Jump to content

Bobek666

Użytkownik
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

54 Dobry

About Bobek666

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wlkp
  • Auto
    Forester 98'' 2.0 N/A

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mogę ci je podesłać. Nie mam po co w nim grzebać skoro podmienione działa, a koszt zakupu to całe 100zł, także głowy nie urwało. Mechanik je otwierał, cały układ jest zalany przezroczystym żelem. W następnym tygodniu jakoś u niego będę, to dam ci znać.
  2. Silnik chodził na dwa gary, sygnał nie szedł do 2 wtrysków paliwa, a dlaczego? Gdyż w rekordowym czasie z moim mechanikiem wymieniliśmy sprzęgło. Tak szybko, że nie zauważyliśmy, że przycieliśmy skrzynią wiązkę przewodów od LPG. Wystarczyło, że jeden zmasował się i poszło zwarcie. Sterownik LPG bez uszkodzeń, a sterownik silnika właśnie tak zareagował. Co ciekawe, auto musiałem mieć na chodzie i puściliśmy sygnał od działającego wtrysku do tego co nie trybił i chodził już na 4 cylindry. Po podmiance ECU wszystko wróciło do normy.
  3. Odgrzeję dla innych z podobnym dylematem, bo sam szukałem odpowiedzi i nie znalazłem jednoznacznej. Forester SF 98" 122km - ECU wymienione, immo nie blokuje. Odpala i śmiga. Także nie trzeba wymieniać kompletu.
  4. Witam. Winna była faktycznie centralka SEO. Obyło się bez jej zdejmowania, zależało mi na centralnym z pilota. Mechanik jakoś ją obszedł. SEO ma wszystkie przewody czarne, także nie wnikałem, co i jak, ważne, że działa.
  5. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Bezpieczniki wszystkie są w porządku. Zasilanie na i z stacyjki również ok. Podejrzanym jest autoalarm SEO Dolphin. Dzisiaj mechanik będzie demontować centralkę i zobaczymy czy to pomoże.
  6. SF 1998 122km EJ20J manual. Witam, po ponad 100tys km wspólnej, niezawodnej przygody, forester dzisiaj zawiódł. W tracie wykonywania obowiązków służbowych, hen daleko od domu auto nie odpaliło. Sytuacja nietypowa, nie liczę na wróżenie z fusuów, ale może ktoś z was miał podobny przypadek. Problem: auto nie odpala - rozrusznik żwawo kręci - po przekręceniu kluczyka na zapłon nie świecą się kontrolki: abs, check, słabe ciśnienie oleju, akumulator, (!) - zaciągnięty ręczny. Reszta działa (kierunkowskazy, kontrolka otwartych drzwi itp.) - przeważ
  7. Kilka miesięcy temu wymieniałem z kolei na ClutchPro i na początku było tak samo. Powrót do "normalności" nastąpił dopiero po tygodniu (600km). Polecam trochę potestować.
  8. Sorki, to na pewno nie Febi tylko Febest.
  9. W SF wymieniłem te tuleje chyba na Febi (właśnie koło 80zl sztuka). Mam je ponad 20k km na razie bez objaw zużycia. Geometria moim zdaniem nie jest konieczna.
  10. A ty nie masz forka 122km...97...98? Bo tam była taka, której się nie regeneruje. Nie pamiętam konkretnie do którego miesiąca i rocznika, tzw phase 1
  11. A ty nie masz forka 122km...97...98?
  12. Tam też dałem maty i piankę, tak że plastiki weszły potem na styk.
  13. Klapę najlepiej wykleić matami do car audio i piankami. Jest o niebo lepiej.
  14. Luz i stukanie nie musi pochodzić konkretnie z samej maglownicy, a z końcówki drążka kierowniczego lub samego drążka. Do sprawdzenia na stacji diagnostycznej.
×
×
  • Create New...