Jump to content

Korton

Użytkownik
  • Content Count

    2506
  • Joined

  • Last visited

About Korton

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 05/31/1977

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    A4 allroad
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Fantasy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Korton

    Filmy

    Kurcze jeździć taką wydmuszką ze spadochronem po ulicach....Fotel kierowcy to jakaś deska, tarcze hamulcowe wersja by wyglądało
  2. Zakładając, że to urządzenie co ma 100% sprawności, raczej niemożliwe....jak by miał z 50%, to już ci wychodzi z 7KM
  3. Nie mam pojęcia, wklepałem w google "sprężarka klimatyzacji" i wziąłem zdjęcie, chodziło mi o pokazanie rolki napędzanej paskiem
  4. Alternator podaje napięcie 14V, moc ich waha się od 25-200A, zależy jaki samochód i ile wyposażenia elektrycznego. Np w audi a8 alternator 190A jest chłodzony wodą tak samo jak silnik, po prostu musi dużo mocy wytworzyć Wiec 14 * 190 = 2.6KW, 1KW to pewnie nie za duży samochód bez full wypasów. Poza tym podajesz moc, tak jakby klima chodziłą tylko na prądzie, a tak nie jest. Sprężarka klimatyzacji jest napędzania paskiem, wiec dodatkowo obciążenie. Sprężarka ma sprzęgło i jak nie działa to napęd jest rozłączony. obrazek sprężarki:
  5. Nie w % sie podaje, bo klimatyzacja w RS6 potrzebuje tyle samo mocy co a A6 2.0TDI. Czytałem, że klima dla auta to obciążenie ok 8-10km (wiadomo, zależy jak mocna klima, itp).
  6. To spalanie to cupra ośka czy już z haldexem?
  7. Korton

    Kubica w F1

    Gdzie miał niby zwolnić, puścił mu w zakręcie przód (tu jego błąd), wpadł na trawę na której był z 0.5sek. Poza tym na trawie na slickach nie wykonujesz gwałtownych manewrów tylko starasz się przez nią przejechać nie zmieniając balansu (hamowanie, dodawanie gazu, czy skręcanie), pod koniec wyjazdu z trawy zarzuciło mu tyłem, stąd kontra w prawo jak już wjeżdżał na tor - to spowodowało, że go wyrzuciło na prawą stronę toru. Gdyby miał, za torem nie ścianę, a szerokie miejsce wyjazdowe (na niektórych nowych torach również asfaltowe), to by mógł próbować na trawie jakiś manewrów.
  8. Korton

    Kubica w F1

    Inne decyzje podejmujesz majac za chwile sciane, a inne gdy jest wiecej miejsca. Margines bledu i ewentualne jego skutki sa diametralnie rozne, o to chyba chodzilo So_what.
  9. Na szybko, troche tego jest: 3.0 benzyna z kompresorem (S4, S5, a6, a7, q7) 4.2 FSI 4.0 TFSI 5.2 v10 2.5 R5 TFSI 2.8 v6 3.0 v6 3.0 v6 fsi 2.9 TFSI (stosowany w porsche też, ale to nie ujma na honorze ) 3.2 v6 FSI 5.0 v10
  10. To czy jeżdże nie ma nic do rzeczy, nie jestem fan-boyem audi. Chojny o taki przykład mi chodziło, a nie wycieczki słowne Wiem, ze współdzielą silniki, ale patrząc na całą game silnikową, to chyba jest tego mniej niż więcej.
  11. O tym właśnie pisałem, o twój odbiór innego zdania, gdzie ty tam widzisz nerwy i wzburzenie? Jeśli ktoś się z tobą nie zgadza odbierasz to jako atak. Z mojej strony koniec tematu, zeby bylo jasno nie twierdze ze mam 100% racji i poprosilem o przyklad.
  12. Dobre....czytając twoje posty w innych wątkach to raczej ty masz problem z różnicą poglądów nie bedącymi zgodne z twoimi . Więcej luzu, bez napinki
  13. Daj jakiś przykład silnika który przywędrował z vw/skody/seata do audi, oprócz malucha typu A1, kiedyś A2. W większości audi silniki są wzdłużnie, od kogo te silniki mają i jakie logo zaklejają? Phaeton jak wszedł i miał zostać killerem klasy premium, to dostał stare motory z audi a8 (D2), kiedy już D3 jeździło. Jak VW sobie wymyślił najmocniejszego diesla V10 5.0, to audi i przebiło v12 i 6.0 Nie kojarzę żadnego sensownego silnika, który by miał przyjść od skody, seata, czy VW Cudowne BMW też miało silniki np od toyoty, PSA i za chwilę w zamian że dali suprę będą w bmkach hybrydy toyoty, bo tu bmw przespał trochę czas Mało która marka nie miała jakiś kooperacji z inną marką, już nie wspominając wewnątrz danej grupy.
  14. Całoroczna opona ma sens do jakiegoś małego miejskiego autka, które robi bardzo mało kilometrów i to w większości po mieście. Wtedy taką wielosezonową oponę zdążysz zetrzeć, a nie będziesz musiał wywalić zimówkę bo już dobry kilka lat, a bieżnik prawie jak nowy. W dodatku, w dużych miastach i tak poruszasz się jak cała fala i nie ważne, że mógłbyś szybciej
  15. Korton

    Kubica w F1

    Tylko to było dobre kilka lat temu, nie można Roberta porównywać przez pryzmat jak jeździł 8-10 lat temu.
×
×
  • Create New...