Jump to content

skwaro

Użytkownik
  • Content Count

    1267
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About skwaro

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester 2.5XT MY04 na sterydach, Forester S-Turbo MY99

Contact Methods

  • Website URL
    www.mottomoracing.pl

Recent Profile Visitors

1196 profile views
  1. Nie wiem czym robiłeś logi, albo wrzuć w formacie csv albo zrób jeszcze raz. Wymiana lambdy nie wymaga ponownego strojenia lpg, o ile mapa lpg nie była robiona na wadliwej sondzie.
  2. Z polifta możesz zostawić wnętrze, jest trochę inne ale pasuje, całe zawieszenie, alternator, rozrusznik, kompresor klimy, i trochę pierdół spod maski. Klapa tył powinna pasować. Lampy tył też bo są ładniejsze w polifcie.
  3. Chłopie przestań zgadywać, bo narażasz człowieka na grube koszty. Zawory EGR są dwa w tym aucie i nie mają na to wpływu. A ich wymiana to ponad 2000 złotych.
  4. Zostaw rozrząd w spokoju to po pierwsze. Po drugie zrób porządną diagnostykę parametrów silnika na PB, np Romriderem. I dopóki na PB nie zacznie jeździć poprawnie to LPG nie dotykaj.
  5. Kanał jest niepotrzebny, wystarczy podnośnik
  6. Uważaj na taśmę zwijaka pod kierownicą i na kabelki żeby nie pourywać. Nakrętka jest z tego co pamiętam na klucz 19 albo 22. No i po odkręceniu trzeba użyć siły żeby ją zdjąć z wieloklinu Gałka się odkręca, powinna pójść bez większych problemów.
  7. Wyjmij starą lampę i porównaj, musisz wyciąć otwór z dwoma ząbkami żeby żarówka miała się jak zatrzasnąć. Odkręcasz dwie śrubki i ciągniesz do siebie, od zewnątrz są 3 zatrzaski. Aku odpinać nie musisz, wystarczy wyłączyć zapłon.
  8. Przeciwmgielne jest z drugiej strony, po naszej jest tylko miejsce na nie. Wystarczy wyciąć w plastiku otwór pod żarówkę i będzie ok. Z drugiej strony wkładasz jakąkolwiek żarówkę bo inaczej widać otwór w lampie przez klosz. Reszta jest tak samo. Ja mam u siebie zamontowane lampy JDM.
  9. Akurat Apple jest bardzo dobrym przykładem planowanego starzenia produktów, poczytajcie sobie jak zrobili żeby celowo każda kolejna aktualizacja spowalniała telefon zmuszając użytkownika do kupna nowego :-)
  10. Odnośnie planowanego starzenia produktów to najlepiej temat określił kiedyś pewien inżynier wyścigowy mówiąc że jak się silnik nie rozpadnie zaraz po wyścigu to znaczy że dał ciała bo mógł zrobić go bardziej wysilonego, ze słabszych ale lżejszych materiałów co dodałoby mocy, itd. Tu jest podobnie, tylko driverem jest ekonomia nie osiągi, jak auto się nie popsuło po zaplanowanym przebiegu to znaczy że niepotrzebnie wydali pieniądze na trwałe komponenty, można było to auto zrobić taniej i zarobić na nim więcej. Producentom nie zależy na trwałości bo klient ma kupić nowe auto po zadanym czasie, a jednocześnie musi pokazać że nowe auto jest lepsze co też ma zachęcać do kupna. Dlatego kasa idzie na innowacje, ale nie na trwałość komponentów.
  11. S2k prowadzi się rewelacyjnie, ale jest bardzo wymagająca od kierownika i nie wybacza błędów. Dlatego przegięcie kończy się spinem, chyba że masz bardzo szybkie rączki. Ludzie się z tego powodu rozwalali i dlatego w polifcie jest już kontrola trakcji.
  12. Ledów nie szukałem, zwykle są dostępne w skepach internetowych za grosze, wystarczy poszukać w Google. Nie będę wklejał linka bo mnie pogonią za łamanie regulaminu
×
×
  • Create New...