Skocz do zawartości

JJacek

Użytkownik
  • Zawartość

    692
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O JJacek

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 20.07.1983

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy GT MY10

Ostatnie wizyty

562 wyświetleń profilu
  1. JJacek

    Legacy GT 2010 265KM - pomóżcie kipić!!!

    Niedawno był podobny temat: Ja w moim poście wrzuciłem jeszcze link do kilku starszych tematów z informacjami o tym modelu. Jeśli jeszcze masz jakieś pytania to pisz. Kluczowe sprawy to silnik i skrzynia. W przypadku silnika to możesz zapytać się ile oleju bierze, przejrzeć historię serwisów i napraw. Ja zrobiłem test szczelności przed zakupem. Można jeszcze zrobić pomiar kompresji. Chociaż doczytałem na tym forum, że te rzeczy nie dają 100% odpowiedzi czy z pierścieniami, zaworami i tłokami wszystko jest ok. Można też zrobić test CO2. Co do skrzynii to warto się przejechać i sprawdzić czy w trybie D i M skrzynia zmienia biegi bez problemu i bez szarpnięć itd Być może jest jeszcze jakaś diagnostyka specyficzna dla skrzynii. Pewnie bardziej doświadczeni użytkownicy/mechanicy coś dodadzą w tym temacie.
  2. JJacek

    Legacy 2010 2.5 GT automat salon Polska

    Ja też mam to auto od 4 lat, przejechałem nim 50 tys km (120 -> 170 tys). UPG było robione przez poprzedniego właściciela przy 90-100 tys km. Ja wymieniałem jeden czujnik w skrzynii, a poza tym nie miałem większych problemów. To auto przewineło się w kilku tematach: https://forum.subaru.pl/topic/95082-legacy-v-25-265hp-at/ https://forum.subaru.pl/topic/98580-legacy-iv-a-legacy-v/ https://forum.subaru.pl/topic/86590-duże-mocne-kombi-od-subaru/ https://forum.subaru.pl/topic/87666-zakup-subaru-legacy-25-gt-wersja-v/ https://forum.subaru.pl/topic/66236-mapy-do-navi-subaru-legacy-25-gt-macintosh https://forum.subaru.pl/topic/59115-legacy-gt-my10-czy-warto-go-kupić/ https://forum.subaru.pl/topic/92258-outback-36-europa-versus-legacy-25gt-kombi-europa
  3. JJacek

    Akumulator do Legacy V

    @Rafał Sz to co piszesz o za dużym to dotyczy tylko prądnicy. Alternator nie ma takiego problemu bo dopasuje się do zużycia prądu, które generuje auto. @WOJO masz rację, akumulator jest 'odwrócony' a same kable są tylko dalej dociągnięte. Co w gruncie rozwiązuje dużo problemów z dopasowaniem odpowiedniego akumulatora bo jednak 'lewych' plusów jest mniej.
  4. JJacek

    Akumulatory w subaru

    @karol76,chodziło mi bardziej o konkretny model z lewym plusem i wystającymi klemami. @owad dzięki za info. Czy ktoś potrafi roszyfrować zalecenia z instrukcji obsługi dla Legacy 2.5 GT (automat) ? pierwsza sekcja - modele z silnikiem benzynowym MT - 48 Ah (Legacy 2.0, Outback 2.5 manual) 3.6 - 64 Ah (Outback 3.6) pozostałe modele - 52 Ah (Legacy 2.0 CVT, Legacy/Outback 2.5 CVT, Outback 2.5 CVT, Legacy 2.5 GT aut ??) druga sekcja - pozostałe modele z silnikiem benzynowym, czyli jakie? tego do końca nie rozumiem 2.0 i 2.5 - 48 Ah 3.6 - 52 Ah EDIT: Zadzwoniłem do @DZIAŁ TECHNICZNY i podał parametry z pierwszej sekcji.
  5. JJacek

    Akumulator do Legacy V

    @Rafał Sz patrząc na twoje zdjęcie i tak jak kojarzę moje auto to nie wiem czy nie masz odwrotnie zamontowanych/przeciągnietych kabli do klem. Ja u siebie mam lewy plus i podłączenie jest oczywiście odwrotnie niż u Ciebie. Chociaż jak się da tak jak u Ciebie to chyba niczemu to nie przeszkadza, masz przynajmniej większy wybór akumulatorów. Ja też mam 60 Ah z ładowaniem nie będzie problemu, przy alternatorze możesz mieć dowolną pojemność.
  6. JJacek

    Akumulatory w subaru

    Czy ktoś może kojarzy akumulatory powyżej 50 Ah (do Legacy V 2.5 GT, wg. amerykańskiej instrukcji jest 52 Ah, nie mam polskiej pod ręką) z lwym plusem i wystającymi klemami? Miałem Yauasa 60 Ah 450 A, ale padł jeszcze na gwarancji. Na szybko jak przejrzałem to zbyt dużego wyboru nie ma czyli jeszcze raz ta sama Yuasa, Varta Blue albo Bosch S4. Ewentualnie jakieś o wiele większe akumulatory, ale to trochę traci sens finansowy kupowanie takiej kobyły 75 Ah.
  7. JJacek

