Skocz do zawartości

peteres

Użytkownik
  • Postów

    365
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    W-wa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia peteres

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

120

Reputacja

  1. Racja. To może dołożą bateryjkę do obecnego 2,5, jak zrobili z 2.0. Technicznie chyba byłoby to możliwe i pewnie taniej dla marki, niż tworzyć nową konstrukcję.
  2. Subaru ma pójść w hybrydy, a że współpracują z Toyotą, to może wsadzą 2,5 z obecnej RAV4. To chyba nie byłoby źle, a przy okazji akcyza o połowę niższa.
  3. Oby to nie był facelift jak w wersji US. Przód wygląda tam okropnie.
  4. Wszystko fajnie, ale jaki jest kurs EUR? Chyba ta, istotna, bądź co bądź, nformacja powinna być podana w cenniku.
  5. Przyjmuje się kurs średni NBP z przedostatniej środy poprzedzającej dany miesiąc. Czyli na styczeń jest to kurs NBP z 20/12 - 4,3341
  6. Ok, ale tu nie chodzi o rabat dla auta z bieżącego rocznika, i do tego jeszcze na zamówienie do produkcji, ale o rocznik 2023. Przy odsprzedaży na rynku wtórnym, cały czas liczy się data produkcji, a nie pierwszej rejestracji. Stąd uważam, że nazywanie czegoś wyprzedażą rocznika oferując obniżkę ceny o niecałe 2% jest trochę przesadą. Swoją drogą znamienne jest, że w cenniku na styczeń nie jest podany kurs celny, jak to jest w przypadku innych miesięcy...
  7. Chodzi mi po głowie zakup nowego OBK, czekałem na wyprzedaż rocznika, no i to co jest, trudno nazwać okazją. Jak wiadomo, kurs EUR ostatnio znacznie spadł, i przy kursie celnym na styczeń, obniżka ceny rocznika 2023 to jedynie ok. 4,5k. Ok, dają jeszcze opony zimowe, ale to chyba nigdy nie było związane z wyprzedażą rocznika. A cena wersji Sport na wyprzedaży jest nawet wyższa niż była w ostatniej promocji w październiku o prawie 3k. Dziwna polityka SIP. Czy jest szansa na jakieś dalsze obniżki, czy dać sobie spokój i poczekać ewentualnie na nowy rocznik, być może już MY24?
  8. peteres

    Co zamiast XV???

    A to w Tesli w ogóle są okreso r przeglądy? Myślałem, że tylko jak coś się dzieje na gwarancji lub Tesla wzywa.
  9. peteres

    Co zamiast XV???

    Podobno ktoś już pracuje nad manetkami do samodzielnego zamontowania, więc jak ktoś się nie przyzwyczai będzie miał inną opcję..Choć uważam, że Tesla.powinna albo .montować standardowo albo umożliwić fabryczne zamontowanie jako opcja, nawet za dopłatą.
  10. Może i tak będzie, sugerowałem się Belgią i Luksemburgiem gdzie są 3 lata fabrycznej plus 5 ubezpieczenia. Pewnie w tym tygodniu się wyjaśni.
  11. Ale tam jest napisane, że 12 lat gwarancji to jedynie na korozję (Durchrostung), co chyba się zgadza z ogólnymi warunkami gwarancji.
  12. Już wiadomo, 8 lat gwarancji (3 fabryczna + 5 ubezpieczenie)
  13. Podobno 5 fabrycznej + 3 dodatkowej, ale wydaje mi się, że sprzedawcy się pomyliło i jest na odwrót. Ma zastosowanie do wszystkich sprzedanych od tego roku, w tym MY23 na wyprzedaży rocznej.
  14. Mam pytania do właścicieli MY23. Rozumiem, że Android Auto jest bezprzewodowe, ale czy AA wyświetla się już na całym ekranie? Czy jest ładowarka indukcyjna? Pytam, bo nie mogę tego wyczytać w katalogu. Dowiedziałem się w ASO, że od tego roku Subaru oferuje w cenie 8 lat gwarancji.
  15. No i z topowej wersji pozostaje system HK, jak dla mnie same zalety. Szkoda, że tylko w jednym kolorze. Swoją drogą ciekawe, czy można prosto przełożyć relingi z Crossa do Exclusive, czy wymaga to więcej zachodu. Ta wersja jest już z roku modelowego 2024, czyli raczej żadnych innych zmian nie ma co się spodziewać (cyfrowe zegary czy, na szczęście, przedni pas z wersji US).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...