Skocz do zawartości

uxon

Użytkownik
  • Zawartość

    255
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O uxon

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    PPP WRX Wagon

Ostatnie wizyty

453 wyświetleń profilu
  1. uxon

    box dachowy do wanny

    Ale Aguri nie ma chyba dedykowanych ani do GF ani do GG.
  2. Poszukaj na nasioc pod haslem hybrid engine build. Sam nie mam zadnego doswiadczenia w tym temacie, ale z tego, co kiedys wyczytalem: - bierzesz dol z ej255 i dokladasz glowice z ej205; ale albo potrzebujesz specjalnych tlokow, albo musisz odpowiednio obrobic glowice (ksztalt komory spalania, dopasowanie do nowej srednicy cylindra); bez tego nie bedzie dobrze jezdzic; - wtryski stykna bez problemu, bo mocy nie zrobisz wiecej niz w ej205 (ogranicza cie to samo turbo); - komp powinien bez problemu zadzialac ten od ej205, nie wiem jak to by wygladalo w Twoim przypadku, skoro masz wolnossaka; - skrzynia moze nie zniesc i seryjnego momentu ej205; zalezy w jakim jest aktualnie stanie i jak bedziesz sie z nia odbchodzil, ale w tych rocznikach 5b nalezy do tych slabszych; - no uszczelka na pewno nie pod ej205.. - na taka moc na jaka pozwala to turbo, czyli taka sama jak w seryjnym ej205/ej255 - +-270KM; roznic sie bedzie tylko charakterystyka momentu. A, wtryski bez problemu ogarna te moc.
  3. uxon

    Wtryskiwacze, zmiana z 440 na 565

    Niekoniecznie, przeciez w pewnych zakresach obciazen silnik chodzi w Closed Loop. I w tych zakresach sterownik powinien sobie na styk radzic. Na pewno dobrze by bylo zresetowac ECU po takiej wymianie.
  4. uxon

    wlot (kurnik) STI do WRX'a

    Pytasz pewnie o STIjowy. Chyba z bloba. I wydaje mi sie, ze w bugu sti byl ten sam?
  5. Jesli zalezy Ci tylko na wydobyciu dzwieku, to wystarczy wymiana koncowego tlumika na glosniejszy, ew. tak jak kolega wczesniej pisal koncowego i srodkowego (czyli calego catbacka). Jesli chcesz zrobic od razu kompletny wydech na zamowienie (co moim zdaniem, w przypadku Imprezy, gdzie jest ogromny wybor wydechow z drugiej reki, srednio sie oplaca), to powinienes od razu, a nie za rok zrobic remap. Inaczej prosisz sie o klopoty.
  6. uxon

    UPPIPE usunięcie precata

    Jak zdejmiesz oslone, to zrobi Ci sie cieplej pod maska. Jak nie jest przerdzewiala, a tylko sie gdzies poluzowala, to mozesz sprobowac jak chwycic migomatem. A jak nie ma juz czego chwytac, to moze warto czyms owinac? Uszczelki bym dal nowe, ale remapem bym sie nie przejmowal (jesli downpipe masz seryjny) - obserwuj tylko czy nie przeladowuje turbo.
  7. uxon

    wlot (kurnik) STI do WRX'a

    Mam u siebie kurnik STI i splitter oraz IC WRX, bez doginania. Da sie tak jezdzic i nie ma z tym jakiegos problemu, tylko pewnie jest niepotrzebnie troche wiekszy opor powietrza. Mam tez w garazu splitter STI (ale go jnie zakladalem) i na oko bez sensu jest zakladac spliter STI do ICa WRX. Spliter jest pod dluzszy i szerszy IC i nie bedzie dobrze nakierunkowywal powietrza. Uszczelka bedzie wychodzila poza obszar ICa i cisnienie powietrza napierajacego na IC spadnie. Jak nie masz zamiaru zakladac wiekszego ICa, to ja bym ni szukal splitera STI. Sprobuj zmodyfikowac swoj obecny i tyle.
  8. uxon

