Skocz do zawartości

lukikosa

Użytkownik
  • Postów

    291
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukikosa

  • Urodziny 02.01.1984

Contact Methods

  • Website URL
    www.koskomp.pl

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Zwardoń
  • Auto
    był Forester XT 2.0 18MY- biały
    jest XV 2.0 18MY, Forester XT 2.0 18MY - szary
  • Zainteresowania
    narty, rower, informatyka

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lukikosa

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

172

Reputacja

  1. Podnośnik nożycowy : https://normet.pl/pl/nozycowe/1765-podnosnik-nozycowy-40t-px-4000xu.html Kobyłki po to żeby wyło wyżej. Jest to mobilny podnośnik podnosi na 1,2 m z kobyłkami miałem jakieś 155 cm. Dlatego taki zakupiłem bo ja go chowam do garażu. Jest to najlepszy zakup jaki mogłem zrobić. Teraz przy aucie jestem sobie wstanie wszytko zrobić sam.
  2. Tu parę filmików : https://drive.google.com/drive/folders/141Xpn0LQvExPeRWErpFsqmWPuxc322Gn?usp=drive_link
  3. Mała aktualizacja co ostatnio się działo. A więc tak w sierpniu 2023r. zrobiłem konserwację przed zimą żeby już mieć spokój na lata. Tak to wyszło: Rozbiórka całego zawieszenia + bak + tylny zderzak. Następnie cała podłoga została wymyta oraz oczyszczone odtłuszczone. Oczyszczenie włosami murzyna miejsc styku baku i belki tylnej z karoserią. Zabezpieczenie epoksydem z drobinkami aluminium. całe podwozie zmatowione ręcznie włókniną ścierną żeby dobrze się łapała masa z innoteca. Następnie odtłuszczenie i nałożenie masy. Masa została przelakierowana farbą poliuretanową jasny szary ( biały ) i na to jeszcze wosk z innoteca dry. Elementy zawieszenia zostały wypiaskowane i pomalowane epoksyd + farba poliuretanowa ( czarna ) + na to wosk innotec dry. Wszystkie profile zalane woskiem innotec wax pro. Tu parę filmików : https://drive.google.com/drive/folders/141Xpn0LQvExPeRWErpFsqmWPuxc322Gn?usp=drive_link
  4. Tak dla wersji cross. Namiot nie waży więcej jak 100kg. Tu się bardziej rozchodzi jak namiot będzie rozłożony i np 2 osoby lub 3 będą spały.
  5. Z tego co wiem. Wersja Cross ma inne relingi mocniejsze i do tej wersji jest zalecany montaż namiotu. Zawsze można zmienić relingi z wersji cross i problem rozwiązany. Maksymalne obciążenie relingów w wersji cross pojazd zaparkowany 318 kg w wersji platinum 185 kg
  6. lukikosa

    TPMS zrób to sam

    Trzeba mieć kompa żeby się podłączyć. Najtańszym rozwiązaniem jest klon czujników do 2 kompletu opon. Oryginalne czujniki subaru w 2 komplecie zawsze trzeba programować. Subaru ma możliwość dodania tylko 4 czujników. Np w Toyocie jest możliwość zaprogramowania 2 kompletów czujników zima i lato. Po zmianie kół zmieniasz tylko ręcznie czy zestaw nr 1 czy 2
  7. lukikosa

    TPMS zrób to sam

    Tak jak piszesz : zaprogramować w drugim komplecie kół te same ID czujników i teoretycznie po zmianie kół mieć spokój. to najlepsze rozwiązanie zrobić klona i święty spokój
  8. lukikosa

    Filtr Oleju XV II 2.0 2018

    Cena oryginału to 45 zł. Filtron czy MAN też spoko.
  9. zapytaj @bombelllooo może Kamil coś podpowie. Pewnie muszą być te same radary i dodane do BIU.
  10. lukikosa

    Lazurek

    a wydech głośny czy zbliżony do seryjnego ?
  11. lukikosa

    Lazurek

    Jaki koszt takiego wydechu jeśli można wiedzieć? Nie jest za głośno ? Można jakiś filmik jak to brzmi ?
  12. lukikosa

    FXT 2018 piski.

    Podjedź do serwisu niech posłuchają i zobaczysz. Ale jak skrzynia dział prawidłowo to raczej jest ok. Ale lepiej zapobiegać niż później leczyć.
  13. W naszych warunkach cobyś robił to i tak auto po 10 latach będzie słabo wyglądało. Jak nie zgnije od dołu do blacha nie wytrzyma. Auta są zaprojektowane na 5 lat.
  14. To na pewno nie jest na etapie fabryki a szkoda bo można by to zrobić dużo lepiej i ładniej nanosząc masy np w kolor.
  15. Cześć, Jeśli się zdecydujesz na grill z wersji Cross sprawdź czy będzie pasował. Wersja Cross nie ma przedniej kamerki i pewnie trzeba będzie rzeźbić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...