Jump to content

ObywatelX

Nowy
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About ObywatelX

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru FORESTER SH 2.0 N/A MT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ObywatelX

    Brak mocy.

    Od 0 do odciny nie przekracza podanych wartości.
  2. ObywatelX

    Brak mocy.

    Witam, może w tym dziale znajdzie się ktoś kto zna odpowiedź na moje pytanie. Parametry accelerator pedal position - około 63 %, absolute throttle position - ok 77%. Obydwa przy gazie do dechy. Normalny stan rzeczy czy nie? Jeśli nie to czy to wina pedału gazu, czy przepustnicy. Ewentualnie jak to sprawdzić? Optycznie zerknąć czy po wciśnięciu gazu przepustnica otwiera się na maxa czy są inne pewniejsze sposoby?
  3. Witam, czy w foresterze SH jest możliwość adaptacji czujnika położenia pedału gazu? W moim aucie wartości accelerator pedal position D oraz E wynoszą maksymalnie 63 %.
  4. Czy może ktoś mi podać czy dane z programu diagnostycznego dla Absolute Throttle Position są prawidłowe? Miałem auto u mechanika ale stwierdził ,że wszystko jest ok. Tylko maksymalna wartość u mnie przy 150 km/h i pedale gazu wciśniętym do podłogi to 64%. I w sumie nie wiem czy to normalne czy jednak coś jest nie tak.
  5. W załączniku dane z programu diagnostycznego.
  6. Witam, sprawa wygląda następująco. W moim aucie wyskoczył błąd P2109. Najpierw wyjąłem i przeczyściłem przepustnicę. Następnie po jej ponownym montażu podłączyłem kabel diagnostyczny aby sprawdzić jak działa przepustnica. Na jakieś 2-3 sekundy dałem gazu aż do "odcinki". Program diagnostyczny wskazał w tym momencie otwarcie przepustnicy w 64 %. Jednak w między czasie pokazał się nowy błąd P0108. Zostawiłem auto z myślą ,że może sam się zresetuje. I rzeczywiście na drugi dzień z rana było ok, zero błędów po odpaleniu jednak już nim nie jeździłem. Dziś natomiast z samego rana miałem problem
  7. Witam, ostatnio spotkała mnie następująca sytuacja. Wczoraj rozładował mi się akumulator. Po naładowaniu zapaliły się 3 kontrolki. Check engine, wyłączona kontrola trakcji oraz migająca cruise. Dziś z rana nic już się nie pali. Wyczytałem jak sprawdzić kody błędów bez podpinania laptopa i wyświetla mi następujący komunikat: P2109 oraz C0071. Ta druga wartość się zmienia. Orientuje się ktoś o co może chodzić? Ogólnie auto pracuje równo, nie gaśnie. Jedyne co to mam wrażenie ,że jest lekko przymulone. Forestera mam jednak od niedawna i tak na prawdę nie wiem czy tak było od początku ty
  8. Witam, orientuje się ktoś w jakim miejscu jest zamocowany ten przewód? Zauważyłem ,że u mnie jest oderwany. Mocować go z powrotem czy nic nie szkodzi?
  9. Witam, mógłby ktoś łopatologicznie wyjaśnić zasady jazdy z załączonym reduktorem? Poprzedni właściciel poinformował mnie żeby pod żadnym pozorem nie załączać go w czasie jazdy i ogólnie używać tylko do ruszania w trudnym terenie. Gdzieś na forum wyczytałem, że ludzie załączają go nawet do jazdy w korkach i używają przy prędkościach koło 100 km/h. Czy dobrze rozumiem: - Przed ruszeniem wciskam sprzęgło na luzie załączam reduktor i dalej już jeżdżę tak samo jak bez włączonego reduktora? - Co z przełączaniem reduktora ? Musze to zrobić w momencie kiedy auto stoi w miejs
  10. Witam, po jakim czasie przełącza wam się auto z benzyny na gaz? Mi obecnie przy temperaturach ok -2 st C przełącza po przejechaniu około 1500 metrów. Tankowałem zbiornik benzyny i LPG (60 L) do pełna i po przejechaniu 320 km po mieście gaz się skończył a benzyny ubyło z 1.5 kreski. Zastanawiam się czy to norma czy może za dużo? Spalanie w mieście dojazd z pracy i do pracy jakieś 7 km w jedną stronę.
  11. Dokładnie. Wiadomo na upartego mogę wymieniać cały rozrząd i po 10 tyś km ale chyba nie o to w tym chodzi. Wszystko prócz pompy wody.
  12. Witam, czy to prawda, że jeśli w Foresterze (SH) zapali się kontrolka niskiego ciśnienia oleju to już silnik musiał oberwać? Nie ma jakiegoś podziału ,że zaczyna świecić na pomarańczowo i dopiero po jakimś czasie na czerwono? Rozmawiałem dziś z mechanikiem i tak mi powiedział, żeby często sprawdzać poziom bagnetem bo jak się zaświeci lampka na desce rozdzielczej to już lipa.
  13. No ja zdaje się na słowa mechanika ,który to ogarnia. Ogólnie zajmują się tylko naprawą subaru więc jakieś tam pojęcie muszą mieć.
  14. Hmmm. Szczerze to nie mam pojęcia. Rozrząd robiłem w tym samym miejscu gdzie było serwisowane auto praktycznie od początku. Spojrzeli w książkę serwisową i powiedzieli ,że nie ma potrzeby.
  15. Rozrząd wymieniony. Przy okazji wymienili termostat bo niby coś w nim nie grało. Pompa wody była wymieniana przy poprzedniej wymianie paska ( 150 000km) więc nie wymieniali. Łącznie skasowali mnie 1600 zł. Czy to normalna kwota bo szczerze nie mam pojęcia.
×
×
  • Create New...