Jump to content

WOJO

Użytkownik
  • Content Count

    2219
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

WOJO last won the day on September 17 2016

WOJO had the most liked content!

Community Reputation

406 Wspaniały

About WOJO

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Legacy Wagon 2005 MT 2.0 SOHC Celebration

Recent Profile Visitors

2025 profile views
  1. Dlatego czujnik jest umieszczony PRZED chłodnicą, by wskazywał temperaturę +/- realną, a nie temperaturę płynu chłodzącego. Chwilowe zawirowania temperatury nie mają wpływu na realne wskazania.
  2. Suszarka w dłoń i wszystko będziesz wiedział. Obstawiam, że czujniki są inaczej wyskalowane i zakres temperatury na wyświetlaczu skończy się w okolicach 50 C, po użyciu suszarki na czujniku temperatury zewnętrznej. Jest jeszcze jeden maleńki problem. Czujnik temperatury zewnętrznej podpięty jest do BIU, a oleju do ECU...
  3. Z własnego doświadczenia dopiszę, że nie zawsze jest to proste do stwierdzenia. Można próbować wykonać próbę ciśnieniową układu chłodzącego, ale wcale nie musi w danym momencie uwidocznić problemu. Kilka lat jeździłem z ubywającym płynem ze zbiorniczka wyrównawczego. Ubywało zbiorniczek na rok. Po kilku latach okazało się, że miałem powiększające się mikropęknięcie na górnym wężu od wewnętrznej strony węża, pod opaską, od strony silnika. Na szczęście uwidoczniło się to specyficznym zapachem odparowującego płynu i plamą płynu chłodzącego na silniku oraz następnego dnia pod s
  4. Aż mnie korci, żeby poczęstować Cię czerwona strzałką za takie podejście. Ty się zapewne genialny i skromny urodziłeś... Powstrzymuje mnie tylko jedno. Oczekiwanie odpowiedzi na pytanie - po co jest Forum?
  5. WOJO

    Er HC Legacy IV

    Jeżeli mogę Ci coś zasugerować, to zdejmij tę klemę i zanurz w roztworze węglanu sodu (łyżeczka sody oczyszczonej na szklankę ciepłej wody), potem opłucz w zwykłej wodzie destylowanej. Efektem będzie lepsze przewodnictwo prądu.
  6. Dostałem takie w komplecie z przeciętym do transportu tłumikiem środkowym Polmostrów. Sprawdzi się pod warunkiem odpowiedniej średnicy zewnętrznej i dołożenia pasty uszczelniającej do tłumików.
  7. Nie masz tam ogarniętego człowieka ze spawarką i gumówką? Wytnie kawałek i pospawa. 15 minut roboty za 20 zł. Mniejsze koszty niż odsyłanie i szukanie innego tłumika...
  8. Jak nie masz w okolicy nikogo, u kogo mógłbyś podłączyć zegarek i sprawdzić, to w kopertę bąbelkową i na pocztę.
  9. Dlaczego chcesz zamieniać nawigację na zegarek? Jesteś pewien, że zegarek, który kupiłeś jest sprawny?
  10. Rocznik 2005 wersja EU? http://download1521.mediafire.com/mwdlhv7nx5ng/yri3ij7o3p9xi3t/GenMarket+Legacy+FSM+2005+(BP-BL).zip
  11. Tak samo jak mój egzemplarz był pozbawiony całej wiązki dla nawigacji. Oszczędności! Wiesz ile to miedzi zaoszczędzone?
  12. Spokojnie. Zdjęcia coś wyjaśniają? Twój licznik wygląda tak samo? Odszukaj pod kierownicą moduł BUI. Jedna z tam wpiętych kostek (Kostka A) zawiera 35 pinów. Masz w tej kostce odnaleźć kabel zielony (G) na pinie 30 (stąd oznaczenie A30). Do niego podepnij odpowiedni kabelek od zegarka. Drugi kabelek sygnałowy podepnij do kabelka (jeżeli jest) w zielonej 22 pinowej kostce licznika, do pinu 18.
  13. Nie miałem potrzeby rozpisywać kostki licznika, ani kostek BIU, więc kolorowych schematów brak. Dasz radę bez rozpiski. Ostrożnie wyciągaj licznik, by nie porysować tapicerki.
  14. Schemat "Clock System" jest w wiadomości z 3 listopada. Skoro poradziłeś sobie z napięciami, pozostaje Ci wyciągnąć licznik i wpiąć się w jego wtyczkę jednym kabelkiem, a drugim sygnałowym wpiąć się pod kolumną kierownicy w moduł BIU.
×
×
  • Create New...