Skocz do zawartości

wozwo

Nowy
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    Forester 2.5XT '06

Ostatnie wizyty

1188 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wozwo

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Witam Szanowni Jakiś czas temu zaadoptowałem zaciski czterotłoczkowe z WRXa do mojego Forestera. Mam w nich na ukończeniu klocki Hawk Performance HP Plus. Hamują bdb, jednak niesamowicie pylą i stosunkowo szybko się ścierają. Proszę o doradę na co wymienić? jaki model z TRW, Ferodo, hawk zwykły, może inne? Nie chcę co chwila "zdrapywać" z felg nalotu (bez chemii się nie da), nawet kosztem skuteczności hamowania. Wiem że aby klocek dobrze hamował musi się odp. i szybko ścierać, itp... Jeżdżę raczej "cywilnie", dębowych hamulców nie potrzebuję Pozdrowy dla Wszystkich Wojtek
  2. Witam Szanowne Grono... Proszę o doradę jakie klocki i tarcze założyć na tył do mojego Forka 2006. Planuję założyć zacisk z WRX-a. Nie chodzi mi o "super sport", tylko o taki normalny, przyzwoity zestaw coby tył dobrze zahamował... Dodam, ze na przodzie jest czterotłoczek+Ate+Hawk i Forek przy hamowaniu bardzo przodem ryje.... Pozdrówki dla wszystkich Wojtek
  3. faktycznie, nie zakumałem :-) czyli moje nie podejdą na 4 tłoczek niestety....
  4. przepraszam czyli wszystkie 16-stki wejdą na zacisk z wrx? bo jakoś nie mogę znaleźć gdzie to jest sprecyzowane
  5. Witam Z racji planów związanych z upgreade'm hamulców w Foresterze proszę o info czy czterotłoczek od WRX/GT wejdzie pod takie alufelgi 16cali od Forestera? Alufelgi są "zimowe", na lato są 17-stki. Z nimi nie powinno być problemu Pozdrawiam Wojtek 2.5XT
  6. Witam Wyjąłem pompę. Okazało się że filtr znajdujący się w baku nad pompą jest nieszczelny i przepuszcza pompowane paliwo z powrotem do baku. Konkretnie (nie wiem dlaczego) wygląda to tak jakby coś spowodowało jego rozkręcenie a dolna i górna połówka przestały dobrze przylegać do siebie...trochę to dziwne. Poza tym wkład filtra jest prawie czarny - nadaje się do wymiany. Pompa wydaje się sprawna, a po przetestowaniu pracuje i pompuje paliwo - nie wiem czy ją wymieniać (pamiętam te piski). Ale chodzi mi po głowie jej wymiana skoro mam wszystko na stole. Pytanie czy nowa pompa Walbro będzie pasować plug&play? Szczególnie od dołu gdzie znajduje się sitko/ssak? Proszę o pomoc kto to przerabiał.
  7. Piszczy tylko trochę ciszej niż po uruchomieniu silnika. Sprawdziłem: jednak po włączeniu zapłonu pompa piszczy przez chwilę ( testuje się) tak samo głośno jak później po uruchomieniu silnika. Przez jakiś czas silnik pracuje, pompa piszczy, po czym zaczyna spadać z obrotów, poszarpywać...dzwięk pompy wtedy zmienia się, moduluje i w końcu silnik gaśnie a pompa cichnie.
  8. Przebieg 305tkm, bez gazu, olej ok 0,5/1000km. Luzy sprawdzane przy ok 200 tkm. Z cofaniem zapłonów nie mam pojęcia (jak to sprawdzić?). Czy jest taka możliwość że pompa paliwa nie daje odp. ciśnienia jednocześnie dając sygnał że zaczyna padać i stąd takie zachowanie silnika?
  9. Szanowni Witam Wszystkich w tym szczególnym dniu. Mój Forek 2.5XT 2006 ma następujące objawy: 1. Szarpie 2. Nie trzyma obrotów 3 Traci moc 4. Po włączeniu chwilę pochodzi po czym gwałtownie spadają obroty prawie do zera, silnik się trzęsie i w końcu gaśnie. Nie reaguje na gaz. 5. Jazda wygląda tak że można ujechać nim kilkadziesiąt metrów po czym dzieje się tak jak w punkcie 4 - gaśnie i staje. Pomaga ponowne odpalenie i ujechanie nieduży kawałek. 6. Generalne nie można go wkręcić na wyższe obroty - ciągnie w dół. 7. Brak jakichkolwiek błódów (ELM+Torque) i najważniejsze: 8. Piszczy pompa (jak sądzę) paliwa po uruchomieniu silnika dosyć głośno. Wszystko wskazuje na to że Forek nie dostaje wystarczającej ilości paliwa - czy to początek padu pompy paliwa? I czy może dawać takie objawy i jeszcze działać (nie zero-jedynkowo)? A może to nie pompa tylko brudny filtr paliwa umieszczony w baku nad pompa? A może to coś innego. Bardzo proszę o Wasze opinie i podpowiedź z własnych doświadczeń. Pozdrawiam serdecznie Wojtek
  10. Witam Kończy mi się tłumik końcowy i proszę o doradę: na co zamienić aby wszystko zostało jak w serii. Chodzi mi o to czy jest jakiś zamiennik tłumika końcowego i jaki dostawca? lub czy lepiej kupić oryginał (nowy lub używany). czy ktoś wie jaka jest cena nowego? Jeszcze raz zaznaczę, chodzi mi o tłumik który jak najbardziej nie róźniłby się od serii i który nie spowodowałby zmiany (utraty) parametrów silnika. Pozdrawiam Wojtek
  11. Dzięki Ci wielkie za instrukcję - można zrobić doktorat ;-)
  12. Witam Nabyłem używane oryginalne chlapacze do Forestera II. Proszę o poradę jak je zamocować ? Bo oryginalne kołki przynajmniej z przodu są za krótkie i za grube. Jak to jest w oryginale - może ktoś je ma i może podpowiedzieć? czy trzeba wymienić tylko na dłuższe czy zmieniać niektóre na śruby z gwintem? Oczywiście prowizorka na byle czym mnie nie zadowala - jestem zwolennikiem oryg. rozwiązań. Proszę o podpowiedź jakie kołki i może śruby zastosować? Może ktoś dysponuje instrukcją, manualem do montażu tych chlapaczy? Pozdrawiam Wojtek
  13. Witam Proszę o doradę - skąd najprościej podłączyć się do +12V po stacyjce pod maską silnika. Obciążenie jakie potrzebuje to 7A. Chodzi mi aby nie ciąć kabli, złączek itp.Tylko np. gdzieś ze skrzynki bezpieczników i przekaźników lub gdzieś indziej. Pozdrawiam Wojtek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...