
WOJO
Użytkownik-
Content Count
2202 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
6
WOJO last won the day on September 17 2016
WOJO had the most liked content!
Community Reputation
348 WspaniałyAbout WOJO
-
Rank
..:: Jego Forumowatość ::..
Profile Information
-
Gender
nie powiem :-P
-
Skąd
Lublin
-
Auto
Legacy Wagon 2005 MT 2.0 SOHC Celebration
-
W pierwszej kolejności do sprawdzenia drożność i sprawność przewodu podciśnienia serwa pompy hamulcowej.
-
Jeżeli pozostałe szyby działają prawidłowo, należy zacząć od zdjęcia tapicerki drzwi przednich prawych (kostki, silniczek podnośnika szyby, sub-switch) , potem ewentualnie lewych (main-switch)...
-
Zależy, czym dysponuje mechanik, u którego się umówiłeś na osłuchanie.
-
Któreś łożysko kończy żywot. Obstawiam łożysko wałka zdawczego w skrzyni. Jedź na rolki, niech go osłuchają.
-
SIDE VISOR E3610AG010 - kombi SIDE VISOR E3610AG000 - sedan
-
Może to Wam coś rozjaśni. Szeregowe połączenie tego samego kabelka. Umiejscowienie wtyczek:
-
To zdecydowanie wskazuje na problem z LPG, a nie na cewkę.
-
Z własnego doświadczenia objawy opisałem w przytoczonym wątku: Ja w pierwszej kolejności wymieniłem profilaktycznie świece, potem profilaktycznie kable. Potem nastąpiła regulacja zaworów. I jak to nic nie dało, gazownik dokończył dzieła. Okazało się, że jeden z wtryskiwaczy LPG zacinał się w pozycji otwartej i przelewał LPG. Skutki opisałem w tym wątku we wpisie z 3 stycznia. Pojechałem do gazownika. Wymienił wtryskiwacze gazowe Hana na Barracuda. Wymienił filtry. Doregulował instalację LPG. Problemy zniknęły. W największe mrozy odpalałem z marszu, gdzie
-
Świece, zawory, wtryskiwacze, LPG?
-
W jaki sposób dobierałeś cewkę? Czasem się zdarza, że nowa część nie musi być sprawna. Jak stara cewka jest sprawna, a jedynie zaśniedziały styki, to spróbuj chemicznie oczyścić styki na kablu i wtyczce. Co było pierwotną przyczyną wymiany cewki?
-
Do końca czasu użytkowania pojazdu. Pomysłowy Dobromir.
-
Też byłem przekonany, że jest tak, jak to interpretujesz, ale schemat postępowania mi namieszał.
-
Na schematach jest w pozycji "normalnie otwarty", czyli wygląda na to, że NIE powinien przewodzić przy wybranym biegu. Przy pozycji N powinien przewodzić masę do ECM. Świadczy o tym sposób sprawdzenia.
-
Czujnik wymieniłem na podstawie błędu CHECK P0851. Potem ten wymieniony mierzyłem na stole i była totalna loteria. Także nie wyglądał na uszkodzony. Problem z migającym CRIUSE zniknął i tempomat wrócił na pokład pojazdu.