Jump to content

barbapapa11

Użytkownik
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

45 Dobry

About barbapapa11

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mod na pewno jest na plus, miałem problem z wypadającym zapłonem , po tym jak zmieniłem cewki na takie jest lepiej. Kup sobie najlepiej jakąś używkę z allegro za kilkadziesiąt złotych i przymierz na żywo, za dużo do stracenia nie masz.
  2. To kupujesz używkę za 3 stówki, do wolnossących i wrx jest części używanych w bród, jedynie przy sti robi się trochę ciężej, ale cały czas przyjemnie w porównaniu do evo.
  3. Albo z Usa zamów przez jakąs firmę, która przesyła paczki do Polski droga morska np. Polonez albo Polamer. Często wysyłka wychodzi taniej, a jak nie ma dokumentów płacisz realnie cło od wartości, którą sobie wymyślą panie w urzędzie i tak naprawdę nie ma za dużego znaczenia ile powiesz, że zapłaciłeś, bo i tak wiedzą lepiej.
  4. Można się było domyśleć, gdzie był robiony
  5. Całkiem rozsądnie zrobione auto się wydaje, cena jak zdrowy to do przeżycia.
  6. Mam tego Dewalta, do kół jest idealny, jeżeli tylko wulkanizator nie robi na codzień ciężarówek bez problemu daje radę. Większość zawieszenia bez problemu też idzie rozkręcić, chyba, że mocno skorodowane elementy to jest problem. Powiedzmy, że odkręca podobnie co człowiek z dłuższą grzechotką. Ten największy Dewalt jest bardzo ciężki i dłuższa praca jest męcząca, ale odkręca niemalże wszystko i będę się musiał w niego zaopatrzeć za jakiś czas.
  7. Gc już mają ceny z kosmosu, a gd to już ostatni dzownek, żeby sprowadzić coś w ludzkich pieniądzach, bo zaraz zrobi się to samo, już 50k to mało na ładnego zwykłego jdm Sti nie mówiąc o jakiś większych rarytasach
  8. Ja osobiscie lubie otwartosc SA i mozliwosci ktore daje, bezproblemowosc zmiany czujnikow, cewek itd. Ale z finansowego punktu widzenia tak jak piszesz może to nie mieć sensu.
  9. Bierz Classica (Pl od nie Pl niczym się nie różni, jedynie, żeby go stroic trzeba mieć Polskiego Windowsa z tego co pamietam), jedyna zaleta blacka dla Ciebie jest to, że ma więcej wejść analogowych i wyjść. Z elektronicznej przepustnicy i cana pewnie i tak nie skorzystasz.
  10. Temperaturę brałbym jakiegoś chinola, tak jak wyżej kolega napisal to nie jest jakiś kluczowy parametr i +-5°C nie zmieni jakoś diametralnie niczego. Ja bym na Twoim miejscu celował e jakiegoś autogauge z lepszej serii, fajnie, żeby miał warning, żebyś wiedział kiedy odpuścić.
  11. barbapapa11

    Panewka?

    Jeden remont na miesiąc to nie jest najgorszy wynik, ale 30k+ na silnik to jest przesada do użytku na codzień.
  12. Moim zdaniem to po prostu te kompy nie są do końca kompatybilne. Na wolnych obrotach też masz cały czas 0.5b?
  13. Jakis cyfrowy oscyloskop pod USB to nie są kosmiczne pieniadze, sprzęt na którym będzie znośnie widac co się dzieje to za 3 stowki mozna kupic, a czym wiecej narzedzi tym lepiej:)
  14. Kazde auto jak zaczniesz upalac to predzej czy pozniej tak naprawde kleknie. Zrobisz sobie remont w dobrym warsztacie na dobrych czesciach i latasz dalej. Moze subaru nie jest najtanszym rozwiazaniem, ale kazde sciganie nawet amatorskie to sa koszta i trzeba sie z tym pogodzic.
  15. Ja bym to wkleił na klej plus 3x nitonakrętki i spokojnie będzie się trzymać. W oryginale trzyma się to na 7 spinkach dosyc dużych i po 17 latach nie odpada :P. Tylko trzeba to zrobić tak, żeby woda miała jak spłynąc, bo inaczej zafundujesz sobie piękne dziury w progach. Te spinki na górze to tak trzymają, że zdejmując próg nawet nie poczułem, że są.
×
×
  • Create New...