Skocz do zawartości

Than_Junior

Użytkownik
  • Zawartość

    17192
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Than_Junior

  • Tytuł
    ..:: Maximus15tysięcznikus ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków / Monachium
  • Auto
    moje czwarte Subaru: XV vel Osiołek :)
  1. The Grand Tour

    Może dlatego, że śledzę co się dzieje z TG i GT w mediach społecznościowych wiec to, ze wywala Amerykanina i Celebrity brain crash to już wiedziałem. Tak samo z pojedynkami celebrytów. Jedynym zaskoczeniem był tor crossowy Jagiem, ale powiedzmy sobie szczerze, to trochę bardziej wypasna wersja tego, co zrobił TG Miniakiem w ubiegłym roku... scena z Wlochem była właśnie jedyna, na której się uśmiechnąłem. Reszta po prostu taka sobie. Manewrowanie w uliczkach miejskich było mocno na sile pseudo-spontaniczne i poza tym już tez gdzieś kiedyś to było. W ogóle cały ten "test" naprawdę żadnej odpowiedzi nie dał i był mocno pobieżny. Conversation Street to tez takie ględzenie trzech starszych panów. A tyle jest ciekawych tematów w świecie motoryzacji, które aż proszą się o polaryzujące opinie! Czekam na kolejne odcinki. I na TG, które w swoim drugim sezonie po "odrodzeniu" zrobiło według mnie o niebo lepsza robotę.
  2. Ciekawe jak to wpłynie na ceny

    Strasznie pesymistyczne opinie gdyby faktycznie miała nastąpić obniżka ceł lub ich zniesienie, to ceny bedą sie kształtowały zgodnie z prawami rynku. Jeśli rynek zażąda niższych cen, to sie obniżą. Jeśli nie, to nie. Nie rozumiem, czemu w tej sprawie (jak i w wielu innych) podmioty gospodarcze traktowane są jak diabeł wcielony, który zamiast rozdawać samochody za pół darmo, prędzej dzięki dodatkowej marży bedzie finansował trzecia wojnę światowa (przejaskrawienie celowe). W japońskich przedsiębiorstwach pracują tez ludzie. Wiec jeśli dojdzie do tego, że ceny sie obniża, a jednocześnie wzrośnie marża, to przecież dobrze.
  3. The Grand Tour

    Obejrzałem pierwszy odcinek drugiego sezonu - uśmiechnąłem sie dosłownie raz. Nie poczułem, aby ten odcinek był jakoś specjalnie wartościowy... szczerze mówiąc nawet troche strata czasu
  4. Filmy

    Tutaj Macan sie wpakowal w tylek STI. Wina tez jednoznaczna. Ale nawet gdy nie mozna dojsc do porozumienia w sprawie winy, samochody nalezy odstawic: "Po stłuczce przede wszystkim należy usunąć samochody z drogi, pozbierać szkło lub inne części auta i spróbować porozumieć się z drugim kierowcą. Jeśli uczestnicy kolizji drogowej dojdą do porozumienia co do winy, powinni spisać i podpisać oświadczenie. Oto informacje, które musi ono zawierać: - Dane sprawcy kolizji drogowej, - kategorię i numer prawa jazdy oraz nazwę wystawcy dokumentu, - nazwę firmy ubezpieczeniowej, numer polisy, czas trwania ubezpieczenia, - opis okoliczności kolizji drogowej (w tym data, godzina, miejsce, przyczyna kolizji i jednoznaczne określenie winowajcy). Bez tych danych sprawca może w przyszłości podważyć oświadczenie i z odszkodowania nici. Najlepiej mieć zawsze przy sobie gotowy formularz. Dogadanie się co do winy ma jedną podstawową zaletę - pozwala uniknąć mandatu i punktów karnych. Bardzo przydatna, szczególnie dla ustalenia winnych wypadku i późniejszego procesu likwidacji szkody, jest dokumentacja fotograficzna. Jeśli mamy więc taką możliwość, zróbmy zdjęcia z miejsca kolizji drogowej. Jeśli kierowcy nie będą w stanie ustalić jednoznacznej przyczyny kolizji drogowej, wówczas trzeba wezwać policję. To ona ustali winę, spisze protokół przydatny w dalszym postępowaniu przed sądem albo w firmie ubezpieczeniowej, a na sprawcę nałoży mandat. Wypadek drogowy Jeśli jednak zdarzył się wypadek drogowy, czyli poszkodowani zostali ludzie, wówczas zostawiamy pojazdy i ich części tam, gdzie są i czekamy na przyjazd policji." http://moto.pl/Porady/1,115890,13641050,Jak_sie_zachowac_w_razie_wypadku_lub_kolizji_drogowej_.html
  5. Filmy

    zawsze sie zastanawiam dlaczego - gdy nie ma szkod w ludziach - ucezstnicy kolizji nie odstawiaja maszyn na bok, aby umozliwic przejazd innym. Stoja jak owce zastawiajac dwa pasy, po co??? Ja mialem w zyciu jedna kolizje i pierwsze co to odstawilismy auta na bok, tym bardziej ze wina byla jednoznacznie po jednej stronie.
  6. Subaru Ascent SUV

    NIe mowie, ze jest brzydki! Ale widać po nim ze jest juz stary
  7. Subaru Ascent SUV

