Jump to content

skwaro

Użytkownik
  • Content Count

    3279
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    44

skwaro last won the day on May 3

skwaro had the most liked content!

Community Reputation

4935 Wspaniały

4 Followers

About skwaro

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Twinscrollowy Forester 2.5XT MY04 na sterydach, Forester S-Turbo MY99

Contact Methods

  • Website URL
    www.mottomoracing.pl

Recent Profile Visitors

3260 profile views
  1. skwaro

    Kubica w F1

    No to pozamiatali, najładniejsze malowanie w tym sezonie
  2. To zależy co chcesz osiągnąć bo wybór masz od seryjnych przez STI 20mm aż po różne tuningowe grubsze np. Eibach czy Whiteline...
  3. No to tym bardziej dłubane bo EJ20K nie miało seryjnie HLA. Ale to nic zaskakującego, w tych autach mało kto ma jeszcze kompletnie seryjny silnik tak jak wyszedł z fabryki. Zresztą w swoim starym Forku też wrzuciłem EJ20K w miejsce seryjnego EJ205
  4. No to seria raczej nie jest bo V4 seryjnie miało już EJ20K i szklanki z regulacją od spodu na główce zaworu, wyjątkiem były tylko silniki z Forestera S/tb i T/tb z płytką na wierzchu szklanki ale innej średnicy niż w EJ205. A HLA seryjnie było tylko w EJ20G do 96 roku.
  5. No i to dokładnie napisałem wyżej, pełne szklanki zamiast hydrauliki pozwalają wyżej kręcić
  6. Pełne szklanki są lżejsze (=więcej mocy) i pozwalają wyżej kręcić silnik.
  7. Nie dokopałeś się bo w Twoim silniku jest hydraulika i nie trzeba regulować zaworów
  8. Tam masz go z boku. A pewnie mieli na myśli ten wewnątrz skrzyni. To chyba odnośnie interwałów wymiany było nie filtrów Które zresztą w skrzyniach automatycznych też widzę oczami wyobraźni jak ktoś próbuje zalewać przed montażem
  9. Spróbujcie zalać filtr przed przykręceniem w FA/FB20
  10. Ło matko, myślałem o innym aucie jak to pisałem Ale tak jak mówię, sprawdź łączenie, bo tam może być problem.
  11. To jeszcze sprawdź na łączeniu węży z nagrzewnicą i przy zaworze na grodzi
  12. Pod maską bo stamtąd jest nawiew. Dwa najczęstsze miejsca to górna część chłodnicy rozszczelniona albo pokrywa zbiorniczka tego na dolocie. Pęka na łączeniu mocowania korka z pokrywką. Czasem też nie trzyma rurka od zbiorniczka do turbo, ale U Ciebie to się nie może wydarzyć
  13. Pozbywasz się problemu awaryjnych kabli zapłonowych i centralnej cewki, pojedyncze cewki dają bardziej precyzyjną iskrę.
×
×
  • Create New...