Jump to content

Narrator

Użytkownik
  • Content Count

    542
  • Joined

  • Last visited

About Narrator

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 01/20/2018

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Impreza 2.0 na

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak pisałem mocowania wykluczam. Nie ma żadnych luzów a mają może 5 tys. przebiegu. W sumie nie wymieniałem tylko gum trzymających drążek stabilizatora. Zamówiłem ale tutaj cudów się nie spodziewam.
  2. Cześć Mam następujący problem w Imprezie NA 2001: W zeszłym roku robiłem zawieszenie. Wskoczyły amortyzatory Kyb Ultra SR (cienka sztyca), sprężyny Kyb dedykowane do WRXa, łączniki stabilizatora OEM, sworznie wahacza Peders i poduszki amortyzatorów Monroe. Wszystko było super poza tym że przód auta dość mocno się podniósł. Kupiłem więc niedawno sprężyny Eibach Pro Kit na których auto ładnie usiadło ale pojawiły się stuki w przednim zawiasie na nierównościach. Co ciekawe stuka w momencie kiedy się pod coś podjeżdża. Np. jak zjadę z krawężnika to jest cisza ale jak pod niego podjeżdżam nawet gdy jest super niski to stuka. Tak samo na dziurach - wjeżdżam w dziurę to jest cicho a przy wyjeżdżaniu trzask. Przy każdej prędkości. Sprawdziłem wszystkie elementy które były montowane w zeszłym roku i nie ma się czego przyczepić. Na przeglądzie nie znaleziono żadnych luzów. Zastanawiają mnie dwie rzeczy. Podczas montażu Einachów chciałem zmienić tylne tuleje wahacza ale okazało się że bez demontażu całego wahacza jest to nie możliwe więc skończyło się na poluzowaniu śrub tulei oraz ich ponownym przykręceniu. Poza tym zauważyłem że Eibachy mają nico mniejszą średnicę niż seryjne sprężyny. Ale czy to może powodować stuki jeżeli wszystko dobrze leży i nie ma luzów? Wiem że taka diagnoza forumowa to raczej wróżenie z fusów ale może ktoś miał podobne doświadczenia albo podpowie co jeszcze sprawdzić? Pozdrawiam
  3. Ja mam Proexa już 3 lata i jestem zadowolony. Za taką kasę uważam ze warto. Wydech mam cały seryjny tylko końcówkę zmieniałem. Głośność wybierałem najniższą. Nagranie tuż po montażu. W tej chwili jest nieco głośniejszy. https://photos.app.goo.gl/xj4v1yRYmgJPAQjHA
  4. Pozdrawiam właściciela tej zadbanej imprezy która codziennie mijam w drodze do pracy. Imprezy wychodziły w takim kolorze?
  5. U nas też nowe koło i przy okazji trochę hamowania dostał lepszego Co to są za zaciski?
  6. A spróbuj podać 12V na pin 1 i 2 i zobacz czy otwiera się przepustnica?
  7. A co z błędami? Przecież one wskazują na czujnik położenia przepustnicy (TPS). Nie wiem jak w Twoim forku ale w mojej starej imprezie bardzo ważne jest odpowiednie ustawienie TPS po jego demontażu. Czy jak czyściłeś przepustnicę to demontowałeś TPS? Czy w Twoim forku jest możliwość jego regulacji? I przestańcie z tą adaptacją. To jakieś egzorcyzmy są
  8. Czas się przekonać na własnej skórze jak dobre są polecane na forum budżetowe sprężyny. K
  9. Nie obraź się ale bzdury piszesz. W układzie chłodzenia po rozgrzaniu płynu zaczyna panować ciśnienie które jest tym większe im cieplejszy jest płyn chłodzący. Płyn rozgrzewając się zwiększa objętość i wytwarza ciśnienie. Normalne. Płyn wydostaje się poprzez korek który otwiera się powiedzmy przy 1.08 bar (tak jest u mnie). Temperatura płynu nie rośnie w nieskończoność. U mnie maksymalnie jest 95 stopni. Oznacza to tyle że zawsze jest podobna ilość płynu który zostanie wyrzucony do zbiornika wyrównawczego. Jest to nawet potrzebne ponieważ im większe ciśnienie tym wyższa temp. wrzenia. Jak silnik stygnie to płyn zmniejsza objętość i wyrzucony nadmiar zasysany jest z powrotem do układu. Zatem w zbiorniku masz dwa stany: na zimnym mniejszy poziom a na rozgrzanym wyższy. W każdym manualu jaki widziałem jest napisane żeby dolewać do MAX. @Natka0901 sprawdzaj stan płynu w zbiorniku wyrównawczym przed jazdą i po. U mnie przy problemach z UPG zawsze po jeździe był zdecydowanie wyższy poziom płynu. A im bardziej agresywna jazda tym więcej go wywalało, czasami nawet poza zbiornik. Później układ nie był w stanie zassać całego tego płynu - stąd odgłos wody. Po wymianie uszczelki na zimnym mam zawsze poziom MAX a po jeździe mniej więcej 3 cm ponad znacznik MAX.
  10. Tu się nie zgodzę. U mnie upg objawiało się właśnie dźwiękiem przelewającej się wody. Były przedmuchy do układu chłodzenia i w trakcie jazdy wywalało płyn do zbiornika wyrównawczego. Na drugi dzień układ był niepełny i słychać było jak woda krąży w obiegu. Po rozgrzaniu ustawało ale na drugi dzień to samo. Zrobiłem uszczelkę i problem zniknął.
  11. Musisz zrzucić wał napędowy i odkręcić tylną pokrywę skrzyni biegów. Na rysunku oznaczona nr 7 http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g12/type_5/manual_transmission/mt_transfer_and_extension/illustration_2/ W niej jest uszczelniacz.
  12. Ja akurat nie mam problemu z panewką ale jakiś czas temu kupiłem silnik 2,5l i szukam kogoś kto mi go rozbierze na części, wymieni wszystko co wymaga wymiany i złoży. Żebym wiedział co wkładam do auta i nie musiał za chwilę znowu demontować.
  13. Podłączam się do pytania. Szukam fachowca już od dłuższego czasu ale bez skutku. Z kolei gdybyś chciał wiedzieć gdzie nie zostawiać samochodu to mam długą listę. Ale skoro na tym forum oficjalnie można polecić tylko ASO to - nie polecam
  14. Szukaj pod hasłem "regeneracja wiskozy".
  15. Po zakupie auta rozrząd dałem do wymiany w nie-ASO polecanym na forum. Czy tam tego nie założyli to nie wiem bo nie widziałem. Może nie było jak już kupiłem. Tego się nigdy nie dowiem. Poprawiałem sam i założyłem nową prowadnicę.
×
×
  • Create New...