Jump to content

skwaro

Użytkownik
  • Content Count

    1914
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

skwaro last won the day on January 11

skwaro had the most liked content!

Community Reputation

1302 Wspaniały

2 Followers

About skwaro

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Twinscrollowy Forester 2.5XT MY04 na sterydach, Forester S-Turbo MY99

Contact Methods

  • Website URL
    www.mottomoracing.pl

Recent Profile Visitors

1834 profile views
  1. Niektóre sztywne rozpórki żeby założyć trzeba podnieść auto. Ale dokręcasz już na opuszczonym aucie na ziemię, robienie od nowa geometrii nie jest konieczne.
  2. Generalnie to woli moi jeździć zamiast swoim, bo jej ani nie przyspiesza, ani nie skręca i do tego za cichy
  3. Jak jeszcze bawiłem się w tuning bez doładowania i walczyło się o każdy KM to urwanie kilograma na każdej feldze było czuć dość mocno, przy doładowanym silniku jak ktoś nie walczy o ułamki sekund na torze nie zauważy żadnej różnicy. Ale jak ktoś się gania to urwanie tu kilograma na feldze, potem kolejnego na dwuczęściowych tarczach, następnego na dobrej rajdowej/wyścigowej oponie zamiadt nalewek zaczyna robić różnicę i w prowadzieniu i w wynikach.
  4. Powiedzcie@rosaskc żeby zważył swoje Raysy TE37 A ja najlżejsze miałem Advany RG2 17x8.5, ważyły 7,2kg sztuka.
  5. Przód zrób negatyw ile się da, tylko z obu stron taki sam, a nie jak teraz każda strona inaczej. Nad zbieżnością przodu też mogliby lepiej popracować. A śruby do tyłu potrzebujesz nr 6 ze schematu: http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_9/suspension_and_axle/rear_suspension/illustration_1/
  6. Przednie koła w delikatnym pozytywie, tylne jedno negatyw, drugie pozytyw, zbieżność tyłu skopana, zresztą widać że tył nie ruszany. Jak dla mnie totalnie skopana robota...
  7. Volk i Rays tak, Work to inna firma. A właściwie Rays to firma, a Volk Racing to jedna z linii modelowych felg tej firmy, inne to np. Gram Lights czy Versus.
  8. To często oznaka końca łożyska oporowego...
  9. Nie patrz po modelu tylko po oznaczeniu sprężyny, pierwsza liczba to długość, potem średnica sprężyny i twardość w Nm.
  10. W zawieszeniach Ohlinsa siedzą sprężyny Eibacha, zamiast dorabiać wynalazki przejrzyj ich katalog i sobie dokup odpowiednie.
  11. Bo można zrobić to na dwa sposoby - legalnie bez zmiany przebiegu w nowym i wtedy rejestracja wymiany na stacji, gdzie zapisują nowy przebieg, druga teoretycznie niezgodna z prawem, gdzie nowy licznik dopasowujesz przebiegiem do starego i diagnosta nawet nie wie że licznik zmieniłeś
  12. Bzdury opowiadają, tu masz wyjaśnienie jak wygląda zgodnie z prawem: https://czasopismo.legeartis.org/2019/12/wymiana-drogomierza.html
  13. W sensie fakturę z warsztatu za wymianę licznika?
×
×
  • Create New...