Jump to content

Korton

Użytkownik
  • Content Count

    2550
  • Joined

  • Last visited

About Korton

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 05/31/1977

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    A4 allroad
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Fantasy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Korton

    E-Boxer

    Haha i pisze to uzytkownik pancernego 2.0D subaru gdzie silnik nie potrzebuje dlugich interwalow i braku chlodzenia turbo przy start-stop - sam z siebie potrafi sie rozsypac.
  2. Korton

    E-Boxer

    W co chcesz doposazyc skode superb L&K czego nie ma subaru w serii, a moze trzeba bedzie odwrotnie doposazyc? Malo tego lista opcjonalnego wyposazenia dla subaru moze sie zrobic za krotka
  3. Korton

    Kubica w F1

    Dokladnie i tak tez napisalem, chodz w przyspieszeniu 100km/h do 200km/h jest juz przepasc, podobnie jak w hamowaniu
  4. Korton

    Kubica w F1

    0-100 km/h 2.5 sek 0-200 km/h 4.5 sek 0-300 km/h 9sek Wrc-owi troche brakuje do takich osiagów, ale wiadomo co Kuzaj chciał przekazaćL różnice w przyspieszeniu sa znacznie mniejsze nic w hamowaniu pomiedzy f1, a wrc
  5. Korton

    Filmy

    0:54 gosc na wyjsciu z zakretu zmienia sobie kolo
  6. Pierwszy raz słyszę o wygłuszaniu samochodu wełną mineralną Maty bitumiczne i inne ok, ale wełną?
  7. Korton

    Kubica w F1

    To samo pisalismy jak testowal williamsa
  8. Korton

    Kubica w F1

    Oto czasy czterech kierowców BMW biorących udział w testach: 1. Robert Kubica (czwartek, piątek) 1:32.639 (245 okrążeń) 2. Marco Wittmann (środa, czwartek) 1:32.691 (200) 3. Philipp Eng (piątek) 1:32.766 (158) 4. Nick Yelloly (środa) 1:33.185 (126)
  9. Do tego trzeba wiedzieć jak się nią posługiwać. Większość sytuacji to ludzie wypuszczają sam gaz i troche proszku i potem zdziwieni, że to nic nie gasi
  10. Korton

    Z ej25 na ej20

    Hehe, czyli od razu dublet. Wspolczucia. Nie lepiej go zrobic i poprawic fabryke, niz pakowac sie w uzywke, ktora nie wiadomo ile wytrzyma?
  11. W dodatku to taka nie pełna hybryda, za bardzo poruszać sie samym silnikiem elektrynczym nie da rady - za słaby jest, to takie bardziej wspomaganie elektryczne i to nie za duże + malutka pojemość akumulatorów.
  12. Mam kumpla ktory w salonie trzyma MT-01, MT-03 i R1
  13. Zgadza sie, to ledwo 1% calosci
×
×
  • Create New...