Jump to content

Karas

Użytkownik
  • Content Count

    5026
  • Joined

  • Last visited

About Karas

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    EU
  • Auto
    15

Recent Profile Visitors

1100 profile views
  1. a czego ty się spodziewałeś po urządzeniu za tak małe pieniądze ( jak na sprzęt CA) Stosunek cena/to co oferuje i tak jest niezły. Co innego jakby taka stacja kosztowała tyle co stacje kenwood'a alpine itp wtedy owszem byłby to żart. Chcesz mieć niezawodny sprzęt CA kupujesz coś markowego /sprawdzonego.
  2. Karas

    Co zamiast XV???

    Imo wyobraźnia czy wykształcenie nie ma nic do rzeczy. Nowe auto kupuje taka osoba która ma $$ a czym się zajmuje gdzie się uczyła bez znaczenia. W obecnej czasach stacja multimedialna w aucie to dla większości "must have" i jeden z powodów dla których ktoś kupi lub nie dany model- owszem kiedyś było inaczej i przeciętnemu użytkownikowi nowego auta wystarczyło żeby tylko coś w aucie grało . Zresztą taką tendencje doskonale widać m.in na forum- pełno tematów o stacjach w Subaru, braku aktualizacji itp itd. Osobiście dla mnie pokaz auta z dziurą w kokpicie na które już się zbiera zamówienia jest dziwny. Co innego jakby był to pokaz przed premierowy wtedy ok niedoróbki mogą się zdarzyć. Równie dobrze samochód mógłby przyjechać na lawecie bez silnika czy kół z informacja : proszę sobie wyobrazić koła będą takie jak w modelu X a silnik jak w modelu Y ... Z jednej strony klient może zobaczyć jak wygląda auta , a nawet się nim przejechać z drugiej model którym jedzie jest niekompletny... Ale ja się nie znam być może jest to nowe podejście marketingowe
  3. Karas

    Hak i wiązka do xv 1

    bedzie nieprzyzwoicie drogo ale pewnie
  4. Karas

    Hak i wiązka do xv 1

    jezeli zamontowane w ASO bym się nie zastanawiał. A nie łatwiej pojechac do ASO i się po prostu zapytac? Całkiem niewykluczone że oprócz oem haka w ofercie beda mieli westfalie lub thule . Wtedy to wogole nie masz się już czego obawiac.
  5. Ale nie jechałeś bo nie miałeś czy miałeś jakiegoś prymitywnego kasztana bez aktualizacji na którym nie dało się jechać ? Wbudowana porządna navi z działającym tmc + ściągającą sobie dane o ruchu drogowym przez twój tel. komórkowy, z co najmniej 1 na rok aktualizacjami to rewelacyjna sprawa. Niestety taka nawigacja to tylko i wyłącznie wniefabryczna stacja multimedialna... Mnie już parę razy zawiodła navi online i u nas w kraju i na Bałkanach . Niestety bywają miejsca bez netu i wtedy klops musisz jechać dalej na mapce się nie przesuwasz, tel nagle złapie net i każe Ci zawracać
  6. Karas

    Hak i wiązka do xv 1

    jeżeli jest jak ze stacjami multimedialnymi to nie można bo elektryka itp itd ( przynajmniej w 2014r nie można było) kup na własną rękę hak z wiązką dedykowaną zawieź do ASO i niech montują - może zapłacisz jak za zboże ale przynajmniej będziesz spał spokojnie...
  7. mam Primacy4 w XV i są świetne - geolandary wyrzuciłem bo to ślizgające się badziewie i żałuje że nie zrobiłem tego świeżo po zakupie auta( człowiekowi szkoda było nowych opon które do tanich należą) . Nie ślizgają się na mokrym ( o to mi głownie chodziło bo na śliskim na geo było zwyczajnie niebezpiecznie) , są bardzo ciche ( w końcu można normalnie pogadać przy wyższych prędkościach) i dobrze kleją na suchym . Na prawdę niezła opona. Zresztą czego nie założysz (po geolandarach) z wyżej wymienionych będziesz mega zadowolony. W końcu twoje auto zacznie się prowadzić tak jak powinno.
  8. Karas

    Co zamiast XV???

    no własnie opinie subiektywne bez pomiarów itp itd... Chyba nie myślisz że Subaru robi swoich klientów w konia pisząc że ma 12s do setki a w rzeczywistości okaże się że 8 Zresztą podobnie było w hybrydowym XV z 2014 roku. Pomimo większej mocy jechał tak samo jak wersja benzynowa ze wzgledu na swoja wagę. Pytanie czy bedzie oferowany poczciwy wolnossacy forek z 2.0i po maską czy tylko ta powolna hybryda?
  9. miałeś pecha problem nie istnieje a ty się nie potrzebnie czepiasz - patrz na pierwszy post założyciela tego wątku Wymień i zapomnij
  10. Karas

    Co zamiast XV???

    również uważam że taki "smaczek" nie powinien miec miejsca w obecnych czasach gdzie rynek wymaga od aut za takie $$ żeby były mocno dopracowane. To nie czasy PRL że co wystawiłeś do sprzedaży to szło bo na rynku nic innego nie było. Tak mi się skojarzyło
  11. Karas

    Co zamiast XV???

    jak zwykle w Subaru. Auto testowe mające pokazać klientom nowy model i zachęcic i z dziura w kokpicie Pertynowi do testów tez brudne auto wyslali W innych markach nie do pomyslenia
  12. Karas

    Nowy XV II-generacji

    szkoda - bączka nie zakręcisz szkoda ze nie użyłeś jeszcze mniejszej czcionki byłoby bardziej czytelne A ktoś zna te warunki kiedy przekazuje moment tylko na przednią oś? Bo może faktycznie ktoś w Subaru pomyślał i jest to rzeczywiscie "inteligentny napęd " który imo byłby fajną sprawą w takim XV
  13. Karas

    Nowy XV II-generacji

    nie mam ale jest mi to zbedne
  14. Karas

    Nowy XV II-generacji

    łap ( chyba pewniejszego źródła nie znajdziesz ) http://media.subaru.com/pressrelease/580/123/subaru-offers-four-versions-symmetrical-all-wheel-drive cytuje: Slippage at the front or rear wheels causes torque to transfer (up to 100%) to the opposite set of wheels. Inaczej w pewnych warunkach twoje auto moze byc przednio lub tylnio napedówką Co mnie zdziwiło ta sama informacja widnieje przy autach ze skrzynia manualna przy czym dla aut z viskoza standardowy rozdział momentu to 50:50 , dla cvt zalezy od warunków drogowych...
  15. Karas

    Co zamiast XV???

    podobnie jak twój forek wszystko zależy od ceny - Jeżeli będzie dobra będzie popyt. Natomiast ASX jest autem mniejszym od XV. Jak zestawiać XV to chyba najprędzej z eclipse cross
×
×
  • Create New...