Skocz do zawartości

Karas

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4799
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Karas

  • Tytuł
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    EU
  • Auto
    15

Ostatnie wizyty

984 wyświetleń profilu
  1. robić 100km żeby odessać kapkę oleju... Zazdroszczę wolnego czasu I właśnie to jest imo bolączka tej marki tzn. Turystyka serwisowa
  2. to auta jest dla Ciebie nie ty dla auta. Z takim podejściem to mógłbyś tego XT'ka postawić w garażu, nawoskować i raz w miesiącu na niego spojrzeć co by lakier się nie porysował od tego patrzenia montuj hak i się nie martw. Jedyne co musisz robić to przestrzegać zapisów w instrukcji jak napisał carfit
  3. Karas

    Zakup nowego Forestera 2.0

    foresterem ze skrzynią manualną z wieskzym przełożeniem ani nie podjedziesz pod takie wzniesienie: ani nie dasz rady pełzac w terenie bo zwyczajnie spalisz sprzęgło.
  4. Karas

    Zakup nowego Forestera 2.0

    ma cvt i reduktor niepotrzebny. Forek nie jest autem typowo na autostrady to fakt. Zresztą zaden suv/crossover nie jest chyba że masz 500k PLN do wydania- wtedy owszem możesz zakupić autostradowego komfortowego suv'a o osiągach lepszych niż nie jeden HH
  5. Karas

    Co zamiast XV???

    już to pisałem ale XV jest jednym z najtańszych aut jeżeli chodzi o koszta serwisowania jakie miałem - oem filtry czy klocki nie wiele droższe od zamienników, auto proste w serwisowaniu jak "budowa cepa". Ale moje zdanie może szybko zmienić w razie jakieś poważniejszej awarii
  6. Karas

    Co zamiast XV???

    Pewnie sporo części do Infinity będzie pasowało z Mercedesa...
  7. Karas

    Co zamiast XV???

    na pewno tak się nie stanie. Na rynku zostaną najwięksi gracze : Toyota, Honda, Kia/Hundai + auta produkcji EU Niszowe marki mają imo 2 opcję 1) sprzedać się - Toytoa Forester nie brzmi wcale tak źle 2) wycofać się z rynku Patrząc na to co się dzieje na rynku poważnie się zastanawiam czy sobie tego XV nie zostawić W ofercie Subaru nie ma nic nowego silniki te same co 5 lat wcześniej, inne marki schodzą z pojemnościami silników jak się tylko da - na chwile obecną nie wiadomo jak z trwałością tych silników będzie... Imo posiadanie auta marki której nie ma na rynku to nie jest dobry pomysł. Raz ceny części dwa spadek wartości auta będzie olbrzymi - patrz saab...
  8. Karas

    System start/stop

    uwierz mi warto w moim XV bateria dała ciała kiedy akurat byłem na wyjeździe z dala od cywilizacji w miejscu gdzie psy szczekają "tylną częścią ciała" a na noc zwijają asfalt - a oczywiscie kabelków nie miałem...
  9. Karas

    System start/stop

    wszystkie oemy w benzynowych Subaru mają taka sama - dokładnie już nie pamiętam . niestety może tak się stać - ale nie musi Te akumulatory padały w forkach,xv nawet w sti'ach... Ale w ASO podobno nawet nie kwestionują tylko wymieniają bez gadania. Na wszelki wypadek woziłbym w aucie klemy do awaryjnego rozruchu
  10. Karas

    System start/stop

    poczytaj o akumulatorach w benzynowych Subaru na forum ( chociaż pewnie już czytałeś ) Na 98% aktywujesz SS'mana tym zabiegiem ale najprawdopodobniej na bardzo krótko i nie wykluczone że będziesz musiał udać się do ASO na wymianę gwarancyjną baterii - podobno nie ma z tym najmniejszego problemu. Temat o niedziałającym SS też gdzieś się wala na tym forum... @spawalniczy ma racje
  11. Karas

    Zakup nowego Forestera 2.0

    okolice 11 +l/100km - tyle pali xv 2.0i z manualna skrzynia biegów z tempomatem zapiętym na 160km/h na 500km starczy . Owszem jest to dużo ale tragedii nie ma dla porównania ceed z 2014 roku w wersjo kombi z 1,6crdi przy zapiętym tempomacie na 160km/h okolice 7 +l/100km ale to diesel. Subaraki nigdy nie były/ nie są i nigdy nie będą ekonomicznymi powozami i każdy kto kupuje auto tej marki zdaje sobie z tego sprawę
  12. Karas

    Nowy Subaru Levorg MY2019

    tacy którzy szanują swoje $$ i nie mają działalności gospodarczej ? Samochód nie jest inwestycją, nie zarabia na siebie a już po przekroczeniu progów salonu traci na wartości 10-20% swojej ceny pierwotnej a później w okolicach 10-15k PLN/rok. Osobiście gdybym nie prowadził firmy nigdy bym się na nowy samochód nie zdecydował a oszczędności wolałbym ulokować np w nieruchomościach czy przeznaczyć na zakup np. nowego parku maszynowego który na siebie zarabia... imo zakup nowego auta dla przeciętnego zjadacza chleba to pieniądze wyrzucone w błoto
  13. Karas

    Co zamiast XV???

    z tego co mówił Pan P forek bedzie oferowny tylko jako e boxer z 2.0i, XV jako e boxer z 2.0i lub tylko 1.6i w dodatku bedą znacząco droższe jakoś tego nie widzę... przynajmniej nie u nas w PL
  14. Karas

    Co zamiast XV???

    Do niedawna dla Pana P. autem bez wad którym był zachwycony był troc z mocną turbo benzyna awd i dsg. I należało przyznać mu racje bo to rzeczywiście "cholernie dobre auto" Polo tez zjechał a przecież to to samo co t roc tylko niskie.... Szybko poszedł chociaż w sumie mnie to nie dziwi bo na rynku wtórnym tych aut nie ma a jak jakiś zadbany się trafi to znika.
  15. Karas

    Co zamiast XV???

    tez ją widziałem. Jeżeli komuś podoba się styl Lexusa to nowa Rav4 tez mu się spodoba. Niestety nowa rav4 jest strasznie mała w środku. XV z 2014 jest większy poza bagażnikiem oczywiście. Takze imo nic specjalnego. Później podjechałem do Hondy -która ma swoj salon naprzeciwko Toyoty w Długołęce . Nowa crv bije na głowe Toyote i wielkoscia i wykończeniem wnetrza i silnikiem. Niedługo ma się pojawic hybrydowa wersja crv'ki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...