Skocz do zawartości

Bartek998

Nowy
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartek998

  • Urodziny 18.09.1983

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/DoSamodzielnosciJedenKrok

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Subaru Legacy IV 2.0 138KM
  • Zainteresowania
    Subaru!

Ostatnie wizyty

1078 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Bartek998

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

5

Reputacja

  1. I Ok! Niech się sprawuje! Moje auto na prawdę teraz jedzie dobrze! Powodzenia i pozdrawiam!
  2. Tylko wymiana sond i regulacja gazu. Kat nie ruszany
  3. Wydaje się jechać ok na każdym biegu. Rozkręca się dość szybko i równo na każdym biegu. Oczywiście na 5 już jest wolniej.
  4. Po przejechaniu 1000 km melduję że auto działa. Sonda od Blue Print działa bez zarzutu. Został wyregulowany gaz ( mieszanka była bardzo bogata). Korekty wróciły do normy. Auto ma więcej mocy ale przede wszystkim elastyczności. Nie szarpie i się nie trzęsie. Pali też mniej gazu. Wydaje mi się że problem został rozwiązany. Jak coś służę pomocą
  5. pamiętaj że parametry sondy to nie tylko wtyczka! Nawet jak zmienisz może nie działać poprawnie (inna specyfikacja sondy). Najlepiej dobrać taką która pasuje plug & play
  6. Melduje o dalszej historii mojego Subaraka. Auto znów zaczęło jeździć jak wcześniej , niestety. Dlatego też wymieniłem sondę za katalizatorem. Blue Print działa do dziś i błędy nie wyskakują (odpukać, przejechałem kilkaset km). Trochę się namęczyłem z wymianą (trzeba było grzać palnikiem żeby odkręcić sondę). Jako że auto znowu świruje pojechałem dzisiaj na stację diagnostyczną w celu wykonania analizy spalin. I wyszło to co podejrzewałem... Na benzynie jest wszystko katalogowo (korekty wtrysków i zachowanie auta również). Natomiast na gazie robi się bałagan... Węglowodory lecą na 3500 a korekta długoterminowa na -15 do nawet -20. Dlatego w poniedziałek auto ląduje u gazownika. Zobaczymy czy wystarczy regulacja czy coś padło. Zauważyłem że auto jedzie dobrze na benzynie dopóki nie przejadę więcej km na gazie. Wtedy komp łapie te ześwirowane korekty i na benzynie też świruje (zanim nie przełączy na gaz). I mam pytanie odnośnie przepustnicy - u mnie komputer pokazuje w pozycji pedału gazu zero kilkanaście procent otwarcia. To chyba nie jest normalne? Chyba że komp jakoś źle odczytuje? Pamiętam że w poprzednim Subaru też tak było. Co o tym sądzicie?
  7. Auto po zrobieniu 70 km w różnych warunkach na razie jedzie prawidłowo. Korekty są już mniejsze. Raczej ciągną na minus. 40 km z tego przejechałem na samej benzynie.
  8. Z tego co wiem to mam MAP a w puszce przed przepustnicą też jest jakiś czujnik i wydaje mi się że to może być MAF. Odpiąłem akumulator i dałem mu się rozgrzać na samej benzynie do 90 stopni C. Teraz już to wszystko wygląda lepiej. Korekty nie są takie duże i auto chodzi normalnie. Jest też mocniejszy. Jutro przejadę się z kompem kilkadziesiąt km i zobaczę jak będzie na samej benzynie. Wielkie dzięki za całą pomoc i wiedzę bo serio nikt nie chce się tym zająć. Mamy samych wymieniczy niestety...
  9. Są skorelowane. Mogę wrzucić dowolne dane na wykresy. Korekty na poziomie - 35 do + 70 to chyba nie jest norma? A jeśli masz wiedzę jak to dobrze odczytać to się podziel Już się sporo dowiedziałem i chętnie dowiem się więcej
  10. Korekty jakie występują na benzynie. Chyba jednak zawory będą do ustawienia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...