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla srebrnego Forestera 2.5 XT na rejestracji WT spotkanego wczoraj koło 22 na DK7 w okolicach Załusek w kierunku Warszawy, jeszcze przed S7.
  8. JJacek

    Pozdrawiamy sie :)

    Zaległe pozdrowienia z czwartku dla oświniaczonego Legacy III kombi, które stało pod restauracją Alibi w Stawigudzie oraz oświniaczonej starszej czarnej Fiesty ST, która wyprzedziła mnie gdzieś na DK15 za Kowalewem Pomorskim w kierunku Toruniu. Poza tym pozdrowienia dla oświniaczonego Forestera XT z Papowa Toruńskiego, którego widziałem kilka razy w okolicy.
  9. JJacek

    Znikający olej w Legacy 2,5GT 2010r.

    Zobacz poniższy film, wg użytkownika "update. it failed the oil consumption test and is in the shop right now getting a short block replacement. let's hope. ". Auto miało znaczące zużycie oleju i ASO naprawiło to auto na gwarancji. Czyli można założyć powyżej 1l na 1000km ? To jest pytanie teoretyczne, bo założyłem, że dopiero wtedy ASO interweniuje. Czy u Ciebie jest podobnie jeśli chodzi o dym? Nawet w przypadku zużycia oleju na poziomie około 1.2 l / 1000 km ?
  10. JJacek

    Pozdrawiamy sie :)

    Tak, dokładnie. Jechałeś na Plejady? Ja akurat z rodziną jechaliśmy do Krakowa.
  11. JJacek

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla bordowego Outback spotkanego wczoraj na S7 w okolicach Kielc.
  12. JJacek

    Udział w rynku

    Podsumowując okres 2007-2017: 2007 - 1534, w tym STI - 12, WRX - 45, Forester XT - 192, Legacy H6/Spec B - 19, Outback H6 - 44, (łącznie z pierwszymi MY08 STI i WRX ??) link 2008 - 2185, w tym STI - 50, WRX - 19, Forester Turbo (XT?) - 143, diesel 1060 48.5% (Forester - 384, Legacy - 367, Outback - 310) link 2009 - 1231, w tym STI - 12, WRX - 8* (lub 16**), diesel min. 583 47% (Forester - 537, Impreza - 46, reszty brak) link ogólny *link STI **link WRX 2010 - 1862, w tym STI/WRX - 25, Forester XT - 41, Legacy GT - 42, diesel 1472 79,1% (Forester - 689, Impreza - 41, Legacy - 243, Outback - 499) link ogólny link FXT i LGT 2011 - 1157, w tym STI - 25, diesel 818 70,7% (Forester - 404, Impreza - 24, Legacy+Outback - 390) link 2012 - 1160, w tym STI - 16, diesel 595 51.3% link 2013 - 1436, w tym STI - 11, BRZ - 33, Forester XT - 352, Outback 3.6R - 13, diesel min. 237 17% (brakuje Legacy/Outback i XV) link link 2 2014 - 1521, w tym STI - 56, BRZ - 22 (link) 2015 - 1488, w tym STI - 62, BRZ - 10, Forester XT - 413, Levorg - 79, diesel min. 128 9% (Forester - 128, brakuje Outback i XV) (link) 2016 - 1487, w tym STI - 46, BRZ - 4, Forester XT - 421, Levorg - 162 (link) 2017 - 1722, w tym STI - 44, BRZ - 11, Forester XT - 485. Levorg 137 (link) Do kompletu brakuje informacji o takich 'ciekawostkach: 2008 - Legacy H6, Spec B, Outback H6 2009 - Legacy H6, Spec B, Outback H6, Forester XT 2010-12 - Outback 3.6R 2014 - Forester XT Statystyki sprzedaży z 13 lat - post Flippera (lata 1999-2012)
  13. JJacek

    Hot Hatch Hysteria

    Patrząc tylko na dane techniczne to najnowsza Fiesta ST200 co do mocy, wagi, osiągów i wyposażenia (tzn LSD) jest praktycznie identyczna ze starym Focusem RS mk1.
  14. JJacek

    SUBARU - USER & SERVICE MANUALE

    Coś takiego https://www.manualslib.com/manual/1302786/Subaru-Xt-1988.html ?
  15. JJacek

    SUBARU - USER & SERVICE MANUALE

    @555marcin jdmfsm.info jest rzeczywiście niedostępne od kilku dni, sprawdź ten link Service manuale (1990-2015, Legacy, Outback, Baja, Impreza, Outback Sport, Crosstrek, WRX, STI, Forester, Tribeca, SVX, BRZ) https://sl-i.net/FORUM/showthread.php?18087-Subaru-Factory-Service-Manuals-(FSM)-Every-Model-USDM-EU @aflinta możesz wrzucić do pierwszego posta?
×