Jump to content

niebieski708

Użytkownik
  • Content Count

    890
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

niebieski708 last won the day on July 14

niebieski708 had the most liked content!

Community Reputation

109 Wspaniały

About niebieski708

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 01/02/1982

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Płock
  • Auto
    WRX 04 & R1 rn12 50th

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W hamulce warto jest zainwestować. Odrazu zobaczysz różnicę nawet w codziennej jeździe. A po drugie 10 punktów lansu na dzielni
  2. Po co szukać ??? Cena dobra, brzmi bardzo dobrze, basowym bulgotem.
  3. Dokładasz do takiej jaką masz. Tempomat występował w tej i tej przepustnicy. Jak wyżej kolega pisał, elektroniczną podobno latwiej ogarnąć. W tej z linką trzeba dodatkowo przewody do kompa puszcać itd więcej rzeźby.
  4. Nie trzeba... można mieć i normalną. Też szukam patentu jak to bezinwazyjnie założyć u siebie.
  5. Wczoraj sprawdzone spalanie. Pełen zbiornik. Wyszło 560km. 40km jest jeszcze do urwania. Tak więc może 600km na zbiorniku pęknie.
  6. Umyta i z nowym felgami, Oktan też trochę pomógł.
  7. Dziś próbowałem, spadły na 1100-1200... ale kilka razy tak zrobię to są sąsiad pomyśli, że robie to specjalnie... najlepszym sposobem będzie chyba cichszy tłumik...
  8. Raczej panewka, po jakimś czasie będzie się objawiało pukaniem na spadaniu z obrotów, a na wolnych będzie cicho (ja tak przejechałem jeszcze 4000 km). Co do remontu, to wszystkie graty trzeba pomierzyć i dopiero zacząć myśleć... może wystarczy dać wał w nominale lub nowy, panewki i uszczelki. Może nie trzeba ruszać tloków, pierścieni i głowic bo albo trzymają normy, albo już kiedyś byly robione. A to 1/3 waszych wycen.
  9. Krótko mówiąc ten to ma pecha do aut...
  10. Auto jest sprawne więc pewnie też spadną jak i moi sąsiedzi z łóżek. Mieszkam na osiedlu domków jednorodzinnych na obrzeżach miasta. Tu rano dosłownie słychać tylko świerszcza jak w filmach (jest tak cicho). Więc odpada...
  11. Sąsiedzi mnie i tak nienawidzą za wydech to raczej odpuszczę. Przepustnica czysta, silniczek też. Na zimnym silniku takie obroty są normalne. Nic nie jest uszkodzone, np moje Audi S4 b6 ma na zimnym z 1000obr/min, a potem spada. Jak zrobić żeby i Impreza tak miała ?
  12. Chodzi mi tylko o ssanie auto normalnie jeździ itd. Może źle opisałem o co mi chodzi... Szukam patentu na zmniejszenien obrotów na ssaniu jak jest zimny. Czy jest jakiś sposób?
  13. Impreza jest moim daily. Praktycznie codziennie wyruszam o 5 rano do pracy. Strasznie irytują mnie obroty na ssaniu (plus minus 1500obr/min). Da się jakoś ustawić, coś zrobić żeby pracowała np na 1000 -1200obr ???
  14. skwaro ja powiem tak. Jeśli miałbym gwarancję (jak i większość ludzi kupujacych roty) że super hiper kute lub nie, firmowe felgi za dwa razy tyle tak szybko się nie pogną to napewno rozważyłbym ich kupno. Ale wiem że tak nie będzie. Na tych drogich felgach jeżdżą w większości auta weekendowe, bo właściciel by się zapłakał jakby mu przyszło prostować/wymieniać te felgi po sezonie. A jakby nie było każdy liczy zarobione pieniądze i póki to się nie zmieni to nawet najtańsze podróbki za 1500zł znajdą swoich nabywców.
×
×
  • Create New...