Jump to content

dirkdiggler

Użytkownik
  • Content Count

    1097
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

dirkdiggler last won the day on May 18 2019

dirkdiggler had the most liked content!

Community Reputation

1115 Wspaniały

1 Follower

About dirkdiggler

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Birthday 01/09/1978

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    PL
  • Auto
    TypeR continuous improvement

Recent Profile Visitors

1662 profile views
  1. Ankiety tak mają że przestają być aktualne. Na forum powinien być, moim zdaniem oczywiście, taki jednen wątek gdzie jest zestawiony ranking stażu forumowiczów na forum przedstawiony jako wykres paskowy. Kto dłużej, ma dłuższy pasek. I on (ten wykres) by codziennie się aktualizował. Oczywiście po śmierci się wypada z rankingu i ktoś inny przejmuje prowadzenie. System mógłby wykrywać śmierć np jako brak aktywności przez okres 12 miesięcy, czy tam dni. Do uzgodnienia. Oczywiście najwytrwalszych SIP by honorował nowym STI.
  2. Hipotetyczna trwałość. Na serio nie zrozumię nigdy tego argumentu przy zakupie nowego auta. Przecież każde nowe auto spokojnie przejeździ te 200-250 tys km i te 5-7lat, chyba ze ma jakiś fabryczny feler, co też oczywiście występuje w przyrodzie. Zakładam, chyba słusznie, że jak ktoś wybiera auto za 200tys pln to pewnie po kilku latach użytkowania znów sobie będzie wybierał nowe, itd. Nie bedzie eksploatował w nieskończoność jednej sztuki, następny właściciel auta przed zakupem zakłada jakiś pakiet startowy itd. Kupi auto coś tam dorzuci i jeździ dalej itd.
  3. Piękna sztuka. Zobaczymy za ile pójdzie
  4. Taki wykastrowany type r na UK. Technicznie kastrat, wizualnie coś specjalnego na UK i to wystarczy by za nim gonić.
  5. Hej Riebiata Co specjalnego w tych tarczach żę tyle kosztują? Inne niż w zwykłych v3/v4?
  6. Widzieliście coś takiego. Ja nie więc założyłem wątek. To Impreza Retna 1994, rhd. Auto było dostępne z silnikami 1,6awd oraz 1,5fwd.
  7. Podobno kolejne wcielenie Mondeo i jednocześnie s-maxs jakkolwiek by sie nie nazywało ma mieć formułę podobną do outback'a czyli podniesione agresywne, masywne kombi. Jakieś muły już nawijają kilometry.
  8. Spec C - fabrycznie nowy blob za 100tys funtow. Wow, to dopiero sztuka. https://www.smcheritage.co.uk/used/subaru/impreza/type-c-unregistered-delivery-mileage/chester/cheshire/19665341/
  9. Od czasu do czasu na forum pojawia się ktoś z założeniem że GT-ek jest najtańszą drogą do wejścia w świat Subaru. A to od wielu lat to przecież całkowicie błędne założenie. Jest większa szansa na katastrofę życia niż na przygodę życia. Masz, jak piszesz 20 lat, to gt-ek będzie starszy od Ciebie. Fajnie, tyle że takie auta wymagają już zabiegów i traktowania mocno odbiegających od standardowych serwisów zwykłych aut. Jakbym miał 20 lat i szukał auta z charakterem to Clio Sport/ RS by zwróciło moją uwagę. Pali dużo, jeździ fajnie, fajnie wygląda, nie ko
  10. Ten szczur został sprzedany za szokujące 14 400 GBP. Auto było pordzewiałe, angielski tuning lat 00, chlew we wnetrzu, zdekompletowany. Do kompletnej renowacji. A i tak sie sprzedało.
  11. 3 lata później Chałbym wrócić do tego ciekawego tematu dotyczącego aluminiowej chłodnicy Mishimoto/KoyoRad Racing w gc8. Jak wskazuje doświadczenie w fabrycznej konfiguracji z fabryczną chłodnicą ilość miejsca między obudową fabrycznych wentylatorów a kołem pasowym i paskiem jest niewielka. I teraz: - jeśli zamontujemy grubszą chłodnicę Mishimoto MMRAD-B4-90 lub KoyoRad R1819 (grubość 64mm MIshimoto i 53mm Koyorad zamiast 40mm seryjnie)to zmniejszamy tę odległość do koła pasowego do absurdalnie małych wielkości - robi się ultra ciasno bo przesuwa
  12. Niezły szczur aka P1 Licytacja, na razie 9800k£ https://www.ebay.co.uk/itm/p1-subaru-impreza-prodrive-not-a-22b/274530830291
×
×
  • Create New...