Jump to content

Oktan

Użytkownik
  • Content Count

    2163
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Oktan last won the day on April 4

Oktan had the most liked content!

Community Reputation

2707 Wspaniały

About Oktan

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Turbodziad Rally Spec MY92
    WRX JDM MY92 vel.
    'Najstarsza Strowinka'
    WRX JDM MY95
    S-Turbo Overland MY99
    FXT MY03
    STI MY15

Recent Profile Visitors

8499 profile views
  1. A jaka szerokość felgi i opony?
  2. jeszcze tulejki do sworzni potrzebne, masz w komplecie z wahaczami?
  3. seryjnie jest prawie tak blisko i to normalne
  4. Nie będę z Tobą na ten temat dyskutował, za dużo zjeździłem różnych specyfikacji w GC8 w różnych warunkach i na różnych zawiasach i swoje
  5. nie jest, a na pewno nie w serii i tyłu trze o rant błotnika , a z przodu na dobiciu trze o nadkole plastikowe, a przy skręcie rwie błotnik, ale może masz nadkola zagiete z tyłu albo kąty zrobione ostre to być może wówczas nic nie trze, w każdym razie wiele felg wchodzi zależnie od ustawień geometrii
  6. Tylko Ironman wsadzony, nic oprócz tego. to musi wejść 7JET48
  7. A masz lift i śruby do regulacji pochylenia koła z tyłu założone?
  8. Pomyśl, skoro seryjna felga z STI ma 7,5J ET53 i się mieści bez problemu to 8J ET40 wchodzi z dużym zapasem
  9. No nie wiem, koło ma mniejsze ET ale jest szersze 2 cale, więc o cal na stronę. Według tej strony co podlinkowalem, felga wejdzie głębiej w amor o 17mm, więc będzie trzeć. Tam nie ma 17mm luzu przynajmniej jak mierzyłem u Siebie. SF ma ten sam układ zawieszenia co GC a tam ja wkładałem 8Jx18 ET48 i nic nie tarło
  10. Coś źle pomyślałeś, jak da dystans to mu koło będzie wystawać poza obrys. O amor nic nie będzie ocierać
×
×
  • Create New...