    Pytanie o chłodnice TurboWorks

    Heh, jak wskaznik temperatuy cieczy Ci sie podniesie, to znaczy ze juz najpewniej cos przegrzales.. Niestety sa one tak zrobione, zeby uzytkownik nie widzial jak zmienia sie rzeczywsiat temperatura cieczy. Podepnij sie pod obd i tam popatrz jak zmienia sie rzeczywisty odczyt.
  9. Mam taki przyklad z zycia. W mojej bylej rajdowce, poprzedni wlasciciel jezdzil z odpietym serwem. Jak kupowalem od niego auto, to bylem zdziwiony, po co taki patent. Powiedzial mi, ze ma duzo lepsze czucie hamulca i duzo rzadziej blokuje kola na dohamowaniach, kwestia tylko wyrobienia nogi Ja tak probowalem jezdzic, ale na kazdym dohamowaniu mialem wrazenie, ze brakuje mi hamulca i ostatecznie serwo podpialem i tak mi bylo lepiej/wygodniej, ale rzeczywiscie duzo czesciej zaczalem blokowac kola na dohamowaniach. Na potwierdzenie jego teorii dodam, ze gosc potrafil wykorzystywac potencjal samochodu lepiej ode mnie, bo zwykle wygrywal klase. Jesli masz sprawne hamulce (niezapieczone tloczki itd.), i zalezy Ci na jezdzie na czas, a jezdzisz raczej po krotkich, kretych odcinkach (nie przegrzewasz hamulca), to ja bym Ci mimo wszystko radzil opanowac to co masz. Wedlug mnie do jazdy na czas lepszy lagodny (tepy?), dobrze dozowalny hamulec, niz subiektywnie lepszy, ostrzejszy, ktory ciezej jest dozowac. Zawsze mozesz pocwiczyc silowo noge
  10. Dlatego chcialem, zebys napisal w jakich warunkach jezdzisz. Co innego hamowanie z 50km/h a co innego z 200 na sliku. Nie spotkalem sie jeszcze z opinia, zeby ktos pisal, ze na oponach UHP czy semislick ma problem ze zblokowaniem kol. Glowny problem tych hamulcow to slabe chlodzenie i mala pojemnosc cieplna (glownie za male, za cienkie tarcze) - ale u Ciebie tego problemu nie ma. Piszesz, ze "masz wrazenie". Ale co innego wrazenie, a co innego rzeczywiste mozliwosci. To o czym piszesz swiadczy wedlug mnie tylko o dobrej dozowalnosci / progresywnosci Twoich hamulcow. Oraz o tym, ze masz psychiczne (albo fizyczne?) opory, zeby mocno deptac hamulec. Po prostu chcesz, zeby wkladajac mniejsza sile Twojej nogi otrzymac wieksza sile hamowania. Wedlug mnie, zwlaszcza w jezdzie na czas, dobry hamulec, to taki, ktory daje sie dobrze dozowac, a nie taki ktory ledwo musniety blokuje kola..
  11. Mowisz, ze brakuje Ci sily hamowania? Czyli co, w warunkach w jakich jezdzisz, nie jestes w stanie zablokowac kol, chocbys mocno sie staral?
  12. Co to znaczy mocniej? Jak nie przegrzewasz hamulcow, to wiekszy zestaw niewiele da. Zalezy ci zeby hamulce braly agresywniej? To zmien klocki albo zaloz wieksze serwo
  13. uxon

    Turbo VF pęknięcie

    Ryzyko zakupu uzywanych czesci.. Spytaj sprzedajacego o gwarancje rozruchowa. I zamiast jechac 300km nie lepiej to wyslac? Na pewno taniej
  14. uxon

    Blob kombi zawieszenie

    Ja mam w wagonie zawias z sti. Wszystko pasuje, ale z mala roznica. W sedanie sa dluzsze wahacze aluminiowe, w kombi krotsze stalowe. Kolumny amortyzatorow sa dostosowane pod te roznice. Jak zalozysz kolumny z sedana do kombi to stracisz negatywy. Poza tym u mnie wszystko pasowalo, rowniez z tylu. Z tylu nawet stab jest taki sam (z przodu dluzszy w sedanie i inne laczniki). Jak masz zmienione tylko kolumny, to seryjne podejdzie bez problemu.
  15. Seria td05h ma opinie niezniszczalnej w poroenaniu do vf, ale pewnie w oryginale, a nie chinskie repliki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...