Jump to content

Narrator

Użytkownik
  • Content Count

    554
  • Joined

  • Last visited

About Narrator

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 01/20/2018

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Impreza 2.0 na

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W końcu znalazłem czas i zabandażowałem wydech taśmą bazaltową z allegro. Z ciekawości sprawdziłem jaka jest temperatura powietrza w dolocie przed i po tym zabiegu. Odczytałem temp. zaraz po przyjechaniu z domu do warsztatu a później poczekałem do załączenia wiatraka chłodnicy i odczytałem ponownie. Tak samo po montażu bandaża i powrocie do domu. Nie wiem ile w tym zasługi taśmy a ile przypadku i wpływu innych czynników ale wskazania prezentują się następująco: Przed (temp. zewnętrzna 21 C) Po (temp. zewnętrzna 24 C) A tu można się pośmiać.
  2. Filtr oparów paliwa. Raczej nie ma tam ciśnienia.
  3. Wszystkie 2.0 125KM są SOHC i luzy reguluje się śrubkami bez wyciągania silnika.
  4. Nie chcę czarnochmurzyć ale montowałem tuleje febesta do przednich wahaczy i musiałem zmieniać po 10tys. km. Podobnie poduszka skrzyni.
  5. Wygląda na bardziej wytartą niż u mnie. Wymiana powinna pomóc. Jakby co to mam nowy czujnik na sprzedaż. Zeby mieć pewność możesz jeszcze sprawdzić wskazania czujnika przy pomocy romraidera.
  6. Ja mam taką jak na zdjęciu w imprezie wolnossącej. Kupiłem Febesta i po tygodniu musiałem zamieniać na OEM bo skrzynia strasznie latała przy zmianie biegów zwłaszcza 1 -> 2. A to impreza bez turbo także do WRX tym bardziej zalecałbym OEM. Pod silnikiem mam Febesta już pół roku i póki co ok.
  7. Czytałem o tym i postanowiłem przekonać się na własnej skórze
  8. W końcu mogę się pochwalić (o ile jest czym). Kolektor najtańszy z ebay, końcowy tłumik Proex (najcichszy) i reszta seria. Nagrywane telefonem https://photos.app.goo.gl/EXGJ1cJJzpMymUQ76
  9. Jak pisałem mocowania wykluczam. Nie ma żadnych luzów a mają może 5 tys. przebiegu. W sumie nie wymieniałem tylko gum trzymających drążek stabilizatora. Zamówiłem ale tutaj cudów się nie spodziewam.
  10. Cześć Mam następujący problem w Imprezie NA 2001: W zeszłym roku robiłem zawieszenie. Wskoczyły amortyzatory Kyb Ultra SR (cienka sztyca), sprężyny Kyb dedykowane do WRXa, łączniki stabilizatora OEM, sworznie wahacza Peders i poduszki amortyzatorów Monroe. Wszystko było super poza tym że przód auta dość mocno się podniósł. Kupiłem więc niedawno sprężyny Eibach Pro Kit na których auto ładnie usiadło ale pojawiły się stuki w przednim zawiasie na nierównościach. Co ciekawe stuka w momencie kiedy się pod coś podjeżdża. Np. jak zjadę z krawężnika to jest cisza ale jak pod niego podjeżdżam nawet gdy jest super niski to stuka. Tak samo na dziurach - wjeżdżam w dziurę to jest cicho a przy wyjeżdżaniu trzask. Przy każdej prędkości. Sprawdziłem wszystkie elementy które były montowane w zeszłym roku i nie ma się czego przyczepić. Na przeglądzie nie znaleziono żadnych luzów. Zastanawiają mnie dwie rzeczy. Podczas montażu Einachów chciałem zmienić tylne tuleje wahacza ale okazało się że bez demontażu całego wahacza jest to nie możliwe więc skończyło się na poluzowaniu śrub tulei oraz ich ponownym przykręceniu. Poza tym zauważyłem że Eibachy mają nico mniejszą średnicę niż seryjne sprężyny. Ale czy to może powodować stuki jeżeli wszystko dobrze leży i nie ma luzów? Wiem że taka diagnoza forumowa to raczej wróżenie z fusów ale może ktoś miał podobne doświadczenia albo podpowie co jeszcze sprawdzić? Pozdrawiam
  11. Ja mam Proexa już 3 lata i jestem zadowolony. Za taką kasę uważam ze warto. Wydech mam cały seryjny tylko końcówkę zmieniałem. Głośność wybierałem najniższą. Nagranie tuż po montażu. W tej chwili jest nieco głośniejszy. https://photos.app.goo.gl/xj4v1yRYmgJPAQjHA
  12. Pozdrawiam właściciela tej zadbanej imprezy która codziennie mijam w drodze do pracy. Imprezy wychodziły w takim kolorze?
×
×
  • Create New...