Jump to content

VEC

Użytkownik
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

56 Dobry

About VEC

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WPI
  • Auto
    FXT MY06

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki. Co prawda już po ptakach, ale zostałem przy fabrycznym spięciu. Gość powiedział że do zwykłej jazdy lepiej zostawić, a w teren się nie zapuszczam
  2. Oddaję wiskozę do regeneracji w Forku XT SG9. Ktoś ma doświadczenia ze zwiekszaniem spięcia przy okazji? Warto? Podobno auto jest bardziej podsterowne, ale rozumiem że podsterowne na wejściu, a nadsterowne na wyjściu? Czy w ogóle? Opcje są na 20kgn albo 10kgn
  3. Czy ktoś z Was miał okazje regenerować wiskozę w zakładzie na Warszawskim Ursusie? Jak opinie? u mnie przeskakuje coś przy parkowaniu po dłuższej trasie na zimno problemu nie ma...
  4. ciężko mieć problem z samopoziomowaniem gdy go nie ma
  5. o, sorry jakoś jak przeczytałem "dwutłoczek na tył" to z automatu dopisałem wrx BTW. Ktoś robił takiego moda? To nie będzie przypadkiem większe niż tył z wrx? Bo wtedy korektor hamowania chyba bedzie nieodpowiedni?
  6. VEC

    Hot Hatch Hysteria

    Przecież to jest przeróbka na bazie Maserati Gran Turismo
  7. VEC

    Korozja w Foresterze

    Wtedy jest stan jak nowy, tip top. Z kasą trafiasz dobrze i w ogóle dobrze prawisz. Dlatego ten krown mnie osobiście nie przekonuje, zamazanie wszystkiego. W takich operacjach skutki widać po paru latach (dobre lub złe). Zerknijcie do poniższego tematu jeszcze: To co robi Badyl to jest złoty środek imho.
  8. VEC

    Korozja w Foresterze

    Jak dla mnie wszystkie preparaty penetracyjne nadają się tylko do rdzy nalotowej. Jak wżery są głębsze to trzeba to czyścić mechanicznie bo inaczej jest to pudrowanie pryszcza... Z doświadczenia wiem że 13 lat na Forka blachach, którymi nikt wcześniej się nie zajmował, nie powoduje jedynie nalotu. No chyba że z CH czy JP
  9. VEC

    Korozja w Foresterze

    Mocowania fotela wszystkie, po prostu te z tyłu są pod plastikowymi osłonami i nie widać. Zależnie od tego ile osób jeździ i gdzie poleciała solanka z butów...
  10. VEC

    Czy to maglownica?

    czasem luz robi się na listwie po bokach, a w położeniu centralnym niby spoko. Na skp tego nie wykryją, a ujawnia się przy skręcie szczególnie na drobnych nierównościach np. kostce. Wtedy kasowanie śrubą nie ma uzasadnienia.
  11. dokładnie, takie rzeczy się naprawia, nie trzeba na nowo obszywać wygląda jak nowe potem.
  12. ludzkie oko w niebieskim świetle dostrzega wiele więcej szczegółów przy tym samym natężeniu oświetlenia. Choć paradoksalnie żółte okulary podobno też poprawiają widoczność nocą, ale nigdy tego nie sprawdzałem.
  13. Czy ktoś wie,czy niebieska wtyczka w fotelach Forka XT polifta służy jedynie do podgrzewania czy może czegoś jeszcze? Przekładam sobie fotele i nie chce sobie biedy narobić
×
×
  • Create New...