Jump to content

OWOC

Użytkownik
  • Posts

    1858
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

OWOC last won the day on November 8 2018

OWOC had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Matt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

OWOC's Achievements

..:: Subarofanatoholik ::..

..:: Subarofanatoholik ::.. (6/13)

386

Reputation

  1. OWOC

    Spalanie XV II

    Trasa Tarnów - > Kraków drogą krajową. P.S. Hak zamontowany
  2. Poprosimy o opis i zdjęcia Twego egzemplarza
  3. OWOC

    Klocki hamulcowe

    Szybko się poddały tarcze... To pochwal się ile zapłaciłeś za klocki i tarcze w ASO Bo ja stanowczo za dużo Z ASO jestem bardzo zadowolony - Emil Frey Kraków polecam
  4. OWOC

    Klocki hamulcowe

    U mnie przy 40 tys km czyli w zeszłym tygodniu tarcze i klocki zostały wymienione w ASO
  5. OWOC

    XV II - praca CVT

    A ja właśnie jestem kilka dni po serwisie w ASO i przy okazji wizycie w studio tzw detalingowym Kolega który robił mi przegląd oznajmił mi, że zrobił aktualizację navi i silnika, natomiast to co najważniejsze było dla mnie, a więc skrzynki CVT nie znalazł żadnej aktualizacji - bo nic nie było Tak więc silnik jest bardziej czuły na prawą stopę lecz jeszcze bardziej kiedy może zamula przy muskaniu pedału gazu. Dramat.... Skrzynia również ewidentnie przy takiej delikatnej jeździe sprawia wrażenie zbędnego obciążania całego zespołu napędowego bo po zdjęciu nogi z gazu zaczyna się nieprzyjemne spowalnianie auta. Po wrzuceniu na N problem znika. Po ponownym delikatnym lub nawet mocnym naciśnięciu na gaz jest lag.... Kurde takie fajne auto i taka nieprzyjemna przypadłość. Aha jechałem w mroźny poranek do Krakowa przy - 16 stopniach i pomimo 1.5h jazdy temp oleju w silniku 90 stopni ogrzewaniu na max w aucie nie było zbyt komfortowo wręcz było mi nadal zimno ... Drugie kurde A tak poza tym i tak go uwielbiam bo jest spełnionym marzeniem
  6. OWOC

    XV II - praca CVT

    Tak się składa, że przez ostanie pięć lat jeździłem wszystkimi modelami jakie miał w ofercie SIP nawet Leorgiem 2.0 I niestety muszę stwierdzić, że do delikatnej płynnej jazdy XV 2.0i najmniej ochotę . A XV 1.6 owszem dynamiki nie ma za grosz, ale jak już się napędzi to fajnie sobie radzi. I to właśnie jadąc XV 1.6i dostałem pierwszy w życiu mandat za przekroczenie prędkości
  7. OWOC

    Chlapacze do XV

    O jej, a ja już zacząłem szukać felg....
  8. OWOC

    XV II - praca CVT

    Po płaskim To u mnie niestety nie podnosi obrotów tylko zamula cały czas. Musi być konkretne wzniesienie, żeby zredukowała. Ja zawsze jeżdżąc czy to Levorgiem, XT lub OBK tylko jadąc na trasie ustawiałem w tryb I, a tak to zawsze właśnie na S bo wtedy silnik sobie radośnie pracował na troszeczkę wyższych obrotach i był zwarty gotowy na błyskawiczne polecenia prawej stopy. Bardzo mi tego brakuje w moim XV. Paradoksalnie sporo też jeździłem XV 1.6i CVT i tam to zjawisko nie występowało - skrzynka jadąc spokojnie utrzymywała silnik na minimalnych lecz nie zbyt niskich obrotach i przez to wolałem po mieście jeździć 1.6i Jeju za dwa miesiące przegląd i łudziłem się, że wgrają najnowszy soft i będzie cacy
  9. OWOC

    Chlapacze do XV

    Ale piękna wiadomość! Dziękuję A czy możesz mi pokazać zdjęcia Twego XV jak się prezentuję na tych felgach w pełnej krasie? I o jakich parametrach muszę szukać drugich felg, aby weszły bez żadnych kombinacji? Dziękuję
  10. OWOC

    XV II - praca CVT

    Koledzy, czy ktoś z Was może się podzielić rezultatem wgrania nowego poprawionego softu CVT? Od maja 2019 roku moi rodzice posiadają XV MY18 2.0i który ma dokładnie 39 tys km. Auto genialne i bardzo wszyscy go lubimy. W te święta miałem okazję trochę nim w końcu pojeździć i są dwie rzeczy które mnie bardzo irytują. Z racji tego, iż mieszkam w dolince wyjazd na główną drogę mam pod górkę. Bardzo często po zapaleniu zimnego silnika i ok 30 sek. kiedy wrzucam wsteczny i odpuszczam hamulec auto zaczyna pełzać i zarazem wyraźnie pooszarpywać. Druga kwestia bardziej mnie drażniąca to delikatna jazda zgoda z przepisami bardzo płynna. Właśnie wróciłem z takiej podróży byłem kierowcą i jadąc ok 50-60 km/h ze stałą prędkością uważam, że skrzynka sprawia, że silnik ma zbyt niskie obroty ok 1000obr/min i towarzyszy temu taki mało przyjemny dźwięk silnika obciążonego zbyt niską prędkością obrotową. Po redukcji lewą łopatką o "jeden bieg" silnik szybko podnosi swe obroty do ok.1 300 obr/min i jest już zdecydowanie lepiej, ale po kilku sekundach wraca z automatu na tysiaka i dalej przymula. Najgorsze jest to, że jeśli chcemy prawa stopą dodać więcej gazu np aby wyprzedzić to zanim silnik się wygrzebie z tych mizernych 1000obr/min to mija wieczność i gdyby nie łopatki przy kierownicy to było by bardzo nie fajnie. Owszem mógłbym go trzymać na manualnym trybie, ale nie o to w tym chodzi, że mając CVT trzeba jeździć z trybie Manual.... Liczę na Wasze opinie i sugestie co z tym można zrobić. Mateusz
  11. OWOC

    Chlapacze do XV

    Super opcja na zimowy set, bo akcesoryjne chlapacze nie do końca spełniają swą funkcję ... A felgi bardzo fajne - sam myślę nad drugi kompletem na zimę, ale przez to, że podobno aut jest w stanie zapamiętać tylko 4x czujniki ciśnienia odpuściłem temat, bo jeździć co wymianę do ASO programować czujniki to mi się nie uśmiecha
  12. OWOC

    Chlapacze do XV

    Można prosić zdjęcia jak to wygląda?
  13. Aktualnie zbierane są zamówienia w TMPLu na V.2021 z datą odbioru na sierpień. Jest jeszcze wolnych około 50 sztuk GR Jarka Zapraszam jak coś
  14. Panowie, Czy Was też irytuje fakt, że 90% Spec.B które się pojawia na rynku wtórnym to automaty? Jest jakiś magik który ogarnia oprogramowanie tych skrzyń, żeby tak nie zamulała? Ona jest fajna w zwykłym legacy/outback 3.0R, ale na Boga nie w usportowionej wersji Spec.B....................
×
×
  • Create New...