carfit

Współpracownik SPRT
  • Zawartość

    11478
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O carfit

  • Ranga
    ..:: Dziesięciotysięcznik ::..
  • Urodziny 19.12.1972

Contact Methods

  • GG
    3519207
  • AIM
    3519207

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    nowy sącz
  • Auto
    STI MY15 ,FXT MY14 , AUDI RS6 Performance MY17 , 2xAygo i C1 WRC ;)

Ostatnio na profilu byli

6414 wyświetleń profilu
  1. Przegapiłem jakimś cudem zakład , oczywiście jest już po wiec na nikogo nie stawiam , ale aby tradycji stało się zadość wpłacam tradycyjnie do puli 1000 zł Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. zaciski , adaptery , tarcze na wentylowane , klocki i odwrócić lub wymienić osłony tarcz .
  3. Osobiście uważam że problem w Citroenie jest poważniejszy od dawien dawna póki szefem jest Matton a on jest podległy szefostwu Citroen group. I jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o $$$$ . Matton ma określony budżet na rok / dwa i i kilku kierowców do dyspozycji ( bardzo dobrych , Meeke , Breen , Mickelsen teraz ) . Z moich kiedyś wiadomości jak Robert startował z nimi w WRC2 , zawsze był problem z testami !!!! że za mało km, nie w takich warunkach , Meeke skarżył sie kiedyś że wymagają od niego prędkości np. na rajdzie polski , a nie miał testów ... Wiemy za mało aby krytykować , ja osobiscie uważam ze Citroen najszybszy w tej chwili , tylko kierowcy za mało testują !
  4. sorry , ale to nie tak działa , o ile powrotroberta mają klasę i pytają o zgodę , to https://www.facebook.com/RobertKubicaKlubKibico to zwyczajne chamstwo
  5. kompletnie nic już nie powiem , przez tych skurwy z klubu kibica . wkleiłem dzień wcześniej zdjęcie kasku , a te uje to ukradły bez mojej zgody .... a to było zdjęcie dla Was , na forum ....
  6. 100% racji , Cezary ma swoje wady , jak każdy człowiek , ale trzeba prawdzie spojrzeć w oczy że to jeden z dwóch dziennikarzy w Polsce ( drugi M.Sokół ) który ma wogóle jakikolwiek dostęp do Roberta i ma jego nr.tel. Reszta może tylko zapomnieć , i zazdrościć stąd różne podśmiechujki , czy inne podteksty czy to ze strony dziennikarzy czy fotopstryków .
  7. Przejechanie bolidem w określonym czasie 300km , nie starszym jak chyba dwa lata . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. A jak chodziły plotki o DTM , to profilaktycznie kupiłem Audi Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Uwierz mi żebym spokojnie tam wszedł ( nie na trybuny ) bo te będą zamknięte a do boxu . To samo było na testach na Monza w pierwszy dzień testów , mogliśmy z kolega chodzić po boksach dotykać auta , pomimo ochrony . Warunek ! Robert musiał nas wprowadzić , Czarek spokojnie tam wejdzie , pod warunkiem ze nie będzie paradował z akredytacja Renault sobie zastrzegło jako tajne prywatne testy , ale jak widać utrzymać to w tajemnicy , nie jest łatwo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. standartowy , w bolidach GP3 którym już jeździł jest identyczna szerokość jak w F1 2017 , bodaj 550mm lub 520 mm nie pamietam
  11. Miałem lecieć , ale niestety koliduje mi to ze sprawami rodzinnymi
  12. Teraz już mogę Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. No to już wiecie , nawet sobie nie wyobrażacie jak ciężko mi było ukryć ta informacje przez kilka tygodni Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. zupełnie nic !, cisza, spokój, tak sobie zobaczyłem wątek i postanowiłem go odświeżyć aby wspomnieć jak to kiedyś było .
  15. Odświeżamy ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk