Skocz do zawartości

mulec

Nowy
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mulec

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    Impreza WRX Blob US-spec
  1. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    decyzja podjeta co do klockow, wlatuja HPS 5.0 (pod dwutłoka) , pytanie teraz tylko o tarcze - gładkie brembo, Zimmermann standard coatz czy EBC standard ? ewentualnie jeszcze textar, ale do nich trzeba by troche dopłacic i przy mojej jezdzie to juz chyba przerost formy nad trescia ?
  2. Kluczyk z osobnym pilotem (Impreza 2005 r)

    Pozwole sobie odkopac temat. Posiadam impreza wrx gd z usa. Przy zakupie dostałem jeden kluczyk i jeden ori pilot do centralnego zamka i prostego fabrycznego alarmu ktory tylko wyje (Alpine). Kupilem ostatni dodatkowy pilot na jednym z portali aukcyjnych w usa. Pilot ma oryginalny srodek jedynie załozono nowa obudowe. Chcialem go ostatni zaprogramowac jak napisał kolega wyżej, ale cos poszło nie tak. Alarm zaczal wyc a pierwszy pilot przestał działac (ten ktory chcialem zaprogramowac tez nie dziala). Alarm i CZ nie reagowal na zdanego z pilotów. Skonczylo sie na tym, ze zdenontowalem cała centralke od alarmu (bo wycia nie dało sie wylaczyc). Auto odpala bez problemu a drzwi otwieram kluczykiem. Chciałbym powrócic do orginału czyli działajacego CZ i alarmu i obu pilotow, ale nie wiem jak to zrobic. Szukalem kilka dni po zagranicznych forach ale nie znalazlem zadnej odpowiedzi. Czy elektronik od alarmow ogarnie temat, czy tez jechac do ASO ? Czytalem gdzies ze spina sie kostki w kick panelu po stronie kierowcy, czytalem tez o wprowadzaniu jakis kodów z numerów na pilocie, ale teraz juz sam nie wiem co robic. Piloty oba mam te kwardatowe z pomaranczowym i niebieskim przyciskiem.
  3. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    no to mnie teraz zmartwiłes jak myslicie, do normalnej jazdy wystarcza same klock HPS do 2-tłoka, czy szukac zaciskow 4-ro tłoczkowych i klocki hawk hps ?
  4. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    ok, czyli biore HPs, pytanie tylko takie. Czy przy tarczy OEM i dwutłoczkowym zacisku te klocki podejda tez do 4-ro tłoka (gdyby sama zmiana klockow niewiele dała i kupiłbym 4-to tłoka to czy te same klocki beda pasowały) ?
  5. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    dobra, bo juz sie pogubilem.... od czego zaczac upgrade przednich hamulców ? na wstepie dodam ze nie scigam sie, nie upalam, nie katuje, ale heble seryjne sa po prostu słabe i chyba kazdy to wie. Polecono mi zaczac od wymiany klockow, teraz mam jakies D 25.... i tarcze OEM i zacisk seryjny 2-tłokowy, ale szału nie ma a wrecz jest słabo. Poradzono mi najpierw zeby zmienic klocki na Hawk HP+. Juz mialem je kupowac, ale ktos w tym watku wrzucil film z YT jak te klocki piszcza w STi. Potem ktos w komentarzach tego filmu napisal ze lepsze do codziennej jazdy Hawk HP (bez +). Teraz Ty piszesz ze takich nie ma.... normalnie załamka... od czego mam zaczac ? Pytałem wielu ludzi i czytełam wiele opinii, forów itp itd. i w 70% ludzie mówia/piszą ze wymiana z 2-tłoka na 4-ro tłoka niewiele pomoże. Sugeruja zeby zaczac od dobrych klocków.... to od czego wkoncu mam zaczac ? Kupic za 1k jakis zestaw 4-ro tłoka z wrx, zregenerowac to za 200-400zł czy kupic gotowe 4-ro tłoki Pagid np.od Ciebie za1,3k (ktore sa ponoc takie same jak seryjne 4-ro tłoki w wrx tyle ze bez napisu subaru) ? Czy tez zaczac od klocków ? Nakieruj mnie prosze jakoś.
  6. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Witajcie pozwole sobie podpiac sie do tematu czy do cywilnej jazdy, na codzien, do imprezy WRX '04 US-spec założyc na przod (dwutłoczek + tarcza OEM) Hawk HP czy HP+ ? Chciałbym torche poprawic hamowanie, a czytajac wątek wiem juz ze zmiana na 4-ro tłoka niewiele mi da, wiec zaczne od klocków. Z gory dzieki za info
  7. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    chce zalozyc Hawk HP+
  8. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    to dobra wiadomosc czyli tarcze zostaja. Pytanie czy same klocki duzo poprawia na jakosc hamowania ?
  9. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    witajcie Planuje upgrade przednich hamulcow w moim WRX GD US-Spec. Obecnie sa tam fabryczne dwutłoki. Nie ukrywam ze auto raczej spowalnia niz hamuje Odrazu zaznaczam ze jest to zwykly "daily car", nie jeżdze na podjezdzawki, kjs-y itp. Rozawazam 3 opcje. Pomozcie wybrac ktora bedzie najlepsza. 1. wymiana klockow na Hawk HP+ (w tej chwili mam jakie ferodo ale juz sie koncza) 2. zakup i regeneracja 4-ro tłoczkow z wrx + jakies klocki + pewnie tarcze (te tarcze ktore mam teraz seryjnie do 2-tłoka pewnie beda za male ?) 3. opcja jak wyzej ale zakup nowych 4-tłokow ze sklepu gc8 - NR KAT. 4POTWRX jakies sugestie ?
  10. Szablon chlapaczy a'la Rally Armour do bloba

    ...jak ktos chce to mam na zbyciu do bloba takie same jak robil gigi, mialem je zalkadac ale koncepcja sie zmienila.
  11. Pilot centralnego zamka z alarmem WRX US-spec

    a ja mysle ze wywale ta centralke chyba od alarmu. Z tego co ogladalem na YT, jest to proste, alarm juz nie działa, ale centralny zamek nadal działa z pilota. A kiedys jak pilot padnie to zawsze z kluczyka bedzie mozna otwierac
  12. Kontaktowałem sie z SIP, a miły Pan Marcin w moim imieniu wysłał zapytanie w tej sprawie do Subaru Europa. Na razie czekamy na odpowiedz, ale fakt, trwa to juz troche.
  13. Pilot centralnego zamka z alarmem WRX US-spec

    pisałem juz że ori w ASO to ponad 600zł netto
  14. Dziwne pudełeczko z bezpiecznikiem

    gumy nie sa drogie, po 25zł/szt. do WRX-a 2004 płaciłem w ASO
  15. Pilot centralnego zamka z alarmem WRX US-spec

    nie wiem czy używka zadziała, sa nowe zamienniki i one działaja, ale pytanie gdzie kupic ? ebay ?
×