Skocz do zawartości

skwaro

Użytkownik
  • Zawartość

    556
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O skwaro

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester 2.5XT MY04

Contact Methods

  • Website URL
    www.mottomoracing.pl
  1. Kubica w F1

    RK kierowcą rezerwowym i testowym Williamsa
  2. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Nie, klocki są inne
  3. Pozdrawiamy sie :)

    Kto dziś Lanosem STI tak wyrwał ze świateł pod Warsaw Spire że nie zdążyłem pomachać pozdrowić :-)
  4. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Ja w forku mam te tarcze, tylko z klockami CL5+, hamują tak zacnie, że częściej się martwię czy mi ktoś w tyłek nie wjedzie niż czy wyhamuję [emoji4]
  5. Głowica forester 2.5 XT

    Tak
  6. Głowica forester 2.5 XT

    Ja mam MY04 z AVCSem na ssących
  7. Forester 2.5.xt

    Masz rację, za późno było i bzdury napisałem Siadł w kącie i się wstydzi, ej255 jest oczywiście semi closed.
  8. Forester 2.5.xt

    I katalog, który zalinkowałeś podaje ten sam numer dla turbo i wolnossaka - 11008AA950. BTW, z tego co kojarzę to EJ25 semi closed był tylko w STI i to nie wszystkich.
  9. Tajemnicza skrzyneczka

    Pewnie filtr oparów paliwa
  10. Upgrade hamulców XT MY06

    Zjeździłem kilka kompletów DS2500 w różnych autach, na różnych oponach i w różnych warunkach (lato, zima, deszcz, śnieg), nie zauważyłem żeby poza pierwszym hamowaniem hamowały słabiej niż zwykłe klocki. A jakiś czas temu przesiadłem się na RC5+ i one w każdych warunkach i zawsze sprawują się lepiej niż zwykłe klocki. No ale to moje własne zdanie poparte moim własnym doświadczeniem Być może się mylę, ale ja się nie zawiodłem P.S. Są jeszcze klocki DS Performance, które hamują odrobinę gorzej niż DS2500 ale nie trzeba ich rozgrzewać.
  11. Upgrade hamulców XT MY06

    W DS2500 wystarczy jedno hamowanie na rozgrzanie na tyle, żeby dobrze hamowały, RC5+ już za pierwszym razem hamują lepiej niż zwykłe drogowe klocki.
  12. Upgrade hamulców XT MY06

    W większości przypadków i tak problemem w drodze hamowania będzie przyczepność opony, a nie skuteczność hamulców. Mało kto lata w forku na oponach, które by pozwalały na hamowanie mocniejsze niż seryjne hamulce z dobrym klockiem typu DS2500 czy RC5+.
  13. Upgrade hamulców XT MY06

    Na jedno mocne hamowanie wystarczy seria z dobrym klockiem i w zwykłym ruchu ulicznym w większości przypadków to wystarczy. Ale żeby zahamować solidnie kilka razy trzeba coś więcej. Ja u siebie wsadziłem komplet Brembo przód i tył na dobrych klockach i tarczach i teraz jest żyleta w każdej sytuacji.
  14. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Z DS2500, torowania nie było, raczej żwawa jazda. Potem tarcze zmieniłem na gładkie Brembo + DS2500 i tych już nie pogiąłem.
  15. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Zimmermany w takim rozmiarze w poprzednim forku pogiąłem po 2000km...
×