Jump to content

Bednarcm

Użytkownik
  • Content Count

    492
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Bednarcm last won the day on January 18 2015

Bednarcm had the most liked content!

Community Reputation

74 Wspaniały

About Bednarcm

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 05/12/1980

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    WPR
  • Auto
    był: Red Pearl FXT'06; są: CBF '10; 508 I'14, Clio IV'18

Recent Profile Visitors

1185 profile views
  1. Przyjrzyj się jeszcze chłodnicy. UPG w forkach SG XT powodowało też zwykle rozszczelnienie chłodnicy na połączeniu plastiku z aluminium na górze chłodnicy, nie wiem jak w SH. Czasem tego nie widać, bo gorący płyn szybko odparowuje.
  2. Kiedyś zgłosiłem dwa zdarzenia wyprzedzania i omijanie przed przejściami, na których byli przechodnie. Obydwie sytuacje jakieś 200m od siebie. W mailu napisałem o czasie i miejscu zdarzenia. Po jakichś 3 miesiącach przyszły dwa polecone z informacją o ukaraniu właścicieli pojazdów za niewskazanie kierujących. Jechałem motocyklem i twarze raczej było widać na nagraniu. Tak czy inaczej nikt mnie nie ciągał po komendach. "Czerwonych świateł" mam duuużo zarejestrowanych, ale tego nie chciało mi się zgłaszać.
  3. Dzisiaj dostałem informację z Alior Leasing, że zmieniają tabelę opłat dodatkowych. Do tej pory w ramach opłaty administracyjnej ta tabela była krótka, teraz doszły opłaty za zmiany harmonogramu, udzielenie informacji służbom, cesję i parę innych mniej lub bardziej znaczących pozycji. Opłata administracyjna zmieniła nazwę na opłatę za obsługę umowy, kwota natomiast pozostała bez zmian, 195zł. Traf chciał, że miesiąc temu zmieniłem harmonogram za darmo, ale kolejna zmiana, którą już planuję, będzie kosztowała 300zł, a to właśnie brak tych opłat zdecydował o wyborze Alior 2,5 roku temu.
  4. Przyklejałem do blachy zewnętrznej. Najtrudniej było wepchnąć spore arkusze maty przez ten niezbyt duży otwór. Otworów nie zaklejałem.
  5. Clio RS nie ma w ofercie, ale dobrze wyposażone RS Line, któremu silnikowo i zawieszeniowo jednak sporo brakuje do RS, kosztuje równe 100k, 2x więcej niż wersja podstawowa. W 2018 dobrze wyposażona wersja Intense kosztowała ponad 70k, różnica wynosiła około 30k - ta różnica zaważyła o tym, że w podpisie przy naszym clio nie ma "RS" Z perspektywy czasu żałuję, że się jednak nie przekonałem, bo taniej już nie będzie.
  6. W przypadku renault były to ceny ogłoszone, tutaj rozmawiamy o plotkach. Druga sprawa jest taka, że pewnie i20N pojawi się u nas mniej więcej z liftingiem i30N, a lifting zwykle też "liftuje" ceny
  7. O ile dobrze kojarzę, to 2 lata temu clio rs kosztował około 100k. Za megane rs trzeba było dać co najmniej 124, teraz jest to minimum 150. Zatem cena nie wydaje się być "nierynkowa".
  8. Oglądałem sporo testów tracera 900 i tylko w jednym wspomnieli o dosyć istotnym dla mnie szczególe: jeżeli jedziesz z pasażerem i kuframi bocznymi, to nie ma miejsca na stopy Twoje albo pasażera. Kufry są tak umieszczone, że jest tam po prostu za mało przestrzeni. Jeżeli będziesz jeździł sam lub bez kufrów, to nie ma to znaczenia. Wiosną tego roku już rabaty dogadywałem na tracera 900gt Tydzień później covid i plany odłożone. Na multistradę wczoraj zwróciłem uwagę i wszędzie w testach zachwyty, ale jak pisałem wyżej, musiałbym się przejechać i sprawdzić, czy charakterystyka s
  9. U mnie niezmiennie od 2015 honda cbf 600... Chyba pora na zmianę, ale nie wiem na co... Lubię wyskoczyć gdzieś dalej na jeden dzień weekendowy, ale jakieś 90% jazdy to dojazdy do pracy. Lubimy z żoną wyskoczyć gdzieś na parę dni, ale dwójka małych dzieci wyklucza to na najbliższe 3-4 lata. Mając te dane wychodzi jakiś naked (kawa z900?, yamaha mt09?), ale jeżdżę cały rok i owiewka jednak się przydaje. To może kawa z1000sx? Trochę boję się litra mimo że 40tys. km na moto za mną, ale w szczególnie zimne dni będzie dużo trudniej to ogarnąć. Tracer 900? versys 1000? Ten ostatni mimo litra jest jed
  10. Link do filmu już pojawił się w tym wątku
  11. Nie, raz, tyle że blok był planowany, bo tuleje nieco opadły, przy tym wymiana rozrządu, chłodnicy, smoka, szpilki ARP. No trochę poszło na UPG. Przez 8 lat też trzeba było kilka razy kupić opony, raz wymienić sprzęgło, amortyzatory SLS, zrobić przeglądy co 10 tys. km, trochę walki z korozją włącznie z malowaniem prawie całej budy. No i się uzbierało. Tak czy inaczej cały czas rozważam powrót do subaru
  12. Różnica pomiędzy zakupem i sprzedażą to równe 24 tys. zł. Koszt na 1km zwiększa się do mniej więcej 1,41. Różnica kosztów utrzymania forka i obecnego peugeot 508 (też używka) jest spora, szczególnie w koszcie paliwa, na korzyść tego drugiego. No ale to zupełnie różne samochody. Fakt, że tym nie dam rady powtórzyć 8 lat użytkowania
  13. Czy ktoś z forum był może na szkoleniu motocyklowym na torze Kielce? Samochodem byłem i wiem, że jest ślisko. Jak to wygląda w przypadku moto? Dostałem prezent i mam pewne obawy. Niewykluczone, że żona ma w tym ukryty cel
  14. Da się to samemu ogarnąć. Opuszczasz lub ściągasz zderzak (przynajmniej w polifcie), wykręcasz reflektory, wrzucasz je do piekarnika (temperatury nie pamiętam, do znalezienia w sieci lub tu na forum), rozklejasz, czyścisz, sklejasz. Tę ostatnią czynność wykonałem masą uszczelniającą BOLL do szyb. Wygrzewanie w piekarniku może być zbędne, bo po kilkunastu latach masa seryjna jest tak lepka/płynna, że jest szansa, że "szkła" bez problemu wyjdą. Wyszło skutecznie, samochód stał na dworze i przed zabiegiem zastałem raz akwarium w lampie, po wszystkim to się nie powtórzyło.
×
×
  • Create New...