Jump to content

peteres

Użytkownik
  • Content Count

    247
  • Joined

  • Last visited

About peteres

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    W-wa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. peteres

    Co zamiast XV???

    Potwierdzam. Sprawiłem sobie nowa 3 w wersji sedan (hatchback nie za bardzo mi sie podoba, ale to kwestia gustu) i jestem zachwycony jakoscia wnetrza i audio Bose, co przy dobrym wyciszeniu sprawia, ze chce sie jezdzic w trasy... Ale ze to nie jest alternatywa dla XV, wybaczcie OT
  2. Gdyby ten x był jeszcze w kolorze pomarańczowym, to rozumiem, ale w czerwonym?!
  3. peteres

    Co zamiast XV???

    Moze byc jak piszesz, ale zawsze to mniejsze ryzyko niz zupelnie nowa konstrukcja Skyactiv-x, ktora podobno dziala jak diesel.
  4. peteres

    Co zamiast XV???

    Ot prawda, a poza tym cena najprawdopodobniej bedzie o 20k wyzsza, jak w przypadku nowej 3-ki. Jak dla mnie musi byc wyrazna roznica, aby bylo warto (dane na papierze nie zachwycaja).
  5. peteres

    Co zamiast XV???

    A ja wracajac do tematu watku, zamiast XV na powaznie rozwazam mazde cx-30. Owszem, przeswit jest mniejszy, naped tez nie ten co SAWD, ale wyglad dla mnie jest nie do pobicia, wnetrze i materialy podobno tak dobre jak w nowej 3-ce, wyciszenie tez na wysokim poziomie. No i jest szansa na bezawaryjnosc (do tej pory mialem 3 mazdy i zadnych powaznych problemow, rudej ani grama, ale moze dlatego, ze to nie byly bite ulepy, tylko nówki). Silnik 2.0 122 KM rakieta nie bedzie, ale po pierwsze jest juz jakis czas na rynku i nic sie znim nie dzieje, a przy tym mało pali, a po drugie kwestia braku duzej mocy na tym forum juz chyba przestaje byc czyms dyskwalfikujacym
  6. peteres

    Co zamiast XV???

    No, taki Compass hybrid w wersji Trailhawk, to moze byc bardzo ciekawa opcja. Ale obawiam sie, ze cena moze poszybowac w okolice 190k albo i wiecej.
  7. peteres

    Co zamiast XV???

    A mnie zastanawia, po co w ogole wprowadzono tego e-boxera. Dodatkowa moc silnika elektrycznego i zasieg prawie zadne, zamiast tego waga wieksza o ponad 100kg. A w silniku i tak jest GPF. No chyba, ze walcza o kazdy gram emisji, aby wlaczyc do oferty turbo dla nowego OBK
  8. peteres

    Co zamiast XV???

    Ale @Dyrekcja juz mnie uprzejmie skorygowala, ze hybryda XV w US (plug-in) to nie to samo co e-Boxer na UE, wiec racezj trudno jest to porownywac. Pertyn w swoim tescie wspomina o wzrostach cen 10%.
  9. peteres

    E-Boxer

    Pertyn mowi, ze 10% wiecej, a to juz zeobi sie calkiem sporo...
  10. peteres

    Co zamiast XV???

    Co do silników, tak wlasnie odpowiedziala @Dyrekcja w odpowiedzi na moje pytania w innym watku, ale co do cen trzeba poczekac. Niestety, wszystkie nowe modele ostatnio bardzo zdrożały (patrz Mazda 3, czy nowa Corolla).
  11. A to przepraszam, mój błąd. Przy okazji zapytam, czy wiadomo coś nt. powrotu "zwykłego" silnika 2.0? Czy raczej zamiast tego będzie właśnie e-boxer? Jeśli tak, kiedy będzie coś wiadomo nt. jego cen i mozliwości zamawiania?
  12. Chodzi mi o te konstrukcje umiejscowienia baterii w XV. Wedlug mnie nie jest to przemyslane, bo istotnie zmniejsza powierzchnie bagaznika i ogranicza jego funkcjonalnosc.
  13. Szkoda, ze nie pokazuja w folderze zdjecia bagaznika. Kompletnie nieprzemyslana konstrukcja. Czy w forku jest tak samo?
  14. peteres

    Co zamiast XV???

    Myślę, że milczenie @Dyrekcja jest z dwóch powodów: 1. Nic nie wie 2. Wie, ale nie powie, bo będzie tragicznie Sam już nie wiem, która opcja jest mniej przerażajaca
  15. peteres

    Co zamiast XV???

    Eee tam, ten cytat z kolegi @Karas to jeszcze jest elegancja Francja. Pamiętam, że było coś o mega niedopracowanym, budżetowym, papierowym, itd. aucie. Ale trzeba oddać sprawiedliwość, że kolega @Karas pisał jednak, że skurczybyk nie chce się psuć i jedyne wydatki to koszty ekaploatacji
×
×
  • Create New...