Skocz do zawartości

szamann1

Użytkownik
  • Postów

    702
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana szamann1 w dniu 24 Marca 2017

Użytkownicy przyznają szamann1 punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Południe
  • Auto
    Patrol K160
    Forester SG 2.0XT
  • Zainteresowania
    Pojeździmy zobaczymy

Ostatnie wizyty

2202 wyświetleń profilu

Osiągnięcia szamann1

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

267

Reputacja

  1. Trochę odkopuję, ale nie polecam zamienników z litej gumy, febi wytrzymało 2 tygodnie i tłukł metal o metal...
  2. 2.0 tdi Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  3. No i następcą forka zostało audi Q5. Moim zdaniem duży przeskok w komforcie, zasięgu, serwisie. Forester swoje odsłużył, niestety raczej nie będę wspominał z rozrzewnieniem. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  4. Wyciągnąłeś silnik żeby to ogarnąć? Bo podejrzanie dużo miejsca... Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  5. Chyba pora zmienić mechanika, jeżeli to nie wada samego napinacza to raczej błąd montażu, nie ma możliwości żeby przy prawidłowo zamontowanym napinaczu rolka tyle wystawała. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu
  6. Też mam 2.0xt z 2004, 340kkm przebiegu, robiłem tylko głowice(niestety lpg) piston slap już jest okrutny i trochę oleju bierze, ale panewka żyje i ma się dobrze, środek nie ruszany od nowosci. Blacha się jeszcze trzyma jakoś.Też raczej zostanie ze mną do śmierci. Te wibracje u Ciebie mogą być od przegubów, skrzynia była zmieniana, przeguby chodzą w minimalnie innym położeniu, a z racji przebiegu mogą mieć już wypracowane miejsca styku bieżni z kulkami, w innym położeniu nie chodzi to już płynnie. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  7. Luzy na wolnych obrotach się objawiają, drgania pod obciążeniem mogą na przeguby wskazywać. Sprawdziłbym jednak te luzy bo po takim przebiegu wypada i przy okazji wymiana świec zapłonowych. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  8. https://www.tiriaccollection.ro Taka ciekawostka jakby ktoś wybierał się do Rumunii Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  9. Zachowanie takie jakby immobilizer odcinał, spróbuj podpiąć się pod komputer, skoro odpala to mechanicznie raczej ok, wina elektroniki obstawiam. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  10. Niektórzy lubią jak im piasty rdzewieją i tarcze biją, inni smarują i nie narzekają. Chyba że ktoś wymienia albo czyści co roku to nie musi smarować Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  11. Faktycznie nieźle im to wyszło, zaskoczony byłem Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  12. Hmmm, nowy sposób docierania?
  13. Zawory ogarniam sam, upierdliwe to jest, przy LPG ważna instalacja i ustawienie. Po zmianie reduktora, wtrysków, przewodów i właściwym strojeniu brak różnicy w luzach zaworowych po 60 kkm(bez lubryfikacji) a po pseudo gazownikach po 40kkm wypaliło zawór....wszystko ostatnio ogarniam sam i o dziwo koniec awarii. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  14. Czasami lepiej sprawdzić na kanale gdy wszystkie gałki i wahacze są w położeniu roboczym, ruszyć kołem tył przód, kierownicą na boki a drugi z kanału sprawdza. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  15. Skrzynię mam automat, i kilka siwych włosów więcej przez nią Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...