
Karas
Użytkownik-
Content Count
5824 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
Karas last won the day on April 10 2015
Karas had the most liked content!
Community Reputation
1027 WspaniałyAbout Karas
-
Rank
..:: Platinium Forumus ::..
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
EU
-
Auto
15
-
Nie wiem jak wygląda u Ciebie zdolność czytania ze zrozumieniem Masz 112 stron wątku, formową listę ile padło tylko na tym forum, ciągle pojawiąjące się nowe wątki na forum pt. "padł mi silnik w sbd co dalej itp. ", widzisz jak przedstawiają się ceny aut z tymi silnikami i się zastanawiasz czy warto kupić Odważnie
-
osobiście wolałbym kupić 2 nowe akumulatory typu baner niż jedna optime za 7 stów. Z akumulatorami w Subaru jest problem bo w fabryce wsadzają bubla, który w dodatku rozładowuje się i zasiarcza w trakcie podróży morskiej w kontenerze do EU. Po wymianie na nowy jakikolwiek akumulator europejskiej produkcji i zrezygnowanie z ISR problem z aku w Subaru nie istnieje.
-
raczej nie możliwe. W USA praktycznie każde Subaru ma cvt. Gdyby cvt okazało się awaryjnym bublem FHI by się nie wypłaciło i zniknęłoby z rynku motoryzacyjnego na zawsze.
-
dokładnie tak. Kupujesz używkę po gwarancji w uczciwych $$ ( bo obecnie uważam że ceny nowych Subaru to jakaś abstrakcja) . Coś padnie jedziesz do ogarniętego mechanika, płacisz naprawiają bez łachy czy sciemy i śmigasz dalej - tak to widze
-
już w ubiegłym roku chciałem to zrobić ale pojawił się covid i wszystko co z nim związane. Ponieważ jest to do bólu bezawaryjny i pewny osiołek -został. Ale jak to wszystko się skończy i ruszy branża w której działam XV idzie na giełdę. Ja to auto nawet polubiłem, żona nienawidzi - chwile po porodzie nim śmigała i powiedziała że tym autem nie da się jeździć, jest za twarde każdą dziurę, wertep bardzo boleśnie odczuła na ranie po porodowej. Jakiś sadysta skonstruował zawieszenie w tym samochodzie. Po tym co czytam na forum i sam doświadczyłem z ASO ( a byłem raptem parę razy na 2 przeglądach i
-
wszędzie to samo. Jak w MTS'ie na przeglądzie gwarancyjnym zgłosiłem drżenie lewarka na biegu przesympatyczna pani powiedziała mi żebym nie trzymał na nim ręki to mi nie będzie przeszkadzało - do dziś mnie to bawi bo dzięki nim przestałem jeździć do ASO dzięki czemu zaoszczędziłem na całkiem fajne wakacje. ( autu leci 7 rok ) . I śmigam z tym do dziś -konsultowałem to z gościem z zakładu niezależnego gdzie serwisuje to jest pierdoła którą można naprawić /wyregulować w pół godzinki...
-
ciężko z tym. Wszędzie po chwili przyjeżdżają mundurowi .
-
to jest nowe auto... z salonu... Nie po to kupuje się takie auto żeby śmigać nim na własną rękę do ogarniętego elektryka. Od tego jest ASO i gwarancja. A jak nie potrafią naprawić to może warto spotkać się z panami z global motors - tymi z reportażu o wibrującym mercedesie za milion i nakręcic odpowiedni reportaż i może wtedy coś się ruszy w twoim temacie
-
zapytam z ciekawości a jakie miało być? Wszystko co Ci padło lub pada to części eksploatacyjne. Niestety to jak to auta jest skonstruowane powoduje imo takie a nie inne zużywanie się. Np. takie łożyska- auto jest wysokie / podniesione. Gdyby zawieszenie skonstruowano tak żeby było miękkie i amortyzowało wszystko to XV'em nie dałoby się śmigać - wychylałby się na zakrętach, nie przechodził testu łosia itp itd. A tak zrobili twarde zawieszenie, auto dzięki niemu śmiga jak po sznurku ale coś za coś- elementy napędu/zawieszenia dostają w kość... To samo sprzęgło. Auto ma mechaniczny napęd na
-
nie wiem jak to wygląda w nowych silnikach seri FB ale ten pierwszy według Internetów to jest filtr do silników serii FA czyli forek xt, brz, ten drugi do starszych FB od 1,6- 2,5i. Czy czegoś nowego do nowego FB nie wymyślili tego nie wiem
-
moja siostra ma ten silnik w Tiguanie spięty z dsg. W porównaniu z XV 2.0i w manualu to zrywne i dynamiczne auto więc w zestawieniu z e-bokserem to pewnie rakieta...
-
nie wszystko ale to co w każdym turbo dieslu pada najszybciej. Teraz wtryskiwacze, niedługo zacznie słabo odpalać na mrozie a może już ma problemy ( świece żarowe) a za jakiś czas pewnie zacznie się lać z turbo... W każdym dieslu to się dzieje wcześniej czy później.
-
w wątku w którym pisałeś o awarii twojego auta pisano Ci że naprawa tego wozu jest nie rentowna i warto rozważyć rozstanie z tym autem . Przy naprawie każdego silnika diesla oprócz short blocku warto zajrzeć do wtrysków ( regeneracja), turbo , świec żarowych, dwumasy - póki silnik jest na stole. Mechanik nie mówił? Czy mówił ale chciałeś "taniej" ?
-
masz absolutną rację. Obecnie niczego nie można być pewnym, kolejny wirus ucieknie z jakiegoś laboratorium albo zacznie się przenosić z jakiegoś nosacza sundajskiego, nietoperza czy łuskowca na człowieka i drugiego czy trzeciego auta to możemy nawet nie dożyć ... ( oby tak się nie stało ). Dlatego warto kupić takie auto które miałoby być twoim ostatnim ( w zależności od priorytetów ) . Niestety pandemia zrobiła swoje... Oby rok 2021 był dla nas wszystkich rokiem lepszym niż poprzedni - tego z całego serca wam sobie i również marce Subaru życzę!!! Pomyślności!!