
Karas
Użytkownik-
Content Count
5878 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
Karas last won the day on April 10 2015
Karas had the most liked content!
Community Reputation
1054 WspaniałyAbout Karas
-
Rank
..:: Platinium Forumus ::..
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
EU
-
Auto
15
-
Remont Subaru Leone dla powstańca Warszawskiego
Karas replied to Guzik's topic in Pytania do Dyrekcji
napisze tak: Czuje olbrzymi szacunek dla tego człowieka za wielką odwagę i męstwo które pokazał/udowodnił podczas powstania warszawskiego - bez takich ludzi nie byłoby naszego kraju. Być może zaraz mnie zbesztacie ALE uważam że starsi ludzie w tym wieku nie powinni już śmigać autem. Pisze poważnie . Stwarzają zagrożenie na drogach - słaby reflex, słaby wzrok, powolne myślenie zastanówcie się na tym. Incjatywa wyremontowania tego auta dla dziadziusia zacna pod warunkiem że nie będzie nim smigał - a tak nie będzie. -
2:20 Masakra. Te auta do tego się nie nadają. Jestem ciekaw kiedy autorzy zmądrzeją XV'y oddadzą 2 połówce a sami kupią sobie po wranglerze.
-
europa chce Suva lub podwyższone kombi ( coś jak teraz crv ) Gdyby Levy był oferowny z 21 cm przeswitem i nawet "marnym" 2.0i miałby szanse na naszym rynku
-
nie da się wymienic tego czego w aucie po prostu nie ma
-
Jeżeli serwisowane cały czas w ASO można brac
-
moja siostra 2 lata temu zakupiła tiguana 1,5tsi dsg napęd na jedną oś. Auto ciche komfortowe, dynamiczne , pojemne, do tej pory 0 awarii, za przeglądy płaci jakieś grosze. Oczywiście auto w leasingu. Zgadnijcie co sobie weźmie jak jej się leasing skończy? Powiedziała że nie chce innego auta tylko tym razem z 4 motion na pokładzie bo skurczybyk jest ciężki i 2-krotnie już się nim zakopała
-
130k za auto z wolnossacym silnikiem 1,6 ... Swiat zwariował
-
ile ważą? OBK na za pewne będzie bardziej dynamiczny niż e-bokser
-
albo że Subaru wydaje się że jest
-
w szczególności że to prosta wymiana jest. Napisz skąd jesteś to może ktoś naprowadzi Cie na przyzwoity zakład w twojej okolicy -bo nazwy i adresu wypowiedzieć nie wypada bo to forum importera ( tak jakbyś do restauracji przyszedł z własnym jedzeniem )
-
w ASO może tyle to teraz kosztować z robocizną. Komplet OEM przód pewnie z 1,5k , komplet OEM tył 1k , robocizna i jakieś pierdoły i robi się pokaźna 4 cyfrowa kwota. Spokojnie można robic poza ASO na dobrym zamienniku typu ATE, TRW ( w szczególności że auto leciwe i nie na gwarancji) . Z bluprinta nie polecam klocków bo w pudełku są twarde kaszanki ( kashijamy )za to tarcze są bardzo ok (miałem kiedys w civicu z klockami hawk hps i hamowało zacnie i nigdy się nie pogięły)
-
absolutnem hitem są vagowe kombi z 2.0tfsi i dsg pod maską( opcjonalnie haldex) i nic tego nie zmieni. Subaru to marka niszowa w EU , volumen sprzedaży jest tak niski że można śmiało zestawiać ze sprzedażą porsche...
-
m.in takie ze sztywną boczną ścianką . Może zle napisałem określając je mianem "sportowe". Powinienem był napisać "o zacięciu sportowym " - Każdy producent ma takie w swojej ofercie np. michelin pilot sport, continental sport contact itp
-
już o tym pisałem. Jest dokładnie jak piszesz. Ja zmieniłem na primacy 4 i auto nie do poznania. Jeszcze musze się pozbyć twardo-sztywnych zimowych blizzaków na których normalna jazda jest mało komfortowa ( czuć każda najmniejszą dziurę w drodze a jak trafi się większa to jest dramat ) pomimo że na sniegu i deszczu sprawdzają się znakomicie. Od piątku auto mam na michelinach i jazda nim stała się znowu przyjemnością. Do czego zmierzam - absolutnie nie namawiam nikogo na opony które mam ,natomiast przy wyborze opon do XV warto wybór przemyśleć. i np. pchanie się w sportowe opony
-
Zalecany olej a rzeczywistość w ASO
Karas replied to remano's topic in Pytania do Działu Technicznego
sugeruje częste sprawdzanie poziomu tej oliwy. Jest to jedyny olej po zalaniu którego XV poprosił mnie o dolewkę komunikatem na wyświetlaczu pod daszkiem . Nie ubywało na fabrycznym 0w20, nie ubywało na quazarze S 5w30 z mts'u, nie ubywa na M1 0w40. IMO oliwa kompletnie nie warta swojej ceny