-
Content Count
157 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
52 DobryAbout Bobek666
-
Rank
..:: Bywalec :..
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
Wlkp
-
Auto
Forester 98'' 2.0 N/A
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Kilka miesięcy temu wymieniałem z kolei na ClutchPro i na początku było tak samo. Powrót do "normalności" nastąpił dopiero po tygodniu (600km). Polecam trochę potestować.
-
Sorki, to na pewno nie Febi tylko Febest.
-
W SF wymieniłem te tuleje chyba na Febi (właśnie koło 80zl sztuka). Mam je ponad 20k km na razie bez objaw zużycia. Geometria moim zdaniem nie jest konieczna.
-
A ty nie masz forka 122km...97...98? Bo tam była taka, której się nie regeneruje. Nie pamiętam konkretnie do którego miesiąca i rocznika, tzw phase 1
-
A ty nie masz forka 122km...97...98?
-
Tam też dałem maty i piankę, tak że plastiki weszły potem na styk.
-
Klapę najlepiej wykleić matami do car audio i piankami. Jest o niebo lepiej.
-
Luz i stukanie nie musi pochodzić konkretnie z samej maglownicy, a z końcówki drążka kierowniczego lub samego drążka. Do sprawdzenia na stacji diagnostycznej.
-
Wydaje mi się, że mają inne tłoczenia, spójrz na foty w necie.
-
O miałem to samo , raz zajrzałem bajka, potem znów super, później rozebrałem wszystko i o łaaa... Zielone to ruda lubi chrupać.
-
Bobek666 changed their profile photo
-
Gdy robiłem tester u siebie to wkładałem tam gdzie korek chłodnicy. A jesteś pewny, że chłodnica nigdzie nie puszcza? Nie czujesz dość charakterystycznego zapachu gotującego się płynu z okolic maski jak zagrzejesz auto? U mnie też ubywało płynu, też dolewałem. Aż pewnego dnia chłodnica całkowicie się rozszczelniła, a wcześniej nie zauważyłem żadnych wycieków.
-
G012 miały podobno duże problemy z jazdą i hamowaniem na mokrym asfalcie. G015 użytkuję od 50tys km i nie odczułem żadnych negatywnych zachowań w takich warunkach atmosferycznych.
-
Moje Yokohamy GeolanderyG015 mają oznaczenie 3pmsf, czyli pełną homologację zimową i do bieżnika 5mm całkiem nieźle sobie radziły w śniegu.
-
Może nie padły, ale miały bardzo duże luzy. Po zdjęciu widać wyraźnie, że w obu guma pęknięta, na granicy zerwania. Geo nie robiłem, gdyż wymieniając te tuleje nie ściągasz wahacza. Masz trzy śruby na stronę, podważasz wahacz jakąś łychą, zdejmujesz starą, zakładasz nową i analogicznie skręcasz. Roboty na 2h.
-
Ja ostatnio wymieniłem tylko tylne, przednie były okej. Z Febesta wyszły 75zł na stronę. Wymiana łatwa, nie trzeba tulei wybijać, ma mocowania na śruby do budy i jedna śruba na wahacz. Po wymianie, prowadzenie na duży plus.