Jump to content

STACHU

Użytkownik
  • Content Count

    381
  • Joined

  • Last visited

About STACHU

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Audi S8
  • Zainteresowania
    samochody, motocykle

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrowienia dla Kierownika oświnionego, ciemnego Legacy AT, bulgoczącego jak turbo Widziany dziś w Warszawie, wyjeżdżające z terenu Fabryki Reklamy
  2. Pozdro dla Oskara (chyba) i kierownika czerwonej PO turbowanny widzianych dziś ok 16 na Księcia Józefa ze srebrnego 560SL cabrio jadącego w kierunku miasta :wink:
  3. Moje doświadczenia z padniętym knock sensorem były takie, ze w poprzednim Audi z padniętym "knockiem" auto nie jeździło, na hamowni wypluło 120 km zamiast nominalnych 170, po wymianie 167 i zaczęło jeździć. Czujnik spalanie stukowego przekazuje info do ECU i tam w razie potrzeby przestawiany jest zapłon- to właśnie dawało po dupie, przynajmniej w Audi. Po wymianie- zupełnie inne auto Posklejany taśmą dolot też pewnie nie pomaga
  4. Pozdrowienia od srebrnego SLS-a dla kierownika oświnionego Legacy kombi mijanego wczoraj na Armii Krajowej przed południem
  5. Pozdro dla kierownika czerwonej turbo-wanny, PO XXXX, ze świnią na lusterku i na białych felgach widzianego dziś popołudniu w korku na Zakopiańskiej
  6. Pozdrowienia dla kierowniczki ustawicznie co rano widywanego w okolicach Dobrego Pasterza czarnego Forestera XT ze świnią na tylnej klapie
  7. Quattro w A/S/RS 4/, A/S/RS 6, A/S 8 od zawsze to Torsen czyli stały napęd na 4 koła. Myślę że wszystkie powyższe, już wymienione kwestie składają się na przewagę S8 vs Forek w opisywanej sytuacji. Opony, moment i jego dostępność, masa i moc- generalnie większość przemawia na korzyść S8. Jazda w zakrętach to już inna historia
  8. muszę tą książkę sobie koniecznie załatwić, kiedy chciałem ją kupić ale nigdzie nie mogłem jej trafić (łącznie z allegro) Jest do kupienia w salonach Mercedes-Benz Sobiesław Zasada w PL (Kraków x2, Bielsko, Rzeszów, Łódź, Bydgoszcz)
  9. :shock: Byłem przekonany że z 1200 kg. 1250-1270 waży zwykły GT z abs-em, klimą, elektryką czy szyberdachem (kashmere coś o tym pisał). Czy Type-R nieważy mniej z definicji? (więcej aluminium i mniej "zbędnego wyposażenia")? Czy Type-R nie wiem, RA z pewnością. Elementy karoserii z aluminium, cieńsze szyby, okrojona elektronika, elektryka itd
  10. STACHU

    Filmy

    CZAD :!: Jest kilka szybkich wozów
  11. Moje spostrzeżenia również potwierdzają fakt, że silnik nagrzewa się błyskawicznie. Nie jest to jedynie kwestia wskazówki (która faktycznie błyskawicznie wędruje w okolice temperatury roboczej), lecz również momentalnie "wieje ciepłym" przy włączonym ogrzewaniu). Inna sprawa że tak jak napisał ktoś wyżej, nijak ma się to do temperatury oleju, która ma największe znaczenie
  12. To się dopiero nazywa dobre samopoczucie Co do wlotu, to zdecydowanie nie polecam jazdy bez. U siebie zmieniłem IC na WRX 05 i auto nie dostaje takiej zadyszki przy wysokich temperaturach co przy oryginale (inna sprawa że większość blaszek już była pozaginana). Co do możliwych następstw, to powyżej wymieniono już chyba wszystkie możliwe zagrożenia Sam poluje na większy wlot, ale w PL póki co to wygląda na mission impossible
  13. Wzajemnie, wzajemnie :wink:
×
×
  • Create New...