Skocz do zawartości

Narrator

Użytkownik
  • Zawartość

    333
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Narrator

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 20.01.2018

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Impreza 2.0 na

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Narrator

    Zsunął się pasek klinowy WRX MY06

    Jak pasek jest cały to wystarczy poluzować napinacz, poprawić pasek i naciągnąć. Luzujesz śrubę oznaczoną czerwoną strzałką a później odkręcasz tą niebieska do momentu aż pasek będzie można założyć.
  2. Narrator

    Montaż tylnego stabilizatora

    Właśnie o wahacz mi chodzi. Na niektórych aukcjach był opis "drążek wahacza" widać źle to opisałem. Dzięki wielkie, poszukam tych zaślepek.
  3. Narrator

    Montaż tylnego stabilizatora

    Cześć Chciałbym sobie zamontować w bugu sedanie tylny drążek stabilizatora. Kupiłem w tym celu drążki wahacza z mocowaniami z wrx'a oraz mocowania staba Czy ktoś już przerabiał temat i jest mi w stanie podpowiedzieć jak wyciągnąć tuleje z drążka? Siedzą super mocno a ja chciałbym wsadzić nowe. I gdzie umieścić mocowanie staba? Nie znalazłem żadnych otworów gdzie mógłbym to przykręcić. Stabilizatora jeszcze nie kupiłem więc może ktoś się wypowie czy brać cywilny czy jakiś z wrx/sti? Z góry dzięki. Pozdrawiam
  4. Narrator

    Trzęsie po wymianie sprzęgła

    Wymiana koła zamachowego na nowe rozwiązała problem.
  5. Narrator

    Bąble w zbiorniczku, nie UPG!

    Co prawda ja mam Impreze w wersji dla biedaków ale taka właśnie mała nieszczelność na łączeniu aluminium i plastiku na chłodnicy powodowała u mnie pojawianie się bąbli w zbiorniku przelewowym.
  6. Narrator

    Docisk - znajdź 3 różnicę

    Waga identyczna Nie mogę się doszukać żadnej różnicy. Jakby nie było napisów to bym nie zgadł który jest który. Kiedyś z ciekawości założe zamiennik. Mam wrażenie że jedyna różnica jest w cenie.
  7. Narrator

    Docisk - znajdź 3 różnicę

    Witam Zagadka jak w temacie. Kto potrafi wyjaśnić czym się różni oryginalny docisk exedy od zamiennika exedy? Bo jedną z różnic której nie da się przeoczyć jest cena: 600 zł vs. 150 zł A tak poważnie nie chodzi o różnice w napisach i znaczkach. Czy do oryginalnych docisków użyte są inne / lepsze materiały? W wadze i wykonaniu tych docisków nie widzę żadnej różnicy i zastanawiam się dlaczego jest taka przepaść cenowa. Pozdrawiam
  8. Narrator

    Błąd P0336

    Dla mnie 1200 zł to jednak "drogo" i jak płacę tyle za komplet sprzęgła to oczekuję że będzie działało prawidłowo. Tym bardziej że mogłem kupić zamiennik exedy za 400 zł.
  9. Narrator

    Błąd P0336

    Tak. Ja swój problem opisałem dość obszernie w tym temacie: W skrócie chodzi o to że zamontowałem oryginalny komplet sprzęgła, sfrezowałem, wyważyłem i wyszlifowałem koło zamachowe. Wymieniłem wszystko co ma jakikolwiek związek ze sprzęgłem. Wszystko nowe i oryginalne. A sprzęgło szarpie. W momencie kiedy puszczam pedał sprzęgła i zaczyna "brać" to autem telepie potwornie. Podobnie przy redukcji z 3 na 2 bieg. Mam już nawet nowy zamach ale jeszcze nie zamontowałem. Póki co moje podejrzenie pada na docisk. Tarcza docisku jest przekrzywiona względem obudowy. Ale dziwne jest to że dostałem nowy docisk w ramach gwarancji który jest tak samo krzywy. Jakie Ty miałeś problemy?
  10. Narrator

    Błąd P0336

    Rozrząd mi przeskoczył pewnie dlatego że szarpie Problemu ze sprzęgłem jeszcze nie rozwiązałem. ASO i 2 niezależnych mechaników rozkłada ręce. Jedyne co mógłbym jeszcze wymienić na nowe to koło zamachowe. Jak rozwiąże problem to dam znać w wątku ze sprzęgłem.
  11. Narrator

    Błąd P0336

    Zwróć uwagę czy masz nad kołem wału korbowego prowadnicę paska rozrządu. Mi w ASO powiedzieli że jej brak mógł spowodować przeskoczenie. Cena pasztetowa: http://allegro.pl/ogranicznik-paska-rozrzadu-centralny-subaru-nowy-i6656774258.html?bi_s=internal&bi_c=R8B9KokM7F9&bi_m=motoryzacja-art-offer-carousel&bi_term=poradnik
  12. Narrator

    Błąd P0336

    Miałem ten błąd tydzień temu. Samochód nie chciał przyśpieszać. Okazało się że rozrząd przeskoczył o 1 ząbek.
  13. Narrator

    Parę pytań

    Serwisówka podaję ciśnienie sprężania w przedziale 142 - 171 psi. Jak umiesz zmienić świece to kompresję też sprawdzisz. Ale jak chcesz to zrobić sam to musisz mieć manometr z wężem wkręcanym w gniazdo świecy. Ja w GD sedan (bugeye) też mam ISOFIX.
  14. Narrator

    Osłona Rozrządu

    Widać że pompa była zmieniana więc pewnie razem z rozrządem. Stan paska możesz sprawdzić zdejmując część osłony rozrządu z lewej głowicy (3 śrubki). Nie wiem jaka jest rola tej uszczelki i na ile jest ważna ale żeby ją założyć będziesz musiał zdjąć pompę wody a co za tym idzie rozrząd. Jak umiesz to zrobić to ja bym założył ale jam masz płacić to nie wiem czy warto Tu np. piszą że uszczelka nie jest konieczna https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2650857
  15. Narrator

    Osłona Rozrządu

    Na pewno brakuję uszczelki między pompą wody a blokiem silnika 21116AA010
×