Jump to content

Narrator

Użytkownik
  • Content Count

    567
  • Joined

  • Last visited

About Narrator

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 01/20/2018

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Impreza 2.0 na

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No ale skoro @ewemarkam napisał że zdiagnozował upg za pomocą testu CO2 to znaczy że są przedmuchy z komory spalania do układu chłodzenia
  2. Poprawcie mnie jeżeli się mylę ale czy prawidłowa kompresja nie powinna wykluczyć upg?
  3. U mnie skończyło się na wymianie zwrotnicy. Jak sobie poradziłeś z urwaną śrubą?
  4. Rozumiem że to na postoju? Mam tak samo w imprezie z tym silnikiem. Termostat OEM. W trakcie jazdy oscyluje w granicach 85-90.
  5. To jest dobre. Ja stosuję przy każdej zmianie oleju. Jeżeli rzeczywiście będziesz zmieniał drugi raz to możesz zastosować tę płukankę.
  6. Też bym zaczął od regulacji luzów zaworowych. Możesz nawet sam sprawdzić luzy. Wystarczy zdjąć pokrywy zaworów i kupić szczelinomierz za 20 zł. Będziesz wiedział czy płacić mechanikowi albo jak już zdejmiesz pokrywy to nie ma filozofii żeby samemu to wyregulować Jak ogarniesz kwestię zaworów to proponuję zmierzyć ciśnienie sprężania w cylindrach. Dużo Ci to powie o kondycji silnika i będziesz wiedział czy inwestować w kolejne części czy może w remont. Proponuję też zająć się częściami eksploatacyjnymi jak np. filtr paliwa i powietrza. Są to niedrogie rzeczy a jeżeli nie wiesz czy były wymieniane to i tak musisz to zrobić. Po wymianie filtra paliwa możesz zmierzyć ciśnienie w układzie paliwowym. Zamiast wymieniać na ślepo części zacznij wykluczać rzeczy o których piszę a które nie generują za dużych kosztów. Kup kabel KKL VAG (50 zł) i za pomocą darmowego programu możesz podejrzeć większość parametrów z czujników. Sprawdzisz czy czujnik temp. nie pokazuje głupot albo sprawdzisz jakie ciśnienia odczytuje MAP sensor w kolektorze ssącym, czy masz dobrze skalibrowany czujnik położenia przepustnicy (jak go kiedyś źle ustawiłem to miałem podobne objawy do Twoich). Mam ten sam silnik. Gdybyś potrzebował jakiś wartości do porównania to nie ma problemu. Skąd jesteś?
  7. Wypadałoby napisać w jaki sposób sprawa sterownika została rozwiązana
  8. Odświeżyłem felgi. Gdyby ktoś szukał firmy w poznaniu od regeneracji felg to polecam zakład na Morasku. Mają bardzo ładny złoty.
  9. Prawa strona 20540FE200 Lewa strona 20540FE210
  10. W końcu znalazłem czas i zabandażowałem wydech taśmą bazaltową z allegro. Z ciekawości sprawdziłem jaka jest temperatura powietrza w dolocie przed i po tym zabiegu. Odczytałem temp. zaraz po przyjechaniu z domu do warsztatu a później poczekałem do załączenia wiatraka chłodnicy i odczytałem ponownie. Tak samo po montażu bandaża i powrocie do domu. Nie wiem ile w tym zasługi taśmy a ile przypadku i wpływu innych czynników ale wskazania prezentują się następująco: Przed (temp. zewnętrzna 21 C) Po (temp. zewnętrzna 24 C) A tu można się pośmiać.
  11. Filtr oparów paliwa. Raczej nie ma tam ciśnienia.
  12. Wszystkie 2.0 125KM są SOHC i luzy reguluje się śrubkami bez wyciągania silnika.
  13. Nie chcę czarnochmurzyć ale montowałem tuleje febesta do przednich wahaczy i musiałem zmieniać po 10tys. km. Podobnie poduszka skrzyni.
×
×
  • Create New...