Jump to content

Karas

Użytkownik 500
  • Posts

    6037
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Karas last won the day on April 10 2015

Karas had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    EU
  • Auto
    15

Recent Profile Visitors

2182 profile views

Karas's Achievements

..:: Platinium Forumus ::..

..:: Platinium Forumus ::.. (9/13)

1.2k

Reputation

  1. Nie masz instrukcji od wiązki dedykowanej? Tu coś pewnie znajdziesz https://haksystem.pl/wiazki-dedykowane-do-hakow-holowniczych-szukaj/#/pl
  2. z mojego doświadczenia wynika że: 1) takie zestawy nie działają - klej jest za słaby przy próbie wyciągania wgnioty przyklejony bolec odrywa się nie wyciągając wgniecenia 2) nagrzewanie karoserii i szybkie schłodzenie jest również nie działa - może coś tam się dzieje ale tylko i wyłącznie w przypadku dużego delikatnego wgniecenia. Na małe punktowe wgniecenia nie działa. Imo szkoda kasy - lepiej skontaktować się z fachowcem który przyjedzie ze sprzętem na miejsce wykona parę magicznych sztuczek popuka tu i tam wprowadzi narzędzie pod wgniotę i naprawi.
  3. Karas

    Klocki hamulcowe

    z czego oni robią te auta? wymiana przewodów hamulcowych w prawie nowym aucie? - to jakaś masakra. Pewnie coś nasmarowali i problem na chwile zamaskowali
  4. GEN0, GEN1/2 . Być może po tylu latach Subaru w końcu zaczęło wyposażać swoje auta w coś sensownego . W ORI stacjach montowanych do Subaru zawsze czegoś brakowało tzn. albo były problemy z nawigacją , albo z brakiem aktualizacji albo z działaniem MHL, albo z AA itp. Skoro te stacje na androidzie się zawieszają to może warto rozważyć coś od renomowanych producentów CA Kenwooda, alpine itp? w okolica 3k PLN ( jak to za radio w aukcji + wysyłka do PL+ przeprogramowanie radia ) być może można znaleźć coś sensownego z gwarancją i dożywotnią aktualizacja map z AA i AC- trzeba by poszukać
  5. na 98% jestem pewien że nikt takiego zabiegu nie przeprowadzał bo to bez sensu. Te radia są beznadziejne. Zastanów się nad stacja multimedialną na androidzie do forka - jest tego pełno fajnie wyglądają łączą się z netem mają google maps itp itd https://allegro.pl/kategoria/elektronika-samochodowa-car-audio-257396?string=forester xv&strategy=NO_FALLBACK
  6. w F2 mam faktycznie 1940 Natomiast w polach O.1 i O.2 mam max masa całkowita przyczepy z hamulcem /bez hamulca 1600/650 kg i tym się sugerowałem. Napisze inaczej jaką najcięższą przyczepkę mogę holować o jakim DMC ?
  7. Dziękuje za obszerne wyjaśnienie. Czyli mając XV którego DMC w dowodzie wynosi 1600 mogę holować maxymalnie przyczepkę o dmc 1200kg tzn 1600/1,33 ( 1203 kg ) ( 1600kg auto+1200kg przyczepa = 2800<3500) ?
  8. Szanowni forumowicze, jaką "najcięższą" przyczepkę można "założyć" do XV/forka i śmigać z nią bez obaw z dokumentem prawa jazdy kategorii B ? W dowodzie rejestracyjnym posiadam następująca informację max masa całkowita przyczepy z hamulcem /bez hamulca 1600/650 kg . Rozumiem że na prawo jazdy kat B całkowita masa pojazdu + przyczepy nie może przekroczyć 3500 kg. W związku z tym czy legalne jest ciągnięcie przyczepy z hamulcem o dmc 1300kg której masa z ładunkiem nie przekroczy 1600kg? Masa auta to 1405 kg masa moja + teścia okolice 180 kg + Pytam aby się upewnić ( 1405+180+1600 =3185kg <3500kg ) gdyż nie chciałbym tłumaczyć się przed krokodylami a z opowieści wiem że lubią zatrzymywać auta z większymi przyczepkami . Chodzi mi o to czy przyczepa o dmc 1300 z hamulcem jest jeszcze przyczepą lekką ?- nigdy nie miałem z tym do czynienia
  9. bardzo w porządku. Gorzej jak zapali się czerwona
  10. gdzie ta kontrolka? Niebieska po lewej stronie pod obrotomierzem mówi że silnik jest zimny gaśnie jak się olej nagrzeje do 30 kilku stopni i tak ma byc.
  11. tylko jak dasz mu za mało gazu - ale skoro jesteś doświadczonym kierowcą to raczej nie przez to. Oddaj go na sprawdzenie luzów zaworowych -przy LPG trzeba to robić dosyć często mogą być powodem dławienia się.
  12. Karas

    E-Boxer

    napisałem bezosobowo nie kierując wypowiedzi w twoją stronę ale skoro tak odebrałeś - twoja sprawa mam to jak dobrze ująłeś "w poważaniu". Pomykaj jak chcesz tylko jak przytrafi Ci się taka sytuacja ( wypadek w którym zabijesz kogoś z twojej winy ) to przynajmniej bądź mężczyzną i daj się zamknąć do paki a nie szukaj kruczków prawnych i "uruchamiaj kontakty "żeby kary uniknąć. Chodzi mi o takie i podobne sytuacje: https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26364321,tragiczny-rajd-polskich-kierowcow-na-slowacji-czy-sprawcy-wypadku.html
  13. Karas

    E-Boxer

    to nie odwaga a raczej brak mózgu jeżeli zabije tylko siebie to spoko niech się rozbijają na drzewach - na narządy jest zapotrzebowanie cały czas. Gorzej jak taki bez mózg trafi w auto zapakowane rodziną z małymi dzieciakami. Ja tam jestem żeby takim delikwentom zabierać samochody z dożywotnim zakazem prowadzenia jakichkolwiek pojazdów.
  14. jest na stronie Subaru - natomiast ceny mogą różnic się w zależności od regionu , humoru szefa serwisu , aktualnej pogody i twojego uroku osobistego https://www.subaru.pl/docs/przeglady_okresowe.pdf
  15. opinie o SBD znałeś przed zakupem auta, koszty związane z naprawa pewnie też nie były Ci obce i co teraz chcesz usłyszeć? Ryzykant z Ciebie . Serwisuj w ASO , wykup AC z dobrym assistance żeby w razie czego zlawetowało Cie do warsztatu i miej w zapasie 20k pln zaskórniaka . a tak na marginesie auto fajnie, z dynamicznym motorem głowa do góry jak padnie to padnie - dopiero wtedy będziesz się martwił. Śmigaj i ciesz się autem
×
×
  • Create New...