Skocz do zawartości

skwaro

Użytkownik
  • Zawartość

    487
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O skwaro

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester (prawie) S/Tb MY99, Forester 2.5XT MY04

Contact Methods

  • Website URL
    www.mottomoracing.pl
  1. Reanimacja silnika 2.5 TURBO

    Jasne, rozumiem.
  2. Reanimacja silnika 2.5 TURBO

    Jeśli to nie tajemnica to u kogo zamykasz bloki i jakiego rzędu to są koszty? Może być na PW żeby nikogo nie reklamować tutaj.
  3. Reanimacja silnika 2.5 TURBO

    Rozbierz dół i sprawdź pierścienie, będziesz miał odpowiedź na swoje pytanie
  4. temperatura w dolocie

    Macie rację, w MY99 też nie
  5. temperatura w dolocie

    Przepływka mierzy od MY99
  6. temperatura w dolocie

    W MY98 nie ma czujnika temperatury powietrza
  7. [Warszawa] - Spoty Forumowe

    O której? Bo w środę może mi się uda wyrwać na chwilę w końcu ;-)
  8. Subaru BRZ

    Kiedyś miałem Tico, też zrywało przyczepność nawet na sucho
  9. Subaru BRZ

    Patrząc na IC w zderzaku to raczej seria nie jest
  10. Subaru BRZ

    https://www.tts-performance.co.uk/single-post/2017/05/02/Subaru-BRZ-and-Toyota-GT86
  11. Gdzie zabieracie swoje Subaru ?

    Agresywnie było na Passo dello Stelvio, na tyle że banda miniaków z DE nie mogła mnie dogonić, ale z hamulców poszedł dym :-) Tu byliśmy dla widoków, poza tym szerokość drogi i nawierzchnia nie zachęcały do zapieprzania, RE002 słabo się spisują w temperaturach bliskich zera :-)
  12. Gdzie zabieracie swoje Subaru ?

    To ja pokażę filmik gdzie zabrałem swojego :-)
  13. Turbo Garret 3582

    Można, tu masz info co i jak: https://garrett.honeywell.com/products/turbo-identification/ I jeszcze to: Garrett® Part Number Standard Format: 721021-5006S A standard Garrett part number consists of 6 digits before the dash and 4 digits after the dash, followed by "S". The system will recognize the number with or without the dash. OE and OES Variations A standard Aftermarket (IAM) part number always begins with "5" after the dash. (For example: 721021-5006S) The OES part number differs from the IAM part number only in that it does not have the "S" at the end. (For example: 721021-5006) The OE part number differs from the IAM part number in 2 areas: - it begins with "0" after the dash. - it does not have the "S" at the end. (For example: 721021-0006)
  14. Turbo Garret 3582

    Z tego co pamiętam to ori turbo ma zawsze Garrett wybite na muszli, a model jest na przynitowanej tabliczce nie bezpośrednio na obudowie.
  15. Turbo Garret 3582

    Jak budujesz taki projekt to kup ori Garretta, szkoda ryzykować. Co do montażu, to pod taką moc i tak pewnie rotated setup będzie, więc zamontowanie nie powinno być problemem przy ilości innych przeróbek. Albo custom DP albo przejście z seryjnego DP na T3 i tyle. A dolot i tak trzeba rzeźbić.
×