Jump to content

WOJO

Użytkownik
  • Content Count

    2165
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

WOJO last won the day on September 17 2016

WOJO had the most liked content!

Community Reputation

311 Wspaniały

About WOJO

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Legacy Wagon 2005 MT 2.0 SOHC Celebration

Recent Profile Visitors

1744 profile views
  1. Przednie nie są, ale w US wersji masz instalację przednich, a nie masz tylnych, więc podłączenie tylnego do istniejącej instalacji wydaje się być naturalną koleją rzeczy...
  2. Może zacznij od przejrzenia manuala do wersji EU i porównaj z manualem US... Wszystko się wyjaśni. Po pobieżnym przejrzeniu - wymień 16W żarówkę w lewym świetle wstecznym na 21W CZERWONĄ i podłącz równolegle do przełącznika przednich przeciwmgłowych.
  3. Wtyczki powinny być zdublowane. Szukałeś? Zegarek ma takie wyjścia: Jak widzisz, połączony jest na 2 pinie z BIU i 5 pinie z licznikiem. To są dwa kable sygnałowe. Reszta to zasilanie stałe BAT+, zasilanie ACC, zasilanie IGN, masa GND i podświetlanie ILL. Możesz próbować pobrać sygnały CAN L i CAN H z wtyczki wyświetlacza nawigacji: ale nie jestem pewien, czy to zadziała.
  4. Powinno się dać bez specjalnego problemu. Poszukaj za schowkiem/nawigacją białej 10-pinowej wtyczki. Jak jest, to operacja plug & play.
  5. Zgadzamy się. Jak znacznie przekracza normy, to trzeba to naprawić. Ja przez kilka lat użytkowania pojazdu łącznie z emulatorem, NIGDY nie miałem problemów ze składem spalin, mimo iż chyba od 5 lat jeżdżę z emulatorem. LPG ma też inne zalety (oprócz ceny ).
  6. Kupić, założyć między rurę, a sondę i zapomnieć o wymianach sondy, a tym bardziej katalizatora: https://allegro.pl/oferta/emulator-drugiej-sondy-lambda-prosty-ocynk-7525292145
  7. Nie tylko. 2.0L też nie widziało potrzeby posiadania takiego bajeru.
  8. Te rysunki dotyczą Twojej wersji pojazdu. W Legacy IV przedlift czujnik ten występuje w wersjach z VDC czyli H6 3.0L. Jeżeli nie zdejmowałeś zawijaka, identycznego w wersjach z VDC i bez, znajdującego się przed czujnikiem, to nie masz się czym martwić. Dla wersji bez VDC czyli H4 2.0L wygląda to tak.
  9. Był kiedyś wątek na ten temat, ale nie pamiętam kto się tym zajmował...
  10. Nie tędy droga. Sama wymiana zegarka nie zapewni poprawnych wartości jednostek generowanych przez BIU pojazdu. Owszem może się udać wyświetlić litry, km i stopnie C, ale wartości będą bzdurne.
  11. Pod 20 pin podłącza się wyświetlacz nawigacji. Co do AUX...
  12. To teraz po powrocie, wyjmij samą zapalniczkę i podłącz bezpiecznik. Sprawdź, czy masz na wtyczce zapalniczki napięcie i masę. Jeżeli jest, możesz mieć uszkodzony "bezpiecznik" w samej zapalniczce (kawałek drutu oporowego) lub uszkodzony przewód od bezpiecznika do zapalniczki, albo od zapalniczki do masy (mało prawdopodobne). Jak widzisz, gniazdo w bagażniku jest na innym obwodzie, więc może nie działać z innego powodu...
  13. Sterowanie lusterkami działa?
×
×
  • Create New...