Skocz do zawartości

siara76

Nowy
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O siara76

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk
  • Auto
    Legacy 2.0 165. Km

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. siara76

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Lakier renoskór z alledrogo 8 zeta,rozpuszczalnik nitro ,papier ścierny 600 i 1000 ,alkohol do odtłuszczenia i kilka godzin robory Najpierw przemycie kierownicy nitro,porem papier ścierny 600,następnie 1000 odtłuszczanie suszenie i malowanie gąbką 4 krotne
  2. siara76

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    A ja dzisiaj przeprowadziłem renowację skórzanej kierownicy
  3. siara76

    Legacy IV zwiększenie prześwitu

    Ok dzięki w takim razie muszę jeszcze podjechać na warsztat
  4. siara76

    Legacy IV zwiększenie prześwitu

    A jak sądzicie po dołożeniu dystansow trzeba zbieżność robić???
  5. siara76

    Legacy IV zwiększenie prześwitu

    Broda mi nie tyle o podniesienie chodziło ile o wyrównanie
  6. siara76

    Legacy IV zwiększenie prześwitu

    Ja podniosłem legasia z tyłu aby się wyrównał bo jest gaz i mam zamiar założyć hak takimi o to z tego ogłoszenia https://www.olx.pl/oferta/dystans-podwyzszajacy-subaru-legacy-outback-CID5-IDhIjhr.html A efekt jest taki jak na foto
  7. siara76

    Chat tak czy nie?

    Ok właśnie o taką rozmowę mi chodzi czy jest czy nie jest potrzebne...
  8. siara76

    Chat tak czy nie?

    Dlaczego? Jestem na kilku innych forach i chat zdaje b.dobrze egzamin
  9. siara76

    Chat tak czy nie?

    Chciałem na ogólnym forumjak mozna by przenieść z góry dziękuję i sorki Dzięki no szkoda że nie działa wiele spraw możnaby załatwić i dowiedzieć się od ręki
  10. siara76

    Chat tak czy nie?

    Witam mam takie pytanko do forumowiczów jak i administracji czy była by możliwość utworzenia chata Możnaby w pilnych i mniej pilnych sprawach poradzić się koleżanek i kolegów bez konieczności zakładania kolejnych tematów,ktorych jest bez liku..! Może na zasadzie referendum szanowni forumowicze się wypowiedzą Chciałem na ogólnym forumjak mozna by przenieść z góry dziękuję i sorki
  11. siara76

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Syn adama brawo za chęci i pomysłowość chcieć znaczy móc!!!
  12. siara76

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    555marcin allego
  13. siara76

    Czego słuchacie 'za kółkiem'?

    A ja to uwielbiam
  14. siara76

    Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    I tak dokonało się wydech zrobiony olej wymieniony dystanse załozone operacja udana teraz tył stoi minimalnie wyżej ale jestem zadowolony. Trochę rzeźby było ale ok teraz mam pytanie czy po takiej operacji robienie zbieżności jest kinieczne? A więc tak to wygląda po wymianie niestety nie zrobiłem zdjęcie przed No i nowa świnak
  15. siara76

    Pozdrawiamy sie :)

    Sumo witam ! Tak też myslałem że nie przypadkowe miejsce wybrałeś dzięki do zaś
×