Jump to content

Bednarcm

Użytkownik
  • Content Count

    477
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Bednarcm last won the day on January 18 2015

Bednarcm had the most liked content!

Community Reputation

60 Wspaniały

About Bednarcm

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 05/12/1980

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    WPR
  • Auto
    był: Red Pearl FXT'06; są: CBF '10; 508 I'14, Clio IV'18

Recent Profile Visitors

1026 profile views
  1. Bednarcm

    E-Boxer

    No właśnie. Blokuje cały tył, samodzielnie nie może wyjść dziecko ani siedząca obok mama Mam to samo w 508 i nie podoba mi się takie rozwiązanie.
  2. 0-10l Zależnie od jego stanu. Dolej do max, jeździj i obserwuj. Między znacznikami na bagnecie jest 1 litr, lepiej utrzymywać stan powyżej połowy. U siebie musiałem dolewać 1l co 3-4 tys. km od przebiegu mniej więcej 170 tys. km, tyle że to był ej255. Przy sprzedaży miał około 250 tys. km, zużycie oleju się nie zwiększyło.
  3. To jest kontrolka ciśnienia oleju, nie poziomu. Poziom musisz sprawdzać manualnie, regularnie
  4. Pozdrowienia dla kierownika fioletowego (?) SVX, spotkanego wczoraj na DK7 (albo już S7, nie pamiętam) na trasie W-wa - Radom koło godziny 10:30. Rejestracja chyba WGM, świń brak. Jechałem motocyklem ze świniakiem na kasku
  5. Nie znam miejsca więc się wypowiem Zmieniasz pas, wcześniej włączasz kierunkowskaz. Osoba czekająca do wjazdu z podporządkowanej odbiera to tak, że będziesz skręcał w prawo, no i niewiele myśląc niechcący wymusza pierwszeństwo. Niefortunne miejsce zakończenia pasa, wjeżdżający też powinien brać poprawkę na to, że włączony kierunkowskaz nie zobowiązuje do skrętu.
  6. ową moc za: https://pl.wiktionary.org/wiki/ów wraz ze źródłami Przepraszam, po prostu bardzo mnie to razi.
  7. Z jednej strony lusterka to nie tylko cofanie... ... z drugiej strony dostawczaki nie mają wewnętrznych i jakoś jeżdżą
  8. Nie, dopóki będzie faktycznego karania za uporczywą jazdę lewym pasem. Wiem, że wyprzedzanie z prawej nie jest bezpiecznym manewrem, ale przy wprowadzeniu i egzekwowaniu powyższego zakazu drogi staną się "nieprzejezdne".
  9. Jeżeli planujesz dłużej jeździć forkiem, to przyjrzyj się dokładnie kielichom tylnych amortyzatorów. Prawdopodobnie jest tam już korozja, chyba że poprzedni właściciel to ogarnął.
  10. W Sadyba Best Mall były 2 sztuki w Smyku. Były. Rozglądałem się za kolejnymi, ale nie widziałem więcej. Fakt, że stojak duży i gdzieś może jeszcze coś wisi.
  11. Nie do końca, pas ruchu jest tak wyznaczony: https://www.google.com/maps/@52.4077427,16.9272579,3a,75y,293.27h,71.95t/data=!3m6!1e1!3m4!1suEJjGEKK4Z6M2nYODe3zRg!2e0!7i13312!8i6656 Pieszy nie pomyślał przed wejściem na przejście, kierowca nie pomyślał przy zbliżaniu się do przejścia, zaczął hamować gdy pieszy był już przed samochodem. Trudno powiedzieć, czy by zdążył wyhamować, ale może skutek byłby mniej dotkliwy dla tego pierwszego.
  12. Swego czasu szukałem przez kilka miesięcy i nie znalazłem takiego, dzwoniłem chyba do wszystkich sprzedających tylne klapy poliftowe. Pojawiły się ze 2-3 sztuki, których trzpień na zdjęciach wyglądał na skorodowany. Należy pamiętać, że od przedlifta nie pasuje, a ten ktoś pytał właśnie o dopasowanie części między przed i poliftem.
  13. Serdecznie NIE pozdrawiam pana w tribeca, który to gada przez telefon i blokuje lewy pas, a po zwróceniu uwagi klaksonem, że wokół dzieje się jakiś ruch pojazdów, zaczyna mnie gonić, trąbić i piszczeć oponami na zakrętach. Po co? Nawet gdybyś chciał, motocykla w korku nie dogonisz, a ja mam w nosie użeranie się z pajacami. Zresztą mam nadzieję, że nie przeczytasz, bo chyba nie ma takich dzbanów na tym forum. Zdarzenie miało miejsce chwilę temu na zjeździe od Warszawy z A2 do Pruszkowa, tribeca chyba niedawno nabyta, świeże numery rejestracyjne WPR 3xxxx, jeżeli dobrze zauważyłem. Muszę znowu zacząć jeździć z kamerą.
  14. Nie napisałem, że mój CP nie miał rezonatora, był to po prostu kawał rury
  15. Miałem w forku końocwy Milltek. Było ok, na zewnątrz fajnie, basowo. Wewnątrz dosyć cicho. Na tyle cicho, że jazda autostradowa nie była męcząca. Zachciało mi się większego hałasu, wymieniłem więc center na przelot. Na zewnątrz niewiele się zmieniło, wewnątrz natomiast zrobiło się mało przyjemnie przy wyższych obrotach, a co za tym idzie prędkości 130 i wyższe zrobiły się uciążliwe pod względem hałasu. Zatem zależy co lubisz, jak i z kim jeździsz.
×
×
  • Create New...