Jump to content

Narrator

Użytkownik
  • Content Count

    610
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

131 Wspaniały

About Narrator

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 01/20/2018

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Cooper R50

Recent Profile Visitors

1455 profile views
  1. Jak prawy był wolny to dlaczego sam nim nie jechałeś?
  2. @conrad czy to normalne że na zdjęciach ta przepustnica nie jest do końca zamknięta?
  3. Może drugi masz do wersji z automatem? (16611AA090) Kiedyś szukałem z kuzynem wtrysków do jego Legacy 91 w automacie i prawie kupił 16611AA120 a okazało się że musi być 16611AA090. Ale rzeczywiście najlepiej zdemontować i zobaczyć. Może da się zregenerować.
  4. Jestem prawie pewien że numer to 16611AA120 i pasuje tylko do modeli 1990/91. Raczej nie znajdziesz nic z innego subaru.
  5. Ssak za 35k https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-impreza-subaru-impreza-gd-2003r-ID6Dxbse.html?
  6. Dziwna definicja prędkości autostradowej
  7. Mocowanie tylnego zderzaka. 57790FA161 57790FA161
  8. Ja bym sprawdził czy rozrząd nie przeskoczył. Miałem podobne objawy jak się przestawił o jeden ząbek.
  9. Na początek proponowałbym jakiś 5w30 zamiast kujawskiego
  10. Zwykłym multimetrem nie zdiagnozujesz cewki wg. manualna ponieważ w obwodzie cewki są diody. Stąd bzdury we wskazaniach omomierza. Te cewki rzadko się psują.
  11. Jest pin jak kolega wyżej napisał. A słoneczkiem nie kręć bo ono służy min. do ustawiania luzu na łożyskach dyferencjału.
  12. Przed wymiana sondy należałoby sprawdzić ciągłość wszystkich przewodów.
×
×
  • Create New...