Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

carfit

Współpracownik SPRT
  • Zawartość

    11631
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O carfit

  • Tytuł
    ..:: Dziesięciotysięcznik ::..
  • Urodziny 19.12.1972

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    nowy sącz
  • Auto
    AUDI RS6 Performance MY17 ,FXT MY14 , Clio GT 2016 Powered by Carfit , 2xAygo i C1 WRC ;)

Ostatnie wizyty

7818 wyświetleń profilu
  1. Reanimacja silnika 2.5 TURBO

    temat rzeka ....
  2. Reanimacja silnika 2.5 TURBO

    sorry , ale zęby na tym zjadłem , i kilkanaście prób , kilkanascie poświeconych bloków na próbę , trochę testów , to nie są niestety informację na public , taki biznes , widziałem róże próby zamykania bloku , od kołkowania , poprzez wkładki z ebay , i inne domowe przeróbki , wiem jedno to nie działa . za chwile jak odnajdę zdjęcia to wkleje dla potomnych
  3. filtr paliwa - czy istnieje zamiennik ?

    Nie wiem co czytacie , ale filtr paliwa który jest mniej więcej od 2005 r umiejscowiony w zbiorniku paliwa , ma interwał wymiany co 90 tys. km .
  4. Reanimacja silnika 2.5 TURBO

    dalej to potwierdzam , w mocno upalanych autach jest problem z opadaniem/przestawianiem sie tuleji względem bloku , nawet dziś przy okazji smutnej uroczystości , pogrzebu naszego kolegi z toru w Kielcach , rozmawiałem z Marasem, ma identyczny problem w kultowym forumowym aucie ...... tuleje opadły , są nie osiowe i problem z głowy . Ja tam wole seryjny blok zamknąć , bardziej pewne rozwiązanie moim zdaniem , ale nie za pomocą kołków jak w pewnej warszawskiej firmy , bo to gwóźdż do trumny ! jest jeszcze gorzej jak na półzamkniętym blok napewno na śmietnik , przyczyn może być mnóstwo , od pompy paliwa , przepływomierz , zawór cisnienia paliwa , weżyk ciśn. paliwa , złe pasowanie , zły olej , zły remap , itd. bez logów, pomiarów nie jesteś wstanie poznać przyczyny niestety
  5. Hot Hatch Hysteria

    Uczepiłeś sie tego dyfra jak rzep psiego ogona , przypominam Ci że po polsku "dyfer" ( dyferencjał , mechanizm różnicowy ) wywodzi się z angielskiego "differential " , nawet cytowany tu przez Ciebie Mishimoto tak podaje https://www.mishimoto.com/engineering/category/ford-focus-rs-rear-differential-cooler-2016/ . Jestem pod wrażeniem
  6. Hot Hatch Hysteria

    Nie boisz się takich zdjęć wstawiać ? . Przecież zaraz tu wpadnie Tomi i będzie mówił ze nie słyszał aby komukolwiek w napędzie coś się działo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. temperatura w dolocie

    Nie mierzy wartość -40 prawidłowa Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Cena Ubezpiecznenia OC Forester SG

    To nie jest pakiet dealerski
  9. Cena Ubezpiecznenia OC Forester SG

    OC+AC w PZU , pełen pakiet , 2200 zł od wartości 80 000 netto samo OC - 642 zł
  10. Hot Hatch Hysteria

    może ten tomko tomo czy jak mu tam , akurat sprzedaje auto , albo będzie chciał sprzedać wiec krytykować nie można
  11. UPG WRX STI 2015

    Nie nie mogę rozwinąć , nie chce rozwinąć , bo chyba każdy kto ma trochę oleju w głowie ( sorry nie do Ciebie ) wie , lub powinien wiedzieć że subaru jakiekolwiek , nie jest mistrzem autostrad , i jazdy z prędkościami max . nie są obojętne dla silnika w subaru .
  12. UPG WRX STI 2015

    Miałem 19 900 km , remap zrobiony na 330KM /480 Nm , zero problemów , ani UPG ani grama dolewania oleju ( interwał skrócony do co 5tys. km ) olej 0W50 ENEOS SUSTINA . Kolejny właściciel z którym jestem w stałym kontakcie , i zrobił kilkanaście tys. km , również nie zgłasza żadnych problemów . Powiem szczerze , nie wierze ze auto traktowane spokojnie , ma przy tym przebiegu taki problem , sorry ale za dużo wiem , i za dużo widziałem . Auto musiało dostać mocno w dupę czy to na autostradach , czy na torach . Innej opcji nie ma moim skromnym zdaniem .
  13. filtr HEPA do SG ?

    W cenie 150 zł to chyba warto
  14. Hot Hatch Hysteria

    Ale RS6 jest trochę nieporęczny na miasto , taki stary RS byłby idealny , choć wolałbym aby miał jeszcze szybką skrzynie dwusprzegłową . Dlatego Skoda RS będzie znowu najlepsza
×