F1

    HaaS znów zapomniał potrenować dokręcanie kół
  8. https://cobbtuning.atlassian.net/wiki/spaces/PRS/pages/615088215/How+Subaru+s+Factory+Boost+Control+System+Works Rozdział 4
  9. Ja kupiłem do siebie chłodnicę Turboworks z GC8, trzeba tylko założyć wiatraki i zbiorniczek z GC8 albo forka SF5 bo mocowania z SG mają inny rozstaw i zbiorniczek wyrównawczy jest za gruby.
  10. Tu masz wszystko: https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2441411 Jeszcze jedno mi przyszło do głowy, jak przy składaniu silnika nie był użyty specjalny klucz do blokowania koła jest duża szansa że pin w środku jest uszkodzony i nie odblokowuje zmiany pozycji koła. Jak rozbierzesz koło bedzie widać, jak uszkodzony to trzeba wymienić całe koło.
  11. skwaro

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Swojego starego SFa po modach do 230 rozpędziłem :p
  12. Tak, może być zablokowany kanał w wałku rozrządu i olej nie dochodzi do koła
  13. Jak ten czujnik nie działa to AVCS nie będzie działał wcale, u kolegi nie działa tylko jedna strona więc czujnik jest ok.
  14. skwaro

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Podkręcenie odbojników powoduje że szpara robi się jescze większa i maska faluje jeszcze bardziej, Trzeba opuścić zamek, sam się muszę za to zabrać u siebie. Ale taki urok kurnika w aluminiowej masce. Dla pocieszenia powiem że carbonowe maski latają jeszcze bardziej :D
  15. Bez podpięcia się pod ECU zdiagnozowanie problemu będzie ciężkie, w ECU od razu widać jak AVCS się zachowuje np. czy odpięcie solenoidu powoduje zmiany kąta. Jeśli nie i olej dochodzi do wałków to zostaje tylko koło rozrządu. Albo koło jest zablokowane, albo jak w jednym silniku , który naprawiałem, jakiś spec przykręcił koło tak, że pin ustalający był na kanale olejowym. Nie pytajcie mnie jak to zrobił, ale trzeba było wymieniać koło rozrządu :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...