Jump to content

Than_Junior

Użytkownik
  • Content Count

    17511
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Than_Junior

  • Rank
    ..:: Maximus15tysięcznikus ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków / Monachium
  • Auto
    moje czwarte Subaru: XV vel Osiołek :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rety. Co prawda nie sadze, aby minister finansow znal sie na finansach, ale niech sie przynajmniej odpierniczy od przepisow ruchu drogowego. "Ten manewr nie tylko wpływa na zmniejszenie płynności ruchu, wywołuje również negatywne emocje u kierowcy pojazdu, który jedzie za wyprzedzającym. Takie zachowanie, wywołuje stres, zmniejsza koncentrację i sprzyja podejmowaniu ryzykownych manewrów, które mogą mieć tragiczne skutki” – argumentuje swoją propozycję wiceminister Skiba Jasne, wiec lepiej kazac tysiacom TIRow jechac w sznurku prowadzonym przez najwolniejszego Jelcza. Wtedy zadna osobowka nie bedzie miala miejsca na prawym, aby zjechac i w efekcie koncowym bedziemy mieli dwie niekonczace sie kolumny pojazdow na kazdym z pasow, gdzie kazda bedzie sie poruszac w niezadowolajacym tempie. Beda sie tworzyc gigantyczne korki bo w efekcie koncowym de facto zamiast drogi dwupasmowej beda dwie jednopasmowe: jedna dla ciezarowek, druga dla osobowych aut. A jeszcze argument o tym, ze wywoluje to negatwyne emocje i sprzyja podejmowaniu ryzykownych manewrow... kurna chata, co za idiotyzm! Od kiedy to przyjelo sie usprawiedliwiac piratow drogowych? Ryzykowne manewry sa wylacznie pod kontrola naszego wlasnego umyslu. Jak nie potrafisz nad nim zapanowac, to nalezy sie kara. Moze jeszcze zniesmy ograniczenia predkosci w budowach, bo przeciez to tez denerwuje kierowcow? I usunmy przejscia dla pieszych i zabronmy rowerow! Bo biedny kierowca sie wkurzy i bedzie zmuszony podejmowac ryzykowne manewry... Co mozna zrobic, to wprowadzic zakazy wyprzedzania w konkretnych godzinach, kiedy to nastepuje wzmozone natezenie ruchu. Nawet nie musi byc "inteligentne", z czujnikami i cyfrowymi wyswietlaczami". Wystarczy postawic znak "obowiazuje w dni powszednie w godzinach X - Y". O powazniejszych inwestycjach - drogi trzypasmowe, znacznie zwiekszajace przepustowosc, stworzenie infrasstruktuy do transportu Ro-Ro i tym podobnych - nawet nie wspomne...
  2. Ta Turcja dla Subariadowiczow zawsze deszczowa jest - moze lepiej, ze Subariada do Turcji wschodniej nie wypalila?
  3. Czyli co... W wersji "light" - choc nie jest łatwo, jak widać po relacji - ale Gruzja też może być?
  4. A subariada west wcale nie musi byc ON-roadowa :-)
  5. Gość praktycznie od zera zbudował własnego Forka XT 2003 zdalnie sterowanego w skali 1:10 MEGA SZACUN! Na jego kanale jest tez relacja z budowy :-) https://youtu.be/VK6ygkrWY78
  6. Ciekawy pomysl, aczkolwiek nie wiem, czy realizacja bedzie skuteczna Po pierwsze, (chyba?) za zwyczaj nie ma wylacznie prob piaszczystych. Po drugie, pomagajac jakis czas temu z ramienia organizatora, widzialem rowniez proby terenowe, ktore z przejazdem kolejnych zalog stawaly sie latwiejsze do pokonania! I wtedy dalsze nr startowe mialy latwiej Ale zakladam, ze odwrocenie kolejnosci startowej wiele nie kosztuje, wiec pewnie! Wzorem OUTLAW w szosowej? Zmiana niehomologowana powoduje "upgrade" do odpowiedniej klasy? W miare latwo to stwierdzic, przy czym sama zmiana opon sie do tego na przyklad nie przyczyni. Ja z kolei cieszylbym sie z prob na TER, ktore przywiazalyby wieksza wage do precyzji, niz do predkosci ;-)
  7. pol miliona i tylko pol braku ropy spalil .... nice
  8. @przemekka wow! Czyli co, czescie teraz jezdzisz nim niz Forkiem?
  9. Rola trochę drugoplanowa ale jest... Subaru Brat
  10. Będą Ci stopy wystawać przez otwarte drzwi
  11. Sarkazm ci już nieźle wychodzi, gratulacje! Pewnie cała rodzina siedzi przy kompie i klaszcze? To są wartości jednego modelu PHEV. Akurat ten koncern sprzedaje też trochę więcej innych, raczej wysoko zmotoryzowanych modeli, Czyż nie? Nie będę nawet wspominal o M-kach, ale wystarczy spojrzeć na wartości raczej popularnego 320i: Cykl mieszany 5,9 - 5,5 134 - 124 g/100km Naprawde nikt tutaj nie czuje się zobowiązany przekonywać cię do rzeczywistości. To nie jest takie forumowe gdybanie, że OEMy będą mieli kłopoty, to są całkiem poważne wyniki analiz ekspertów (np. Moody's). Nie chcesz wierzyć, to nie wierz. Ale plis, nie zawracaj ludziom nosa pytaniami, aby potem szyderczo stwierdzić "eee bujasz, pfff".
×
×
  • Create New...