    O gustach sie nie dyskutuje - ale prosty design dłużej bedzie wyglądał „ok” porównaj sobie Legacy z 2008 roku (to juz prawie 10letnie auto!) np z E klasą z tego samego okresu. Legacy bez dokładnej znajomosci roku produkcji ciężko przypisać do roku produkcji, podczas gdy Merc optycznie jeszcze „beczka” i każdy widzi, ze ma sporo lat na karku. Pegi słusznie napisał: czy kiedykolwiek pamiętało? Jeep ma chyba najbardziej offroadowy rodowód ze wszystkich marek, wiec gdyby ich model flagowy nie miał właściwości terenowych, to by to była wielka strata dla wizerunku. Subaru nie ma tradycji offroadowych, dopiero z wprowadzeniem Forka aktualnej generacji zaczęli iść w kierunku *crossovera o ponadprzeciętnych możliwościach terenowych* Ascent to poza tym całkowicie nowy model, bo nawet sporo większy od Tribeci i podejrzewam, ze w swojej klasie i tak bedzie w seryjnym specu miał wiecej potencjału przeprawowego-turystycznego niz porównywalne duże crossovery od Hondy czy Toyoty i innych.
  8. Odgrzewam temat, bo chyba tutaj najbardziej pasuje: porównanie Tesli X z Bentą Bentleyem Bentayayaygą z Bentley Mode. Polecam obejrzeć przynajmniej pierwsze pare minut, aż do zakończenia pojedynku z trzecim samochodem ale cała recenzja jest naprawdę świetna! Powiedziałbym nawet, ze na poziomie TG i GT, z tym że w 100% skupione na samochodach, a nie na dupie Maryni :-)
  9. Zagrozenie.

    @beemowiec, rany koguta Zdjecie wyglada jak eksponat z muzeum sztuki nowoczesnej! Nie wiem czy jest w pionie czy poziomie, odwrocone do gory nogami czy nie... Dobrze, ze Wy cali, samochod jaki by nie byl, to tylko kupa metalu i plastiku, da sie zastapic. Sprawca jak? Mam nadzieje, ze bez tragedii...?
  10. Subaru Ascent SUV

    Jak dla mnie bardzo ok Wole samochody o prostym designie, bo wolniej sie starzeja. Takie Infiniti czy Lexusy zaraz beda wygladac staro. Fakt, ze wszystkie nowinki techniczne marki sa dostepne to super sprawa! X-mode, EyeSight, CVT, kontrola ruchu poprzecznego, kozak! Jesli wykonanie wnetrza bedzie na poziomie Imprezy + dobra skora to naprawde bedzie fajne auto, Do tego wybor miedzy tylna lawka vs. siedzenia "kapitanskie" - czyli moze z niego byc tez business cruiser, miodzio! Uciag przyczepy 2200kg, bardzo porzadnie. Silnik 2.4 DIT to calkiem nowa jednostka, wiec zapewne tez pojawi sie w innych modelach - oby rowniez w EU, byc moze w OBK...? Tak naprawde jedyny minus to taki, ze .... nie na EU ten samochod A jeszcze co do wygladu - no kurka wodna, zawsze wszyscy narzekali gdy concepty za bardzo odbiegaly od serii. Tu naprawde nie ma na co narzekac! W kolejnosci: VIZIV 7 ---> Ascent Concept ---> Ascent seria
  11. Subaru BRZ

    Dobra dobra, prosze nie kozaczyc! Dobrze pamietam rok panski 2009 jak w Monachium podczas pierwszych opadow sniegu wpadlem na parking Spec.B i sadzilem boki jak dziki. A tubylcy w "dreier Be-Em-We" ledwo ledwo sie krecili wokol wlasnej osi To bylo jakby pilkarz z pierwszej ligi nagle wpadl na podworko i ukradl przedszkolakom pilke Zalozcie kolce i porozmawiamy PS wolno mi z Was drwic, bo sam do niedawna do tego grona nalezalem
  12. Subaru BRZ

    haha, to mi uzmyslowilo, ze odkad sie przesiadlem z BRZ na XV to czuje sie jednoczesnie starszy (mentalnie!) i mlodszy - fizycznie.... bo wsiadanie i wysiadanie, szczegolnie w ciasnych lukach parkingowych nagle juz nie jest takie klopotliwe
  13. O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru

    Szanuję Muska (na tyle, ze zainspirował nas w kwestii wyboru imienia dla synka ). Jest wielkim wizjonerem i po przeczytaniu kilku wywiadów z nim (świetny jest w aktualnym Rolling Stone) dochodzę do wniosku, ze jemu nie zależy tak bardzo na tym, aby jego firma istniała na wieku wieków. Ten człowiek chce zmienić świat i juz to osiągnął, bo wstrząsa sektorem motoryzacyjnym jak dawno nikt. I z tego sie bardzo cieszę! Ale to, ze on cos mowi jeszcze nie znaczy, ze jest to prawdą. Mówię o tym, jakie podejście maja koncerny motoryzacyjne do kwestii przyszłości napędu. Podlinkowany przez Ciebie artykuł tylko to potwierdza, skoro Toyota mimo wszystko wciąż bedzie w wodór inwestować. Największym problemem na dzień dzisiejszy jest pozyskiwanie wodoru, ktore wymaga dużej ilości energii. Ale to samo dotyczy narazie pozyskiwania energii dla baterii. Dopóki nie przerzucimy sie w 100% na energię odnawialna, to wciąż będziemy zabrudzi świat. O procesach produkcji baterii nie wspomnę. Musimy uzbroic sie w cierpliwość. Jest na pewno za wcześnie, zeby zdecydowanie skreślać jedna albo druga opcje.
  14. Subaru BRZ

    Super, KGSub, cieszę sie, ze dołączyłeś do grona! Bedzie Pan zadowolony :-) a jeszcze ostśtnio nic nie mówiłeś, ze Ci sie taki pomysł krząta po głowie
  15. The Brain - szukam kierowcy do programu TV

    Jak ten Pan jedzie to ja muszę tez i zrobimy zawody ale tylko tak!
×