Jump to content

Bobek666

Użytkownik
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

49 Dobry

About Bobek666

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wlkp
  • Auto
    Forester 98'' 2.0 N/A

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sorki, to na pewno nie Febi tylko Febest.
  2. W SF wymieniłem te tuleje chyba na Febi (właśnie koło 80zl sztuka). Mam je ponad 20k km na razie bez objaw zużycia. Geometria moim zdaniem nie jest konieczna.
  3. A ty nie masz forka 122km...97...98? Bo tam była taka, której się nie regeneruje. Nie pamiętam konkretnie do którego miesiąca i rocznika, tzw phase 1
  4. A ty nie masz forka 122km...97...98?
  5. Tam też dałem maty i piankę, tak że plastiki weszły potem na styk.
  6. Klapę najlepiej wykleić matami do car audio i piankami. Jest o niebo lepiej.
  7. Bobek666

    Czy to maglownica?

    Luz i stukanie nie musi pochodzić konkretnie z samej maglownicy, a z końcówki drążka kierowniczego lub samego drążka. Do sprawdzenia na stacji diagnostycznej.
  8. Wydaje mi się, że mają inne tłoczenia, spójrz na foty w necie.
  9. O miałem to samo , raz zajrzałem bajka, potem znów super, później rozebrałem wszystko i o łaaa... Zielone to ruda lubi chrupać.
  10. Gdy robiłem tester u siebie to wkładałem tam gdzie korek chłodnicy. A jesteś pewny, że chłodnica nigdzie nie puszcza? Nie czujesz dość charakterystycznego zapachu gotującego się płynu z okolic maski jak zagrzejesz auto? U mnie też ubywało płynu, też dolewałem. Aż pewnego dnia chłodnica całkowicie się rozszczelniła, a wcześniej nie zauważyłem żadnych wycieków.
  11. G012 miały podobno duże problemy z jazdą i hamowaniem na mokrym asfalcie. G015 użytkuję od 50tys km i nie odczułem żadnych negatywnych zachowań w takich warunkach atmosferycznych.
  12. Moje Yokohamy GeolanderyG015 mają oznaczenie 3pmsf, czyli pełną homologację zimową i do bieżnika 5mm całkiem nieźle sobie radziły w śniegu.
  13. Może nie padły, ale miały bardzo duże luzy. Po zdjęciu widać wyraźnie, że w obu guma pęknięta, na granicy zerwania. Geo nie robiłem, gdyż wymieniając te tuleje nie ściągasz wahacza. Masz trzy śruby na stronę, podważasz wahacz jakąś łychą, zdejmujesz starą, zakładasz nową i analogicznie skręcasz. Roboty na 2h.
  14. Ja ostatnio wymieniłem tylko tylne, przednie były okej. Z Febesta wyszły 75zł na stronę. Wymiana łatwa, nie trzeba tulei wybijać, ma mocowania na śruby do budy i jedna śruba na wahacz. Po wymianie, prowadzenie na duży plus.
  15. Ja właśnie w przednim wahaczu założyłem febesty, wyglądają okej. Poprawiło się prowadzenie. Zobaczymy jak będzie z trwałością.
×
×
  • Create New...