Jump to content

Karas

Użytkownik
  • Content Count

    5218
  • Joined

  • Last visited

About Karas

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    EU
  • Auto
    15

Recent Profile Visitors

1259 profile views
  1. warto też na sezon letni uzbroić XV w porządną oponę typowo letnią a dopiero wtedy poczujesz różnicę i w zakrętach i na mokrym. Duelery podobno nie są złe ale to opona uniwersalna więc średnia/ledwo wystarczająca w każdych warunkach
  2. bo zapewne się nigdy tematem CA nie interesowałeś. Gdybyś się zainteresował to byś wiedział że jest to podstawa jednostka w CA - tzn najprostszy zestaw który daje prawidłową scenę nagłośnienia w każdym aucie. Reszta czyli: to jest już tylko rozbudowa "zestawu podstawowego" . podjedz do firm zajmujących się CA to opowiedzą Ci co i jak Aha zapomniałbym absolutną podstawą jest serce systemu CA w aucie czyli radio/stacja multimedialna. Jeżeli to jest słabe to z ***** bata nie ulepisz Więc od tego bym chyba zaczął . Jak jest z jakością stacji multimedialnej w XV tego nie wiem
  3. jak bawiłem się CA za małolata to głośniki w drzwi przednie to był jakiś zestaw odseparowany tzn głośnik 165 mm na dużym magnesie + dystans z mdf'u + zwrotnica + głośniczki wysoko tonowe.- wpisz w necie zestaw odseparowany to będziesz wiedział jak to wygląda. Jak już zmieniasz głośniki na porządniejsze to warto by pomyśleć o wzmacniaczu - nie o wielkiej krowie tylko o takim który odpowiednio napędzi te głosniki ( w dobrym sklepie CA dobiorą Ci taki wzmacniacz ) Jak już zacząłeś zabawę w CA to wypadałoby też do bagażnika wstadzić jakąś skrzynie z głośnikiem "basowym" a głośniki w tylnich drzwiach wymontować i o nich zapomnieć. Zawsze możesz też postąpić niezgodnie ze sztuką CA i w tylnie drzwi wsadzić jakieś głośniki średnio tonowe na dystansie oczywiście napędzone ze wzmacniacza... Imo jak już robić to z rozmachem Osobiście wszystko bym robił na helix'ach
  4. Hawk miała ceramiczne do XV I gen to pewnie do II zrobią jak już tego nie uczynili
  5. auto dla studenta powiadasz XT pewnie się nada. Dynamiczny , wszędzie wjedziesz , niezły napęd AWD. Co do kosztów serwisowania. Jeżeli będziesz serwisował niezależnie w warsztacie zajmującym się m.in Subaru nie będzie tak źle i bardziej "zjedzą" Cie koszta paliwa niż serwisu. Gorzej jak coś Ci w nim padnie wtedy może finansowo zaboleć. Będąc studentem nie zdecydowałbym się na XT bo nie sztuką jest kupić auto ale sztuką jest je utrzymać ( serwis , naprawy, ubezpieczenie, opony, paliwo itp itd)
  6. nie chce tutaj nikogo bronic ale z tego co się orientuje nowe klocki oem zawsze przychodzą z nowymi blaszkami - więc skoro zaraz mają być wymienione jaki jest sens je czyścic? chociaż w sumie to nie wiem jak to teraz jest bo ostatni raz w ASO byłem w 2015 roku
  7. myślałem o nich ale podobno nie są to ciche opony dlatego odpadły w przedbiegach - w XV każdy decybel się liczy
  8. pewnie koszta serwisowania ( w Subaru co rok lub 15k km) . Jeżeli masz zamiar serwisować w ASO bedzie nie tanio , Jeżeli niezależnie to jak w każdym aucie. Tu masz koszt przeglądów: https://www.subaru.pl/docs/przeglady_okresowe.pdf
  9. Karas

    Co zamiast XV???

    raczej nikt nikogo nie zablokuje bo pomimo że panom nie odpowiada to co na /do siebie piszą to są zza miętcy żeby wytrzymać chociaż chwilę bez czytania jeden drugiego
  10. dlatego napisałem co mech to inna opinia. A tak na marginesie czy fabrycznie pod tarczą jest jakiś smar ?
  11. masz chyba jakiegoś pecha do aut albo jeździsz jak kierowca rajdowy Według gościa gdzie serwisuje przy montażu tarcz piasta ma być wyczyszczona na błysk , tarcza w miejscu w którym styka się piastą również. Nałożenie w tym miejscu dodatkowej warstwy smaru spowoduje że tarcza idealnie z piastą stykać się nie będzie co może spowodować bicie- dokładnie to samo zjawisko które miałeś od "korodującej piasty" tylko tutaj możesz mieć je od nowości. Ale wiadomo co mechanik to inna opinia
  12. między tarcze a felgą tak, między piaste a tarcze nigdy
  13. bylem 2 razy więcej nie pojechałem. Co do jakości usług nie miałem zastrzeżeń natomiast co do podejścia serwisu do zgłaszanych przypadłości auta owszem-być może mam za duże wymagania. Zresztą ile takie MTS może przyjąć aut naraz? Z tego co pamiętam tam całe podwórze zawalone jest Subaru z całej Polski. Nie wiem gdzie pracujesz ale nie każdy może sobie pozwolić na takie wycieczki serwisowe. W najlepszym przypadku tracisz 1 dzień . Jak okaże się że coś więcej jest do zrobienia to i nawet kilka dni - musisz zostawić auto zadzwonić po kogoś żeby po Ciebie przyjechał ( psując mu dzień / plany bo ta osoba też sobie musi wziąć wolne a pamiętaj że po auto musisz jeszcze jakoś przyjechać jak zostanie naprawione - powtórka z rozrywki . Może spróbujesz wycieczek poza granice naszego kraju. Może okazać się że będzie taniej a i zwiedzisz więcej dokładnie tak to jest kompletnie bez sensu w dodatku strata czasu. A tak jedziesz do serwisu w swoim mieście - rano odstawiasz auto , idziesz do roboty odbierasz po skończonej pracy lub rano następnego dnia lub kiedy naprawią bez angażowania kogokolwiek i marnowania mu czasu .
  14. Karas

    Nowy XV II-generacji

    a kim wy jesteście żeby mówić kto ma być a kto wyrywać z forum Panowie? Forum nie jest prywatne, jest ogólnodostępnym forum którego właścicielem jest SIP. Imo każdy kto zakupił nowe lub używane auto u dystrybutora Subaru może sobie tu siedzieć i pisać o swoim aucie co mu się żywnie podoba. Te auta nie są doskonałe, serwis nie jest doskonały a odrobina ( większa lub mniejsza ) krytyki jeszcze nikomu nie zaszkodziła wręcz przeciwnie. A skoro wam się nie podoba to dlaczego sami się z forum nie usuniecie?
  15. Karas

    Co zamiast XV???

    imo masz racje. Ja zawsze trzymałem się aut Japońskich i pomimo ich surowego i tandetnego wykonania nigdy się na nich nie zawiodłem. Nigdy z autami made in Japan nie miałem problemu, nawet nigdy żarówek nie musiałem wymieniać. Natomiast na zakup kolejnego auta duży wpływ ma serwis...
×
×
  • Create New...