Skocz do zawartości

uxon

Użytkownik
  • Zawartość

    180
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O uxon

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    PPP WRX Wagon

Ostatnie wizyty

235 wyświetleń profilu
  1. WRX GD Cieknace zaciski tylne

    Panowie gadalem wlasnie z gosciem z warsztatu i powiedzial mi, ze wyglada jakby zacisk ciekl nie na tloczkach, tylko na "polowkach" - cokolwiek to znaczy, i ze zaden zestaw reperaturek nie ma w sobie elementow ktore tam by mialy wejsc. Ma zaciski wyciagnac na stol, zeby to jeszcze potwierdzic. Co o tym myslicie? Rzeczywiscie moga tam byc jakies uszczelnieniea nie do dostania?
  2. WRX GD Wymiana przewodow odmy/podcisnienia - na jakie

    @SOpEL a czy 10 i 5 to nie sa te elementy: oraz czy ten element: to nie jest 6?
  3. WRX GD Cieknace zaciski tylne

    Czyli powinno wytarczyc cos takiego: https://www.subarak.pl/hamulce/282-zestaw-naprawczy-zacisku-subaru-impreza-gt-wrx-ty.html Ew. jesli tloczki okaza sie byc w zlym stanie, to dodakowo je jeszcze trzeba bedzie dokupic. I to wzystko, tak?
  4. Okazalo sie, ze oba tylne zaciski w moim wrxie popuszczaja plyn hamulcowy (chodzi o zaciski z wersji europejskiej 2004, czyli z zestawu gdzie z przodu jest czterotloczek). Czy przy cieknieciu te zaciski da sie skutecznie regenerowac? Jesli tak, to co trzeba wymienic i jaki jest tego koszt?
  5. WRX GD Wymiana przewodow odmy/podcisnienia - na jakie

    Dzieki Sopel za info. Dostalem wskazowke, od jednego z uzytkownikow forum, ze przewodow tych nie wadto wymieniac, dopoki nie zaczynaja pekac/rozpadac sie w rekach. A twarde miekna na cieplym silniku. O o tym myslicie? Jakie u was byly powody wymiany?
  6. BC Racing

    Nie mam z nimi doswiadczenia praktycznego, ale z tego co pisza ludzie w uk, to jest to raczej niska polka gwintu. Jakbys potrzebowal glownie na pojezdzawki asfaltowe, to mozna je jeszcze rozwazac, ale do jazdy po drodze bym ich nie zalozyl - no chyba ze lubisz beton. Dobre opinie zbiera nieco drozszy meisterr. A jak chcesz budzetowo, to kup uzywany zestaw amorow ze springami z sti. Sa duzo sztywniejsze niz te z wrx (a springi sti sa twardsze niz eibachy), ale minimalnie wybieraja nierownosci (chociaz dla mnie i tak za malo wybieraja, zeby dalo sie tym jezdzic po dziurawych drogach).
  7. Rura dolotowa do turbo - czy warto zaminnik silikonowy?

    Czy zalozenie takiej rury perrina wymaga korekty softu?
  8. WRX GD Wymiana przewodow odmy/podcisnienia - na jakie

    @SOpEL Sam to zakladales? Moglbys zaznaczyc na diagramie, ktore wezyki z diagramu whodza w sklad tego zestawu?
  9. WRX GD Wymiana przewodow odmy/podcisnienia - na jakie

    Czy taki zestaw jest wart zastanaowienia: http://allegro.pl/przewody-silikonowe-wody-subaru-impreza-wrx-sti-i6712231700.html I czy sa w nim wezyki, ktore wchodza w sklad odmy? Ktos kto to montowal, moglby napisac, ktory wezyk od czego dokladnie?
  10. WRX GD Wymiana przewodow odmy/podcisnienia - na jakie

    Skąd brałeś i po ile? Jaki producent?
  11. Przy okazji szukania zapachu benzyny pod maska, okazało sie, ze musze sciagnac kolektor dolotowy. Jak juz kolektor jest na stole, to warsztat zaleca wymienic wszystkie przewody odmy (i moze podcisnienia), ktore sa twarde jak kamien. Czy polecacie jakies konkretne wezyki, tak zeby spelnialy dobrze swoja role? Co myslicie o wezach silikonowych w zestawach, jakis polecsny producent? Jakies gumowe zamienniki? Czy tylko oem?
  12. Po wymianie rozrzadu silnik zaczal "miauczec"

    Odswiezam temat. U mnie silnik nadal miauczy, ale kazdy warsztat (sposrod 3 specializujacych sie w subaru, w ktorych silnik byl osluchiwany) twierdzi ze winny jest pasek rozrzadu konkrentego producenta, ktory u mnie zostal zalozony. Pasek jest w pelni sprawny i zaden z tych warsztatow nie zalecal jego wymiany, jedyny argument za, to doznania akustyczne
  13. Wydech Impreza WRX 2,5t

    https://www.facebook.com/groups/432955376814659/permalink/1438705782906275/ Masz tu puszke za 400zl, opisana przez sprzedajacego jako "za glosna" - cos w sam raz dla Ciebie. Targuj cene i montuj
  14. Wydech Impreza WRX 2,5t

    Serio, wymien koncowa puche na puche typu "wiadro" i "bedzie pan zadowolony" Katalizator tlumi te najmniej przyjemne, blaszane dzwieki z wydechu. Dzwiek wydechu bez kata moze byc nieco glosniejszy ale tez duzo mniej przyjemny. Mozesz sprobowac jszcze zrobic taki eksperyment: zdemontuj tylnia puszke calkowicie i zobacz jak bedzie brzmial Twoj samochod
  15. Wydech Impreza WRX 2,5t

    Nie musisz wydawac milionow monet na markowy wydech. Wystarczy, ze wymienisz koncowa puszke na cos w stylu tego blitza, tzn. puszka o malej srednicy, a wylot o duzej srednicy (HKS z filmiku powyzej to kolejny przyklad takiego tlumika). Ja kupilem tanio (chyba za 300PLN) tego typu tlumik noname i roznica wzgledem prodriva jest olbrzymia. Ciesze sie, ze kupilem razem z silencerem, bo bez na trasie ciezko bylo wytrzymac (chociaz bulgotal pieknie) Subaru ma ten plus ze fajnie bulgocze z kolektora, nie potrzeba zadnych fancy wydechow, wystarczy go za bardzo nie tlumic. Ja bym sie nie bawil w wymiane srodkowej puszki, to tylna odpowiada w 90% za dzwiek i jego natezenie. Ja mam w pelni seryjny wydech ze wszystkimi katami, a po wymianie samej tylnej puszki Impreza zaczela intensywnie bulgotac.
×