Jump to content

Bobek666

Użytkownik
  • Content Count

    140
  • Joined

  • Last visited

About Bobek666

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wlkp
  • Auto
    Forester 98'' 2.0 N/A

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wydaje mi się, że mają inne tłoczenia, spójrz na foty w necie.
  2. O miałem to samo , raz zajrzałem bajka, potem znów super, później rozebrałem wszystko i o łaaa... Zielone to ruda lubi chrupać.
  3. Gdy robiłem tester u siebie to wkładałem tam gdzie korek chłodnicy. A jesteś pewny, że chłodnica nigdzie nie puszcza? Nie czujesz dość charakterystycznego zapachu gotującego się płynu z okolic maski jak zagrzejesz auto? U mnie też ubywało płynu, też dolewałem. Aż pewnego dnia chłodnica całkowicie się rozszczelniła, a wcześniej nie zauważyłem żadnych wycieków.
  4. G012 miały podobno duże problemy z jazdą i hamowaniem na mokrym asfalcie. G015 użytkuję od 50tys km i nie odczułem żadnych negatywnych zachowań w takich warunkach atmosferycznych.
  5. Moje Yokohamy GeolanderyG015 mają oznaczenie 3pmsf, czyli pełną homologację zimową i do bieżnika 5mm całkiem nieźle sobie radziły w śniegu.
  6. Może nie padły, ale miały bardzo duże luzy. Po zdjęciu widać wyraźnie, że w obu guma pęknięta, na granicy zerwania. Geo nie robiłem, gdyż wymieniając te tuleje nie ściągasz wahacza. Masz trzy śruby na stronę, podważasz wahacz jakąś łychą, zdejmujesz starą, zakładasz nową i analogicznie skręcasz. Roboty na 2h.
  7. Ja ostatnio wymieniłem tylko tylne, przednie były okej. Z Febesta wyszły 75zł na stronę. Wymiana łatwa, nie trzeba tulei wybijać, ma mocowania na śruby do budy i jedna śruba na wahacz. Po wymianie, prowadzenie na duży plus.
  8. Ja właśnie w przednim wahaczu założyłem febesty, wyglądają okej. Poprawiło się prowadzenie. Zobaczymy jak będzie z trwałością.
  9. Mnie też się podoba...... Chyba trzeba się za tym rozejrzeć
  10. Zatem jeszcze jedno pytanie. Co jak taka wiskoza padnie? Wymiana na nową OEM? Czy można np. przełożyć nowszą zregenerowaną wiskozę? Czy zespawana w sensie, że trzeba wymienić całą skrzynię? Moja póki nie ma objawów zużycia, ale wolę być świadomy na co w razie czego się nastawić.
  11. Wtrącę się. Masz napisane że regenerujesz wiskozy po 1999r. Mam forka 98' z wiskozą chyba phase1, czy ona jest jakaś trudniejsza w regeneracji?
  12. U mnie Geolandar G015 przebieg 37tys Bieżnik 4-4.5mm (nowy 9mm). Pierwszej zimy bardzo chwaliłem te opony, zarówno pod względem jazdy na asfalcie jak i właściwości terenowych. Nigdy nie zawiodły, czy to w głębokim błocie, czy w śniegu. Tej zimy da się odczuć gorsze zachowanie w bardziej minusowych temperaturach, co jest chyba dość częstą przypadłością opon wielosezonowych. Mniejszy bieżnik też robi swoje. Mimo wszystko polecam, u mnie na jesień wpadnie nowy komplet.
  13. Tak, masą. Niedawno ten temat przerabiałem.
  14. A przycisku od pozycyjnych na kolumnie kierowniczej nie przycisnałeś?
  15. Tak, to fakt... Mogłoby być znacznie gorzej biorąc pod uwagę zamieszczane tu zdjęcia o wiele młodszych forków. We wnęce nie ma chyba tragedii, lecz to tylko z pobieżnego zaświecenie latarką i obmacania mogę stwierdzić.
×
×
  • Create New...