Skocz do zawartości

WOJO

Użytkownik
  • Zawartość

    1600
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O WOJO

  • Tytuł
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Legacy Wagon 2005 MT 2.0 SOHC Celebration

Ostatnie wizyty

795 wyświetleń profilu
  1. WOJO

    Akumulatory w subaru

    Pozwól, że się nie zgodzę. Przecież ładowanie akumulatora jest czynnością zależną od czasu, a nie jedynie od prądu ładowania. Jak widzisz na obrazku, nawet przy 1500RPM, dostajesz z altka 50A, co w zupełności wystarczy do wielu rzeczy, wśród których będzie także ładowanie akumulatora. Jak będziesz mało jeździł, często używał rozrusznika, to alternator nie będzie miał czasu naładować akumulatora, niezależnie od jego pojemności. Śmiem twierdzić, że akumulator o większej pojemności dłużej przeżyje w takich ciężkich warunkach.
  2. WOJO

    Pilny temat przed urlopem. Luzy zaworowe?

    To chyba muszę się bliżej przyjrzeć, bo o ile wierzyć odczytom z Torque, mam wartość 0,22 bara. Nie ukrywam, że nigdy się tym specjalnie nie interesowałem.
  3. WOJO

    Pilny temat przed urlopem. Luzy zaworowe?

    Czym sprawdzasz? Torque?
  4. WOJO

    Akumulatory w subaru

    To chyba dotyczy każdego akumulatora?
  5. WOJO

    Rozrząd wymiana Legacy V 2.0 150 KM benzyna

    Nie było tam w pierwszym zdaniu zamiast "nur" słowa "ohne"? Zmień dla świętego spokoju po 105kkm.
  6. WOJO

    Wiązka haka holowniczego do przewozu rowerów 7 czy 13 pin?

    Ciekawe, co piszesz. Ostatnio na przeglądzie przedyskutowałem z diagnostą ten temat, podpierając się aktualną ustawą i nie odkryłem takich rewelacji. Który to policjant jest taki "uczony w prawie"? Może ten sam, który zabrania pojazdom elektrycznym jeździć po buspasach?
  7. WOJO

    Kamera samochodowa. Jaka?

    Sprawdziłem. Nie ma obawy. Jest letni. Myślę, że tapicerka w lecie się rozgrzewa bardziej. Co do bezpieczeństwa, to w środku beczki mam 1A bezpiecznik, który w razie zwarcia, spali się pierwszy. Kostkę rozbierałem i jest naprawdę dobrze wykonany transformator 12V/5V. Raczej bardziej obawiałbym się o zwarcie na kabelku USB po stronie wtórnej. Mam go między dachem, a podsufitką. Tam temperatura potrafi dochodzić do 60 stopni C. Myślałem nawet, czy nie wpuścić go w dodatkowy peszel, ale wydaje się dawać radę bez tego.
  8. WOJO

    Kamera samochodowa. Jaka?

    Generalnie nagrywa cały czas. Jak nagrywa w trybie parkingowym, to pliki wynikowe 15k/s opatrzone są datą i literką "P". Dodatkowo co określony czas (10 minut) wyłącza się na kilka minut (nie wiem dlaczego - chłodzi się?). Kiedy ruszam, włącza się inny tryb nagrywania 60k/s i powstaje plik o lepszych parametrach, bez literki "P". Po wyłączeniu trybu parkingowego, da się włączyć w tryb aktywnego reagowania na ruch.
  9. WOJO

    Kamera samochodowa. Jaka?

    G-sensor daje sygnał o ruchu i kamerka zaczyna nagrywać do innego pliku.
  10. WOJO

    Kamera samochodowa. Jaka?

    Podpiąłem się na stałe do B228 (OP Connector). Piny 1 (stałe +12V z akumulatora) i 7 (stałe GND). Kamerka działa w trybie parkingowym podłączona kupionym w komplecie, dedykowanym kabelkiem z transformatorem. Niestety pomysł z podpięciem tego do kostki lusterka nie wypalił. W lusterku mam zasilanie po ACC, więc tryb parkingowy nie zadziała. Pobór prądu 0,2A. Kiedy nie chcę, by nagrywała, wyłączam lub zdejmuję kamerkę.
  11. WOJO

    2.0 dohc ej204 trzęsie na wolnych szarpie podczas przyspieszania

    Jak u Ciebie uszkodzona była cewka, nie znaczy to, że wszyscy z podobnymi objawami mają "Ewidentnie cewka zapłonowa".
  12. WOJO

    SWAP hamulców

    Tak podejrzewałem.
  13. WOJO

    SWAP hamulców

    Jakie miałeś felgi do tych zacisków? Standardowe 16 wchodzą?
  14. WOJO

    2.0 dohc ej204 trzęsie na wolnych szarpie podczas przyspieszania

    Hemoroidy też tak trafnie leczysz zdalnie?
  15. WOJO

    Kamera samochodowa. Jaka?

    Nadinterpretujesz i to zdrowo.
×