Jump to content

WOJO

Użytkownik
  • Content Count

    2080
  • Joined

  • Last visited

About WOJO

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Legacy Wagon 2005 MT 2.0 SOHC Celebration

Recent Profile Visitors

1282 profile views
  1. Dlaczego nie oryginalna? Nowa: https://partsouq.com/en/search/all?q=22433AA641 Używka: https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonowa-fk0334-subaru-legacy-4-iv-2-0-lift-8050329371 https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonowa-subaru-impreza-gh-1-5-16v-07-11-8800215194 https://allegro.pl/oferta/impreza-forester-cewka-zaplonowa-diamond-fk0334-7035539910
  2. Umiejscowienie zalania? Przedni dywanik kierowcy, tylny dywanik pasażera? Tunel środkowy od strony kierowcy? Gdzie było najbardziej mokro? Sprawdź rynienki na błotniku między pokrywą silnika. Może gdzieś jest dziura i ścieka po wewnętrznej niewidocznej stronie nadkola i przewodach pod wewnętrzną skrzynkę bezpieczników.
  3. Niestety takiego podejścia w swojej okolicy nie znalazłem. "Mój" były mechanik prosto w oczy mi mówił, że dolicza 20% do ceny detalicznej. Więc jak miałem zapłacić 80% więcej za części, bo też mam zniżki w hurtowni, to sam rozumiesz... Uwierz, że zupełnie nie chce mi się grzebać po katalogach i szukać, ale dzięki takiemu podejściu mechaników jestem zmuszony poznać ceny i jakość części. Ja też nie. Jak trzeba założyć część z ASO, to kupuję w ASO. Jak trzeba kupić zamiennik, to kupuję NAJLEPSZY zamiennik. W końcu sam na swoim bezpieczeństwie i komforcie nie będę oszczędzał. I tu się niestety nasze doświadczenia różnią diametralnie. Mam dwa doświadczenia z dwóch wizyt u lubelskich "mechaników". Jeden warsztat wymieniał ponownie rozrząd po kilkunastu tysiącach, oczywiście na mój koszt, przy okazji innej naprawy niedotyczącej rozrządu. Nieważne było to, że niecały rok wcześniej całą usługę łącznie z częściami zamówiłem u nich. Drugi przypadek. Podczas odbierania pojazdu po regulacji zaworów, dowiedziałem się, że mam zapłacić za dodatkowe części, nie ustalone wcześniej. Wśród tych części znalazł się pasek klinowy. Nie uzyskałem odpowiedzi na pytanie, gdzie w moim pojeździe znaleźli pasek klinowy (zamiast wielorowkowego). Jak widzisz, gdybym nie musiał, sam bym pewnych rzeczy przy samochodzie nie robił.
  4. 1. Nie jeżdżenie na rezerwie/tankowanie do pełna (zwłaszcza) w zimie. 2. Filtr paliwa w pompie paliwa + sitko na pływaku czujnika poziomu paliwa. 3. Układ odpowietrzający z filtrem węglowym.
  5. Odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź jak się zachowuje w takiej sytuacji.
  6. Jak chcesz płacić, to do /mode lizus on/ ASO. /mode lizus off/ My tu dla rozrywki siedzimy. Wymienione elementy układanki musi posiadać "zleceniodawca". Skoro jesteś programistą, to nie powinieneś mieć z tym problemu. Nie oznacza to jednak łatwej diagnozy, bo z tego, co prześledziłem wątek, to problem występuje jedynie na zimnym silniku, po dłuższym postoju?
  7. W sumie do zrobienia. Laptop z dobrą baterią +modem GSM + USB KKL + (wybrane oprogramowanie) + TeamViewer.
  8. Zielonych wtyczek nie znalazłeś po stronie pasażera i kierowcy?
  9. Pewnych błędów (np. błędy poduszek) nie skasujesz z poziomu darmowego oprogramowania. Może u Ciebie właśnie występuje ten problem.
  10. Jesteś pewien, że nie zostało to zdublowane? Nie pamiętam dokładnie, ale wydaje mi się, że w egzemplarzach z OBD można podłączyć kabelek lub wymrugać kontrolką na liczniku. Skoro w późniejszych Legacy IV zachowano taką możliwość, to nie wierzę, że w Legacy III tego nie zostawili.
  11. WOJO

    Wyjscie Aux

    Czy ja piszę tak mało wyraźnie? Co Cię obchodzi radio i klima z wersji UK, skoro zostawiasz swoje z SBD?
  12. WOJO

    Wyjscie Aux

    radio - zostaje z SBD klima - zostaje z SBD (żeby to miało sens, razem z nagrzewnicą, kompletem siłowników i ogniwami peltiera). licznik - wstaw z dawcy. komputer - wstaw z dawcy
  13. WOJO

    Wyjscie Aux

    Mam. Codziennie go używam. Działa. Co jest problemem u Ciebie?
  14. WOJO

    Wyjscie Aux

    Właście dlatego nie miałeś problemów. Jak rzucisz okiem na schematy od wersji GX-204RE , to zauważysz, że radio jest mocno powiązane z fabrycznie montowanym alarmem w wersjach UK. No właśnie bardzo podobnie do tego, jak zachowuje się poliftowe GX-204RE.
×
×
  • Create New...