Skocz do zawartości

STACHU

Użytkownik
  • Postów

    381
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana STACHU w dniu 17 Listopada 2013

Użytkownicy przyznają STACHU punkty reputacji!

Profile Information

  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Audi S8
  • Zainteresowania
    samochody, motocykle

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia STACHU

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

3

Reputacja

  1. STACHU

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla Kierownika oświnionego, ciemnego Legacy AT, bulgoczącego jak turbo Widziany dziś w Warszawie, wyjeżdżające z terenu Fabryki Reklamy
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. STACHU

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdro dla Oskara (chyba) i kierownika czerwonej PO turbowanny widzianych dziś ok 16 na Księcia Józefa ze srebrnego 560SL cabrio jadącego w kierunku miasta :wink:
  4. Moje doświadczenia z padniętym knock sensorem były takie, ze w poprzednim Audi z padniętym "knockiem" auto nie jeździło, na hamowni wypluło 120 km zamiast nominalnych 170, po wymianie 167 i zaczęło jeździć. Czujnik spalanie stukowego przekazuje info do ECU i tam w razie potrzeby przestawiany jest zapłon- to właśnie dawało po dupie, przynajmniej w Audi. Po wymianie- zupełnie inne auto Posklejany taśmą dolot też pewnie nie pomaga
  5. STACHU

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia od srebrnego SLS-a dla kierownika oświnionego Legacy kombi mijanego wczoraj na Armii Krajowej przed południem
  6. STACHU

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdro dla kierownika czerwonej turbo-wanny, PO XXXX, ze świnią na lusterku i na białych felgach widzianego dziś popołudniu w korku na Zakopiańskiej
  7. STACHU

    Avatary

    Dla mnie zdecydowanie z lewej
  8. STACHU

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla kierowniczki ustawicznie co rano widywanego w okolicach Dobrego Pasterza czarnego Forestera XT ze świnią na tylnej klapie
  9. Quattro w A/S/RS 4/, A/S/RS 6, A/S 8 od zawsze to Torsen czyli stały napęd na 4 koła. Myślę że wszystkie powyższe, już wymienione kwestie składają się na przewagę S8 vs Forek w opisywanej sytuacji. Opony, moment i jego dostępność, masa i moc- generalnie większość przemawia na korzyść S8. Jazda w zakrętach to już inna historia
  10. muszę tą książkę sobie koniecznie załatwić, kiedy chciałem ją kupić ale nigdzie nie mogłem jej trafić (łącznie z allegro) Jest do kupienia w salonach Mercedes-Benz Sobiesław Zasada w PL (Kraków x2, Bielsko, Rzeszów, Łódź, Bydgoszcz)
  11. STACHU

    Ultralekki rajdowy Type- R

    :shock: Byłem przekonany że z 1200 kg. 1250-1270 waży zwykły GT z abs-em, klimą, elektryką czy szyberdachem (kashmere coś o tym pisał). Czy Type-R nieważy mniej z definicji? (więcej aluminium i mniej "zbędnego wyposażenia")? Czy Type-R nie wiem, RA z pewnością. Elementy karoserii z aluminium, cieńsze szyby, okrojona elektronika, elektryka itd
  12. STACHU

    Filmy

    CZAD :!: Jest kilka szybkich wozów
  13. Moje spostrzeżenia również potwierdzają fakt, że silnik nagrzewa się błyskawicznie. Nie jest to jedynie kwestia wskazówki (która faktycznie błyskawicznie wędruje w okolice temperatury roboczej), lecz również momentalnie "wieje ciepłym" przy włączonym ogrzewaniu). Inna sprawa że tak jak napisał ktoś wyżej, nijak ma się to do temperatury oleju, która ma największe znaczenie
  14. To się dopiero nazywa dobre samopoczucie Co do wlotu, to zdecydowanie nie polecam jazdy bez. U siebie zmieniłem IC na WRX 05 i auto nie dostaje takiej zadyszki przy wysokich temperaturach co przy oryginale (inna sprawa że większość blaszek już była pozaginana). Co do możliwych następstw, to powyżej wymieniono już chyba wszystkie możliwe zagrożenia Sam poluje na większy wlot, ale w PL póki co to wygląda na mission impossible
×
×
  • Dodaj nową pozycję...