Jump to content

skwaro

Użytkownik
  • Content Count

    1187
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About skwaro

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester 2.5XT MY04 na sterydach, Forester S-Turbo MY99

Contact Methods

  • Website URL
    www.mottomoracing.pl

Recent Profile Visitors

1149 profile views
  1. skwaro

    LPG w Subaru

    Już wiem o co chodzi, zatrzymałem się na etapie instalacji wykorzystujących fabryczne wtryski benzynowe.
  2. skwaro

    LPG w Subaru

    Oo, to nawet nie wiedziałem że tak się da, muszę poczytać
  3. skwaro

    LPG w Subaru

    A przypadkiem LPG fazy ciekłej nie jest tylko do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa?
  4. Pytanie czy latasz z ABSem czy nie. Dla mnie z ABSem agresywny klocek ma same zalety, bez pewnie już by nie było tak kolorowo
  5. Hawk hamuje ale strasznie zjada tarcze. CL5+ u mnie schodzi 2 komplety na jeden zestaw tarcz.
  6. Podobne ceny masz w innych japońskich markach, np. do Accorda VII taki reflektor kosztuje ponad 5k, taka strategia sprzedażowa. A pretensje odnośnie braku zamienników możesz mieć tylko do firm produkujących zamienniki, gdyby je robili to ceny w ASO też by pewnie spadły
  7. Masz pretensje do Subaru że żadna firma nie potrafi zrobić dobrze dopasowanego zamiennika?
  8. +włożenie to kolejne 3h, a regulacja na aucie to max 3h roboty. Ma to sens jak przy silniku jest więcej do roboty, do samej regulacji zaworów wyjmowanie jestbez sensu. Chyba że klient chce za to zapłacić to czemu nie?
  9. Kto parkował ostatnio oświnkowanym białym OBK na blachach z Lublina u mnie pod firmą przy rondzie Daszyńskiego?
  10. Albo dobrze albo tanio :-) UPG w GC STI raczej nie padały, w GTkach się zdarzało...
  11. Jeden drobny szczegół, panewki częściej padają w EJ20. A właściwie dwa - na UPG lekarstwem jest nie kompozytowa uszczelka (nawet w starszych EJ20 najmocniejsze wersje miały nie kompozyt tylko MLS) a szpilki + porządne uszczelki MLS np. Coswortha, przy upalaniu czy większej mocy dodatkowo zamknięcie bloku i oringowanie tulei.
  12. To masz dwie opcje - remap żeby dostosować mapę do wydechu albo powrót do downpipe z katem. Sam uppipe bez kata może zostać jak nie chcesz robić remapu.
  13. Upipe i downpipe wymienione na przelotowe? Bo w logach tak to wygląda, dlatego są problemy z kontrolą doładowania. Dorzuć do loga jeszcze A/F Corrrection #1, A/F Learning #1 i A/F Sensor (AFR) i wtedy będzie wiadomo. Logi zrób na 3 biegu do odcinki przy WOT.
  14. Trzeba się podpiąć interfejsem Tactrix i wyłączyć błąd na stałe. Zwykłym kabelkiem tego nie zrobisz.
×
×
  • Create New...