Skocz do zawartości

Narrator

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    487
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Narrator

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 20.01.2018

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Impreza 2.0 na

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Narrator

    Pomoc w identyfikacji grila

    Tyle to wiem. Tylko nigdy nie widziałem bugeye z takim grilem.
  2. Witam Czy ktoś orientuję się może w jakich imprezach była montowana atrapa chłodnicy ze zdjęcia?
  3. Dokładnie tak. Za tymi słoneczkami jest bieżnia od łożyska dyfra. Jak wkręcisz za głęboko to zmniejszysz luz. W serwisówce jest informacja że przekręcenie słoneczka o jeden ząb to 0,05 mm. To bardzo istotne więc przed demontażem zaznacz pozycję wyjściową i licz obroty jak poprzednik napisał.
  4. "Jesus! Did i say that? or just think it?" Mój typ to Raoul Duke... tzn. @raju
  5. Ostatecznie będę wymieniał też drążki bo są luzy. Przy demontażu dokładnie obejrzę. Rozumiem że przy wycieku z przekładni konieczna będzie jej wymiana albo regeneracja?
  6. Cześć Na ostatnim przeglądzie poinformowano mnie że należy wymienić gumowe osłony drążków kierowniczych bo są popękane. Dzisiaj zanurkowałem pod auto i rzeczywiście obydwie osłony są pęknięte ale dodatkowo lewa jest dość mocno zapocona. Czy to normalne że pod osłoną jest tak mokro czy to jakiś wyciek z przekładni?
  7. Narrator

    Ej22 impreza - Turbo

    Mnie mocno kusi ej251 + kompresor. Mniej zabawy niż z turbiną
  8. Może się termostat nie otwiera?
  9. Miałem taki plan. Ale ktoś mnie nastraszył że będzie za twardo. Zaraz zacznę tego żałować.
  10. Też tak myślałem ale jak usiadłem na masce to nic się nie zmieniło. Ten typ chyba tak ma. Ktoś wie czy sprężyny z STI wejdą do ssaka?
  11. Witam W zeszłym roku do wolnossącej imprezy GD założyłem amortyzatory KYB Ultra SR na cienkiej sztycy. Sprężyny zostawiłem oryginalne. Zawias się nieco usztywnił i wszystko było ok. Dzisiaj zmieniałem sprężyny na KYB K-Flex dedykowane do imprezy WRX. Od wersji do ssaka różnią się tym że są grubsze o 0.25 mm oraz niższe o 2 cm. Efekt jest taki że tył siadł o te 2 cm a przód stoi wysoko jak na seryjnej sprężynie. Czy WRX tak ma że przód jest wyżej niż tył? Jak można sobie z tym poradzić? Czy sprężyny KYB dedykowane do STI na przód rozwiążą problem? Czy w ogóle będą pasowały do ssaka (mają o 2 mm większą średnicę zewnętrzną) ? Pozdrawiam
  12. W dowolnym miejscu na wiązce. Ja się wpinałem w kostkę przy ECU. Ale o wiele wygodniej jest kupić kabel vag kkl i wpiąć się przez obd pod kierownicą. Wtedy możesz sobie np. za pomocą programu romraider wyświetlić parametry na laptopie. Jest nawet stopień otwarcia przepustnicy w procentach. No i od razu kodu błędu odczytasz.
  13. Sprawny krokowiec po włączeniu zapłonu powinien się wysuwać. Jeżeli tego nie robi to coś jest na rzeczy. Ale nie musi to być sam krokowiec a np. wiązka. Czy demontowałeś też czujnik położenia przepustnicy? Jeżeli tak to czy poprawnie go ustawiłeś podczas ponownego montażu? Gdybyś ustalił że to jednak krokowiec to mam taki jeden w zapasie.
  14. Jutro sprawdzę. A tak na marginesie to jak bez demontażu wahacza stwierdzić czy tuleje nadają się do wymiany?
  15. Z forum rs25 wiem że mogą być problemy ze spasowaniem. Niektórym wchodzi p&p a inni muszą kombinować. W weekend planuje montaż.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...