Jump to content

Narrator

Użytkownik
  • Posts

    631
  • Joined

  • Last visited

About Narrator

  • Birthday 01/20/2018

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Subaru, Kia, Mini

Recent Profile Visitors

1669 profile views

Narrator's Achievements

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

144

Reputation

  1. Cześć Mam nietypowe pytanie na które nie mogłem znaleźć odpowiedzi w internecie. Jakiś czas temu w samochodzie z rzędową 4 zdejmowałem głowicę z powodu pękniętego zaworu. Głowica została w pełni zregenerowana (wymiana uszczelniaczy, prowadnic, zaworów i planowanie). Przed montażem na silniku blok (żeliwny) również został splanowany. Przejeździłem tak ok 2000 km i w tej chwili chciałbym podmienić blok w tym silniku. Zastanawiam się czy jak będę przekładał tą zregenerowaną głowicę do nowego bloku to czy konieczne będzie ponowne planowanie? Uszczelka oczywiście nowa. Czy ktoś z was miał może podobne doświadczenia? Pozdrawiam
  2. U mnie przy takich objawach pomogła wymiana koła zębatego biegu wstecznego. Okazało się że zęby nie były już w kształcie stożka tylko płaskie. Zakładam że to zgrzytanie to właśnie wycieranie zębów. A wyglądało to tak: Robiłem sam więc koszt znikomy ale trzeba było wyjąć skrzynię i ją kompletnie rozebrać. Przy okazji wymieniłem wszystkie łożyska i uszczelniacze. Jeżeli chodzi o latający drążek to sprawdź przede wszystkim pod spodem auta na końcu skrzyni czy masz taką sprężynkę: Jest ona oznaczona nr 18 i trzyma drążek żeby nie latał Sprawdź też czy poduszka nr 25 ma jeszcze gumę w środku. U mnie była ale mocno sparciała i drążek widoczny na zdjęciu latał w niej we wszystkie strony: Pozdrawiam
  3. http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_4/body_equipment_exterior/under_cover_and_exhaust_cover/illustration_1/
  4. Po co Ci większa pompa i wtryski jak do tego potrzeba jeszcze powietrza? Moc możesz zwiększyć tylko przez montaż turbo albo kompresora ale koszt będzie taki sam jak wyremontowanie silnika 300k przebiegu w WRX o którym piszesz.
  5. Ja też miałem problem bąbli w ej201. Też bez większej reguły ale najczęściej pojawiały się po mocniejszej jeździe. Kazali mi wymienić korek i odpowietrzyć układ. Nie pomogło. Jeździłem tak rok i kiedyś jak grzebałem przy samochodzie zdeptałem korek od chłodnicy. Kupiłem drugi i od tego czasu był spokój
  6. W USA wychodziły Imprezy GC RS z silnikiem ej251. Taki sam silnik co w europejskich Legacy. Może kup Imprezę z przyzwoitą blacharką i wsadź do niej właśnie ej251. Miałbyś wtedy te 165KM bez większych kombinacji.
  7. Kochanych miałeś rodziców.
  8. Co tam jest na dachu? Piorunochron?
  9. W wersji z AVLS na głowicy od strony kierowcy jest dodatkowy zawór w pobliżu osłony rozrządu.
  10. Słyszałem o tym na jakimś anglojęzycznym filmie. Bardzo polecali i prawie kupiłem tylko trochę drogi bo mała tubka za 100zł. Dzięki za odpowiedzi
  11. Witam Jaki specyfik polecacie do uszczelnienia połączenia dwóch połówek skrzyni korbowej? Czy masa uszczelniająca Reinzosil zda egzamin? Pozdrawiam
  12. Co za leń.
  13. @STRAZAK dzisiaj odebrałem wał z pomiaru i każdy czop trzyma nominał. Czy w takim wypadku też należy sprawdzać pasowanie panewek? Teoretycznie jeżeli czopy mają fabryczy wymiar i panewki będą standardowe to wszystko powinno pasować. Chodzi mi o korbowe bo główne raczej zostawię stare i będę sprawdzał pasowanie.
×
×
  • Create New...