Jump to content

skwaro

Użytkownik
  • Content Count

    2761
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

skwaro last won the day on November 16

skwaro had the most liked content!

Community Reputation

3190 Wspaniały

4 Followers

About skwaro

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Twinscrollowy Forester 2.5XT MY04 na sterydach, Forester S-Turbo MY99

Contact Methods

  • Website URL
    www.mottomoracing.pl

Recent Profile Visitors

2680 profile views
  1. 1. rosaskc - 1 szt 2. Skwaro - 1 szt.
  2. skwaro

    Kubica w F1

    I znów z Kvyatem...
  3. skwaro

    Kubica w F1

    Taki Groszkowy standard...
  4. skwaro

    Kubica w F1

    Mam wrażenie że tak krytykowany pałąk uratował mu życie...
  5. skwaro

    Kubica w F1

    Grubo, szkoda że nie pokazują powtórki co tam się stało Edit: pokazali, kosmos. Że on z tego wyszedł cały to tylko świadczy jaka to technika...
  6. No to już jest bardzo ok, ja mam podobnie, więcej nie ma sensu bo będzie właśnie nerwowo. Co masz zmienione w stosunku do serii?
  7. O matko, dopiero teraz zobaczyłem prędkość. Auto na hamowni mierzy się na przełożeniu najbliższym 1:1 czyli zazwyczaj na trójce jak chcesz mieć miarodajny wynik. Chyba że chcesz się pochwalić cyferkami w necie, to wtedy robisz pomiar na 5/6 biegu I to tłumaczy dlaczego masz całkiem sporo mocy, a mało momentu. Wykres strat tez nie jest miarodajny bo nie jest mierzony przy właściwym przełożeniu. Na 3 biegu przy max obrotów/prędkości powinno Ci pokazać 70-80KM strat. 40-50KM strat to masz w lekkim FWD. A co do strat, obroty na hamowni się zmieniają na luzie, czy zgodnie z prędkością
  8. To wiadomo, ale miałem na myśli że przy tym samym rozmiarze masa dwuczęściowej jest znacznie niższa niż pełnej, im większa tarcza tym różnica wieksza.
  9. Ja mam felgi 8,5", na tym siedzi Michelin Pilot Sport 4 225/50r17 i jest jak trzeba. Felga 9" i 245 to już za dużo i efekty masz na wykresie. Poświęcasz osiągi na koszt wyglądu. No ale pytanie co ma u Ciebie priorytet
  10. Szacun za przednie hamulce, podoba mi się taki setup Sam się trochę zastanawiam nad pływającymi tarczami (masa!) Co do tyłu niżej to prawda, to najtańszy sposób na większy kąt WSZ, co ma spory wpływ na to jak auto skręca. Nie wiem jak w tych Foresterach jest z zawieszeniem w porównaniu z STI, popatrz po necie czy wahacze z STI podejdą, bo jak tak to ugrasz sporo WSZ nimi i nie będziesz musiał obniżać tyłu. No i nie wiem czy gwint masz z camber plate'ami, jak tak to nimi jeszcze można trochę ugrać obracając o 180 stopni.
  11. Ok, bardzo duże masz te straty. Normalnie jest w okolicach 80KM. Moim zdaniem 245 to overkill w takim aucie, nad trakcją lepiej popracować przy zawoeszeniu. U mnie 225 daje radę. Wiesz jaki jest teraz stopień sprężania? Bo więcej momentu da Ci dużo wiecej niż pogoń za cyferkami w mocy. Teraz masz tyle samo momentu co seryjny Forester XT przy 240KM, dlatego zamiast celować w 400+ ja bym się na tym skupił, wierz mi, auto będzie się lepiej napędzać. Szczególnie że teraz po kreskach widać że auto jedzie górą, a jak jeszcze dołożysz mocy, a pod 400+ musisz dać większe turbo, to jeszcze
  12. Sprawdź napędy bo coś sporo tych strat na kołach wypluło. No i momentu dość cienko, Ty masz ten silnik odprężony?
  13. Ten portalik to taki rak dziennikarstwa, biorą dowolny render z netu i dopisują swoją historyjkę, tylko po to żeby nabić klikalność i zarobić na reklamach. A jego "redaktorzy" spamują tym po wszystkich możliwych forach i grupach motoryzacyjnych na FB.
  14. Gratulacje dla wszystkich i dzięki za głosy
  15. To nie jest zamiennik Brembo tylko 4-tłoczka Sumitomo. Odnośnie samych zacisków się nie wypowiem bo nie macałem...
×
×
  • Create New...