Skocz do zawartości

Korton

Użytkownik
  • Postów

    2663
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Korton w dniu 13 Stycznia 2019

Użytkownicy przyznają Korton punkty reputacji!

O Korton

  • Urodziny 31.05.1977

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    RX 450h
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Fantasy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Korton

..:: Forumus maximus ::..

..:: Forumus maximus ::.. (8/13)

353

Reputacja

  1. Korton

    Co zamiast STI MY15

    Tyl zalatuje mocno mustangiem, brakuje tylko spojlera jak ma bmw
  2. Może polift pali ciut coś więcej, coś piszą na ten temat, ale kij go wie ile w tym prawdy: https://autogaleria.pl/test-lexus-rx-450h-omotenashi
  3. Podeślij jakieś foto nowego nabytku
  4. Kila ostatnich moich samochodów to były rodzinne pojazdy, ale należące do tych mocniejszych (s-max 2.5T, a8 D3 4.2, A4 allroad zrobiona na ponad 300KM). Po ostatnich zmianach w przepisach i zwłaszcza w taryfikatorach stwierdziłem, że nie potrzebuje takich osiągów i pora trochę spokojniej jeździć, zależało mi na 2 cechach: duży rodzinny i komfortowy + by nie był zawalidrogą i mógł bez stresu wyprzedzić tira. Trafiłem film z testem RX 450h (chyba na kanale caroseria, a później autocentrum itp) i od razu mnie wzięło, oglądnąłem większość testów, poczytałem opinie i stwierdziłem, że to jest to co szukam W dodatku, jest to hybryda, więc w jakiś sposób będę bardziej eko Co mnie zaskoczyło, to spalanie: Kraków (korki, itp) to ok 8-8.5L, droga krajowa np do Krynicy to niecałe 6.7 litrów, trasa Włochy (90% autostrad, prędkości +10, czasem ciut szybciej) to 8.6L. Należy dodać, że autostrada to nie jest optymalna droga dla hybrydy, gdzie nie ma jak odzyskiwać energii i później jej oddawać. Jak na moc 313KM i całkiem dobre osiągi, zwłaszcza elastyczność jest naprawdę ok, jedynie co by mogło być lepsze, to start z miejsca - jest taki dostojny i sądzę, że gdyby samochód był w stanie ruszyć energiczniej z miejsca to czas do 100km/h byłby znacznie lepszy nic te 7.7 sek. Dostojny - coś jak w samolocie, nie walniesz głową w zagłówek i start jest spokojny i po chwili czujesz, że auto zaczęło ciągnąć mocniej. Komfort: super, mega cicho (zasługa wyciszenia i podwójnych szyb klejonych), zawieszenie ok. Sporo miejsca w kabinie Prowadzenie: do spokojnej jazdy i autostradowej mega stabilne, zdecydowanie nie do szybko pokonywanych zakrętów Napęd: w zimie pod górki wyjedzie, tam gdzie FWD utknie (przód napędza silnik spalinowy, tył silnik elektryczny), zdecydowanie nie jest to poziom napędu subaru, czy audi...niby obie osie ciągną, ale każda żyje swoim życiem, więc na śliskim potrafi wypłużyć jak klasyczne FWD (duży silnik + znacznie większa moc na przodzie porównując z tyłem) Oczywiście jakość wykończenia i użyte materiały - skóra półanilinowa (chyba już stosowana od drugiej wersji wyposażenia wzwyż), świetne audio (Mark Levinson - w omotenashi powinno być w serii). Serwis i koszta: gwarancje na baterie masz 10lat, pod warunkiem corocznego przeglądu/testu baterii, koszt nie duży coś ok 200zł (nie musi być ciągłość robienia przeglądu, po prostu gwarancja jest na rok od pierwszego zdanego testu i jest to możliwe do 10 roku) . Do tej pory zrobiłem w ASO jeden przegląd, koszt 1300zł, auto zastępcze, pytanie czy wysłać kierowce by odebrał twój samochód i postawił ci zastępcze w cenie i to samo w drugą stronę Mega się zdziwiłem, jak pojechałem siostry KIA RIO, auto na gwarancji, ma nie całe 2 lata i pod 30tys km przebiegu i zapłaciłem w KIA ASO 980zł...za małego miejskiego bączka, gdzie nawet kawy mi nie zaproponowano, tylko przyjdź pan za 3h, samochód będzie do odbioru.
  5. Mi tez bagażnik wydawał się ciut mały jak na tej wielkości samochód, ale tylna kanapa przesuwana w proporcji 40-60% robi robotę, da się ją przesunąć na oko z 15cm i tym samym powiększając bagażnik. Miejsca na nogi i tak zostaje sporo. Po drugie, masz jeszcze pod podłogą bagażnika 2 wnęki, jedna mniejsza, a druga całkiem pokaźna. Cos jak na ponizszym zdjeciu, tylko u mnie ta wnęka nr.1 jest tak o połowę mniejsza Byłem teraz na wakacjach we Włoszech i byłem ciekaw jak się spakuję (rodzina 2+2). Rok temu do a4 allroada weszło wszytko, ale praktycznie po dach, w RX mniej więcej podobna ilość bagaży weszła normalnie do rolety, jedynie co, to przesunąłem kanapę trochę do przodu powiększając bagażnik na długość na ok 15cm. Więc uważam, że nie jest tak źle. Dodatkowo, sama kanapa składana jest w propocji 40-20-40, więc coś dłuższego też jest możliwość przewiezienia nie rezygnując z miejsca dla pasażerów na kanapie.
  6. Też wybrałem RX hybrydę i po ponad pół roku uważam, że to był strzał w 10. Zostanie u mnie na dłużej zdecydowanie.
  7. Korton

    Kubica w F1

    Związane z f1, pojawiła się możliwość jazdy f1 w Polsce na torze Silesia ring https://www.formula-drive.pl/ .....tylko ta cena
  8. Może wpadnę na chwilę, bo będę jutro akurat na północy Krakowa
  9. Dusze towarzystwa to i są, ale też są niesforne, mało delikatne - potrafią niechcący przez swoją energiczność i ogólne zbzikowanie narobić szkód. Miałem 8 lat boksera i to są świetne psy, ale lekko szajbnięte i nie świadome swojej siły. Mój potrafił kogoś przewrócić na spacerze, włączała mu się korba i biegał w kółko po łące, jak był człowiek na drodze...trudno
  10. Ja do Plazy jeździłem na spoty forda/mondeo, kilka razy subaru i oczywiscie klasyki na zewnatrz
  11. Lambo na włoskich tablicach z kierownicą po prawej stronie....ciekawe
  12. Ok, sprawdziłem...bo długim postoju nie da się wymusić trybu elektrycznego od razu.. trzeba te kilkaset metrów przejechać.
  13. Normalnie, po dłuższym postoju załącza się silnik (potrafi po kilkuset metrach się wyłączyć), ale czy jak wymuszę tryb EV to nie wiem, czy też się załączy, sprawdzę to na dniach i dam znać.
  14. 2.0T - ok, normalka jak na miasto zakorkowane, bałem się, że to jakieś 1.8 - 2.5 wolnossące :)
  15. Co to za lex i jaki silnik, spalanie dosc spore.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...