Jump to content

sartek

Użytkownik
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Dobry

About sartek

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Subaru Outback 2.5 4EAT 2006 USDM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Konkretnych informacji nie mam, ale na oko to jest HB3. Takie mam u siebie w drogowych w OBK III z USA.
  2. Ja niedawno kupowałem do Outbacka z USA i dobrali mi po VIN. Cena jakieś niecałe 40 zł.
  3. Bywają, jestem tego najlepszym przykładem.
  4. Jak napisałem, sięgałem po bagnet po normalnej jeździe, na rozgrzanym silniku. Silnik NA. Nie wiem, ile co ma tam stopni, ale pod maską zimno nie było. Po prostu uważałem, żeby niczego przypadkiem nie dotknąć.
  5. Miałem na myśli wyłącznie sięganie po bagnet, gdy wszystko dookoła jest rozgrzane
  6. Sprawdzałem. Wydaje się, że jest w 2/3 normy, ale silnik był normalnie rozgrzany po jeździe (nie wykonałem sprawdzenia według instrukcji z serwisówki). Swoją drogą nie poparzyć się przy tym to sztuka Według papierów zostawionych przez poprzedniego właściciela olej w skrzyni był wymieniany 7 tys. mil temu, więc powinno być OK.
  7. Jak zwykle mieliście Panowie rację. Ściąłem nożem stary oring (wtedy się rozkruszył) i założyłem ten nowy, od bagnetu oleju silnikowego. Wydawał się minimalnie za duży, ale w praktyce jest idealny. Bagnet wchodzi dość ciasno i nie jest już luźny. Dzięki za wszelką okazaną pomoc!
  8. Nie wiedziałem, że w Castoramach mają takie drobiazgi
  9. Na pewno coś dobiorę, ale to za jakiś czas. W rodzinnym mieście powiatowym sklepów motoryzacyjnych z takimi pierdołami jest na pęczki, a w Poznaniu nawet nie wiedziałbym, dokąd jechać. Przecież do NorAuto nie pojadę
  10. To w takim razie ten od bagnetu skrzyni biegów jest za duży. Będę musiał sobie coś dopasować. Dzięki!
  11. Dotarł o-ring z linku, ten do bagnetu skrzyni biegów, ale do niczego nie pasuje. Zresztą ten jedyny czarny element na moim bagnecie też nie jest uszczelką, to jakieś twarde tworzywo sztuczne. Czy w związku z tym jakaś dobra dusza mogłaby w wolnej chwili wyjąć bagnet ze swojego dyfra i cyknąć fotkę? Wiedziałbym przynajmniej, do czego mam dążyć. Na chwilę obecną ten bagnet po prostu jest luźny w swoim kanale i nie zgubiłem go chyba tylko dlatego, że jest długi i aż tak wysoko na wybojach nie podskakuje Ja bym to najchętniej okleił power-tape'em i uszczelnił w ten sposób, boję si
  12. Bardzo dziękuję, wychodzi na to, że wyjąłem bagnet od dyferencjału, myśląc, że to skrzynia. W tym samochodzie jest najwyraźniej tyle bagnetów, że małą bitwę można by zainscenizować
  13. Dobra, napis DIFF rzeczywiście daje do myślenia. Bagnet jest zlokalizowany zaraz za silnikiem, od lewej strony, dostęp od góry przez maskę. W takim razie: czy widoczne na zdjęciu pocenie to przedni dyferencjał, który ja błędnie rozpoznałem jako skrzynię biegów, czy też mam w skrzyni biegów włożony bagnet od dyferencjału?
  14. Panowie, ja się tak naprawdę nie znam. To moje pierwsze Subaru, zauważyłem zjawisko, więc uderzam do fachowców, żeby niczego nie zaniedbać Poziom oleju w srzyni jest w normie, więc chyba dramatu nie ma. Sama skrzynia też pracuje poprawnie.
  15. To jest niby do bagnetu oleju silnikowego, ale nic innego nie znajduję. Muszę jutro dokładnie obejrzeć oba bagnety, może oringi są takie same. https://allegro.pl/oferta/subaru-legacy-oring-rurki-bagnetu-miarki-oleju-10196660379
×
×
  • Create New...