Teddy26

Użytkownik
  • Zawartość

    108
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Teddy26

  • Ranga
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 04.05.1987

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Biała Podlaska
  • Auto
    Subaru Legacy GX Limited 2.5
  • Zainteresowania
    Życie seksualne mrówek

Ostatnio na profilu byli

232 wyświetleń profilu
  1. Pozdrawiam Kierownika forestera zaparkowanego na osiedlu podmiejska w Białej Podlaskiej
  2. Będzie ok Trochę zmieni się kolor podświetlenia na bardziej żółty ale to raczej nie problem No chyba że jesteś perfekcjonistą i chcesz żeby wszystko było jak w dniu wyjazdu z taśmy produkcyjnej PS. wrzuć zdjęcia auta, pochwal się
  3. Przycisk świateł awaryjnych ma wymienną żarówkę Przycisk CRUISE równiez ma wymienną zarówkę. Nie pamiętam dokładnie ale chyba 1,3W z długimi wąsami. Trochę jest z tym zabawy Natomiast podświetlenie zegarów to W3w T10 Wymiana zarówek podświetlenia zegarów opisałem w swoim wątku Legacy. Załóż zwykłe bez kapturków i bedzie git
  4. Rownież pozdrawiam kierownika powyższego OBK I , spotkanego dzisiaj w Białej Podlakiej
  5. Pozdrawiam kierownika czarnego Forestera III na blachach PZ mijanego dzisiaj około godz 10 na ul Chrobrego w Wawie. Było Machane i odmachane
  6. Pozdrowienia z dzisiaj z godz ok 9:30 dla kierownika zestawu granatowy outback II + duża przyczepka mijanego po trasie Wawa-Radom
  7. To ja też coś dorzucę Mam Legacy 2.5 MY99 w wersji GX Limited. Climatronic, Skrzynia automat, skóry itp itd:) Po prostu rewelacja Auto obecnie ma prawie 350kkm i przebieg ciągle rośnie. Instalacja gazowa montowana u Jako przy przebiegu ok 200kkm. Koszt instalacji 3500zł. Nie było żadnych problemów z instalacją. Wtryskiwacze padły po 130kkm Według mnie silnik idealny do gazu. Spalanie oczywiście zależne od stylu jazdy. Jeżdżę więcej w ruchu miejskim więć oscyluje to między 12-13 litrów. Mojej kobiecie średnia wychodzi o prawie 2 litry niższa (dla mnie to nie jazda ) W aucie oprócz napraw bieżacych nie było większych usterek. Jak to w 2.5 robione UPG Auto prowadzi się świetnie i daje mnóstwo radości z jazdy. Skrzynia automatyczna zwiększa komfort prowadzenia auta- stary poczciwy japoński automat. Przy zakupie warto poszukać egzemplarza w jak najlepszym stanie blacharskim. Niestety korozja tylnych nadkoli to standard. Miałem prę ognisk korozji ale już zostało to usunięte. Auto napewno godne polecenia Oto moja perełka
  8. Wrzuć zdjęcia Wszyscy chętnie zobaczą
  9. Pozdrowienia dla Kierownika Outbacka spotkanego po trasie do wawy w miejscowości Kobierne
  10. Kupiłeś legacy III ?
  11. Ja mam założony 540A 60Ah boscha S4 024. Nie wiem co jest polecane, ale wiem ze wybór jest ograniczony. I wybrałem boscha. Jeżeli chodzi o tarcze i klocki tył to sprawdzę średnicę. Ja zakładałem klocki i tarcze TRW. Dobra jakość w rozsądnej cenie.
  12. Pozdrawiam kierowcę czarnego Outbacka o nr KNS mijanego dzisiaj w Białej |Podlaskiej Zauważyłem w ostatniej chwili i nie zdążyłem odmachnąć, ale pozdrawiam
  13. Tam są dwie śruby. Jedna jest od regulacji maksymalnej wysokości podnoszenia a druga od regulacji docisku, to jest to o czym mówisz. Szyba nie może podnosić się zbyt wysoko bo niestety po pewnym czasie uszkodzi uszczelkę.
  14. Rozumiem ze chodzi o górną krawędź szyby? Problem ze sztywnością nadwozia? Dach raczej Ci się chyba nie opuścił Przede wszystkim to pochwal sie zakupem i wrzuć jakieś fotki
  15. Ktoś grzebał przy drzwiach? Ogólnie dziwna sytuacja. Możesz zawsze ściągnąć boczek drzwi i są tam śruby ustalające maksymalną wysokość podnoszenia. innych pomysłów brak... Ja tak miałem z szybą drzwi kierowcy. Zapierała o uszczelkę. Ale regulacja załatwiła sprawę