Jump to content

Zyzol

Użytkownik
  • Content Count

    663
  • Joined

  • Last visited

About Zyzol

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    waw
  • Auto
    XV’18 2.0 oraz...

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zyzol

    Nowy XV II-generacji

    No jak zhakują Tesle, to wszystkie staną, albo nawet wybuchną A jak zhakują kilka głowic jądrowych, to też może nie być różowo
  2. Zyzol

    Nowy XV II-generacji

    Spotkał się ktoś z taką funkcjonalnością w jakimś aucie? W sumie może być to niebezpieczne. Można z automatu przymknąć w środku dziecko, albo teściową, która się guzdra. Tragedia gotowa Zdecydowanie lepsze są rozwiązania, gdy stan zamków można sprawdzić zdalnie w aplikacji na telefonie i w razie konieczności z tejże aplikacji zamknąć
  3. Zyzol

    Nowy XV II-generacji

    Auto Cię zaprasza, Ty się rozmyślasz, więc po ustalonym czasie się wkurza i zamyka. Jest logika? Jest
  4. Zyzol

    Nowy XV II-generacji

    To ma być chyba zabezpieczenie przed przypadkowym i niekontrolowanym otwarciem auta. Na myjni mam ciągłą jazdę, gdyż składają mi się też lusterka i nie mogę ich umyć Muszę to w końcu wyłączyć
  5. Zyzol

    Co zamiast XV???

    Tu się zgadzam - przez fatalnie przekombinowany słupek C, hatchback wygląda średnio
  6. Zyzol

    Co zamiast XV???

    No tak. Nie twierdzę, że są piękne same w sobie, ale nie psują bardzo dobrego wyglądu całości, a zawsze można zamaskować czarnym lakierem Biały na pewno odpada wersja szara:
  7. Zyzol

    Co zamiast XV???

    Wracając z obszaru dziwnych dywagacji na ziemię: Wnętrze wygląda na bardziej „dopasowane” porównując do XV, ale jakościowo zdaje się być na zdecydowanie wyższym poziomie (ciekawe jak na żywo). Dużo tego plastiku na zewnątrz, ale moim zdaniem wygląda bardzo dobrze i jeszcze jeden:
  8. Zyzol

    Kubica w F1

    Najpierw musiałby znaleźć się chętny na Pereza, ale jak Haas jest w czarnej d... ziurze finansowej, to kasa idąca z Perezem może im się przydać. Poza tym w poczekalni przebiera nóżkami Ocon
  9. Taki to progres na miarę dzisiejszych czasów
  10. I tu jest niestety problem. Jazda polską autostradą i ekspresówką to wojna (główną przyczyną jest patologia ciężarówkowa, ale żadna „strona” nie jest bez winy). A na wojnę trzeba być dobrze przygotowanym. Dlatego odpowiednia moc, żeby sp... do przodu i dobre hamulce, żeby sp... „do tylu” to podstawa
  11. Niestety, ale owe wyśmiewane na forum i nikomu niepotrzebne 0-100, jest jedynym parametrem podawanym przez producentów, który umożliwia porównanie dynamiki auta. Nikt nie podaje pomiarów bardziej odzwierciedlających normalne użytkowanie 60-120, 80–120, czy 100-150.
  12. Subaru przez lata wychowało sobie rzeszę klientów „dynamicznych”. Wolta i całkowite przejście na klientów „cierpliwych” spotyka się z frustracją i żalem pierwszej grupy. Uważam, że to zrozumiałe Ci którzy nie są w stanie zaakceptować takiego rozwoju wypadków, będą musieli się z marką pożegnać. Tylko tyle, albo aż tyle. EDIT: osobiście też miałem nadzieję zamienić w niedalekiej przyszłości XV na mocniejszego Forestera, ale najwyraźniej nadzieja pozostanie nadzieją
  13. Chyba łatwiej byłoby zrobić listę tych, które nie działają
  14. Lubię taki „wjazd” na forum
  15. Zyzol

    Co zamiast XV???

    Powiązanie wykształcenia z wyobraźnią, to jak mniej awanturujący się klient, bo w krawacie
×
×
  • Create New...