Skocz do zawartości

kamul

Nowy
  • Zawartość

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kamul

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy MY08 2.0
  • Zainteresowania
    testowanie, car audio
  1. Ktoś jakieś doświadczenia z Osramów? Czy do tych lamp (do duolight też) jest dodana instrukcja podłączenia, żeby ewentualnie to ogarnąć samemu (albo może ktoś ma jakieś foty z montażu). Jak rozumiem dobrze to działanie tego typu lamp to: - odpalenie silnika - załączają się same dzienne - włączenie przeciwmgielnych - załącza przeciwmgielne - zapalenie świateł mijania wyłącza światła dzienne I zestaw do takiej akcji zawarty jest w komplecie z lampami? Czy się mylę?
  2. wolne obroty legacy 2,0 IV

    Może to coś rozjaśni https://forum.subaru.pl/topic/97051-spadają-obroty-na-zimnym/
  3. Kilka pytań o demontaż: - Jak wyjmujecie tę ramkę (na zatrzaski, jeśli tak to czy ktoś mógłby np. w paintcie zaznaczyć gdzie podważać?) - W wersji z zegarkiem czy kable są odpowiednio długie tzn, można to względnie wygodnie wyciągnąć? - Czy ktoś ma schemat wiązki która idzie do zegarka, może udałoby się stamtąd podkraść prąd zamiast ciągać z zapalniczki? - Jakich narzędzi używacie do demontażu - wystarczą palce, czy zestaw do zdejmowania plastików wskazany? - Czy klapkę w wersji ze schowkiem można bezpiecznie (tzn. tak żeby można było wrócić) zdjąć - jak? Myślę, że takie info przyda się nie tylko mnie.
  4. spadają obroty na zimnym

    Może pomóc też samo czyszczenie, choć u mnie wymagana była wymiana.
  5. spadają obroty na zimnym

    Co prawda w innym aucie, ale kiedyś miałem podobny problem to pomogła wymiana silniczka krokowego. Przy okazji zostały zmienione świece i przewody też na pewno nie zaszkodzi.
  6. słabo świecące reflektory

    A dałbyś może radę klepnąć jakiś manual. U mnie jeszcze nie narzekam ale dla potomności mogłoby się przydać jak to rozebrać. Koszt regeneracji pewnie wtedy maleje
  7. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Zalany millersem 5w30, wymienione filtry oleju, powietrza i kabinowy. Wymiana na zimowe koła
  8. Ok, dzięki to odpuszczam, im mniej elektroniki tym lepiej
  9. Podłączę się pod pytanie, lecz z goła odwrotnie. Czy Legacy IV można zrobić, żeby lusterka zamykały się razem z autem - jak?
  10. SWAP hamulców

    Dzięki za rozjaśnienie sytuacji. To tylko rodzi pytanie czy swap ma sens czy zmiana tarcz i klocków na "lepsze" nie będzie wydajniejsza. Po swapie i tak taka sytuacja byłaby raczej wymuszona więc wynik pewnie byłby nieco przekłamany.
  11. SWAP hamulców

    Czy może do H6, specB były stosowane tarcze i 294 i 316 (i wychodziły różne wersje zacisków)? Przeglądając tarcze w sklepach internetowych widzę po prostu, że 294mm mają niby pasować do 3.0.
  12. SWAP hamulców

    Zrobię mały odkop. Czy sam Swap przodu dla legacy N/A z wersji SpecB ma szansę dać odczucie w poprawie działania hamulców? Jestem "przyzwyczajony" do takich jak fabrycznie mam teraz, ale wolałbym "ostrzejsze" heble (kwestie klocków/tarcz chwilowo pomijam - miałem kiedyś wrzucone zielone EBC z jakąś sportową tarczą do Hondy i szału nie było). Interesuje mnie tylko rozwiązanie P&P. Jak się nie da to zostaje jak jest Chyba, że bez wymiany przód + tył w ogóle nie warto podchodzić do tematu.
  13. Pomoc

    Poszło. Trzymam kciuki za rodziców i malucha.
  14. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Tu dała radę pasta bhp ale jeszcze autosolem planuje to wypolerowac jak trzeba
  15. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Umyty. Świeży rainx na szyby i przede wszystkim pełna konserwacja. No i udało mi się wstępnie wyczyścić osłony wydechow że w końcu trochę się błyszczą
×