Jump to content

Danko

Użytkownik
  • Content Count

    254
  • Joined

  • Last visited

About Danko

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 08/04/1997

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Żary
  • Auto
    Legacy IV 2.0R BiFuel
  • Zainteresowania
    JDM, gry [PS4], muzyka (różnoraka - rap, elektronika, rock), logistyka

Recent Profile Visitors

231 profile views
  1. Zaatakowałem krawężnik wyższy niż mrówka..
  2. Pozdrawiam Panow z Forka na parkingu Focus Mall, którzy jak zobaczyli właściciela auta, które obczajali to uciekli
  3. Danko

    Audio w subaru

    Zrozumiałem 1/3 tego wszystkiego, ale ogólnie chyba na plus
  4. Koszta jak koszta.. Jak ktoś chce gwint, to nie może celować w 1000zl i oczekiwać jakości. Mój zestaw TEINa kosztował jakoś 2200zl, co I tak uważam za niską cenę... A wyciągając wszystko, jak przyjechało to na swój sposób czuć już było jakąś jakość.. Jakkolwiek to brzmi. Zależy też, czego kolega oczekuje. Jeżeli chodzi o daily i regulacje wysokości, to taki zestaw jest strzałem w 10 (jakość - cena- kompromis osiągów i komfortu). Jeżeli kolega oczekuje regulacji sztywności czy innych bajerów, koszta rosną, niemal 2x jeśli chodzi o coś porządnego.. Tyle wywnioskowałem, gdy sam szukałem dla siebie kilka miesięcy temu.
  5. Sprawdź, czy TEIN nie ma dedykowanego gwintu. Do Legacy IV są, ale nie pamiętam czy pasowały też do III
  6. Do dyfra wchodzi 800ml oleju.. Jeżeli już coś z nim robić, to myślę że lepiej wymienić niż dolewać, znikomy koszt
  7. Czemu przy twardym zawieszeniu? To nie chodzi też o ogólne usztywnienie nadwozia w zakrętach, które w jakimś tam stopniu ugina się pod naprezeniami?
  8. A wypełnienie tutaj nie będzie trochę wpływać? Z drugiej strony, to tylko końcowe byłyby przeloty.. Nie powinno to powodować dramatu (?)
  9. Nie lepiej oddać "bo nie pasują" i kupic inne? Parę miesięcy temu cały tył z poliure kupiłem strongflexa I wszystko ładnie pasuje.
  10. Danko

    AWD w praktyce

    Myślę, że opony to podstawa, to one jako jedyne mają styk z nawierzchnia. Idealne porównanie to samochody na identycznych oponach (model, rok, stan) i najbliższa wersja silnikowa.. Kolega od niedawna ma Audi a6 allroad 3.0 I wysłał mi z yt porównanie z Subaru 2.0... I że Audi lepsze I że przeciąga Subaru, no kurde xD
  11. Danko

    Tłumiki przelotowe

    Jak zrobisz wydech z PCV to może tak będzie. U mnie cały wydech jest seryjny, tłumiki końcowe nie spowodują efektu o jakim... Mówisz.. O resztę się nie martw, opony dobre mam, zawieszenie prawie całe zmienione.. Jak to mało, to jestem mentalnie gimbaza, życie. Na insta odpisali mi że jeszcze trochę będzie promka, ale bez konkretu.. I co, rynna była za głośna jednak? W sensie większa pucha to chyba tak jak ja to sobie tłumacze - kompromis?
  12. Danko

    Tłumiki przelotowe

    Hejo, mam dylemat, nie chce podjąć złej decyzji, doradzcie proszę chce zmienić tłumiki końcowe na coś, co zrobi trochę hałasu (nie do przesady). Fmic ma teraz fajne przeceny i chce skorzystać, ale bije się z myślami przez kilka dni, czy wziąć z okrągłą puchą, czy owalną. Ktoś jeździł na końcowych przelotowych z resztą w serii? Ma to sens?
  13. Czy to nie jest też tak, że w aucie w takim wieku lakier po kodzie może być inny? Czynniki atmosferyczne itp powodują minimalne zmiany barwy, przez co niby ten sam kolor nieco odstaje.. Poprawcie jeśli się mylę.
×
×
  • Create New...