Skocz do zawartości

WOJO

Użytkownik
  • Postów

    2281
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana WOJO w dniu 17 Września 2016

Użytkownicy przyznają WOJO punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Legacy Wagon 2005 MT 2.0 SOHC Celebration

Ostatnie wizyty

3336 wyświetleń profilu

Osiągnięcia WOJO

..:: Jego Forumowatość ::..

..:: Jego Forumowatość ::.. (7/13)

463

Reputacja

  1. Masz na myśli stożkowe łożysko wałka zdawczego oznaczone "5" o symbolu 806330080 / 806330120 / 806330120 i wymiarach 30X62X17? Czy prewencyjnie wszystkie 4?
  2. WOJO

    Czy to wiskoza?

    To ja poproszę. Dawno nie zwiedzałem Nowego Sącza.
  3. Ta rozpięta wtyczka to B228 oznaczana na schematach jako "OP Connector". Standardowo jest do niczego nie wpięta, z niczym nie połączona. Można ją wykorzystać do podłączenia dodatkowych (opcjonalnych) urządzeń. Ja np. z niej pobieram trzy sygnały do dodatkowych urządzeń: 1. SPD SIGNAL 2. REVERSE SIGNAL 3. ACC
  4. Podstawowe pytanie. Czy "Rear gate Latch switch" nie jest ustawiony w pozycji blokady zamka? W tapicerce klapy bagażnika na wysokości zamka od wewnątrz jest plastikowa klapka rewizyjna. Po jej zdjęci naszym oczom powinien ukazać się zamek w białej obudowie z dźwigienka. Po przestawieniu dźwigienki zamek klapy przestaje działać, podczas gdy pozostałe zamki w drzwiach normalnie się otwierają i zamykają zarówno z pilota, jak i przycisku "Lock" na drzwiach kierowcy. Dźwigienka mogła zostać przestawiona lub masz zwarcie do masy na pinie A17 BIU, co symuluje przestawienie dźwigienki w pozycję zamkniętą i blokadę zamka. Wyjmij kostkę A z BIU i przy wyjętej z zamka czarnej kostce D46, sprawdź miernikiem czy masz na kablu w kostce i84 zwarcie do masy na pinie 17. Jeżeli zwarcia brak, to sprawdź testem diody połączenie między pinem A17 kostki i84, a pinem 2 kostki D46. Powinno być przejście bez ZWARCIA DO MASY. Jeżeli przejścia brak lub jest zwarcie do masy, to do sprawdzenia kostki i53 (pin 6), D35 (pin 7) i same kabelki między nimi.
  5. To coś, co dostajesz to Twoja własna krew w połączeniu z solą fizjologiczną. Szkoda, że wczoraj tego nie przeczytałem. Nagrałbym Ci cały proces, może wtedy byś się przełamał.
  6. https://www.rckik.lublin.pl/ Czas się przerzucić na oddawanie płytek i osocza. Jak tylko jestem zdrowy, widzą mnie chętnie co 28 dni. Szybciej się regenerujesz. Częściej możesz oddawać. Przeliczniki na krew pełną są też dobrze dobrane. Jak masz taką możliwość zdrowotnie, polecam z czystym sumieniem. Jedyny minus, to godzina spędzona przy "jednorękim bandycie", zamiast 5 minut.
  7. Wczoraj rzutem na taśmę 6 raz w tym roku. Kolejny raz pod koniec stycznia lub na początku lutego 2023r. Jednak dodatkowe kilkanaście dni urlopu bardzo się przydaje.
  8. Nie trzymaj długo na skórze, to nie będzie problemu. Przy prawidłowej krzepliwości po 10 minutach spokojnie odrywaj.
  9. Jako posiadacz innego sprzętu z rodziny dokupiłem taki wynalazek: https://www.makita.sklep.pl/makita-dmp180z-body-akumulatorowy-minikompresor-8-3-bar-121-psi-lxt-18v-subkompaktowy-kompresor-p-12431.html Sprawdza się znakomicie do pompowania kół rowerów, kół w samochodzie, materaca na plaży, łóżka turystycznego...
  10. "Lutowanie może spowodować przekłamania." To trzeba o tym powiedzieć wszystkim producentom elektroniki, bo nawet nie wiedzą, że ich lutowany sprzęt ma przekłamania... Liczyłem na rzeczowe argumenty, ale powoływanie się na "szkoleniowca NGK" jest słabe, bardzo słabe. Śmiem twierdzić, że szybkozłączki uławiają montaż, ale mogą wprowadzać większe błędy w przesyle informacji niż połączenia lutowane! Z całym szacunkiem, ale przestańcie powielać bzdury! Rodzaj połączenia może być dowolny, byle prawidłowo wykonany. Jak nie masz możliwości podłączenia lutownicy, to łatwiej jest użyć szybkozłączek, ale jak komuś wygodniej, to niech lutuje do woli.
  11. Czy rozważałeś naprawę obwodu grzałki? Wiem, że to druciarstwo, ale może warto zmierzyć opór elektryczny sprawnego obwodu grzałki i dobrać odpowiedni opornik/spiralę grzewczą. Zamontować w okolicach wtyczki, na pinach od grzałki. Dobrze odizolować cieplnie i zapomnieć o P0037. Przecież to jest wymyślone, by dogrzewać sondę przez pierwsze kilka minut po odpaleniu silnika. Potem gorące spaliny załatwiają sprawę.
  12. https://partsouq.com/en/search/all?q=22690AA660 Nawet doliczając przesyłkę i chory kurs dolara... Robiłem tam zakupy. Wszystko OK.
  13. WOJO

    doposażenie w tempomat

    I zachowanie jest prawidłowe. Zielona kontrolka "Cruise" zapala się przy błędzie NIE krytycznym przy pierwszym wykryciu takiego zdarzenia przez ECU. Przy kolejnym sprawdzeniu/powtórzeniu tego samego błędu dołącza do niej zapalenie pomarańczowej kontrolki "Check". W obu przypadkach tempomatu nie da się włączyć...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...