Skocz do zawartości

Korton

Użytkownik
  • Zawartość

    2445
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Korton

  • Tytuł
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Urodziny 31.05.1977

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    A4 allroad
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Fantasy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Korton

    E-Boxer

    W większych miastach są drogi, gdzie 70-90km/h można, do tego jeszcze pasuje mieć jakiś zapas, by np wyprzedzić sprawniej.
  2. Korton

    E-Boxer

    Mało powiedziane....sorry 13KM do auta przynajmniej 1.5 tony....to jest jakiś wspomagacz, równie dobrze większy rozrusznik mógłby wspomagać silnik z podobną efektywnością. Żeby to miało jakiś sens, to tak minimum z 40KM powinno mieć, do 100km/h głównie po mieście pewnie by wystarczyło.
  3. Korton

    E-Boxer

    Ok, akcyza to u nas, u innych np stawki ubezpieczeniowe itp, większość samochodów to jednak poniżej 2 litry silniki.
  4. Korton

    E-Boxer

    Chyba w USA tą większą pojemność lubią. W europie nie bardzo, większość stara się trzymać pojemność do 2 litrów by nie wskoczyć cena + 15%. Ile to samochodów powyżej 2 litrów mamy/mieliśmy w europie? Piszę tu o segmencie aut małych do klasy średniej. Ford/Volvo wyskoczył z 2.5T, żaby za chwilę oferować maks 2 litry (T5 i T6 to 2.0, tak samo ecoboost fordowski 2.0), grupa VAG uturbione maks 2 litry, mercedes nawet w najmocniejszej jednostce 2 litry i ponad 350KM. Jakby tak popatrzeć to pewnie z 80% to były silniki do pojemności 2 litrów, więc tłumaczenie, że tak Europejczycy lubią jest średnie. To tak jak politycy wprowadzają kontrowersyjna ustawę i mówią, że tak społeczeństwo się domagało (np obecny projekt ustawy w ubezpieczeniach)
  5. Korton

    E-Boxer

    No tak to właściwie każda platforma samochodowa jest przygotowana do napędu elektrycznego, pod warunkiem, że posiada bagażnik.
  6. Korton

    Kubica w F1

    Mają obsuwę, zaraz po pierwszych kilku wyścigach będą się tłumaczyli z kiepskich wyników w ten sposób: odbija nam się brak pierwszych testów, pewne problemy za późno zauważyliśmy. Prosimy o spokój, wyniki się poprawią tylko kilka wyścigów później I tak jakoś do połowy sezonu, a później nieśmiało coś o porzuceniu obecnego śmietnika i ruszenie pełną parą nad stworzeniem cuda już na przyszły sezon.
  7. Korton

    Kubica w F1

    Malowanie Williamsa totalnie mi nie leży, ale jak będzie dobrze jeździć to ok.
  8. Korton

    O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru

    No nie wiem, np mclaren P1, jak dla mnie majstersztyk stylistyczny
  9. Korton

    O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru

    Volvo tez z diesli sie wycofalo
  10. Korton

    Hot Hatch Hysteria

    Trochę A-klasę, trochę sirocco przez to spłaszczenie
  11. Korton

    Rajdowe dyskusje - sezon 2019

    Kilka ujęć dyskusyjne, wyglądają na przyspieszone, ale tam gdzie widać ludzi i ich ruchy to nic nie wskazuje na przyspieszenie.
  12. Korton

    Rajdowe dyskusje - sezon 2019

    Kurczę, ale widać postęp i szybkość obecnych wrc'ów:
  13. Korton

    O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru

    No nie wiem, teraz każdy w ofertach lucytuje się ile to wydziela CO2 do atmosfery, skoro łatwo magnesem poleszyć skład spalin - to dlaczego nikt tego nie wykorzystuje? Nikt nie jest chętny by tanio przegonić konkurencje?
  14. Korton

    O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru

    Naprawdę sądzisz, że w obecnym wyścigu na to kto ma mniejsze spalanie, żaden z inżynierów nie wpadl na pomysł dołożenia magnesów za kilka euro? W motosporcie również, np f1 jakby dało to chodź 1% lepsze osiągi i ciut mniejsze spalanie to już by jeździli namagnesowanu wszyscy
×