Jump to content

Narrator

Użytkownik
  • Content Count

    577
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

102 Wspaniały

About Narrator

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 01/20/2018

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Impreza 2.0 na

Recent Profile Visitors

1284 profile views
  1. Witam Czy ktoś z Was ma może doświadczenia z komisem MAR-TOM w Gnieźnie? Przymierzam się do kupna tam samochodu. Pozdrawiam
  2. Podejdzie do forka. Mam ten kolektor już prawie rok w imprezie. Ale kupiłem u źródła na ebay o wiele taniej. Co do wykonania to jestem mile zaskoczony. Spodziewałem się tak jak piszę @rześki puszki po piwie ale blacha jest konkretnie gruba. Całość sprawia wrażenie naprawdę solidnej konstrukcji. Jedyny problem jest taki że kolektor jest niżej niż oryginał i dotyka osłony silnika. Ale po owinięciu go bandażem nic się nie dzieje.
  3. Janikowo. Pracuje w sąsiedztwie tego zakładu. Robiłem u nich kolektor. Właściciel bardzo trudny ale najważniejsze że pracownicy znają się na robocie i generalnie jest dobrze.
  4. http://www.motodiagnostyka.com/tester-diagnostyczny-serwisowy-select-monitor-iii-interfejs-subaru-select-monitor-3-p-337.html
  5. No ale skoro @ewemarkam napisał że zdiagnozował upg za pomocą testu CO2 to znaczy że są przedmuchy z komory spalania do układu chłodzenia
  6. Poprawcie mnie jeżeli się mylę ale czy prawidłowa kompresja nie powinna wykluczyć upg?
  7. U mnie skończyło się na wymianie zwrotnicy. Jak sobie poradziłeś z urwaną śrubą?
  8. Rozumiem że to na postoju? Mam tak samo w imprezie z tym silnikiem. Termostat OEM. W trakcie jazdy oscyluje w granicach 85-90.
  9. To jest dobre. Ja stosuję przy każdej zmianie oleju. Jeżeli rzeczywiście będziesz zmieniał drugi raz to możesz zastosować tę płukankę.
  10. Też bym zaczął od regulacji luzów zaworowych. Możesz nawet sam sprawdzić luzy. Wystarczy zdjąć pokrywy zaworów i kupić szczelinomierz za 20 zł. Będziesz wiedział czy płacić mechanikowi albo jak już zdejmiesz pokrywy to nie ma filozofii żeby samemu to wyregulować Jak ogarniesz kwestię zaworów to proponuję zmierzyć ciśnienie sprężania w cylindrach. Dużo Ci to powie o kondycji silnika i będziesz wiedział czy inwestować w kolejne części czy może w remont. Proponuję też zająć się częściami eksploatacyjnymi jak np. filtr paliwa i powietrza. Są to niedrogie rzeczy a jeżeli nie wiesz czy były wymieniane to i tak musisz to zrobić. Po wymianie filtra paliwa możesz zmierzyć ciśnienie w układzie paliwowym. Zamiast wymieniać na ślepo części zacznij wykluczać rzeczy o których piszę a które nie generują za dużych kosztów. Kup kabel KKL VAG (50 zł) i za pomocą darmowego programu możesz podejrzeć większość parametrów z czujników. Sprawdzisz czy czujnik temp. nie pokazuje głupot albo sprawdzisz jakie ciśnienia odczytuje MAP sensor w kolektorze ssącym, czy masz dobrze skalibrowany czujnik położenia przepustnicy (jak go kiedyś źle ustawiłem to miałem podobne objawy do Twoich). Mam ten sam silnik. Gdybyś potrzebował jakiś wartości do porównania to nie ma problemu. Skąd jesteś?
  11. Wypadałoby napisać w jaki sposób sprawa sterownika została rozwiązana
  12. Odświeżyłem felgi. Gdyby ktoś szukał firmy w poznaniu od regeneracji felg to polecam zakład na Morasku. Mają bardzo ładny złoty.
×
×
  • Create New...