Jump to content

skwaro

Użytkownik
  • Content Count

    2236
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

skwaro last won the day on July 7

skwaro had the most liked content!

Community Reputation

1860 Wspaniały

2 Followers

About skwaro

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Twinscrollowy Forester 2.5XT MY04 na sterydach, Forester S-Turbo MY99

Contact Methods

  • Website URL
    www.mottomoracing.pl

Recent Profile Visitors

2227 profile views
  1. Niby czerwony oklepany ale jednak fajny, chyba też sobie przemaluję I żeby było w temacie co zrobiłem to nagrałem filmik z Subaru bez bulgotu
  2. Bardziej jak rajdówka, szczególnie na 3" wydechu jak u mnie
  3. Bębny z tyłu też mi tak zejdą? W sensie skręcić regulator i zdjąć wkręcając śruby? Nie zaglądałem tam jeszcze, nie wiem w jakim stanie są okładziny. Tak
  4. To się wtedy skręca szczęki na regulacji żeby się zeszły...
  5. Tarczobębny ławo się zdejmuje tylko trzeba mieć o tym pojęcie, wystarczy wkręcić dwie śrubki w odpowiednie miejsca i schodzą same. A jak się wali młotem żeby zeszły, to koronka idzie w drzazgi...
  6. Ale lipa, rozczarowali mnie kompletnie...
  7. Nie musi, ja nie mam u siebie z powodu Twinscrolla i jakoś mi to nie przeszkadza I przypominam, że bulgot zabiera moc
  8. Akurat w dobie sztucznego dźwięku obecny Type-R się pozytywnie wyróżnia, mimo że na 3 końcówkach wydechu niektórzy psy wieszają, dlatego w nowym też bym się nie spodziewał głośników tylko czystą inżynierię Dla przypomnienia: https://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/a10032609/why-the-2017-honda-civic-type-r-has-three-tailpipes/
  9. Jak będzie AWD i zachowają stylistykę to będzie godny następca STI
  10. To jak wymieniane były na czuja to pora zmienić warsztat. Serio mówię. Koła się wymienia jak są uszkodzone, a zazwyczaj są uszkodzone jak ktoś nie używa specjalnej blokady do dokręcania koła, bez niej zrywa się pin blokujący ustawienie koła w środku i AVCS wtedy głupieje, co daje efekty szarpania przy mocnym przyspieszaniu w zakresie podobnym z początkiem doładowania. Ale to od razu widać w logach. AVCS jeszcze potrafi głupieć i dawać takie efekty z kilku innych powodów, ale to łatwo zdiagnozować jak się wie co i jak. Reszta diagnozy problemu to wróżenie z fusów, nie wiem co tam jeszcze jest nagrzebane, może być jakaś nieszczelność dolotu czy wydechu, może być walnięty knock sensor, bez diagnostyki trudno powiedzieć.
  11. To dowiedz się czy te koła były wymieniane na czuja czy na postawie tego co pokazały zapisy z działania AVCSu. Bo je się wymienia jak AVCS nie działa poprawnie, a skoro wymiana nie pomogła to jest inna przyczyna niepoprawnego działania AVCS. Z tym przepływomierzem też obstawiam że nie bardzo wiedzą co się dzieje i wymieniają bo może się uda. Ale nie liczyłbym na sukces bo tak można wymienić pół samochodu i nie naprawić usterki...
  12. AVCS poprawnie działa w logach? Kompresję jak rozumiem dla pewności mierzyliście po naprawie głowic?
  13. skwaro

    Kubica w F1

    Co by nie mówić, Hamilton w Q3 pokazał klasę
  14. Masz dwie opcje: grubsze okładziny albo tarcza 316mm pod mały ręczny 170mm. Pierwsza opcja jest tańsza, ale ręczny hamuje bardzo słabo,wręcz prawie wcale. Druga opcja działa ok, ale jesteś zdany na drogie tarcze DBA albo jeszcze droższe Stoptech. Ja mam u siebie drugą opcję.
×
×
  • Create New...