Jump to content

Narrator

Użytkownik
  • Content Count

    602
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

124 Wspaniały

About Narrator

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 01/20/2018

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Cooper R50

Recent Profile Visitors

1384 profile views
  1. Dziwna definicja prędkości autostradowej
  2. Mocowanie tylnego zderzaka. 57790FA161 57790FA161
  3. Ja bym sprawdził czy rozrząd nie przeskoczył. Miałem podobne objawy jak się przestawił o jeden ząbek.
  4. Na początek proponowałbym jakiś 5w30 zamiast kujawskiego
  5. Zwykłym multimetrem nie zdiagnozujesz cewki wg. manualna ponieważ w obwodzie cewki są diody. Stąd bzdury we wskazaniach omomierza. Te cewki rzadko się psują.
  6. Jest pin jak kolega wyżej napisał. A słoneczkiem nie kręć bo ono służy min. do ustawiania luzu na łożyskach dyferencjału.
  7. Przed wymiana sondy należałoby sprawdzić ciągłość wszystkich przewodów.
  8. Ja miałem u siebie w Bugu właśnie Turboworks do WRX. Musiałem tylko zaslepic wyjście na turbo.
  9. Nie brałeś pod uwagę chłodnicy Turboworks? Cała z amelinium.
  10. Nie mierzyłem tego nigdy ale zrobiłem 8,5 s. do setki. Teoretycznie Impreza RS z tym silnikiem przyśpiesza w 8,3 s. a biorąc pod uwagę że w bugu 2.0 jest krótsza skrzynia to odczucie przyśpieszenia powinno być lepsze.
  11. Ej251 jest p&p. Wiązka zostaje stara. Komputer od 201 ogarnia ten silnik. Fizycznie 251 to ta sama konstrukcja co 201 tylko inna pojemność.
  12. Najlepiej przełożyć właśnie ej251. Z wersji z automatem też podejdzie a silnik mniej zmęczony.
×
×
  • Create New...