Skocz do zawartości

Narrator

Użytkownik
  • Zawartość

    233
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Narrator

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 20.10.1982

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  1. Do czego to służy ?

    Byłem blisko
  2. Do czego to służy ?

    Pała!
  3. Demontaż kolektora ssącego bug STI

    Pamiętaj że jak już rozszczelnisz układ klimy to trzeba wymienić osuszacz. I to tuż przed nabiciem.
  4. Spoiler

    Forum niedzielnych kierowców
  5. Poziom oleju w skrzyni manulanej subaru z silnikiem 2,0

    Szukasz bagnetu w skrzyni a wrzucasz zdjęcie silnika
  6. Dławienie podczas ruszania

    Ale gdyby świece były wadliwe to problem występował by zawsze a nie tylko przy ruszaniu. W trakcie jazdy wszystko działa bardzo dobrze, samochód od razu reaguje na gaz i przyśpiesza bez zastrzeżeń. Tak mi się przynajmniej wydaję ale specjalistą nie jestem więc sprawdzę Dzisiaj zrobiłem loga romraiderem. Moment gdy obroty spadają zaznaczyłem na czerwono. Widać na nim jak przepustnica się otwiera a obroty lecą w dół w momencie jak samochód rusza.
  7. Dławienie podczas ruszania

    Świec nie brałem pod uwagę bo mają ledwie 2 kkm. Cała reszta czyli kable WN, wszystkie filtry, płyny, rozrząd itp. itd. wymieniałem po zakupie auta (4 kkm temu). Dzisiaj wrzucę logi. Może coś będzie widać. Ale tak jeszcze myślę na sprzęgłem, czy może dawać podobne objawy?
  8. Dławienie podczas ruszania

    Od kilku dni mam dziwny problem z Imprezą. Podczas bardziej dynamicznego ruszania w okolicach 2-2,5k obrotów silnik nagle jakby się dusił. Obroty spadają na chwilę w dół, samochód zwalnia i po chwili wszystko wraca do normy. Im szybciej chcę ruszyć tym to przyduszenie jest mocniejsze. Problem nie występuję jedynie gdy ruszam jak emeryt bardzo powoli puszczając sprzęgło. Mam nagrany obrotomierz w trakcie ruszania: https://photos.app.goo.gl/qARcU3d4Xg2QYKYO2 (ten metaliczny dźwięk to klucze na półce). Auto to Impreza GD NA. Może ktoś wie co mu dolega? Problem pojawił się nagle. Nic nie było grzebane. Do tej pory wymieniłem tylko filtr powietrza ale nie pomogło. Pozdrawiam
  9. GF N/A kompresor klimatyzacji

    Według http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_57/climate/compressor/illustration_1/ Kompresor z końcówką 131 był montowany w rocznikach '96 -' 97 a ten z końcówką 132 '97 - ' 98 Będzie pasował jeden i drugi.
  10. Spoiler

    A ile kosztuje takie cacko?
  11. Luźna półoś przy skrzyni

    Nie. tylko poziomo jak na filmie. Wycieków nie ma. Sprawdziłem ten luz bo ostatnio przy ruszaniu na skręconych kołach występuję lekkie poszarpywanie.
  12. Luźna półoś przy skrzyni

    Cześć Ostatnio zauważyłem że prawa półoś ma luzy w płaszczyźnie poziomej w miejscu w którym wchodzi do skrzyni. Czy to jest normalne? Jeżeli nie to czym może być spowodowane?
  13. Problem z obrotami ej20

    A odkręciłeś TPSa podczas czyszczenia?
  14. SILNIK- SZARPANIE

    Regeneracja kosztuję około 650 zł jeżeli sam wymontujesz i zamontujesz wiskozę. Ja dałem do warsztatu i płaciłem 1300 zł. Ja bym póki co zostawił wisko i skupił się na silniku. Dużo rzeczy możesz zrobić sam za grosze. Przede wszystkim: - sprawdź luzy zaworowe - rozrząd, może jest przesunięty - zdemontuj i wyczyść przepustnicę, wymień uszczelkę - jakbyś kupił kabel za 20 zł to możesz sprawdzić ciśnienie w kolektorze, zobaczyć czy nie ma lewego powietrza Koledze @niebieskiultras chodziło chyba o kostki pod kolumną kierownicy.
  15. Swiece zaplonowe

    to masz te FK20HR11
×