Jump to content

WOJO

Użytkownik
  • Content Count

    2202
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

WOJO last won the day on September 17 2016

WOJO had the most liked content!

Community Reputation

348 Wspaniały

About WOJO

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Legacy Wagon 2005 MT 2.0 SOHC Celebration

Recent Profile Visitors

1877 profile views
  1. W pierwszej kolejności do sprawdzenia drożność i sprawność przewodu podciśnienia serwa pompy hamulcowej.
  2. Jeżeli pozostałe szyby działają prawidłowo, należy zacząć od zdjęcia tapicerki drzwi przednich prawych (kostki, silniczek podnośnika szyby, sub-switch) , potem ewentualnie lewych (main-switch)...
  3. Zależy, czym dysponuje mechanik, u którego się umówiłeś na osłuchanie.
  4. Któreś łożysko kończy żywot. Obstawiam łożysko wałka zdawczego w skrzyni. Jedź na rolki, niech go osłuchają.
  5. SIDE VISOR E3610AG010 - kombi SIDE VISOR E3610AG000 - sedan
  6. Może to Wam coś rozjaśni. Szeregowe połączenie tego samego kabelka. Umiejscowienie wtyczek:
  7. To zdecydowanie wskazuje na problem z LPG, a nie na cewkę.
  8. Z własnego doświadczenia objawy opisałem w przytoczonym wątku: Ja w pierwszej kolejności wymieniłem profilaktycznie świece, potem profilaktycznie kable. Potem nastąpiła regulacja zaworów. I jak to nic nie dało, gazownik dokończył dzieła. Okazało się, że jeden z wtryskiwaczy LPG zacinał się w pozycji otwartej i przelewał LPG. Skutki opisałem w tym wątku we wpisie z 3 stycznia. Pojechałem do gazownika. Wymienił wtryskiwacze gazowe Hana na Barracuda. Wymienił filtry. Doregulował instalację LPG. Problemy zniknęły. W największe mrozy odpalałem z marszu, gdzie
  9. Świece, zawory, wtryskiwacze, LPG?
  10. W jaki sposób dobierałeś cewkę? Czasem się zdarza, że nowa część nie musi być sprawna. Jak stara cewka jest sprawna, a jedynie zaśniedziały styki, to spróbuj chemicznie oczyścić styki na kablu i wtyczce. Co było pierwotną przyczyną wymiany cewki?
  11. Do końca czasu użytkowania pojazdu. Pomysłowy Dobromir.
  12. Też byłem przekonany, że jest tak, jak to interpretujesz, ale schemat postępowania mi namieszał.
  13. Na schematach jest w pozycji "normalnie otwarty", czyli wygląda na to, że NIE powinien przewodzić przy wybranym biegu. Przy pozycji N powinien przewodzić masę do ECM. Świadczy o tym sposób sprawdzenia.
  14. Czujnik wymieniłem na podstawie błędu CHECK P0851. Potem ten wymieniony mierzyłem na stole i była totalna loteria. Także nie wyglądał na uszkodzony. Problem z migającym CRIUSE zniknął i tempomat wrócił na pokład pojazdu.
×
×
  • Create New...