Jump to content

Karas

Użytkownik
  • Posts

    5965
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Karas last won the day on April 10 2015

Karas had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    EU
  • Auto
    15

Recent Profile Visitors

2111 profile views

Karas's Achievements

..:: Platinium Forumus ::..

..:: Platinium Forumus ::.. (9/13)

1.1k

Reputation

  1. Karas

    SUBARU XV

    widzę że kolega mocno zapatrzony w maszyny Subaru Ja tam świetnego prowadzenia w podniesionych Subaru jakoś nie zauważyłem. Płużą przodem jak dziki na kartoflisku . Może w BRZ czy STI "obiżony środek ciężkości" przez silnik coś tam daje. W podniesionych autach tej marki imo nic albo niewiele. To samo z bezwibracyjną pracą jednostki - między bajki można włożyć .
  2. najpierw przyzwyczaja użytkownika do bycia bezpiecznym w normalnych warunkach żeby w momencie kiedy na drodze robi się niebezpiecznie wyłączyć się i zostawić właściciela na pastwę losu mega zabawne. powaznie
  3. odkopie temat. Garmin wstrzymał aktualizację map dla starszych urządzeń np z 2014 roku typu dnx4250bt /4230bt itp ( oferowanego m.in niegdyś w aso ). Nie zaktualizujecie już map ani przez stronę garmina ani kenwooda- nowe mapy są co raz większe a urządzenia mają stare bebechy. Natomiast istnieje metoda na nowe mapy w tych urządzeniach. Urządzenia te czytają mapy z końcówką NT ( do tej pory wszystkie instalowane były NTU ) właśnie zakupiłem takowe na znanym portalu aukcyjnym wgrałem je na karte pamięci zgodnie z instrukcją do mojego urządzenia i śmiga. Do tej pory wersje NTU ważyły 7-8 Gb były wzbogacone o zdjęcia zjazdów itp. Wersja NT waży 4 Gb , zdjęcia przy zjazdach nie ma ( co zresztą i tak było moim zdaniem zbędne ) ale mapy są w miarę świeże akurat zakupiłem wersje 2021.20 Także jakby ktoś chciał mieć aktualne mapki to śmiało można wgrywać i śmigać na wakacje.
  4. fakt czyli taki ostatni cywilno rodzinny samuraj. a STI od kiedy przestano produkować?
  5. no chyba trzeba się powoli pozbywać A tak na poważnie to widzę po podpisie że masz najbardziej dopracowanego XV I gen tzn z 2017 roku po 2 czy 3 liftingach w których sporo pozmieniano jeżeli chodzi o zawieszenie , konstrukcje, układ kierowniczy + podobno nawet to auto jakoś wygłuszono. I w dodatku w manualu Taki ostatni samuraj bo chyba od 2017 Subaru przestało oferować auta z manualną skrzynia biegów na rynku EU
  6. Karas

    XV 2,0 150 km

    zawsze możesz mu pomóc
  7. to nie jest wina kraju. Za taki stan rzeczy odpowiada importer. To on jest odpowiedzialny za dostawy - przecież można wziąć na zapas i trzymać u siebie w magazynie prawda? Ale po co się towarowac przecież za to trzeba zapłacić - to jest takie działanie mające na celu cięcie kosztów . Akurat sam działam w branży produkcyjnej. Firmy które się zatowarowały w surowiec przed pandemią albo w jej czasie mają teraz z czego produkować i sobie jakoś tam funkcjonują. Firmy które liczyły że jakoś to będzie teraz na surowiec czekają miesiącami , sama cena surowca poszła mocno do góry więc sami nagle muszą podnieść ceny swoich wyrobów na co kompletnie nie był przygotowany odbiorca końcowy. Zaczyna się płacz i bankructwa bo odbiorca zdenerwowany że podrożało nagle bez żadnej informacji zaczyna szukać wyrobu gdzie indziej - pandemia spowodowała że zmienią się łańcuchy dostaw na całym świecie a wygrywają te firmy które się zatowarowały i mają co sprzedawać w przystępnej jeszcze cenie .
  8. Karas

    XV 2,0 150 km

    akurat miałem okazję porównać impreze sbd w manualu z moim 2.0i. Sprawny sbd jest zdecydowanie szybszy i dużo przyjemniej się tym śmiga w szczególności przy wyższych prędkościach bez głupich redukcji itp a i dźwięk silnika jest spoko. Gdyby nie awaryjność i problemy z dpf'ami to auta z tymi motorami byłyby imo najlepiej sprzedającymi się Subaru w EU . Pisze z własnego doświadczenia - być może śmigałeś jakimś uszkodzonym dieslem i stąd takie a nie inna zdanie
  9. Karas

    XV 2,0 150 km

    raczej 100Nm
  10. Większych bzdur jeszcze nie czytałem, świetna recepta na zabicie silnika rozwiń swoją myśl rubaszny koźle bo chyba coś Ci się pomyliło. Silnik biorący takie ilości oleju już jest trupem który przepali czegokolwiek byś nie wlał ...
  11. Karas

    XV 2,0 150 km

    silnik w połączeniu z manualną skrzynią nawet daje rade na trasie tzn. nie ustępuję innym autom o podobnej mocy ale w tym aucie nie istniej pojęcie komfortu podróżowania ( cisza, miękkość zawieszenia itp )tzn. jest na bardzo niskim poziomie auto jest głośne nawet bardzo zawieszenie jest jak w gokarcie nie tłumi, każdą dziurę czy próg zwalniający czujesz na kręgosłupie lub innym bolącym miejscu. Do jazdy poza miastem rozważałbym crossovera/suv'a innej marki -poważnie
  12. uważaj na miny ( pozostałości po wojnie ) ale zazdroszcze.
  13. mobil 1 5w50 lub valvoline dla starych silników zmniejszą zużycie - przynajmniej w civic'ach działały znakomicie . Ale jest to tylko maskowanie pryszcza pudrem. Czeka Cię remont, wymiana oleju przy takim zużyciu nie ma sensu, jeżeli bierzez 1l/1000 to na 10k km weźmie z 10 litrów czyli około 3 wymian oleju ( wchodzi pewnie gdzieś około 4 litrów przy wymianie) Co 10-15k wymień tylko filtr oleju i szykuj kase na remont albo sprzedaj
  14. Karas

    XV w Krakowie

    AD1 . Dla rocznika 2012 Manual jest bardziej dynamiczny, nie wyje, szybciej się rozpędza ale nie nadaje się w teren-brak reduktora długa jedynka powoduje że w aucie szybko czuc zapach spalonej kapuchy tzn. sprzęgła AD2. Jeżeli instalka będzie prawidłowo wyregulowana, założona przez fachowca który zna się na LPG w Subaru i na odpowiednich komponentach będzie żył długo i szczęśliwie
×
×
  • Create New...