Skocz do zawartości

Danko

Użytkownik
  • Postów

    2356
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Danko w dniu 22 Maja 2020

Użytkownicy przyznają Danko punkty reputacji!

2 obserwujących

O Danko

  • Urodziny 04.08.1997

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Żary
  • Auto
    Legacy IV 2.0R BiFuel
  • Zainteresowania
    JDM, gry [PS4], muzyka (różnoraka - rap, elektronika, rock), logistyka

Ostatnie wizyty

2652 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Danko

..:: Forumus maximus ::..

..:: Forumus maximus ::.. (8/13)

1,8 tys.

Reputacja

  1. Danko

    Kurier klubowy

    Czy ktoś nie jedzie z okolic Zielonej Góry do Krakowa? Czwartek/piątek/sobota/poniedziałek. Do przewiezienia blok.
  2. Danko

    Błąd P1718

    Na pewno można było się podłączyć pod skrzynie i ogólny odczyt, resztę muszę sprawdzić.
  3. Danko

    Błąd P1718

    Wracam z tematem, najpewniej wszystko poskładane i zostajemy z tym błędem. Próbowałem już podać do ECU sygnał z czujnika neutrala ze skrzyni Mt. Problemem najpewniej jednak dalej jest błąd, dla którego założyłem ten wątek. Krótkie przypomnienie Wiązka h6 a/t. Ecu, zegary, stacyjka, kluczyk, biu, tcu - wszystko wszystko, pochodzi z jednego samochodu. Nie możemy się połączyć z ECU, brak reakcji na przekręcenie kluczyka. Pytanie, czy sprawdzać skrzyni bezpieczników, czy szukać jakiejś konkretnej masy, sprawdzic konkretną wtykę?
  4. Danko

    Nakretki D1 Spec

    Podeślę na priv. Albo mi umknęło albo nie daje powiadomień bez oznaczenia przez @
  5. Danko

    Legacy - szybkie pytania

    Podbijam pytanie jeszcze raz
  6. Danko

    Legacy Wagon by Danko

    Niemal caly samochód jest poskładany, na dniach opiszę co i jak. Tymczasem - skąd idzie sygnał o biegu P w h6 a/t?
  7. Nie no, jest lepiej. Pomijając licencję, asfalt to przepaść
  8. Teraz nawet mam kierke do zestawu.. Wchodze w to!
  9. Danko

    Legacy - szybkie pytania

    A tak z ciekawości.. Po co?
  10. Danko

    Legacy - szybkie pytania

    Dokładnie. Problemy z aku mają głównie samochody miejskie, pokonujące trasy do ~5km. Od tego mamy alternator, jeżeli jest sprawny to nawet bardzo niską sprawność (ocenianą w %) można zatuszować. Sam moje ostatnie aku w jednym z samochodów zabiłem niemal do zera, ale jeżdżę odcinki minimum 25km, samochód praktycznie codziennie w ruchu i to wystarczało do ładowania go do kolejnego rozruchu.
  11. Danko

    Legacy - szybkie pytania

    Pytanie co do H6 - gdzie idzie kabel od komputera wentylatorów? Nie mogę nigdzie pod maską znaleźć wtyczki i nie wiem, czy nie mam jakby kawałka wiązki, czy może szukam w złym miejscu.
  12. Danko

    Legacy - szybkie pytania

    Przy audio to może, przy LPG - nie widzę potrzeby. Ale przy szaleniu z audio to i alternator można modzić, a tutaj raczej mówimy o "przeciętnym" egzemplarzu
  13. Danko

    Nakretki D1 Spec

    Przejeżdzilem na HEX około 4 sezonów letnich, ze ściąganiem w trakcie. Szpilki się poddały, one nie. Jedyne co, przy wydostawaniu szpilek z nich uszczerbilem 2 albo 3 nakrętki, więc pewnie kupię kolejny komplet, na 90% też d1
  14. Danko

    Legacy - szybkie pytania

    Kup, jaki jest zalecany parametrami. Firmy - ja mam czeski gigawatt - tanie, w sumie trochę już jeździ. Sprawdziłbym jeszcze właśnie ładowanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...