Jump to content

Bednarcm

Użytkownik
  • Content Count

    464
  • Joined

  • Last visited

About Bednarcm

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 05/12/1980

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    WPR
  • Auto
    był: Red Pearl FXT'06; są: CBF '10; 508 I'14, Clio IV'18

Recent Profile Visitors

867 profile views
  1. Nie napisałem, że mój CP nie miał rezonatora, był to po prostu kawał rury
  2. Miałem w forku końocwy Milltek. Było ok, na zewnątrz fajnie, basowo. Wewnątrz dosyć cicho. Na tyle cicho, że jazda autostradowa nie była męcząca. Zachciało mi się większego hałasu, wymieniłem więc center na przelot. Na zewnątrz niewiele się zmieniło, wewnątrz natomiast zrobiło się mało przyjemnie przy wyższych obrotach, a co za tym idzie prędkości 130 i wyższe zrobiły się uciążliwe pod względem hałasu. Zatem zależy co lubisz, jak i z kim jeździsz.
  3. Nie impreza, ale forester XT 06. Podsumowanie kosztów 8 lat (bez jednego miesiąca) posiadania: 1. Paliwo: 64 000 2. Ubezpieczenia: około 20 000 (gdzieś mi się zapodziały dokładniejsze zapiski) 3. Serwis, części i eksploatacja: 51 300 W sumie około 135 000 samo utrzymanie. W tym czasie przejechałem około 113 tys. km (od 142 do 255). Koszt/km wyszedł w okolicy 1,2zł. Średnie spalanie w z tego przebiegu: około 11.2 (min 8.9, max około 14.5)
  4. Dla mnie tylna jest obowiązkowa do przyciemnienia. Wsteczne lusterko przestaje oślepiać, nie trzeba w nocy przy nim majstrować. W forku mam przyciemnione oczywiście folią, przez poprzedniego właściciela. Obstawiam, że ma to już tyle lat, ile samochód (13) i nie zrobiło się fioletowe.
  5. Mam coś takiego w następcy forka. Zaraz po odebraniu samochodu wylądowały w bagażniku. Poleżą tam do czasu, gdy podjadę w okolice piwniczki, gdzie mogą spocząć na jakiś dłuższy czas Teraz poważnie: zarówno w forku, jak i w następcy mam szyby przyciemniane. Mimo przyciemnienia gdy słońce jest w miarę nisko, razi dziecko siedzące w foteliku. Dlatego w forku wylądowała roletka przyczepiana do szyby, sprawdza się, ale potrafi się przesunąć lub wypiąć przy otwieraniu/zamykaniu drzwi (efekt braku ramek w drzwiach). Przyssawki dodatkowo uniemożliwiają otwieranie szyby. W 508 również mam przyciemniane szyby i poprzedni właściciel dostał takie siatki w salonie na cały tył. Z tylnej szyby zdjąłem, bo jednak korzystam z lusterka wstecznego. Z bocznych tylnych też zdjąłem, bo nie wszyscy lubią patrzeć przez siatkę. Zostały tylko w części bagażowej, bo tam nie przeszkadzają. Siatka na pewno sprawdza się u mnie, gdy syn śpi, ale jest na tyle duża, że leży w bagażniku i po zaśnięciu młodego raczej się nie zatrzymujemy by ją stamtąd wyciągnąć. Siatka w 508 jest o tyle fajna, że nie potrzebuje żadnych zaczepów, po prostu dobrze pasuje w ramkę drzwi. Czy przyciemniane szyby można zastąpić siatką? Chyba nie, jednak mają nieco inne role, oczywiście w mojej subiektywnej ocenie. Gdy potrzebujesz otworzyć szybę - przeszkadza. Może nasilić chorobę lokomocyjną (mam ten efekt w autobusach z wielkimi reklamami na szybach ). Chcesz zapobiec nagrzewaniu? Raczej się nie sprawdzi. Promienie przejdą przez szybę i ogrzeją siatkę.
  6. Pozdrowienia dla kierownika oświniaczonego, srebrnego forka SG, którego omijałem dzisiaj w DC w korku na S8, godzina 8:00. Jechałem na nieoświniaczonym moto, machane z mojej strony było
  7. Próbowałem naprawić, ale przy próbie odkręcenia pierwszej nakrętki urwał się gwint przez rok nie znalazłem dobrej i pasującej używki, więc kupiłem nowy. Nie mam zdjęć, nie było czego fotografować. Udało Ci się odkręcić pierwszą nakrętkę, potem ściągałeś ramię wycieraczki. Powinno zejść całe, a został na trzpieniu jego fragment. Zaplanuj zakup w mojej ocenie, nowe kosztuje kilkadziesiąt złotych, kupowałem. Jak to sciągniesz, to potem zdejmujesz ten czarny plastik przylegający do szyby. Powinien lekko zejść. Pod nim jest nakrętka. Jak ją odkrecisz, to wyjdzie też cały mechanizm.
  8. Wygląda na to, że na trzpieniu został Ci fragment ramienia wycieraczki. Musisz to zdjąć, raczej nie do naprawy. Potem ściągasz ten okrągły plastik, pod nim jest nakrętka.
  9. Przecież tak jest zawsze. Jeżeli poszkodowany jest pieszy, to też po części jego wina, bo ma zwracać uwagę na wszystkie pojazdy. Jeżeli motocyklista, to też się przysłużył, bo ma zwracać uwagę na samochody, przecież są większe, a poza tym pewnie jechał 200 na jednym kole. Jeżeli osobówka, to po części też jego wina, bo powinien wiedzieć, że ciężarówka jest większa, ma dłuższą drogę hamowania i ograniczoną widoczność Z drugiej strony to fakt, że trzeba mieć mocno ograniczone zaufanie do innych uczestników ruchu, szczególnie w "mniejszym" pojeździe...
  10. Niekoniecznie Wysłałem 2 filmy, wyprzedzanie/omijanie przed przejściami dla pieszych, na których byli piesi. Sytuacja dokładnie opisana. Po kilku miesiącach przyszły dwa powiadomienia o "niestety" ukaraniu mandatem właścicieli pojazdów za niewskazanie kierującego. Na filmach było dosyć dobrze widać twarze (kamera na kasku moto). Co ciekawe, te dwa filmy zostały zrobione w jednej "sesji", dwa przejścia w odstępie około 200m.
  11. Przy wjazdach na S i A zawsze zapewniam sobie sporo miejsca przed sobą by mieć jako taką pewność, że ten przede mną da radę zmienić pas przed końcem rozbiegowego.
  12. Wymień cały rozrusznik. Koszt używki poniżej 100. Na http://opposedforces.com sprawdź numer części (prawdopodobnie będzie to 23300AA450)
  13. Nie prowadzę rejestracji, ale jakieś 6-7 zbiorników już wyjeździłem w tym roku. Na każdym około 280-300km. Tak więc dla mnie sezon już w pełni Niestety wszystko w drodze do/z pracy.
  14. Wymień go. W "każdym sklepie z zaworkami" taki dostaniesz Kosztuje kilka do kilkunastu zł.
  15. Zapewne oni wszyscy się pomylili i należy im pomóc w zmianie pasa na właściwy Proponuję przesiąść się na 2 kółka, takie problemy przestają istnieć Pojawiają się inne, ale to nieco inny temat
×
×
  • Create New...