Jump to content

Tommi1

Użytkownik
  • Content Count

    1042
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Tommi1 last won the day on April 29 2019

Tommi1 had the most liked content!

Community Reputation

370 Wspaniały

About Tommi1

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Birthday 01/23/1981

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin
  • Auto
    Był FXT MY'14
    Był STI MY'06
    STI MY'11

Recent Profile Visitors

1067 profile views
  1. No to nie zaszkodzi , tylko zastanów sie czy lubisz pozytywne wibracje i brzęczenie plastikow... Ups to przecież forum subaru to brzęczenie plastików sie ma w gratisie . a na poważnie, wibracje sa wieksze odczuwalnie ale bardzo to nie jest irytujące nawet mógłby rzec ze z czasem robi sie fajne.
  2. na plus ale sama wymiana pitch stopa duzo nie da oprócz lepszego samopoczucia dla właściciela . Żeby poczuć różnicę trza "usztywnić" cały zespół napędowy. (silnik, skrzynia i tylny dyfer). Wtedy wszystkie wyszczególnione powyżej plusy dodatnie występują. (reakcja na gas, brak bujania się silnika, czy precyzyjniejsza zmiana biegow) ale są też minusy w postaci wibracii przenoszonych na karoserię... ot takie moje zdanie, tylko co ja wiem skoro cały napęd jest posadowiony na Ngrupie .
  3. No to skoro w "dużo" gimnastyki z tym jest to właśnie zostanie dopisana kolejna usługa do zrobienia dla ASO . Chłopaki wyposzczenie bo mało pracowali przez firusa śfirusa wiec pewnie z chęcią to ogarną ...
  4. @MDsuperstar, a założyłeś do swojego?? u mnie już około roku leży i ciągle brak czasu na montaż
  5. Towarzyszu Chojny, zawsze możesz się do "paprykarzowa" wybrać daleko nie masz, troche wody (nie wódy) jest, komarów też troche jest wiec takie małe przypomnienie Janowa się zrobi .
  6. Przecież żeby się <cenzura> nie trzeba na plejady jechać. Zawsze się można "skrzyknąć" na jakieś
  7. Gwint, nie idź tą drogą . Przerabiałem to, i to podobno nie na byle czym bo Bilstein B14. Na drogi gładkie jak stół było znośne ale ile takich dróg w tym kraju jest?! Zmieniłem na: Ori przód i tył złote KYB UltraSR zestaw sprężyn Eibach Pro Kit -30mm. Zupełnie inna jazda... a auto dalej się trzymało drogi jak wściekłe. Jeden minus całego rozwiązania... brak KYB ultra SR na przód (pod warunkiem że masz rozstaw 5 x 114,3 bo jeśli masz rozstaw 5x100 to są dostępne- a przynajmniej były).
  8. A nie wiem.... P.S. Może bo kiedyś mailem Goodyear'y i nie byly ani Good ani year. Ale były też używane w bydlaku co miał 125 kuniów mocy...
  9. Tylko wymieniłeś "łapę", czy też poduszki silnika i skrzyni??
  10. Masz parę opcji, pierwsza cziński market alle tanio , druga zamówić z pewnej dzapańskiej strony (co uczyniłem ja), amerykańskie alletanio albo zamowic przez ASO (akurat ta opcja nie wiem czy się sprawdzi) poszukam fot z numerami OEM to wstawię
  11. Hola hola mości Panie.... Jeszcze brakuje parę detali , na razie to poszedłeś jak właścicel E36 316i naklejając tylko emblematy z M'ki (taki żarcik) Co do kleju, skórkowańcy skośnookie skąd taki dorwali... Nie wiem, ale jego elastyczność po 10 latach na aucie jest niesamowita... P.S. to jeszcze parę szczegółów, amorki+sprężyny, IC spray i będziesz coraz bliżej...
  12. Dlatego trzeba się patrzeć też w inną stronę a nie tylko być ukierunkowanym na Subaru Faktem natomiast jest to że akurat ta grafika to jest efektem "mokrego" snu jakiegoś przyszczatego amerykanca pewnie, więc może jednak poczekajmy na oficjalną premierę
×
×
  • Create New...