Jump to content

olo11

Użytkownik
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

About olo11

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Trójmiasto
  • Auto
    OBK2.0D MY12

Recent Profile Visitors

253 profile views
  1. Tak jak napisalem wczesniej,nie moglem od goscia wydusic dokladnej przyczyny, enigmatycznie stwierdzil ze mialo to zwiazek z przekladnia kierownicza, cos wyregulowali, dokrecili i nasmarowali jak to mech.powiedzial. Generalnie byl skuteczny w tych dzialaniach bo do teraz jest spokoj. Czasem tak jest ze jak ktos jest dobry w swoim fachu to nie specjanie sie dzieli ''know-how'' i w sumie nic w tym dziwnego, bo czesto placimy nie tyle za czyjas prace ale za wiedze.
  2. MY20 raczej napewno niczym oszałamiajacym jezeli chodzi o silniki w EU nie zaskoczy, więc chyba czas spiąć poślady i podjąć męską decyzję i zakończyć te rozważania, kupować nie kupować,poczekać jeszcze.
  3. Z innej beczki ale na temat, sprawa dotyczyła SBD MY12,samochód miał może 25-30 tyś.przebiegu,przy dohamowywaniu przy skręconych kołach,vmax 5-10 km/h owe tajemnicze stuki o których sporo było w odniesieniu do MY 15 w górę. Do dzisiaj nie dowiedziałem się co było przyczyną ale wsadziłem mechanika do samochodu,jazda na parking kółeczka kręcić i jedyne co usłyszałem to: Wiem co to jest...I nie były to hamulce.Problem nie powrócił.
  4. Nie do końca chyba,nie widziałem SI Drive ale faktycznie jednostki metryczne są tak jak w EU spec. Nawiewy na tył są w zaleznosci od wersji i jest to co mi się podoba,europejskie relingi w wersji Premier.Wybór aut na tamtejszym rynku jest spory,dużo aut w komisach dealerskich, ceny dość wysokie ale samochody młode. Myślę nad zakupem już pół roku i nie mogę się zdecydować, a że będzie drogo to wiem,MY17-18 po podliczeniu wszystkich kosztów circa 200k pln. Kupa forsy. Z drugiej strony naprawa rozbitka to nie moja bajka. Nie mniej jednak gdyby H6 był u nas dostępny kosztował by nie mniej niż w 2012 roku czyli ok 220k pln w zależności od kursu euro.
  5. Nie jest tak źle z tym spalaniem,fakt autostrady i ekspresówki robią swoje,no i bryła/prześwit samochodu również nie pomagają. 8.2 l/100 km średnio na odcinku Trójmiasto - Karpacz z czego 600 km drogami szybkiego ruchu 140 do 170 km/h chwilami, 4 osoby,ciężki wózek i bagaże.Ostatnio byłem w Lublinie i wystarczyło zjechać z A1/A2 a spalanie spada znacznie.Poza tym bardzo wygodny wóz i bezstresowe wyprzedzanie na trasie.A jak ktoś chce to i poniżej 6 litrów zejdzie ( żony są chyba najlepsze w tej dziedzinie, proszę mnie o dyskryminację nie oskarżać
  6. Zgadza się,często można spotkać się z takim podejściem kupujących, ale jeżeli auto ma kosztować więcej niż średnia rynkowa to niech tak będzie,jestem gotowy zapłacić ale niech to będzie porządny wóz.Nie ma nic za darmo,jeżeli coś jest dobre to będzie kosztować i albo się to akceptuje albo szuka czegoś tańszego. Oczywiście to nie zwalnia nikogo z uczciwości,takiej czysto ludzkiej po prostu.
  7. Bo pewnie trzeba było wyhamować, żeby wyprzedzanemu nie wjechać w tył, ale jak kto jeździ i planuje manewry z wyprzedzeniem to już jego sprawa
  8. W marcu, katalogowo ok 175k pln,kupiłem za 150k pln.Wersja Comfort navi, miał być H6 ale 48 tyś różnicy zdecydowało,chociaż dziś bym się nie zastanawiał i brał H6
  9. U mnie było prawie 25 tyś,ale fakt w ferworze kupowania może gdzieś tam zniknąć coś bokiem,nawet człowiek nie zauważy
  10. Nieźle,kupowałem OBK w 3-city ale komplet 4 felg na lato, dokładnie identycznych jak te na zdjęciu,ASO we Wrocławiu sprzedało mi za circa.1600 z groszami w 2013 roku,fajnie wyglądają i dobra jakość względem ceny po 6 latach eksploatacji.
  11. Klucz pewnie mieli tylko zapomnieli Kierowco! ,po przeglądzie w ASO nie zapomnij skontrolować wszystkich podzespołów pojazdu które podlegały kontroli na przeglądzie dla bezpieczeństwa ludu pracującego miast i wsi. Trzy razy sprwadzam dokrecenie śrub jak coś robię przy kołach,sam sobie nie wierzę a co dopiero komuś. To chyba znak czasów...wszystko szybko,szybciej,najszybciej a potem zonk.
  12. Chcieć to móc ale w przypadku EU i Subaru to może być bardzo trudne. Oczywiście że wszyscy liczą na nową ofertę silnikową w EU, ale moja cierpliwość się kończy, poczekam jeszcze na nowy model, jeżeli nic się nie zmieni, ściągam H6 z Kanady albo zmieniam markę.
  13. No to czekamy na nowego OBK 2020 oby również z tym silnikiem... i nieważne na jakim rynku.
  14. Już dawno przestałem zwracać na to uwagę, to zjawisko jeżeli można to tak nazwać występuje u mnie praktycznie od nowości.Ponieważ auto trzymam w garażu więc zauważyłem to dopiero jak postał na mrozie.Odpalony przez pierszych kilka,kilkanaście km w zależności od temp.otoczenia wydaje z siebie takie właśnie buczenie,rezonans cholera wie jak to nazwać w podobnym zakresie obrotów 2000-2300,przy przyspieszaniu/odejmowaniu gazuJak tylko złapie temperatury milknie i pracuje normalnie. Nic niepokojącego z silnikiem się nie dzieje,nalot 70kkm. Kiedyś coś podobnego miałem w Toyocie z D4D i również nie oznaczało to żadnych problemów z autem,występowało tylko przy większych mrozach.
  15. Miałem podobną sytuację,coprawda nie po wymianie oleju, tylko samochód stał na stromym podjeździe do garażu i po uruchomieniu silnika kontrolka się zapaliła i zgasła po dość długiej jeździe.O ile dobrze pamiętam to istotna jest odpowiednia temp.oleju żeby ustrojstwo się skasowało
×
×
  • Create New...