Skocz do zawartości

JJacek

Użytkownik
  • Zawartość

    674
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O JJacek

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 20.07.1983

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy GT MY10

Ostatnie wizyty

436 wyświetleń profilu
  1. Legacy IV a Legacy V

    Tak, w Polsce i w Europie było Legacy V GT kombi i sedan tylko ze skrzynią automatyczną. Z kolei w US Legacy V GT było tylko oferowane jako sedan ze skrzynią manualną. Było jeszcze Legacy 3.6R z automatem.
  2. Legacy IV a Legacy V

    Kupno Legacy V 2.5i jest dość trudne. Ten egzemplarz, który podesłałeś to wyjątek potwierdzający regułę. Tych aut w tej wersji silnikowej sprzedało się chyba mniej niż Legacy V GT. Ja jak polowałem na Legacy jakieś 4 lata temu to myślałem o 2.5i, ale łatwiej było znaleźć 2.5 GT. Przez pół roku pojawił się na rynku tylko jeden egzemplarz i to sedan, a ja szukałem kombi. Oczywiście nie ma problemu z kupnem takiego auta w wersji amerykańskiej, tych akurat trochę jest na rynku. Jeśli chodzi o wygląd to rzeczywiście zwykłe Legacy V nie wygląda najlepiej, ale moim zdaniem wersja Sport lub 2.5 GT (Sport ma to samo co 2.5 GT jeśli chodzi o wygląd i zawieszenie) prezentują się o wiele lepiej. Jest trochę inny zderzak, progi, inne lampy przednie i 18 calowe koła. Znajomy, którego przewiozłem moim GT stwierdził, że jest komfortowy, ale zarazem dość sztywny (Bilstein). Co do głównego pytania, w czym V jest lepsze od IV to na pewno jest przestronniejsze. Mój GT jest całkiem cichy przy prędkościach autostradowych, 2.5i z CVT powinien być jeszcze cichszy bo ma dłuższą skrzynię. Zresztą generalnie V ma dłuższe skrzynie niż IV (zarówno CVT, 5AT w GT jak i zwykła skrzynia 6 biegowa w wersji 2.0) co na drogach szybkiego ruchu jest zdecydowanym plusem.
  3. Hot Hatch Hysteria

    W Polsce? 2014 - 56 szt. *, 2015 - 62 szt., 2016 - 46 szt. * nie wiem czy w 2014 roku były jeszcze dostępne w sprzedaży 'stare' STI Poprzednie STI sprzedawał się o wiele słabiej np 2011 - 25 szt., 2012 - 16 szt., 2013 - 11 szt. Pełne statystyki są tutaj:
  4. Legacy V - 2.5 265hp AT

    Legacy GT było dostępne w Polsce tylko w 2010 roku, sprzedało się jakieś 40 sztuk. W Niemczech i Szwajcarii możliwe, że trochę dłużej. W samym Legacy V był facelifting ale w 2013 roku.
  5. Impreza MY2018

    Ciut więcej w ostatnich latach, ale wcześniej koło 20 2007- 12 2008 - 50 (niski kurs euro) 2009 - 12 2010 - 25 WRX + STI 2011 - 25 2012 - 16 2013 - 11 2014 - 56 2015 - 62 2016 - 46 https://forum.subaru.pl/topic/16005-udział-w-rynku/?do=findComment&comment=2605962
  6. Skrzynia biegów Legacy 2,5 Gt-s 2010r.

    Chciałem się jeszcze zpytać odnośnie tego modelu i tej skrzyni czy producent 'wypuścił' jakiekolwiek aktualizacje oprogramowania do tego modelu?
  7. Stukanie przy zmianie biegu at

    Tutaj był podobny problem, może kolega lutek34 będzie wiedział jak pomóc:
  8. Forester XT vs konkurencja w 2016 roku

    Forestera XT sprzedało się przez cztery ostatnie lata jakieś 1500-1600 egzemplarzy. Jeśli Civica Type R przez te 2 lata sprzedało się ponad 200 egzemplarzy, to nazwałbym to sukcesem. Nie ma za bardzo co porównywać. Mówimy oczywiście o rynku w Polsce.
  9. Olsztyńskie spotkania

    Czy ktoś może polecić dobrą wulkanizacja w Olsztynie? Chodzi o naprawę opony, na 18stkach mam Michelin Pilot Super Sporty, czyli dość twarde opony.
  10. KLUB SUBARU

    Chyba jest tak jak napisałeś, honorują i mają gest, bo na oficjalniej liście ich nie ma.
  11. KLUB SUBARU

    W Dawoju Karta Klubu Subaru też jest uznawana tylko zniżki na usługi wynoszą 10% i 10% na części.
  12. Udział w rynku

    Dziękuję za informację! Podsumowując okres 2007-2016: 2007 - 1534, w tym STI - 12, WRX - 45, Forester XT - 192, Legacy H6/Spec B - 19, Outback H6 - 44, (łącznie z pierwszymi MY08 STI i WRX ??) link 2008 - 2185, w tym STI - 50, WRX - 19, Forester Turbo (XT?) - 143, diesel 1060 48.5% (Forester - 384, Legacy - 367, Outback - 310) link 2009 - 1231, w tym STI - 12, WRX - 8* (lub 16**), diesel min. 583 47% (Forester - 537, Impreza - 46, reszty brak) link ogólny *link STI **link WRX 2010 - 1862, w tym STI/WRX - 25, Forester XT - 41, Legacy GT - 42, diesel 1472 79,1% (Forester - 689, Impreza - 41, Legacy - 243, Outback - 499) link ogólny link FXT i LGT 2011 - 1157, w tym STI - 25, diesel 818 70,7% (Forester - 404, Impreza - 24, Legacy+Outback - 390) link 2012 - 1160, w tym STI - 16, diesel 595 51.3% link 2013 - 1436, w tym STI - 11, BRZ - 33, Forester XT - 352, Outback 3.6R - 13, diesel min. 237 17% (brakuje Legacy/Outback i XV) link link 2 2014 - 1521, w tym STI - 56, BRZ - 22 (link) 2015 - 1488, w tym STI - 62, BRZ - 10, Forester XT - 413, Levorg - 79, diesel min. 128 9% (Forester - 128, brakuje Outback i XV) (link) 2016 - 1487, w tym STI - 46, BRZ - 4, Forester XT - 421, Levorg - 162 (link) Do kompletu brakuje informacji o takich 'ciekawostkach: 2008 - Legacy H6, Spec B, Outback H6 2009 - Legacy H6, Spec B, Outback H6, Forester XT 2010-12 - Outback 3.6R 2014 - Forester XT Statystyki sprzedaży z 13 lat - post Flippera (lata 1999-2012)
  13. Legacy V - 2.5 265hp AT

    No to super, gratulacje ! Możesz wrzucić zdjęcia w tym wątku
  14. Udział w rynku

    Pozwolę się przypomnieć, bo być może pytanie umknęło Dyrekcji
  15. Legacy V - 2.5 265hp AT

    Jeśli chodzi o porównanie osiągów Outbacka 3.6R vs Legacy V 2.5T to w tym temacie jest trochę informacji: Outback 3.6R - 0-100 - 7.5, 80-120 - 4.9s Legacy V 2.5T kombi - 0-100 - 6.3, 80-120 - 4.5s
×