Jump to content

Karas

Użytkownik
  • Content Count

    5643
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Karas last won the day on April 10 2015

Karas had the most liked content!

Community Reputation

939 Wspaniały

About Karas

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    EU
  • Auto
    15

Recent Profile Visitors

1679 profile views
  1. może jakieś małe podsumowanie czy założenie LPG do DIT'a było opłacalne. Tzn koszt instalacji + koszt remontu a $$ zaoszczędzone na PB do tego pewnie trzeba doliczyć czas bez auta i jakieś tam nerwy. Założyłbyś raz jeszcze pytam bez żadnych złośliwości edit taka szybka kalkulacja: zakładając średnie spalanie około 10l/100km. Silnik Padł Ci po 100 000 km więc podczas tego czasu spaliłbyś około 10 000 l paliwa po około 5zł/l więc za około 50 k zł. Instalacja kosztowała 10 k pln , paliwa spaliłeś za połowę tego co spaliłbyś na PB więc za około 25k PLN, do tego remont - napisz ile Cie to będzie kosztowało + nerwy + przeglądy LPG. Zeby nie było - jestem za instalacjami LPG , absolutnie nie jestem ich przeciwnikiem ale tutaj ta kalkulacja oszczędności wygląda słabo.
  2. to jest forum importera i nie wypada reklamowac "sklepów internetowych" To tak jak byś do restauracji przyszedł z własnym jedzeniem Natomiast jak dobrze poszukasz to znajdziesz sklepy z Łodzi czy sklep z Nowego Sącza z oemami ( na allegro też się wystawiają ) to jest tylko pakowacz. Do swoich pudełek wsadza raczej całkiem niezłej jakości japońskie części firm jak exedy, koyo, 555 itp.
  3. Karas

    E-Boxer

    jakiekolwiek 2 zabezpieczenie alarm chyba najprościej.
  4. sam sobie odpowiedziałeś bo to zamiennik nie oem. Pewnie zrobili tak żeby był kompatybilny jeszcze z innymi modelami Subaru lub innymi autami. Imo wogole bez znaczenia. Zakładaj i smigaj
  5. daj znac jak XV zacznie produkowac paliwo
  6. to są już leciwe konstrukcje. A wszystko co stare ma prawo się psuć. Kupując starą impreze kupujesz auto w którym jest więcej do zepsucia się niż w innych autach ze względu na napęd AWD...A Subaru mało jaki zakład potrafi ogarnąć dobrze. Nie szedłbym tą drogą. W dodatku 1,5i to muł i twój fiat pewnie jest szybszy. Pomyśl o civic'u , golfie o czymś co każdy mechanik ogarnie, do czego jest dużo częsci na rynku itp itd
  7. Karas

    E-Boxer

    ja bym to szybko próbował wyjaśnić. Bo jeżeli isr jest twoim zabezpieczeniem antykradzieżowym ( przez ubezpieczalnie nazywany predatorem combo) a nie masz go w aucie to twoje AC jest nieważne i w razie W zostaniesz z ręką w nocniku. Chyba że masz ISR a o tym nie wiesz ( kiedyś SIP dawało na rok za free)
  8. Karas

    E-Boxer

    to raczej chodzi o to że Ubezpieczyciel wymaga min 2 zabezpieczeń. 1 immo , 2 albo ISR ( predator combo) które nie każdy chce miec zresztą nie wiem jak to teraz wygląda jak wszedł e-call albo alarm. Mechanicznych blokad aso Subaru nie chcą montować
  9. Karas

    E-Boxer

    lepiej sprawdź czy w OWU ubezpieczenia alarm nie widnieje jako zabezpieczenie bo w przypadku kradzieży albo jakiegoś nieszczęścia z ubezpieczenia nici. Przykra sprawa , na twoim miejscu pozbyłbym się tego w cholerę lub próbował zamienić na dobre poczciwe wolnossace OBK 2,5i
  10. nie uwierzę jak nie zobaczę. Jeżeli masz 1.6 i czyli stare fb16 na wtrysku wielopunktowym które zadebiutowało w 2012 roku to ono przy wyższych prędkościach pali więcej niż 2.0i - trzyma wyższe obroty niż 2.0i przy 130km/h+ . W 10l przy 130-140km/h jeszcze uwierzę przy 150-160 km/h nie realne.
  11. Karas

    Koszty utrzymania

    jedna wielka niewiadoma i nie zalezy od tego czy stary czy nowy. Samochody z tymi motorami potrafią mieć problem z UPG, pękającymi smokami olejowymi, panewkami - niektóre egzemplarze padały na gwarancji , niektóre po. Na pewno nie jest to tani samochód w utrzymaniu . Ale podobno frajda z jazdy niesamowita
  12. Karas

    E-Boxer

    ja mam w xv thule force XT L . Na XV wygląda tak: Jest zbliżony do serii Motion ale o 5 cm krótszy i dośc szeroki. Do forka byłby w sam raz
  13. Karas

    Nowy XV II-generacji

    idź do salonu na jazdę testową. Tutaj wszystkie opinie są wyłącznie subiektywnymi doznaniami kierowników. Zwykłe 2.0i śmiga całkiem przyzwoicie i z wyprzedzaniem i bezpieczeństwem nie ma żadnego problemu ( wiadomo lamborgini to to nie jest ale nie odstaje od konkurencji z podobnymi motorami ) Podejrzewam że z E-bokserem jest podobnie. Natomiast ceny tych aut poszybowały w kosmos dlatego należy się zastanowić czy warto kupic takiego podniesionego kompakta zamiast np jakiegos suv'a/crossovera z silnikiem TSI pod maską - większy, szybszy, z napędem nie odstającym od Subarowskiego awd, z serwisem który się zna na tych autach , bez "turystyki serwisowej"
  14. belki thule/mont blanc/ whispbar/yakima . Bagażnik jak wyżej. XV jest wysokie i zakładanie rowerów może być problematyczne. Jeżeli masz hak to się nawet nie zastanawiaj i kupuj bagaznik na hak- super sprawa
  15. to jest normalne zjawisko i każdy sprawny samochód po ostygnięciu wciąga płyn. Jak silnik jest gorący to płyn wywalany jest do zbiorniczka wyrównawczego i tak w kółko. W przypadku zapowietrzonego układu może go właśnie nie wciągać. Autor wątku ma 2 opcje drogą i droższą . Droższa: auto spala płyn chłodniczy ( do wymiany UPG ) droga: nieszczelny układ chłodzenia ( stawiam na nieszczelność w chłodnicy )- można spróbować uszczelnic specjalnym środkiem do chłodnic ale to chwilowe rozwiązanie problemu
×
×
  • Create New...