Jump to content

skwaro

Użytkownik
  • Content Count

    1678
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About skwaro

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester 2.5XT MY04 na sterydach, Forester S-Turbo MY99

Contact Methods

  • Website URL
    www.mottomoracing.pl

Recent Profile Visitors

1511 profile views
  1. Mało które auto nie ma na korku DOT5.1; a praktycznie każdy topowy płyn jest tej kategorii. Albo nie dosłyszałeś, albo nie dopowiedzieli czemu leje się słabsze DOT4 czy nawet 3. Generalnie im lepszy płyn tym bardziej higroskopijny i żeby zachował właściwości trzeba go częściej wymieniać. Te najlepsze do sportu nawet co pół roku. Dlatego polecają lać słabsze żeby nie musieli ich wymieniać częściej niż w książce serwisowej. Jeśli chodzi o szczelność układu i wpływ na gumki to nie ma znaczenia czy zalejesz 3, 4 czy 5.1. Uszczelnienia się rozpuszczą tylko jak nalejesz płynu DOT5, który jest na bazie silikonu nie eteru glikolu jak DOT3, 4 i 5.1.
  2. DOT3, 4 i 5.1 mogą być stosowane zamiennie. Problem dotyczy tylko DOT5.
  3. Zrobiłem pierwsze testy nowej turbiny, 1.5bar przy 3200RPM na mapie dla starej turbiny. Chyba będzie jechał całkiem nieźle
  4. Tylko po tym musisz jechać na geometrię bo te przy dyfrze służą do regulacji zbieżności.
  5. Niekoniecznie, spotkałem dwa różne systemy, nie pasują do siebie zamiennie.
  6. Najtańszy upgrade hamulców to włożyć zaciski dłutłoczkowe z Forestera XT (SG) pod tarczę 294mm. Dajesz do tego tarcze gładkie Brembo, dobry klocek i będzie hamować bardzo przyzwoicie. Tylko raczej nie włożysz na to 15" felg, przynajmniej większości, chyba że jakieś rajdowe Compomotive czy coś w tym stylu, Ale tanich OEM felg 16" jest sporo. Same hamulce pasują P&P, tylko trzeba osłonę tarczy trochę odgiąć.
  7. W przypadku wału nie jest wcale to takie proste, bardzo łatwo go pogiąć podczas takiej operacji, dlatego mało kto się podejmuje to zrobić.
  8. Nie szlifuje się wałów azotowanych czyli utwardzanych powierzchniowo, bo szlif zdejmuje utwardzoną powierzchnię. Nie kojarzę żeby EJ253 miało azotowany wał jak niektóre wersje STI...
  9. Jaka skrzynia? Bo w skrzyniach z reduktorem jest na górze, w tych bez od strony pasażera na boku skrzyni i dostęp jest od spodu. Niestety podejście tam kluczem łatwe nie jest.
  10. Kiedyś tam przez przypadek zabłądziłem jak mi się zachciało trasy turystyczno-krajoznawczej do Wrocławia, finalnie wylądowaliśmy w jakiejś wiosce bez zasięgu telefonów i skończyła nam się droga. Aż musiałem odkopać ze schowka nawigację Garmina, którą jeszcze wtedy woziłem
  11. To chyba w stanie "junk" bo one w używalnym stanie chodzą sporo drożej Ale jak serio chcesz kupić to odezwij się na PW, jeszcze nie wiem dokładnie ile mi policzą cła i VAT bo mam więcej zabawek.
  12. Tylko się upewnię, odpowietrzałeś układ chłodzenia z grzaniem włączonym na maxa jak już auto było rozgrzane?
  13. Yhy, zbiorniczek brudny, plastik pałąka złamany, cybant rury wodniej usyfiony jak nieszczęście, brakuje znaczka 2.5 STI na osłonie... Jeszcze dużo przede mną P.S. Poszło PW
  14. Owszem, i to taką z tytanu jak u mnie :-) Jakby ktoś chciał taką to płyną do mnie trzy takie z JP i jedna sztuka rarytasik też z tytanu z Legacy STI BP5
×
×
  • Create New...