Jump to content

WOJO

Użytkownik
  • Content Count

    2007
  • Joined

  • Last visited

About WOJO

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Legacy Wagon 2005 MT 2.0 SOHC Celebration

Recent Profile Visitors

1116 profile views
  1. Ja tylko poproszę o źródło manuala. Wersja/plik/strona w manualu z której pochodzą wklejki. Może się mylę, ale możemy mieć różne manuale... Poproszę także o uzupełnienie informacji o VIN (może być na PW). Już nie musisz pisać... Dlaczego posiadając pojazd z roku 2005, zabrałeś się za jego sprawdzanie z manualem z MY2004?! Zacznij od pobrania manuala z 2005.. http://download888.mediafire.com/jpeqrzdjcssg/yri3ij7o3p9xi3t/GenMarket+Legacy+FSM+2005+(BP-BL).zip Nie dawało mi spokoju Twoje pytanie o "(B54) No. 6 - Chassis ground" z czwartkowego posta i kolejne z dzisiaj "zatrzymałem się na złączu T5 i pinie 8, gdzie nie mam żadnego sygnału". Teraz życie będzie prostsze.
  2. WOJO

    Akumulatory w subaru

    A potem zdziwienie, że samochód się zapalił... Jak naciągniesz kabelki nad akumulatorem, to jest ryzyko, że będzie o nie ocierało wygłuszenie maski. Po pewnym czasie w niesprzyjających okolicznościach może dojść do pożaru... Różnice w cenach akumulatorów nie są warte takich zabaw.
  3. Oczywiście. Jeżeli rezystancja jest mniejsza niż zakładany 1 MOhm, to masz gdzieś przebicie/zwarcie, na mierzonym przewodzie. Co masz zrobić podpowiada ostatnia kolumna schematu...
  4. Tak to ma wyglądać. Nie mam pewności, czy jak już komputer zarejestrował błąd czujnika, to takie postępowanie przyniesie oczekiwany skutek, ale jak popróbujesz, to wszyscy się dowiemy... Drugim wyjściem jest podjechanie do ASO i podpięcie pod SSM.... Musiałeś kręcić tym kółeczkiem z ząbkami?
  5. Łezka mi się w oku zakręciła. To już 6 lat, jak poskładany zawijak bezproblemowo służy. Tylko, że ja pod nim nie mam czujnika skrętu.
  6. Obracać o 360 (zęby ustalające są różnej wielkości, dlatego co 360, a nie 180) stopni i sprawdzać czy kontrolka zgasła. Liczyć obroty.
  7. Urwana taśma w zawijaku nie powinna wpływać na trakcję. Może Tobie nie zgasła kontrolka poduszki, a nie trakcji?
  8. WOJO

    Świece żarowe.

    https://www.academia.edu/34758958/Spark_Plug_and_Diesel_Glow_Plug Poszukaj sobie.
  9. Może w stresie nie podpiąłeś wtyczki do czujnika skrętu?
  10. WOJO

    Świece żarowe.

    Wystarczy, że gwint będzie odrobinę przesunięty lub świeczka będzie miała inną średnicę, inną długość i już masz pozamiatane. Podane przez Ciebie numery świec nie są zamienne. Porównaj sobie fotki.
  11. Po uprzedniej rozmowie "ostatniej szansy" z właścicielem warsztatu...
  12. Jak wyglądają świece w Waszych pojazdach? Jeżeli któraś ze świec wygląda inaczej niż pozostałe, należy szukać problemu z tym cylindrem, w którym pracowała. Wierzcie lub nie, ale miałem uszkodzone kable wysokiego napięcia na 1 i 2 cylindrze i samochód chodził kulawo na niskich obrotach, a jechał dopiero od 2500rpm. Nie muszę dodawać, że spalanie wzrosło o 30%. Ciekawostką jest też to, że nie dostałem żadnej sygnalizacji o wypadaniu zapłonów w postaci kontrolki CHECK. W Waszym wypadku brak kabli wysokiego napięcia, ale na każdym cylindrze macie cewki, które mogą się uszkodzić. U mnie pomogło wymienienie kabelków na oryginalne.
  13. Dokładnie to samo. Podaj nazwę tego warsztatu, który nie wykonał nawet jazdy próbnej po naprawie.
  14. Wymieniałeś cały czujnik, czy wystarczyło wymienić miedzianą podkładkę pod czujnik? https://partsouq.com/en/search/all?q=803914060
×
×
  • Create New...